Tässä vaan juolahti mieleen että eipä ole ystäväämme Henkkaa oikein viime aikoina julukisuuvessa paljoa näkynyt... Onkohan uutta räpäytystä taas tulossa? Vaan jaksaakohan poikarukka vielä nousta kansan (tai edes 10-v tyttöjen) suosioon..?
-Ei henk.koht. mitään ko. tyyppiä vastaan-
MINNE hävisi PIKKU-G..?
11
1155
Vastaukset
- Nimetön
se homo saa painuu sinne minne ei pippurikaan kasva!!!!!!!!!!!!!!!!
- Suuri W.
Äänenmurros pilasi lupaavan uran. Tai sitten se tajus viimein, että hip hop on paskaa
- ----------------
toivottavast se hävis mahdollisimman kauas
- Iso J
Tai sit se vaan haluaa pitää pientä paussia? Ei kukaan jaksa koko aikaa raataa, ei Pikku G:kään. :) Ja ne voi haistaa paskan jotka sanoo että Pikku G on perseestä yms yms. ellei ole hyviä perusteluita miksi?
Kiitti moi.- Kelmu
Ei oo mun ystävä ainakaan... Okei, perustelua miks se on huono (paska)
-Sen riimit ei rimmaa
-ei minkäänlaista flow´ta
-tekopyhä
-pop-idoli
-ei tee omia sanoja
ei vaikuta musiikkiin mut:
-rahankerääjä
-pikkuipanoiden lemppari
Etpä voi ainakaan valittaa ettei ois ollu asiaton viesti, mut näin asia on.
- Pian
meillä nähdään räppääävä sumopainija Läski C
- minä
pikku g on tauolla tekemässä uutta musiikkia ja viettämässä aikaa tyttöystävänsä kanssa...
jatkaa (valitettavasti) vielä musiikin tekoa teidän pikku pöpien iloksi :D- julli
sillä mitään tyttöystävää oo , homppeli mikä homppeli
- NateKane
julli kirjoitti:
sillä mitään tyttöystävää oo , homppeli mikä homppeli
Ei ketään voi ees kiinnostaa jonku pikku geen seuraelämä...
- Jea
Parempi näin , unohetaan vaan koko pelle.
- fdsluflhydsiud
"Vuonna 2009 Pikku G syyllistyi törkeään rattijuopumukseen, josta hänet tuomittiin 45 päivän ehdolliseen vankeuteen. 2010 hänet tuomittiin huumausainerikoksesta sakkoihin, koska hän oli saattanut kokaiinin myyjän ja joukon käytöstä kiinnostuneita yhteen."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1478120KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237151Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521423311Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092824Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442358- 1261936
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261576Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457