Preferenssit ekalle tapaamiselle

Anonyymi-ap

Naiset. Miten haluaisit ekan tapaamisen tapahtuvan?

29

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosi yllättäen ja spontaanisti- esim piknik-korin kanssa perässä juokseva mies

      • Anonyymi

        Niin eli suomalainen nainen odottaa että mies tekee kaiken, maksaa kaiken ja tuo "jalat alta meiningin"?

        Mikä on naisen tehtävä muuta kuin järjestellä seuraavia treffejä samalla ohjelmalla?

        Eikö baisen tehtävä ole myös miellyttää, vai onko asia haluttu unohtaa.

        Miehen kandee katsoa että kenen kanssa menee treffeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli suomalainen nainen odottaa että mies tekee kaiken, maksaa kaiken ja tuo "jalat alta meiningin"?

        Mikä on naisen tehtävä muuta kuin järjestellä seuraavia treffejä samalla ohjelmalla?

        Eikö baisen tehtävä ole myös miellyttää, vai onko asia haluttu unohtaa.

        Miehen kandee katsoa että kenen kanssa menee treffeille.

        Ilman muuta, leipoo vaikka itse patongit ym jos ei ole varaa ostaa paistopisteestä, tärkeintä on yllätyksellisyys


    • Anonyymi

      Kun treffit päätetään, niin mitä toivot ekoilta treffeiltä? Miten niiden tulisi sujua?

    • Anonyymi

      Rannalla kävellen, juttelua ja naurua. Kalliolle istuskelemaan, odotellen auringonlaskua. Hieman jo ilma viilentyy, pääsee lämpimään kainaloon. Auringonlaskun jälkeen kotimatkalle saattaen, halaus, suudelma ja hyvän yön toivotus. Aamulla viesti, huomenta, nukuitko hyvin.

      • Anonyymi

        Ei ollenkaan mitään kalliolla toiseen nojaamista auringonlaskuun saakka; nämähän ovat ekat treffit, ja voi olla että tosielämässä tyyppi ei nappaa yhtään. Moni mies esim. liioittelee pituutensa, ja kun saavun paikalle korkkareissa, ovatkin paljon kuvaustaan lyhyempiä. Pikaiset kahvit vaikkapa torilla, missä on muitakin ihmisiä, ja siitä sitten eteenpäin, jos on kemiaa.


    • Anonyymi

      Unelmatreffit:

      Mies EI heti rupea halailemaan, ei ollenkaan yritä koskea. Hän on puhdas ja parta on ajettu mutta ei ole ylipukeutunut, esim. farkut ja lyhythihainen kauluspaita.. Minulla kesämekko, korvakorut ja vähän ripsiväriä, ei täyttä sotamaalausta. Tavataan jossain julkisessa paikassa, vaikka terassilla ja syödään pitsat. Kumpikin maksaa oman pitsa sa. Jutellaan. Puhutaan, puhutaan, puhutaan, lähdetään kävelylle ja ehkä oluelle. Mies tarjoaa oluet. Tuntuu että puhumme samaa kieltä, meillä on paljon yhteistä. Ei malteta erota, ja kun lopulta erotaan, on ihan selvää että nähdään uudestaan. Erotessa mies kysyy saako halata. Halaus tuntuu ihanalta, mieshen ominaistuoksu on ihana. On vaihdettu puhelinnumerot ja tiedetään toistemme nimet. Samana iltana jo viestitellään. Sovitaan missä nähdään uudestaan - kumpikin on samaa mieltä että mahdollisimman pian.

      P.S. Näin se minulla lähti. Yhdessä edelleen.

      • Anonyymi

        Oliko kyseessä nettideitti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kyseessä nettideitti?

        P.S. En tiedä


      • Anonyymi

        Että viinaa tulee pöytään mutta särvintä ei? Olihan taas ätmi kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kyseessä nettideitti?

        Oli.


      • Anonyymi

        En todellakaan! Pitsan kanssa join vettä ja myöhemmin yhden oluen. Samoin hän. Ja olivat siis ensimmäiset treffit parin viikon viestittely jälkeen. Heti kolahti.


      • Anonyymi

        Oletko sinä silloin kun luet tätä ätmin proosaa ja yrität työntää lusikkasi joka soppaan?


    • Anonyymi

      Riippuu valtavasti:

              - naissukupuolisen iästä
              - siitä mitä on ennen tapaamista viestitelty.

    • Anonyymi

      Riippuu vähän mitä ensimmäisellä tapaamisella tarkoitetaan. Tarkoitetaanko tuolla ensimmäisiä treffejä, vai kirjaimellisesti sitä ensitapaamista? Jos kirjaimellisesti ensimmäistä tapaamista, niin sen pitää olla jollain tavalla yllättävää ja odottamatonta. Tästä syystä en harrasta esim. nettitreffailua, koska siinä ei ole mitään yllätyksellistä.

      • Anonyymi

        tapaamista ekaa kertaa sen jälkeen kun on viestitellyt netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tapaamista ekaa kertaa sen jälkeen kun on viestitellyt netissä.

        Jaa, no sehän nyt riippuu täysin tilanteesta. Missä on tavattu (netissäkin on paljon vaihtoehtoja) kauanko on tunnettu, mitä on viestitelty, jne. Eksän tapasin ekan kerran lentokentällä, kun hän tuli kylään luokseni ja käytännössä jäi sille tielleen kymmeneksi vuodeksi. Vaan siis se ensitapaaminenhan on tuossa tapahtunut jo aiemmin, vaikka osa tietysti tuon ensitapaamiseksi laskee.


    • Kannattaakos sitä olla liikaa odotuksia? Suuret odotukset kun johtavat suurimpaan pettymykseen yleensä. Parempi vaan olla oma rento itsensä, eikä mitään muuta. Loput menee omalla painollansa.

      • Anonyymi

        Puhut totta! Eräs nainen sanoi minulle joskus että "pessimisti ei pety". Jälkeenpäin tajusin että tämä on tosi.

        On turha leijua jossain pilvilinnoissa treffatessa ja oottaa että toinen vie "jalat alta", "pelastat päiväni" tai "teet minun onnelliseksi".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhut totta! Eräs nainen sanoi minulle joskus että "pessimisti ei pety". Jälkeenpäin tajusin että tämä on tosi.

        On turha leijua jossain pilvilinnoissa treffatessa ja oottaa että toinen vie "jalat alta", "pelastat päiväni" tai "teet minun onnelliseksi".

        Justiin näin. Jos tuollaisilla oletuksilla lähtee minne vaan, niin takuulla pettyy. Olen sen kokenut itsekin monesti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Justiin näin. Jos tuollaisilla oletuksilla lähtee minne vaan, niin takuulla pettyy. Olen sen kokenut itsekin monesti.

        ethän sä susi päässyt treffeille netan kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ethän sä susi päässyt treffeille netan kanssa.

        En nyt hänestä puhunut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En nyt hänestä puhunut.

        siis sä olet katsellut muita naisia netan jälkeen vaikka toitotat täällä miten rakas netta on ja toivotat hänelle erikseen hyvää yötä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        siis sä olet katsellut muita naisia netan jälkeen vaikka toitotat täällä miten rakas netta on ja toivotat hänelle erikseen hyvää yötä.

        Puhuin aiemmista kokemuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut totta! Eräs nainen sanoi minulle joskus että "pessimisti ei pety". Jälkeenpäin tajusin että tämä on tosi.

        On turha leijua jossain pilvilinnoissa treffatessa ja oottaa että toinen vie "jalat alta", "pelastat päiväni" tai "teet minun onnelliseksi".

        Todella raskaita hahmoja nämä pessimisti ei pety- tyypit ainakin normielämässä, saatikka parisuhteessa. Helvetin raskaita vetää perässä ja aina on joku asia epäonnistumassa kuitenkin tai täyttä paskaa.


    • Anonyymi

      Coffee shop rules.

      Mutta,en juo kahvia..

    • Anonyymi

      Mitä haluat, mitä mies ei tee/tekee ekoilla treffeillä?

      • Anonyymi

        En haluaisi, että alleviivaa olevansa kovin fyysinen mies. Jos makuuhuoneessa asiat sujuvat, ne sujuvat joka tapauksessa ilman, että mies siitä tekee erikseen numeroa. Se on moukkamaista käytöstä.


    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat että alleviivaa olevansa fyysinen mies?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2067
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      115
      1539
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1500
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe