Eroaikeita jo useamman vuoden

Anonyymi-ap

Olen pohtinut eroa jo useamman vuoden, välillä enemmän välillä vähemmän. Nyt viimeisten kuukausien aikana eroajatuksia päivittäin.
Suhteessani ollut henkistä väkivaltaa todella kauan, nyt myös fyysinen tullut kuvioon.
Jo suhteen alussa, mies petti minua kun asuimme eri paikkakunnilla, aina vain uskoin ettei jatku mutta kaikki nämä vuodet jatkunut, lopulta en enää ole jaksanut välittää ja "antanut luvan" mennä miten haluaa. Olen todennut jollen riitä, en ala toista kahlitsemaan mutta tämä syönyt minua kaikki nämä vuodet. Mies jo ensimmäisen vuoden aikana eräällä laivareissulla painosti minut seksiin vieraan kanssa, hänen mielestään suostuin vapaaehtoisesti. Annoin anteeksi. Vuosien aikana tuli kuvioihin erilaiset seuranhaku sivustot, joista haettiin minulle seuraa koska mies nauttii nähdä minut toisen kanssa ja nautin kuulemma vieraasta enemmän kuin hänestä, minulle kaikkien vieraiden ihmisten tapaaminen aiheuttaa vahvaa ahdistusta, mutta mies ei tästä välitä. "Olenhan minä ennenkin vierasta pannut". Pari vuotta sitten meillä meni erittäin huonosti kun työkaverini löysi mieheni tinderistä halemasta seuraa, kostin ja hain myös seuraa ko.sivustolta ja tapasin yhtä miestä. Päätimme, että jatkamme kuitenkin yhteistä elämää koska lapset.
Lähi vuosina olen kiinnittänyt huomiota miehen narsistiseen käyttäytymiseen; kaikki pitää tehdä kuten hän haluaa, kenenkään muun mielipiteellä ei ole merkitystä. Kukaan muu perheessä ei saa esim. suuttua tai näyttää tunteitaan. Tyttären 12v laittaa pienestäkin rikkeestä pitkäänkin arestiin ja vie puhelimen pois niin ettei pysty edes soittamaan jos vaikka kotona tai koulumatkalla tapahtuu jotain "naapureilta voi soittaa tai aina ohikulkijoita matkalla keneltä voi pyytää puhelinta". Paloin loppuun kaikkeen paskaan ja Tein eropäätöksen n. Kk sitten, hommasin itselleni asunnon ja ostin auton (kaikki autot miehen) että minulla olisi edes jotain omaisuutta. Olin reilu 3vkoa myös sairaslomalla määrittämättömän masennuksen vuoksi, kokoajan piti miehelle laittaa kuvia tai olla puhelinlinja auki että mitä teen ja missä olen, töistäkin joudun joka tauko hänelle soittamaan tai laittamaan kuvaa, muuten hän suuttuu. Otin eron puheeksi ja sanoin etten jaksa enään. Mies sai ympäripuhuttua minut taas jäämään, mitä olen katunut ja miettinyt miten otan tämän uudelleen puheeksi ettei hän taas puhu minua ympäri. Asunnon jouduin irtisanomaan heti sekä tyhjentämään koska miehelle tuli paha mieli ja se piti saada äkkiä hoidettua pois koska päätimme yrittää vielä. Autoa en ole suostunut myymään vaikka sekin aiheuttaa hänelle ahdistusta koska on minun Reilu vko sitten mies "nalkutti" minulle 4h kuinka vain valehtelen hänelle kaikesta enkä koskaan kerro totuutta ennenkuin hänen pitää räjähtää, hän huusi täysillä suoraan korvaani kun yritin rauhoitella riitaamme herännyttä lasta vieressäni. Suutuin todella, aloin huutaa, raapia ja lyödä miestäni niin että hänelle tuli rintaan naarmu joka vuosi verta, vanhempi tytär heräsi ja mies alkoi hänelle näyttää kuinka äiti kävi häneen käsiksi, samaan aikaan kun hän repi minua jalasta jotta päästäisin nuoremman tyttären sylistäni pois. Tilanne rauhoittui kun aloin repiä sormuksia sormestani ja huusoin että nyt riittää, miehen mieli kääntyi kuin salama ja alkoi rauhoitella minua, otti kainaloonsa ja hyssytteli ettei ole mitään hätää. Minä, joka olen aina ollut väkivaltaa vastaan, kävin mieheni kimppuun?!? Olen miettinyt useasti millaisen hirviön mies on minusta luonut. En ole mikään pyhimys tiedän sen, mutta mielestäni en ansaitse tälläistä kohtelua. Itsetuntoni on syösty vuosien mittaan täysin pohjalle, mies uskottelee että en tulisi pärjäämään ilman häntä (olemme olleet kohta 16v yhdessä ja olin 16 kun tapasimme). Minulla ei ole edes käsitystä toisenlaisesta elämästä. Mies myös uhannut useasti satuttaa itseään jos lähden, "vain kuolema meidät erottaa" mikä lisää ahdistusta lähteä liitosta. Olen myös miettinyt että vain lähden mutta en pysty jättämään lapsia.
Kuinka päästä eroon tälläisestä ihmisestä joka pitää minua täysin otteessaan? Olen totaalisen loppu tähän tilanteeseen.

3

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haet lastesi kanssa turvakoti paikkaa ja kerrot siellä työskenteleville työntekijöille tilanteesi he osaavat auttaa sinua parhaiten yksin tuskin saat lähdetyksi ja lopputulemana on hyvin todennäköistä koska luultavadti pelkäät miestäsi tulisit kenties muutoin hänet tappamaan ja jos miehesi sillä itsarilla vielä uhkailee sanot vain että jos lupaat sen tehdä kerrot vain välineen millä sen teet ni hommaan sen sulle tuota kutsutaan henkiseksi kiristämiseksi että hän uhkaa itsensä tappaa eikä sitä lopulta tekisi kuitenkaan vaikka on kuinka uhkaillutkin niin tekevänsä

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­N­y­­m­f­o­­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179108681

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kuvio ei ole terve, ei hyväksi kenellekään teistä. Tilanne pitää saada poikki, asioita miettiä ihan rauhassa ja etäältä. Alkuun vaikka asumusero ja lapsille rauha kasvaa turvallisessa ympäristössä. Olette aikuisia, teillä on vastuu siitä, minkälaisissa olosuhteissa lapset kasvavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe