Miten ihmeessä eroon väkivaltaisesta juoposta. Esittää kunnon naista ja käy töissä, vaikka oikeasti juo päivittäin ja viikonloppuisin paljon. On alkanut käyttää nuuskaa, jota hakenut torniosta ja ostanut kavereilta. Epäilen että syö myös lääkkeitä Alkon kanssa.
Nainen ei myönnä pettämistä. Väittää sairaaksi ja vainoharhaiseksi. Olen lähes varma pettämisestä mitä olen nähnyt viestejä, kuullut puheluita ja nähnyt kodin pihan valvontakamerassa naisen ja ei tavanomaista käytöstä.
Nainen käyttää henkistä väkivaltaa ja uhkailua. Pelottelee minua lasten menetyksellä jos otan eron. Lupaa tehdä kaikkensa, jotta en saa lapsia mukaani. Lupaa tehdä perättömiä ilmoituksia. Mistä tiedän mikä on pelkkää uhkailua ja mitä hän toteuttaa? Kellään kokemusta? 10 vuotta sitten ku menimme naimisiin oli fiksu mies. Luonne muuttunut täysin parin vuoden aikana ja kaverit vaihtuneet. Meillä kaksi pientä lasta. itse olen jokseenkin pullukka ja haluton.
Ero narsisti naisesta
7
762
Vastaukset
- Anonyymi
Esittää nyt kunnon naista joka 10 vuotta sitten oli fiksu mies?
Älä jaksa.- Anonyymi
Ihan normaalia nykyaikana.
- Anonyymi
Tais ätmillä taas kerran mennä langat solmuun omassa pseudolandiassa olipa yllättävää not
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan normaalia nykyaikana.
Papin vihkikaava pitäisi korjata muotoon Tahdotko tämän henkilön puolisoksesi jii än ee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais ätmillä taas kerran mennä langat solmuun omassa pseudolandiassa olipa yllättävää not
Narratiivi hieman poukkoilee kyllä
- Anonyymi
Olen miettinyt, jos ero tulee.. pitää varmaan ilmoittaa virallinen ilmoitus 7lehteen😗
- Anonyymi
Vaihdat lukot asunnosta, kun tekee seuraavan nuuskan haku matkan. Hankit tarvittavat todisteet, joilla todistat, että hän elää elämää, joka ei ole lapsille hyväksi. Sillä torpedoit hänen uhkauksensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101094Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019880- 39777
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt198705