Mies vaikuttaa ihan tyytyväiseltä - ei nähdä juuri koskaan

Anonyymi-ap

Mitä pitäisi tehdä?

Ollaan oltu pitkään yhdessä, mutta asutaan eri osoitteessa. (Ei mitään tukihuijausta, kumpikaan ei saa asumistukea, tai hyödy tästä mitenkään.) Välimatka on autolla 10min. Miehen ikä 60v, olen itse vähän nuorempi.

Raskaan ja hektisen työpäivän jälkeen hän haluaa rentoutua kotona yksin sohvalla maaten. Ymmärrän tämän. Nyt tämä on kuitenkin laajentunut myös viikonloppuihin. Telkkaria, roskaruokaa ja yksin olemista. Mitään muuta hän ei halua tehdä.

Ei vaikuta masentuneelta, ennemmin tulee mieleen burn out. Erota hän ei missään tapauksessa halua.

En usko, että kuvioissa on ketään toista naista. Ei hän ole sen tyyppinen. Vaatekaappi olisi myös silloin päivittynyt. Riitoja meillä on hyvin harvoin.

Hän aikoo jäädä 3v päästä eläkkeelle. En tiedä, että jaksanko tätä siihen asti. Mies ei halua puhua aiheesta. Kuulemma "keksin" tai "kuvittelen" ongelmia.

29

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi sinun pitäisi jaksaa siihen asti?

      Jos et jaksa lopetat. Jaksaisitko yhdessäoloakaan? Roskaruokaa ja tv:tä?

      • Anonyymi

        En katso itse telkkaria juuri koskaan, ja syön terveellisesti. Ennemmin harmittaa, ettei tehdä mitään kivaa enää yhdessä. Ei käydä esim. syömässä tai metsässä kävelemässä. Rakastan häntä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En katso itse telkkaria juuri koskaan, ja syön terveellisesti. Ennemmin harmittaa, ettei tehdä mitään kivaa enää yhdessä. Ei käydä esim. syömässä tai metsässä kävelemässä. Rakastan häntä.

        No kyllä minä sanoisin, että suhteellanne on aika vähän menestymisen mahdollisuuksia.

        En tiedä kuinka kauan olette olleet yhdessä ja onko mies muuttunut yhtäkkiä.

        Jos on, niin pitäisi löytää syy miksi. Jos ei, niin suhteenne on arkipäiväistynyt ja näet miehen todellisen minän.

        Jos mies ei suostu sinulle puhumaan, niin aika vaikea siinä on selvittää ongelmia ja joudut kyselemään neuvoja netistä. Kyllä toimivaan parisuhteeseen kuuluu puhuminen.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        No kyllä minä sanoisin, että suhteellanne on aika vähän menestymisen mahdollisuuksia.

        En tiedä kuinka kauan olette olleet yhdessä ja onko mies muuttunut yhtäkkiä.

        Jos on, niin pitäisi löytää syy miksi. Jos ei, niin suhteenne on arkipäiväistynyt ja näet miehen todellisen minän.

        Jos mies ei suostu sinulle puhumaan, niin aika vaikea siinä on selvittää ongelmia ja joudut kyselemään neuvoja netistä. Kyllä toimivaan parisuhteeseen kuuluu puhuminen.

        Muutos on tapahtunut vuosien myötä vähitellen. Olen kanssasi samaa mieltä. Suhde on arkipäiväistynyt, ja tuollainen hän sitten oikeasti on. Voi olla myös katkeruutta selvittämättömistä asioista, jota hän jollain tavalla kostaa olemalla näin passiivinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muutos on tapahtunut vuosien myötä vähitellen. Olen kanssasi samaa mieltä. Suhde on arkipäiväistynyt, ja tuollainen hän sitten oikeasti on. Voi olla myös katkeruutta selvittämättömistä asioista, jota hän jollain tavalla kostaa olemalla näin passiivinen.

        Kostaminenkaan ei kuulu hyvään parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katso itse telkkaria juuri koskaan, ja syön terveellisesti. Ennemmin harmittaa, ettei tehdä mitään kivaa enää yhdessä. Ei käydä esim. syömässä tai metsässä kävelemässä. Rakastan häntä.

        Kaksoiselämää elävän miehen arki on aika rankka. Pitäisi antaa aikaa jokaiselle joka tätä miestä sanoo rakastavansa ym. Hän itsekin kuvittelee jopa rakastansa kaikkia heitä. Hän saa voimaa erilaisista persoonista.

        Mutta ennen pitkää oma teatteri rupeaa vaikuttamaan: Miehen stressi taso nousee; on kärttyinen, passiivinen jne.

        Tällainen mies on vain onnellinen omassa kuplassaan.

        Loppujen lopuksi hän on tyhjä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katso itse telkkaria juuri koskaan, ja syön terveellisesti. Ennemmin harmittaa, ettei tehdä mitään kivaa enää yhdessä. Ei käydä esim. syömässä tai metsässä kävelemässä. Rakastan häntä.

        Jätä hänet. Ei toi ole enää suhde ku ette ikinä ehdi näkemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutos on tapahtunut vuosien myötä vähitellen. Olen kanssasi samaa mieltä. Suhde on arkipäiväistynyt, ja tuollainen hän sitten oikeasti on. Voi olla myös katkeruutta selvittämättömistä asioista, jota hän jollain tavalla kostaa olemalla näin passiivinen.

        Mikä suhde toi on? Asutte noin lähellä toisianne, mutta ette ole muuttanut vuosien aikana yhteen.

        Mitä järkeä on kummankin maksaa asunnosta ja sähköstä?


