Nettideitti kommentoi

Anonyymi-ap

Oon jutellu yhen nettideitin kanssa. Vaikutti mukavalta, mutta sitten töksäytti minun vaikuttavan ujolta, joka särähti korvaani. Viestien vaihdon perusteella yleisti ja kuvitteli kai sen olevan kohteliasta. Itse odottaisin positiivisia kohteliaisuuksia, vaikka "vaikutat mukavalta". Ja silti haluaisi tavata.

8

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tjaa, joillekin ujous on plussaa toisille ei...

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­­o­­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17916323s

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Onko se plussaa? jatkoi kommentoimalla, että olen varautunut ja haluaa nähdä jotta tietää, onko oikeassa. Tuollaisen jälkeen ei tee mieli nähdä, jos joku tekee tuollaiset päätelmät kirjoituksen perusteella

• Anonyymi

Seksiä hän tuo on vailla. Ja on niin itserakas ja röyhkeä että arvelee sinun olevan vain ujo ja estoinen kun et heti ole riisimassa pikkuhousuja I. Hänellä ei käy mielessäkään että sinua ei kiinnosta.

Vaikutat ujolta = olet seksuaalisesti estoinen

Haluan tavata nähdäkseni pitääkö paikkansa = haluan päästä pukille.

Tyypillinen tavis. Vain seksi mielessä.

• Anonyymi

jos tuntuu epämukavalta olo heti alkuunsa, niin ei muuta kuin eteenpäin.

• Anonyymi

Tää kommentti on sinänsä tärkeä. Eli jos naiselta tulee kommenttia joka tuntuu puhtaasti tylsältä vakio kirjoittelukta, jonkinlaista ihme epäilyä, juttuja malliin "haen sellaista ja sellaista miesta" ottamatta kantaa sinuun lainkaan ja mitä tärkein iion tuulahdus tekstin seassa niin kannattaa pistää poikki samantien.

Noi kertoo vaikka olisi tullut mikä tahansa match että hommasta ei tule yhtään mitään.

Eli ite laitan ainakin samantien poikki ja siirryn seuraavaan.
        Viestittelyyn kuuluu aina jonkinlainen iloinen asenne ja huumori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää kommentti on sinänsä tärkeä. Eli jos naiselta tulee kommenttia joka tuntuu puhtaasti tylsältä vakio kirjoittelukta, jonkinlaista ihme epäilyä, juttuja malliin "haen sellaista ja sellaista miesta" ottamatta kantaa sinuun lainkaan ja mitä tärkein iion tuulahdus tekstin seassa niin kannattaa pistää poikki samantien.

Noi kertoo vaikka olisi tullut mikä tahansa match että hommasta ei tule yhtään mitään.

Eli ite laitan ainakin samantien poikki ja siirryn seuraavaan.
        Viestittelyyn kuuluu aina jonkinlainen iloinen asenne ja huumori.

Ps. Siis ilon puute tekstissä.

• Anonyymi

Tollanen olet "ujo" tms. heti alussa ja siitä sitten muut "olet/oletko sitä tai tota" kuullostaa heti siltä että nainen on nälvijä ja kokemukseni mukaan jatkuvasti hieman eri asioista kommentoivan naisen kanssa ei kannata jatkaa.
      Eli vedän heti poikki tai kysyn suoraan että mitä tarkoitat tuollaja katson kommentit.
      Yleensä viimeistään kommentit paljastavat että onko nainen jatkamisen arvoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1329
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1033
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      121
      813
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      744
    Aihe