Kuinkas paljon karavaanareissa on junniloita?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Junniloista en tiedä, muutama lestadiolainen löytyy....
https://yle.fi/a/74-20038661 - Anonyymi
Minä kuulun Junnilasukuun ja olin suviseuroissa Kauhavalla, tulihan tuota hapanta otettua. Pää oli kyllä kipiä.
- Anonyymi
Älä viitti, et ollu siellä kun et edes tiedä missä kauhava on. Suviseuroista ja siellä käyttäytymisestä tiedät vielä vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti, et ollu siellä kun et edes tiedä missä kauhava on. Suviseuroista ja siellä käyttäytymisestä tiedät vielä vähemmän.
No kyllä minä Kauhavan tiedän koska olen asunutkit siellä. Suviseuroissa olen käynyt jo 19 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä minä Kauhavan tiedän koska olen asunutkit siellä. Suviseuroissa olen käynyt jo 19 vuotta.
Eipä sitten tarvitse ihmetellä käytöstäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711136
- 65926
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 46693
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79651- 62609
- 28595
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35595IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67581