tupac shakur

elossa??

me ollaa kinasteltu yhen mun kaverinkaa siit et onks 2pac elossa vai ei mun mielest se ei oo mut kaveri väittää toista....
mitä mieltä te ootte et onks 2pac elos vai ei?

23

1981

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en usko

no onha niitä teorioita tehty varmaan tuhansia...mut tosi on et ei se elä enään. kuoli gansta rapin aikaan 1996...

• NateKane

Siitä on monia teorioita. Mm.
      - 2pac murhattiin 1996 keikallaan, mutta oudointa murhassa oli se että silminnäkijöitä oli jopa sata mutta kuitenkaan paikalta ei löydetty verta tai ruumista.

toinen teoria on

-Joku jenkkipelle väitti nähneensä 2pacin kahdesti ensin loka ja sitten helmikuussa. Jenkkilässä tästä nousi kohu ja esimerkiksi Eminem teki kyseisestä äijästä biisin. Myös muita ilmoitti nähneensä 2pacin muutaman kerran aikaisemminkin.

Että semmosta...luulen kyllä että 2pac on kuollut, mutta silti jossakin soi ääni ja mahdollisuus että äijä voisi olla vielä hengissä, mutta tuskinpa.

• äasldvmsvk

ois kyllä leuhkaa jos se äijä pamauttas yllättäen levyn..:D tai siis jos ois ees elossa.. jooo nukkumaan menis ehkä->

• JKK

En käsitä miksi tälläisistä ihmisistä pitää tehdä sankareita ja ikoneita. Ei ole mikään ihmekään kun muu musiikkiväki ei ota räppiä tosissaan, ainakin esim rock puolella on oikeita legendoja jotka tekivät jotain. Räppi puolella on vain jotakin gangstereita jotka.

By the end of the year, 2Pac was out of prison and working on his debut for Death Row. On November 30, 1995 -- the one-year anniversary of the New York shooting -- Walker was killed in a gangland-styled murder in Queens.

2Pac was filming Menace II Society in the summer of 1993 when he assaulted director Allen Hughes; he was sentenced to 15 days in jail in early 1994. The sentence arrived after two other high-profile incidents.

In October of 1993, when he was charged with shooting two off-duty police officers in Atlanta. The charges were dismissed, but the following month, he and two members of his entourage were charged with sexually abusing a female fan. In 1994, he was found guilty of sexual assault. The day after the verdict was announced, he was shot by a pair of muggers while he was in the lobby of a New York City recordings studio. Shakur was sentenced to four-and-a-half years in prison on February 7, 1995.

Voin vain sanoa että YOU HAD IT COMING!

• NateKane

mee kuuntelee sitä rokkias mummus luo. Rokatkaa yhdessä ja miettikää rokin legendoja.

Jokaisella musiikkityylillä on omat legendansa, 2pac on rapissa yksi niistä. Hyväksy tosiasia, trolli.

• JKK
        NateKane kirjoitti:

mee kuuntelee sitä rokkias mummus luo. Rokatkaa yhdessä ja miettikää rokin legendoja.

Jokaisella musiikkityylillä on omat legendansa, 2pac on rapissa yksi niistä. Hyväksy tosiasia, trolli.

Asiaa.. Ymmärtäisin jos hän olisi ollut musiikillinen nero mutta ne biisit jota olen kuullut on sellaisia joka ei erotu mtv-massasta oikeastaan mitenkään, tai muutenkaan räpistä. En väitä olevani
        räpin asiantuntija mutta olen sitä sen verran joutunut kuuntelemaan että se on minulle yhtä ilman kanssa.
        Normaalisti minulle kävisi aivan hyvin tälläinen, paitsi että nyt palvonnan kohteena on rikollinen joka teki elämäntyylistään bisnestä, ja se vei hänet ennen-aikaiseen hautaansakin, joka OLI odotettavissa.
        Siis levy-yhtiöiden väliset kiistat? Voi luoja annan mun kaikki kestää kyllä ihmisen henki on halpa..

• NateKane
        JKK kirjoitti:

Asiaa.. Ymmärtäisin jos hän olisi ollut musiikillinen nero mutta ne biisit jota olen kuullut on sellaisia joka ei erotu mtv-massasta oikeastaan mitenkään, tai muutenkaan räpistä. En väitä olevani
        räpin asiantuntija mutta olen sitä sen verran joutunut kuuntelemaan että se on minulle yhtä ilman kanssa.
        Normaalisti minulle kävisi aivan hyvin tälläinen, paitsi että nyt palvonnan kohteena on rikollinen joka teki elämäntyylistään bisnestä, ja se vei hänet ennen-aikaiseen hautaansakin, joka OLI odotettavissa.
        Siis levy-yhtiöiden väliset kiistat? Voi luoja annan mun kaikki kestää kyllä ihmisen henki on halpa..

Ole joku jeesustelija ja joku kilttien ihmisten palvoja puolestani. 2pac on legenda siinä missä Elviskin.

• JKK
        NateKane kirjoitti:

Ole joku jeesustelija ja joku kilttien ihmisten palvoja puolestani. 2pac on legenda siinä missä Elviskin.

Minä vain olen sitä mieltä että musiikin sivubisneksenä ei saisi olla ihmisten henget tai MINKÄÄN ASTEINEN rikollinen jengitoiminta, ja sen ihannointi ärsyttää minua suunnattomasti.
        Ja kyllä minä tiedän että kaikki ne legendat joita minäkin arvostan ei ole kaikki puhtaita pulmusia (mutta suurin osa on), mutta ainakin he tyytyviät omaa kehoaan tärvelemään eivätkä mitään järjestäytynyttä rikollisutta harjoittaneet/kannustaneet/ihannoineet, saati tehneet sillä bisnestä.

• NateKane
        JKK kirjoitti:

Minä vain olen sitä mieltä että musiikin sivubisneksenä ei saisi olla ihmisten henget tai MINKÄÄN ASTEINEN rikollinen jengitoiminta, ja sen ihannointi ärsyttää minua suunnattomasti.
        Ja kyllä minä tiedän että kaikki ne legendat joita minäkin arvostan ei ole kaikki puhtaita pulmusia (mutta suurin osa on), mutta ainakin he tyytyviät omaa kehoaan tärvelemään eivätkä mitään järjestäytynyttä rikollisutta harjoittaneet/kannustaneet/ihannoineet, saati tehneet sillä bisnestä.

plaa plaa plaa....mössöti möö

• lesane
        JKK kirjoitti:

tupac sanoi että kerran kun sitä haastateltiin että, myy pelkkiä levyjä eikä sen elämässä kuuluisi olla mitään rikollisia, eli kyse oli vain ja ainostaan siitä että jotkut ihmiset otti vähän liikaa itseesnsä sen biisit ja niiden sanoitukset ja siitä lähti koko kierre...

• Kelmu
        JKK kirjoitti:

No nyt oisit voinu pitää kyllä sen turpas kiinni ku kerta itekki sanoit että et oo asiantuntija! 2Pac ei poikkea MTV massamusiikista?! Miten sen voi jotenkin sekoittaa massaräppiin!? Kuurojenki pitäs se tajuta...

• Kelmu
        JKK kirjoitti:

"Minä vain olen sitä mieltä että musiikin sivubisneksenä ei saisi olla ihmisten henget tai MINKÄÄN ASTEINEN rikollinen jengitoiminta, ja sen ihannointi ärsyttää minua suunnattomasti."

No joo totta... räppiähän tehtiin alunperin hauskanpitoa varten..mutta sitte tuli gangsta rap. Ookko sitä paitsi varma ihannoidaanko siinä sitä tappamista ja jengitoimintaa vai musiikkia??

• Gansta

Kyllä se tupakki on elossa, ja voi hyvin.

On saanut työpaikan alabamasta paikallisen pubin pyörätelineenä, palkaksi saa nukkua pannuhuoneessa ja muutaman koirankeksin päivässä.

• slim

...

• 2 Bak rulz

Liikaa saa tuupakki liksaa. Niillä avuilla pitäs palkka olla kerran tunnissa turpaan.

• swifty
        2 Bak rulz kirjoitti:

Liikaa saa tuupakki liksaa. Niillä avuilla pitäs palkka olla kerran tunnissa turpaan.

Jos haluatte tietää 2pacista enemmän ja tietää mitä hyvää se on tehnyt niin kannattaa kattoo 2pac dokumetti Thug life (tai jotai) !!
        Tost viel et ku joku hiphop-heittaajaa alko luetteelee noit mitä rangaistuksii 2pac on saanu, niin ootko kuulu siitä kun poliisit hakkas 2pacin ilman syytä ja pistivät sitten putkaan !!
        Hieno mies rakasti äitiään ja muita naisia, en usko tohon raiskaus-tuomion oikeellisuuteen !!

• lesane

EI OLE, siinä on paljon mystisiä juttuja mutta ei se oo enään ollu hengissä 9 vuoteen...

• 2pac fani

kuunnelkaaha kaikki tupacin biisi god bless the dead. siin tupac sanoo alus et rest in peace my mother fuckin biggie smalls.. Ja tupac kuoli kuus kuukautta enne ku biggie kuoli ja on niin monia syitä miks tupac vois olla elos esimerkiks sil on 73 miljoonan dollarin henkivakuutus eikä sitä oo vielkää lunastettu.. jos haluutte tietää tai lukee enemmä ni www.tupacfans.com tai www.2pac-legacy.com

• Arrow
        2pac fani kirjoitti:

kuunnelkaaha kaikki tupacin biisi god bless the dead. siin tupac sanoo alus et rest in peace my mother fuckin biggie smalls.. Ja tupac kuoli kuus kuukautta enne ku biggie kuoli ja on niin monia syitä miks tupac vois olla elos esimerkiks sil on 73 miljoonan dollarin henkivakuutus eikä sitä oo vielkää lunastettu.. jos haluutte tietää tai lukee enemmä ni www.tupacfans.com tai www.2pac-legacy.com

Uskokaa jo että kuollut se on ja hyvä niin. 2pac ei ole rapin legendoja eikä missään mielessä ikinä ollut parhaita rappareita. Eläessään varsinkin vanhempi materiaali oli ihan ok, mutta Me against the world levyn jälkeen taso tippu ja kuoleman jälkeen julkastut levyt on olleet ihan täyttä kuraa. Näiden pienten tirehtööri vaatteisiin pukeutuvien "rap"-fanien mielestä vaan kuolema tekee artistista legendan. Se ku on niin kovaa kuolla ampumalla, se on niin gangstaa. Kuolema on rap-artistin paras markkinointikeino.

• NateKane
        Arrow kirjoitti:

Uskokaa jo että kuollut se on ja hyvä niin. 2pac ei ole rapin legendoja eikä missään mielessä ikinä ollut parhaita rappareita. Eläessään varsinkin vanhempi materiaali oli ihan ok, mutta Me against the world levyn jälkeen taso tippu ja kuoleman jälkeen julkastut levyt on olleet ihan täyttä kuraa. Näiden pienten tirehtööri vaatteisiin pukeutuvien "rap"-fanien mielestä vaan kuolema tekee artistista legendan. Se ku on niin kovaa kuolla ampumalla, se on niin gangstaa. Kuolema on rap-artistin paras markkinointikeino.

näkemyksensä kullakin.

• Soulja Slim
        Arrow kirjoitti:

Jaa että pelkästäänkö siitä? Väitäkkö sit ettei Tupac oo legenda? Tai Biggie, Big Pun, Eazy-E, Big L, Jam Master Jay tai ODB?? Eipä minusta Soulja SLimistä hirvittävän muistettua legendaa tullu kuollessaan?? Ja onha olemassa ELÄVIÄ legendoja, kuten nyt vaik sanotaan Kool G Rap, Guru, Dr. Dre, Ice Cube, Snoop Dogg, Rakim, ja monta muuta..

• LOLLO

Jos meikä saa sanoa nii mitään paskaa ei ois käyny jos Suge ei ois ollu mitenkään tekemisis Death Rown tai 2Pacin kanssa nii tätäkää ei ois tapahtunu..ainakaan vielä vuonna -96...R.I.P.

• 2pac fani

Aivan varmasti on....ajttele nyt... se vietii sairaalaan ku sitä oli ammuttu ja sit yöllä ilmotettiin faneille että tupacin tila on kriittinen mutta hengen vaaraa ei ole...ja sit meni puol tuntii ni ilmotettiin että tupac on kuollu ja ruumis muka varastettiin...njoo tosi uskottavaa...ruumista ei oo vieläkään löytyny joten mä veikkaan että se vetäyty julkisuudesta tolla taval koska se pelästy ku joutu 2 kertaa ampumis välikohtauksen uhriks...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6904
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3806
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3498
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3445
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2949
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2654
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13