En itse ole polttamassa Koraania, enkä oikein suosittele sitä muillekaan, mutta ainahan voi jossitella. Jospa vaikka kehitysavun ehdoksi laitettaisiin säännönmukainen Koraanin polttaminen kohdemaassa? Toki sitä sitten savua pitäisi nousta lahjoittajamaassakin. Mitä tästä seuraisi? Parhaassa tapauksessa väkivaltaiset islamistit saataisiin kaikki kiinni ja maailman rauhoittuisi. Ääri-islamilaiset maat osallistuisivat enemmän kehitysapuun, ettei Koraaneja tarvitsisi polttaa jne.
Huonompi vaihtoehto olisi siten se, että kaikki menisi niinkuin nytkin menee, vaikkei Ranskassakaan mitään Koraania poltettukaan.
Jos Koraanin polttaminen yleistyisi?
13
290
Vastaukset
- Anonyymi
Islamilaiset itse polttaa niitä Koraaneja, miks ne Ruotsia syyttää, syyttäsivät omia maanmiehiään kun ne Koraaneja polttaa !
- Anonyymi
Itse olen sitä mieltä että :
Koraanin polttaja toimi Rape STay Erdoğan´ìn
käskystä?
Syynä tietenkin estää ruotsin liittyminen natoon? - Anonyymi
Polta poika mahorkkaa. Tulee kotoinen olo.
- Anonyymi
Ei ole kioskilla myynnissä
- Anonyymi
Juu ei poltettu koraaneita ei! Mutta AUTOJA poltettiin! Ja ne on monelle miehelle tärkeempi asia kuin USKONTO! Ja monille jopa uskonto.
- Anonyymi
Itse en viitsisi poltella koraaneja. En toki myöskään välitä vaikka joku polttaa paskapaperirullan tai koraanin. Toki koraania kannattaa käyttää ohutsivuisena vessapaperina ja pyyyyyyydiä peffanreikä puhtaaksi koraanin sivulla.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/307d1293-24ee-44ed-b73a-a57456700c8c
Ruotsissa on haettu lisää lupia pyhien kirjojen polttamiseen. Kaksi lupahakemusta on toimitettu Tukholman poliisille, yksi Helsingborgin poliisille. Hakemuksissa halutaan polttaa niin Koraania, Raamattua kuin Tooraakin.📚🔥
Yksi hakemuksista koskee Koraanin polttoa Tukholman moskeijan edessä. Lupaa hakenut noin 50-vuotias nainen kertoo, että on hakemuksen takana yksin. Tarkkaa aikaa ja paikka ei ole esitetty, mutta toiveena on polttaa se ”mahdollisimman pian”.🔥
Naisen mukaan Ruotsia kohtaan osoitetut protestit ovat epäreiluja.
Toinen Tukholman poliisille jätetty hakemus koskee Tooran ja Raamatun polttamista Israelin suurlähetystön edessä lauantaina 15. heinäkuuta. Noin 30-vuotias mies haluaa polttaa pyhät kirjat sananvapauden nimissä, mutta kyseessä on myös vastareaktio viimeviikkoiselle Koraanin polttamiselle.📚🔥 - Anonyymi
Bisnesidea Tukholmaan. Perusta krematorio jossa voi viskata Koraanin pesään palamaan.
- Anonyymi
Meillä paloi hyvin koraani Lucifer grillissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä paloi hyvin koraani Lucifer grillissä!
Koraania pitäisi alkaa polttamaan oikein urakalla niin nähtäisiin onko noista paskavarpaista mihinkään
- Anonyymi
Ihan käyttökelpoinen idea. Polttamalla koraaneja saadaan kaikki kiihkoilijat selville ja eikun kotimaihinsa kiihkoilemaam takaisin.Harmi vain ja miksi tämä viimeinen koraaninpolttaja onkin itse irakilainen ja melko varmasti myös muslimi.
- Anonyymi
Kristittyihin ei voi vaikuttaa Raamattuja polttamalla koska kristityt korkeintaan nauravat hölmölle polttajalle.
Kustannuksiltaan kohtuullisempi kasvattava siedätyshoito islamisteille pitäisi tehdä halvalla painotuoteella. Jos polttaisikin digiversioita. - Anonyymi
Joukkopsykoosi joku kiiholaisuus varmaan kiinnostaa islamia, miha ei voisai kiinnostaa jos joku polttaisi raamatun, mutta kun islamilaiset ovat niin etuoikeutettua että heidät aina huomioidaan....
... kuin villit viidakosta, tatuonnit ja lävistykset....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1062679Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1111968- 691586
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281294Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251129Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531042- 851034
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1271022- 951008
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta345867