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­N­­y­­­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179204736

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jännä toi vaatekaapin päivittyminen.. takuuvarma keino saada selville, tapaileeko mies muita.

      • Anonyymi

        Joo. Ei hän noissa vanhoissa lumpuissa ikimaailmassa kehtaisi mennä muita tapaamaan. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ei hän noissa vanhoissa lumpuissa ikimaailmassa kehtaisi mennä muita tapaamaan. 😀

        Ehkä ne vaatteet on sen toisen naisen luona ja pettää sinua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ei hän noissa vanhoissa lumpuissa ikimaailmassa kehtaisi mennä muita tapaamaan. 😀

        Sen miehen vaatteet ja koko muu oikea omaisuus voi olla toisen naisen luona.

        Jos kerta asutte ni lähellä ni mikset joskus lähde sinne joskus yllättäen ja mene pimpottaa ovikelloa.


    • Anonyymi

      En niin usko horoskooppeihin, mutta ollaan vesimies ja rapu. Siis vihoviimeinen yhdistelmä.

    • Anonyymi

      Oletko ihan varma, ettei hänellä ole toista?

      • Anonyymi

        Mies voi selittää nimittäin ihan mitä vaan jos elää kaksoiselämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies voi selittää nimittäin ihan mitä vaan jos elää kaksoiselämää.

        Ja tiedätkö oikeasti, mitä tämä mies tekee ne viikonloput ilman sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tiedätkö oikeasti, mitä tämä mies tekee ne viikonloput ilman sinua?

        Ja pettäjä miehet ei kaikki tosiaankaan uusi sitä vaatekaappiansa, tiedoksesi. Vaatetus-oli mikä oli- on hänelle vähäpätöinen asia, kunhan saa pitää sinut ja sen toisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pettäjä miehet ei kaikki tosiaankaan uusi sitä vaatekaappiansa, tiedoksesi. Vaatetus-oli mikä oli- on hänelle vähäpätöinen asia, kunhan saa pitää sinut ja sen toisen.

        Ja molemmille suoltaa mitä mielikuvituksellimpia syitä "olin nukkumassa", "kännykkä taskussa, en kuullut", "olin auton ratissa, en pystynyt vastaamaan" ja se kaikkein paras: "Töissä on .."-sitä ja tätä. Sillä verukkeella hän saa jatkaa kaksoiselämäänsä.


      • Anonyymi

        En ole. Hän on vaan aina ollut niin kunnollinen. Ei juo jne. Jos hän olisi ihastunut johonkin toiseen, niin kai se olisi piristänyt häntä. Sellaista ei ole ollut. Kai hän olisi myös halunnut erota, mitä olen välillä ehdottanut. Ehkä 6-kymppiset miehet vaan ovat noin kaikkeen tympääntyneitä. Tai sitten hän on kyllästynyt minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tiedätkö oikeasti, mitä tämä mies tekee ne viikonloput ilman sinua?

        Käsittääkseni makaa sohvalla katsellen telkkaria, pelaa tietokoneella ja syö roskaruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tiedätkö oikeasti, mitä tämä mies tekee ne viikonloput ilman sinua?

        Viettää kaksoiselämää, johon välttämättä muittenkaan puolisot ryhtyisi


    • Anonyymi

      Oletko käynyt hänen asunnollaan kertaakaan?

      • Anonyymi

        Olen toki! Hän makaa sohvalla ja kanavasurffailee. Koko ajan huonolla tuulella. Paiskoo tavaroita keittiössä. Haukottelee, jos sanon jotain. Vastaus kaikkeen on: "Ei". Illalla lämmittää saunan, mutta hiippailee sinne eri aikaan kuin minä.


    • Anonyymi

      Olin varsin nätti nuorena. Ajattelin, että jos otan hyvän ja kunnollisen miehen, loppuelämä on auvoisaa. Nyt olen vuosien jälkeen tälläisessä p*****ssa. En ole viisikymppisenä enää hehkeimmilläni. Sinkkuelämä ei houkuttele yhtään. En usko, että minulle olisi muita kuin samanlaisia mörököllejä tarjolla.

    • Anonyymi

      Jos nämä kaikki pitää paikkansa (välimatka todella lyhyt mutta silti näkeminen ei kelpaa,
      ei hyödy tilanteesta tai sinusta rahallisesti, ei vaikuta masentuneelta, ei toista naista)
      niin suoraan sanoen ihmettelen että miksi ihmeessä hän EI halua missään tapauksessa erota?! Eli mitä hän sinusta tai teidän suhteesta oikein siis saa irti?
      Entä jos ihan suoraan kysyisit? Miksi hän roikottaa sinua tuollaisessa muka-suhteessa?

      Ps. Ei se toinen nainen -teoria kumoudu esim. vaatekaapin kunnolla. Ehkä hän on vaan tavannut jonkun toisen, joka kulkee pieruverkkareissa. Eihän sitä silloin ole mitään tarvetta itsellekään uusia vaatteita ostaa. Ja vaikka juuri toista naista ei olisikaan, niin vähän epäilen myös sitä, että koko ajan kotonaan vain sohvalla makaisi. On toki varmasti tehnyt sitä, kun aloittaja on ollut paikalla, mutta jos harvoin näet, niin ne harvat hetket ei todellakaan välttämättä totuutta kerro.

    • Anonyymi

      Yövyttekö koskaan toistenne luona?

    • Anonyymi

      Miehen ikä on naisen nimi on onko koiraa ki ssaa?

    • Anonyymi

      Miehesi kanssa ongelma ratkottavana ennen eläkettä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe