Kertooko joku miten saisin hoitoa siihen että minun sydämen osassa on arpi. Voin jos luotan kertoa yksityisesti millä tavalla se on minulle jäänyt. Perustelut miksi haluan hoitoa arvelle: en pyytänyt sitä, mahdollisuutta välttyä tuolta minulle ei annettu, tuon takia voin ja myös jaksan koko ajan huonosti olen mitä helpoin uhri vähän pahemmille ihmisille, tämä joidenkin tekemä jälki aiheuttaa minun kuoleman enkä tahdo että olisin kuollut toisten tai jonkun takia tai siksi että joku pimittää hoidon.
Haen hoitoa vammalle jo vuodelta 2020 vasta vuonna 2023 sain lääkkeet siihen vaan. Oloa ne eivät paranna erityisesti. Minun olo paranisi eniten jos saisin jonkin laitteen sydämeen mikä pumppaisi arven puolesta tai uuden sydämen. Joku täällä päin kuollut minua auttaisi ja sellainen joka osaisi sydäntä vaihtaa.
Haluaisin saada itseni mieluummin elämän puolelle vaikka nyt tuntuukin että elämä on kun kidutusta minulle. Minun oloa voisi parantaa, ei vaan löydy jotakuta joka saisi minut voimaan hyvin.
Soitanko/menenkö päivystykseen ja ylidramatisoin oireita vai miten saan apua? Monet edelleen vaan huijaa minua ja väittää ettei olisi mikään huonosti vaikka pahasti on asiat vialla.
Arpeutunut kohta minun sydämessä
Anonyymi-ap
0
139
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161