Yhteiseltä tutulta kuultua.

Anonyymi-ap

Oot pikkusieluinen.

28

987

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta toisten haukkuminen täällä! Kertoo sustakin jotain

      • Anonyymi

        Naisesta on kerrottu näin. 🤷🏼‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisesta on kerrottu näin. 🤷🏼‍♂️

        Nimi paikkakunta ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimi paikkakunta ??

        Semmoinen peruna höhö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmoinen peruna höhö

        Ylipainoinen tantta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisesta on kerrottu näin. 🤷🏼‍♂️

        Sanoo nainen. 😁 Älä yritä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo nainen. 😁 Älä yritä.

        Mitä se yrittää vai yritäks sä vääntää siitä naista onko tää siis joku teinien kokous tmv?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmoinen peruna höhö

        Oot siis ätmi keksinu uuden hokeman? Menkää tolla vaik esim sinä ja tuo kokija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisesta on kerrottu näin. 🤷🏼‍♂️

        On trmies, joka esiintyy naisena! Mt ongelmainen, kateellinen, juoruu kateuden kohteestaan pelkkiä valheita, on kaksoiskansalainen....... Hoitoon kuuluis.......!!!!!


    • Anonyymi

      Miksi et voi antaa toisen olla rauhassa?

      • Anonyymi

        Iha hirvee tyyppi tuo. Toivottavasti pysyy yksin


    • Anonyymi

      Nyt on yhteinen tuttumme liioitellut! Ei minulla kuin ei liioin hänelläkään ole sielua ollenkaan.

      • Anonyymi

        Sanojalta se sielu puuttuu.


    • Anonyymi

      Eli jos hän ei huoli sua niin alat levitellä täällä juttuja hänestä? Kumpi siis on pikku sieluinen? Sinä olet katkera ja mustasukkainen. Lopeta tai teen rikosilmoituksen.

    • Anonyymi

      Ai sinäko?😊

    • Anonyymi

      Mutta se on silti isompi kuin sinun sielusi. Sinä olet vielä pikkusieluisempi.

    • Anonyymi

      Kukkiva peruna nainen

    • Anonyymi

      Tottakai mitä muuta?

    • Anonyymi

      Mulle voit kaataa liksankon

    • Anonyymi

      Onpa tuo sun nustasukkaisuus vähän säälittävää. Sääliksi käy.
      Olet nainen joka haukkuu naista.

      Toivottavasti eroatte.

      • Anonyymi

        Mustasukkaisuus *
        Olet pidempään yksin, tekee hyvää sulle.

        Ja miehesi saa elää vapaasti hyvää elämää ilman kaltaistasi hukkapätkää.


    • Anonyymi

      Kuules nyt nirppanokka. Meillä ei ees oo yhteistä tuttua joka sanoisi näin.

      • Anonyymi

        No onpa yksitoikkoet piirit eiku mitä?


    • Anonyymi

      Voi olla että olenkin ja mitähän vittua se sun persettäs kaivelee lienee oma ongelmani eikä edes sinun murhe vai siksikö se sua vituttaakin että ehkä siitä syystä juuri en anna sun kaltaisille edes mahdollisuutta muhun tutustua

    • Anonyymi

      Pentulive kaipaa seurattavia. Ilmoittautukaa sinne.

    • Anonyymi

      Ruma, läski ja yksinkertainen ämmä. Tiedän ketä aloittaja tarkoittaa. Miksei ole jo saanut töistä potkuja? Eikö esimiehet puutu tilanteeseen? Pitäisi oikeastaan soitella muutama puhelu!

      • Anonyymi

        Älkää hyvät ja fiksut esimiehet uskoko tuotakateellista, paremmistaan valehtelevaa, väkivaltaista äääääätmiäää!


    • Anonyymi

      Olen varmaan kohdellut kyseisestä henkilöä siihen tapaan että voi sanoa niin. Tässä on jokin mutta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe