Monet kaupungit ovat täyden kaaoksen vallassa kun pääsääntöisesti uusranskalaiset rikkovat paikkoja ja polttavat autoja, taloja ja kaikkea eteen tulevaa.
Mellakoiden syynä ei ole mitään muuta kuin mamujen halu mellakoida. Tekosyynä käytetään 17-vuotiaan kehitysmaista tulleen nuorukaisen surmaa, nuorukainen tuli ammutuksi poliisin toimesta takaa-ajon seurauksena pidätystilanteessa. Nuorukainen oli liikkeellä varastetulla autolla, jota poliisit yrittivät pysäyttää.
Aiemmin poliisin hyvin tuntema nuorisogangsteri oli ehtinyt tehdä monenlaisia rikoksia.
Mitä enemmän maahanmuuttoa kehitysmaista, sitä enemmän ongelmia.
Ranskan mellakat jatkuneet jo viidettä päivää
9
248
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa on nähty välillä Ruotsissa, missä muslimit ovat riehuneet.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17914367W
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Uusranskalaisten riehunnalla pyritään säilyttämään oikeudet tehdä laittomuuksia ilman virkavallan puuttumista asiaan ja ottaa tätä kautta käytännössä perusranskalaiset uusranskalaisten panttivangeiksi.
- Anonyymi
"Rasismilla" muka oikeutetaan kaikki.
- Anonyymi
Kalliiksi tulee.
- Anonyymi
Kytille kovat piippuun ja suoraan kohti.
- Anonyymi
Ei ne ryökäleet muuta tottele.
- Anonyymi
Mitä viherpunavassari tuohon sanoo? Muslimit taas mieltä osoittavat ihan kuin Lähi-idässä, jossa nyrkit pystyssä mellakoivat. Kun noita uusasukkaita on Euroopassakin tarpeeksi, alkavat samat riehumiset ja tappelut kuin heidän alkuperäisessä kotimaassaan. Sitähän viherpunavasemmisto haluaa ja rakastaa kaikkea rettelöintiä ja rauhattomuutta. Viherpunavassut vihaavat suomalaista rauhallista luonnetta ja yleensäkin sopua ja rauhaa.
- Anonyymi
Tuossa tulos kun maa täytetään vähämielisillä aavikkoviidakkoapinoilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291