Onkohan Tangomarkkinoilla järkkärit kovaa kopeloineet naisia?
Onkohan Tangomarkkinoilla järkkärit kovaa kopeloineet naisia?
18
358
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy isältäs, hänhän on siellä järkkärinä.
- Anonyymi
Kysy äitiltäsi eikö se anna kaikkien miesten kopeloida?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy äitiltäsi eikö se anna kaikkien miesten kopeloida?
Ja kehottaa että älä hipelöi, kopeloi kunnolla.
- Anonyymi
Tarjoa(etumusta) rintamusta ja kysy: Tuntuiko hyvältä!
- Anonyymi
Yleensä miehet tykkää naisten tisseistä, jos eivät homoja ole : / oletan.
- Anonyymi
Mä tykkään enemmän päärynästä.
- Anonyymi
..."Onkohan Tangomarkkinoilla järkkärit kovaa kopeloineet naisia?"...
Ei, kyllä ne ihan hellästi vaan puristeli. 🤤 - Anonyymi
Onpa nolo viestiketju
- Anonyymi
Äitis oli nolo kun sut teki
- Anonyymi
Noloin avaus pitkiin aikoihin ja se on tällä palstalla kyllä saavutus.
- Anonyymi
Hyvä avaus on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä avaus on.
Eiks naisten tissit ole tehty kaikkien miesten kopeloitaviksi
- Anonyymi
Ei haittaa, mulla on perse kuin seitsemänleivin uuni ja pujee heiluu puoleltatoiselle, kun käsiäni liikutan, vako on leveä kuin emälehmällä, niin kourimaan vain jos tohtii. Kyllä yksi akka sellaisen kestää, jos/kun mies ei ole ennen naista saanut koskea.
Mutta, mikään heiverö ei kannata olla kun perse heilattaa ja kädet liikkuu.- Anonyymi
Edestä ei yllä ja alle ei uskalla mennä
- Anonyymi
Tangot oli jo ja meni. Tangoilla oli taas enemmän poliisitehtäviä kun provississa
- Anonyymi
Provinsissa ei tainnut olla tummia.
- Anonyymi
Tällaiseen johtaa vihervasemmiston ajama sukupuolineutraalisuus.
- Anonyymi
En tiedä mutta nykyään pääsee tapahtumiin ilmatteeksi kun sanoo olevansa esim puu. Ei puulta oteta maksua ja esim. Kasvit voivat olla tapahtumien sisäpuolella. Jos vain sanoo että tuntee olevansa Puu Ja sitä ei kukaan saa kyseenalaistaa koska jokainen saa olla mitä haluaa ja tuntee olevansa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623