Miten ihmeessä eroon väkivaltaisesta juoposta. Esittää kunnon naista ja käy töissä, vaikka oikeasti juo päivittäin ja viikonloppuisin paljon. On alkanut käyttää nuuskaa, jota hakenut torniosta ja ostanut kavereilta. Epäilen että syö myös lääkkeitä Alkon kanssa.
Nainen ei myönnä pettämistä. Väittää sairaaksi ja vainoharhaiseksi. Olen lähes varma pettämisestä mitä olen nähnyt viestejä, kuullut puheluita ja nähnyt kodin pihan valvontakamerassa naisen ja ei tavanomaista käytöstä.
Nainen käyttää henkistä väkivaltaa ja uhkailua. Pelottelee minua lasten menetyksellä jos otan eron. Lupaa tehdä kaikkensa, jotta en saa lapsia mukaani. Lupaa tehdä perättömiä ilmoituksia. Mistä tiedän mikä on pelkkää uhkailua ja mitä hän toteuttaa? Kellään kokemusta? 10 vuotta sitten ku menimme naimisiin oli fiksu mies. Luonne muuttunut täysin parin vuoden aikana ja kaverit vaihtuneet. Meillä kaksi pientä lasta. itse olen jokseenkin pullukka ja haluton.
Ero narsisti naisesta
7
722
Vastaukset
- Anonyymi
Esittää nyt kunnon naista joka 10 vuotta sitten oli fiksu mies?
Älä jaksa.- Anonyymi
Ihan normaalia nykyaikana.
- Anonyymi
Tais ätmillä taas kerran mennä langat solmuun omassa pseudolandiassa olipa yllättävää not
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan normaalia nykyaikana.
Papin vihkikaava pitäisi korjata muotoon Tahdotko tämän henkilön puolisoksesi jii än ee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais ätmillä taas kerran mennä langat solmuun omassa pseudolandiassa olipa yllättävää not
Narratiivi hieman poukkoilee kyllä
- Anonyymi
Olen miettinyt, jos ero tulee.. pitää varmaan ilmoittaa virallinen ilmoitus 7lehteen😗
- Anonyymi
Vaihdat lukot asunnosta, kun tekee seuraavan nuuskan haku matkan. Hankit tarvittavat todisteet, joilla todistat, että hän elää elämää, joka ei ole lapsille hyväksi. Sillä torpedoit hänen uhkauksensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822148
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641856Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451834- 1231533
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641388Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1731373Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771191- 711023
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P301015- 15949