Ero narsisti naisesta

Anonyymi-ap

Miten ihmeessä eroon väkivaltaisesta juoposta. Esittää kunnon naista ja käy töissä, vaikka oikeasti juo päivittäin ja viikonloppuisin paljon. On alkanut käyttää nuuskaa, jota hakenut torniosta ja ostanut kavereilta. Epäilen että syö myös lääkkeitä Alkon kanssa.

Nainen ei myönnä pettämistä. Väittää sairaaksi ja vainoharhaiseksi. Olen lähes varma pettämisestä mitä olen nähnyt viestejä, kuullut puheluita ja nähnyt kodin pihan valvontakamerassa naisen ja ei tavanomaista käytöstä.

Nainen käyttää henkistä väkivaltaa ja uhkailua. Pelottelee minua lasten menetyksellä jos otan eron. Lupaa tehdä kaikkensa, jotta en saa lapsia mukaani. Lupaa tehdä perättömiä ilmoituksia. Mistä tiedän mikä on pelkkää uhkailua ja mitä hän toteuttaa? Kellään kokemusta? 10 vuotta sitten ku menimme naimisiin oli fiksu mies. Luonne muuttunut täysin parin vuoden aikana ja kaverit vaihtuneet. Meillä kaksi pientä lasta. itse olen jokseenkin pullukka ja haluton.

7

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Esittää nyt kunnon naista joka 10 vuotta sitten oli fiksu mies?

      Älä jaksa.

      • Anonyymi

        Ihan normaalia nykyaikana.


      • Anonyymi

        Tais ätmillä taas kerran mennä langat solmuun omassa pseudolandiassa olipa yllättävää not


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaalia nykyaikana.

        Papin vihkikaava pitäisi korjata muotoon Tahdotko tämän henkilön puolisoksesi jii än ee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tais ätmillä taas kerran mennä langat solmuun omassa pseudolandiassa olipa yllättävää not

        Narratiivi hieman poukkoilee kyllä


    • Anonyymi

      Olen miettinyt, jos ero tulee.. pitää varmaan ilmoittaa virallinen ilmoitus 7lehteen😗

    • Anonyymi

      Vaihdat lukot asunnosta, kun tekee seuraavan nuuskan haku matkan. Hankit tarvittavat todisteet, joilla todistat, että hän elää elämää, joka ei ole lapsille hyväksi. Sillä torpedoit hänen uhkauksensa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe