Ajattele 2 kertaa mitä suuhun pistät

Anonyymi-ap

Kyllä ihmisten pitäisi ajatella ainakin 2 kertaa mitä suuhun pistää.
Lihavia näkyy kaduilla todella paljon,melkein kaikilla ON läskimaha,toisilla pienempi ja toisilla suurempi.

22

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On pantu sama merkille. Enemmän ihmettelen silti kun näisä keskusteluisa kyselee ja selvästi samat tapaukset, nii mikseivät ota apuja sieltä misä niitä tarjotaan.

      Ittellä karkas vähän lapasesta tuli eron jälkee kiloja mutta läks sillä näkijänaisen dietillä. On sen tääläki muutamatki maininnu mutta sitten on niitä jotka jankuttaa vaan niistä kaloreistansa ja mistä laihtuu ekana ja voiko syödä sitä ja tätä. Meinaa että kun on niinni selkee ja helppo dietti nin mikseivät ala sille.

      • Anonyymi

        Näkỉjänaỉsen pỉtäỉsỉ kuule kurkỉstaa sỉnun pỉlluusỉ ja katsoa onko sỉellä kaỉkkỉ maỉtohapot kohdallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkỉjänaỉsen pỉtäỉsỉ kuule kurkỉstaa sỉnun pỉlluusỉ ja katsoa onko sỉellä kaỉkkỉ maỉtohapot kohdallaan.

        Hae ulkopuolista apua itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hae ulkopuolista apua itsellesi.

        Jotain apua toi selvästi tarttisi, noi ton kommentit on ihan sairaita! Mikä ihmeen ongelma sillä on siitä Naomista, onkohan toi jotain sen toiveajattelua vai unelmointia kun aina sitä pilluansa joka paikkaan tarjoomassa ja samaan hengevetoon vetelee siihen Naomin. Se on vaan sellanen asia että ne on ihan tietynlaiset naiset kun on naisen pillusta kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkỉjänaỉsen pỉtäỉsỉ kuule kurkỉstaa sỉnun pỉlluusỉ ja katsoa onko sỉellä kaỉkkỉ maỉtohapot kohdallaan.

        Hyvin sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain apua toi selvästi tarttisi, noi ton kommentit on ihan sairaita! Mikä ihmeen ongelma sillä on siitä Naomista, onkohan toi jotain sen toiveajattelua vai unelmointia kun aina sitä pilluansa joka paikkaan tarjoomassa ja samaan hengevetoon vetelee siihen Naomin. Se on vaan sellanen asia että ne on ihan tietynlaiset naiset kun on naisen pillusta kiinnostunut.

        Näkijänainen voi nähdä pillussa jotain sellaista mitä muut emme kykene maallisilla silmillämme näkemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu.

        Kehuu omia sanomisiaan. Silti ei pillullensa varmaan kenelläkään ole kiire kurkistella. Yäk!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain apua toi selvästi tarttisi, noi ton kommentit on ihan sairaita! Mikä ihmeen ongelma sillä on siitä Naomista, onkohan toi jotain sen toiveajattelua vai unelmointia kun aina sitä pilluansa joka paikkaan tarjoomassa ja samaan hengevetoon vetelee siihen Naomin. Se on vaan sellanen asia että ne on ihan tietynlaiset naiset kun on naisen pillusta kiinnostunut.

        Niin, pitäisi kai sentään erottaa selvänäkijät gynekologeista ja psykiatrista apua tarjoavista,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, pitäisi kai sentään erottaa selvänäkijät gynekologeista ja psykiatrista apua tarjoavista,

        Selvänäkijän suunnittelema salainen dieetti 🤣🤣🤣 Akat käy kuumana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvänäkijän suunnittelema salainen dieetti 🤣🤣🤣 Akat käy kuumana.

        Minulle asiakkaanaan mitään salaista ollut? Niille joille on niin puolestani pitäköön läskinsä. Mitä tuo täällä kateuksissaan ulisee ja ihmettelee että dieetti saanut naisiin liikettä. Kuka nyt haluaisi lihava olla kun kerran apuja on saatavilla.

        Kyseinen selvänäkijä on hoitolassaan tehnyt kymmenet vuodet tärkeää työtä, tuon suunnittelemansa dieetin lisäksikin. Itse kävin ensimmäisen kerran v. 2006 vaikean ihottuman takia. Naomi sai sen rauhoittumaan ja siitä alkoi minun asiakkuus.
        Nyt olen suklaajätskidieetillä ja nautin kesästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle asiakkaanaan mitään salaista ollut? Niille joille on niin puolestani pitäköön läskinsä. Mitä tuo täällä kateuksissaan ulisee ja ihmettelee että dieetti saanut naisiin liikettä. Kuka nyt haluaisi lihava olla kun kerran apuja on saatavilla.

        Kyseinen selvänäkijä on hoitolassaan tehnyt kymmenet vuodet tärkeää työtä, tuon suunnittelemansa dieetin lisäksikin. Itse kävin ensimmäisen kerran v. 2006 vaikean ihottuman takia. Naomi sai sen rauhoittumaan ja siitä alkoi minun asiakkuus.
        Nyt olen suklaajätskidieetillä ja nautin kesästä!

        Ihosi rauhoittui sen takia, että sait naiselta naiselle -empatiaa ja huomiota. Miespaskiaisilta puuttuu tunneäly.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihosi rauhoittui sen takia, että sait naiselta naiselle -empatiaa ja huomiota. Miespaskiaisilta puuttuu tunneäly.

        Siis toi ON niitä...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkỉjänaỉsen pỉtäỉsỉ kuule kurkỉstaa sỉnun pỉlluusỉ ja katsoa onko sỉellä kaỉkkỉ maỉtohapot kohdallaan.

        Eipä ole palsta ainakaan parempaan suuntaan muuttunut. Aiemmin kävin puolen vuoden välein tsekkaamassa tilanteen, mutta muutan välin vuodeksi. Nähdään taas kesällä 2024!!

        Koittakaa nyt hyvät ihmiset saada päät kuntoon.


    • Anonyymi

      Onko ymmärryksessäsi vikaa? Kyllä, selvästi on.

      Anna ihmisten olla! Et sinä kuitenkaan pysty ketään auttamaan hoikistumisessa. Hoida vain omat asiasi!

      • Anonyymi

        Elä SYÖ sitä mistä lihot,Minäkin ole niin tehnyt ja olen laihtunut.😁


      • Anonyymi

        Ei kukaan pysty sinun puolesta laihduttamaan

        Laidduttamiseen PITÄÄ OLLA oma halu.😮


      • Anonyymi

        Mä en kanssa ymmärrä että missä ihmeen asiantuntijan roolissa toi tuskaa-pillustansa tyyppi täällä esiintyy. Itsellänsä paino-ongelmia ja kyylää täällä JOKA painoasioista käsittelevässä ketjussa ja heittää kipeitä kommenttejansa joista JOKAINEN kohdistuu Naomiin, ja JOKA kommentissa kertoilee pillustaan. Hei, ketä kiinnostaa? Pilluntyrkytystä voi varmaan harrastaa muualla.

        Mulle on Naomin dieetistä ollut suuri apu. ( kiloa on jo lähtenyt. Vielä on matkaa mun tavoitteeseen mutta tästä dieetistä on turvallinen olo.


    • Anonyymi

      Lihavat vaan sitkeästi syö sitä MIKÄ lihottaa,näinhän se täytyy olla 😁🤭EI LIHAVAKSI MUUTEN TUU

      • Anonyymi

        Jokainen syö sitä mitä haluaa, joten jätä kommentoimasta ihmisistä asioita jotka eivät kuulu mitenkään sinulle. Pidät vaan omista kiloistaan huolen Niinan riittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen syö sitä mitä haluaa, joten jätä kommentoimasta ihmisistä asioita jotka eivät kuulu mitenkään sinulle. Pidät vaan omista kiloistaan huolen Niinan riittää

        Miksi tulet laihdutusivulle
        JOS HALUAT OLLA LIHAVA ?😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tulet laihdutusivulle
        JOS HALUAT OLLA LIHAVA ?😂

        Onko taas joku hyvä pilluohje?


    • Anonyymi

      Vettelin juuri ison palan läskipannukakkua ja hyvää oli

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1484
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe