Näenkö tätå miestä ikinä???

Anonyymi-ap

Nyt en ymmärrä, oon pudonnut kärryiltä jo ajat sitten.. Löysin netistä kivan miehen, ollaan pidetty yhteyksiä jo useampi kuukausi, välimatkaa on 400 km. Puolin ja toisin tuntuu hyvältä, kumpikin ollaan kiinnostuneita toisistamme. Mies soittaa minulle pitkiä yli tunnin puheluita. Tullaan tosi hyvin juttuun. Useampi valokuva ollaan vaihdettu ja vetovoimaa on molemmin puolin.

Olen ollut lähes varma, että olen löytänyt elämäni miehen pitkien etsintöjen jälkeen. Ainoa kummallinen asia on, ettei saada järjestettyä tapaamista. Kahdesti on ollut treffit suunnitteilla. Mies sanoo haluavansa tutustua, mutta miten se onnistuu, jos yhteistä aikaa ei löydy. Hänellä on kiireinen työ ja lapsia, tavallaan ymmärrän kiireen. Viimeksi laitoin miehelle viestin ja toivotin hyvää jatkoa. Kirjoitin, ettei juttu taida edetä. Tähän mies vastasi, ettei halua vielå lopettaa juttua.

Minulla on vahva tunne, että ollaan kumpikin kovasti kiinnostuneita ehkä jopa valmiita rakastumaan, mutta mistä tässä voi olla kyse? Ja miten pitäisi toimia. Se tässä on outoa, kun mies haluaa koko ajan jatkaa yhteydenpitoa, vaikka itse olisin jo valmis luovuttamaan. Voiko joku tehdä kiusallaan tällaista? Tuntuisi kovin oudolta, jos jollain olisi aikaa ja energiaa tällaiseen, jos on muutenkin kiirettä. Meneehän puhelinlaskuunkin rahaa.

Tiedän miehen nimen, asuinpaikan, puhelinnumeron ja osoitteen eli ei mikään feikki ainakaan ole. Onko kenenkään muun kohdalle sattunut tällaista? Voiko mies saada jotain sairasta nautintoa tai pönkitystä itsetunnolleen tällaisesta? Se tässä on ikävintä, kun mies tuntuu todella oikealta aikoihin. Ja uskon, että mies tuntee samoin.

8

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minneköhän nyt on palstaprissit kadonneet kommentoimasta.. Mä niin odotin kommentteja komeista mallimiehistä ja jännämiehistä.... = DDD

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­­N­­­y­m­­f­o­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179179187

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa?

    • Anonyymi

      Miehellä on vaimo ja liitto rakoilee. Yrittää rakentaa suhdetta sinuun valmiiksi, kun ero oikeesti koittaa. Ja tod näk on muitakin vaihtoehtoja hänellä, joten pitää sinua varalla, niinkuin muita ja vaimoa.

      • Anonyymi

        Tiedän yhden tuttuni naisen joka tapaili miestä useamman vuoden joka oli olut naimisissa. Ai, hiljaa nauratti. Ei sen puoleen minullakin on "ihme tuttavuus" ecort palveluista. Ensimmäisestä kerrasta jo katsoessa tuntui et me ollaan tehty samasta puusta eli, ei ne uutislööpien romassi rahatkaan syyttä suotta maailmalle ole menneet. Ecsort nainenhan voi olla mitä tahansa joten nyt luotan Pepen taikaan https://www.youtube.com/watch?v=p8FF4_H3Omg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän yhden tuttuni naisen joka tapaili miestä useamman vuoden joka oli olut naimisissa. Ai, hiljaa nauratti. Ei sen puoleen minullakin on "ihme tuttavuus" ecort palveluista. Ensimmäisestä kerrasta jo katsoessa tuntui et me ollaan tehty samasta puusta eli, ei ne uutislööpien romassi rahatkaan syyttä suotta maailmalle ole menneet. Ecsort nainenhan voi olla mitä tahansa joten nyt luotan Pepen taikaan https://www.youtube.com/watch?v=p8FF4_H3Omg

        Aivan varmasti kaikki leikit leikitty. Nainen oli hyvin vi**uuntunut, miten se voi tehä noin. Mahdollista luottaessa toisen sanaan eikä rupea kääntelemään kiviä. Nämä ecortit liikkuvat alueella mistä pääsee selvittämättömien rikosmysteeri mappeihin.


    • Anonyymi

      Älä ainakaan itse enää kasvata puhelinlaskuasi soittamalla miehelle.

      Jos sinua tosissaan potuttaa ja hän soittaa sinulle edelleen, sano että et jaksa enää puhua puhelimessa. Sano että ottakoon yhteyttä sitten kun on todella tulossa tapaamaan sinua. Sano ettet etsi kirjeenvaihtotoveria etkä puhelimtuttavaa vaan seurustelukumppania.

    • Anonyymi

      Huutonaurua pinnallisille kanoille, jotka kuvittelevat komeiden alfamiesten olevan uskollisia heille:D

      Sitten kun se pettäminen on tapahtunut, niin motkotetaan miten miehet pettävät vaikka naiset pariutuvat vain pienen miesjoukon eli siis komeimmiston kanssa:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe