Miten treenata penkkiä että tulos paranee. Nyt jumittaa 120 kilossa.
Aloitin salilla käynnin 3 vuotta sitten kun täytin 50 ja silloin nostin harjoittelematta 80 kiloa. Nyt nousee 120 ja tavoite olisi 140 - 150 kiloa.
Nyt olen treenannut 5 x 5 ja välillä 4 x 8 sarjoja muutaman kerran viikossa 80 - 90 % maksimista.
Penkkiohjelma jolla tulee tulosta?
3
517
Vastaukset 3
- Anonyymi
Pitkäjänteistä treeniä, lisää selvän ottoa ja kokeilua, ota yhteyttä niihin jotka ovat oikeasti tehneet valmennusta ja tietävät asiasta.
Jos oikeasti haluat, ja suostut nöyrästi tekeen,
tulosta tulee.
Olen joskus nostanut yli 200 ja nyt aloittelin vanhana pari vuotta sitten taas ja tulosta on tullut, kärsivällisesti ja siinä se avain.
Onnea ja menestystä. - Anonyymi
Treeni, lepo, ravinto, kehonhuolto, myös muu liikunta ja varsinkin aerooppinen treenaus
( kehon ja lihasten hapenottokyky.) tässä kokonaisuus jossa on aina parannettavaa ja uutta opittavaa, ei helppoa , mutta mahdollista.
Älä selitä, älä valita sanoi joku aikoinaan, suostu tekemään ja uhraa aikaa ja vaivaa.
Kaikki muu, jos joku lupaa helppoa, tai niksejä kannattaa unohtaa ja perehtyä faktoihin.
Lisäksi yksilöllisyys huomioiden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51841
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍83781Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15690Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2654Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70523
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it183522Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486Ihmettelen tämän palstan naisia
Kun ne uskovat olevansa jotain niin ihmeellistä ja hienoa. Ja että kaikki naiset on niin upeita ja hienoja. Että mistä83479