Helsinki on euroopan vaarallisin paikka asua nykyään

Anonyymi-ap

Miten joku voi asua vielä helsingissä? Siellä on kaikenlaisia natseja ja teinit ryöstelee ihmisiä kaduilla joka päivä. Olen käynyt joka kolumbiassa ja siellä oli turvallista kävellä missä vaan.

10

158

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikäs tässä nyt on elellessä kun ovat haittapersut palanneet kotimaahansa - Venäjälle.

      Eivät natsit taikka teinit ole vielä milloinkaan yrittäneet ryöstää minua taikka vaikkapa raiskatakkaan. Vaan näitä peevelin epikurantteja Itä-Helsingin persuja elikkä savolaisia saa varoa sillä heihin kun törmääntyy metrossa niin ovat mokomat heti myymääsä joko huumeita taikka tikkaamassa puukkoa kylkeen. Sitä saa vallan varoa noita kantapersuja etteivät ala mokomat suoritamaan haittatekoja enemmän kuin mitä raamattu sallii. Eikö muka ole näin - savvolaaset !

    • Anonyymi

      Kannattaa vaihtaa toiselle puolelle katua jos Ville Rydman tulee vastaan.

    • Anonyymi

      Rydmanit ja lindmanit on vallassa joten kannattaa muuttaa pois

    • Anonyymi

      Bahmut on kylläkin paljoon hyviin paljoon paljoooommin vaarallisempi paikka. Siellä ovat venäläiset persut suorittamassa sotilaallista erikoisoperaatiota joka jos mikä on sitten niin peijjakkaan vaarallista. Eihän tuosta sotilaallisesta erikoisoperaatiosta puutu muuta kuin sotilaallisen erikoistaktisen ydinlatauksen räjäyttäminen taktisen tarkasti osuvalla sotilaallisella erikoisoperaatiolla jonnekin sellaiselle lähiostarintorille jossa ukrainalaiset ostavat vihanneksia ruuaksensa.

    • Anonyymi

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009702066.html
      "Posti­luukusta ammuttiin asunnon sisälle Helsingin Kalliossa
      Helsingin Kalliossa oli torstaina iso poliisitehtävä."

      Kyl on helsingissä vaan turvallista asua, siellä voi postiluukustakin tulla luoteja.

      • Anonyymi

        Tuossa on kyse vain persujen sisäisestä kinastelusta tyyliin "vasarapersut", eikä se liity varsinaisesti Helsinkiin mitenkään. Persut pois Helsingistä niin ei postiluukuista ammuta sisälle asuntoon.


    • Anonyymi

      Hesassa joka päivä ammutaan. Niin ei ollut vielä 5 vuotta sitten- Suomen hallitus tehnyt kaikkensa että hesasta tullut rikollisten pesä.

    • Vaikka mä en tosta helsingistä yhtään tykkää ja tukholma on mun suosikki. Niin taitaa helsinki olla paljon turvallisempi paikka, ainakin vielä.

    • Anonyymi

      Vantaa on pahempi. Helsingissä ei ole koskaan saanut pelätä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      32
      1870
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1190
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      117
      967
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      837
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      832
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      825
    7. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      129
      825
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      782
    9. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      750
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      736
    Aihe