Kyllä kenkien kelpaa olla

Anonyymi-ap

18

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten noin epäkäytännöllisestä kuluneesta kenkätelineestä voi saada yli 1000 euroa?
      Siivotessa siirrettävä, muuten ei pääse puhdistamaan telineen alta.
      En ottaisi vaikka 10 eurolla saisi.

      AV

    • Anonyymi

      Näkymätön kenkä se vasta kallis onkin, lainattu invisible ukolta.

      Jos harrastaa lenkkeilyä niin pitää hommata jousitetut pohjalliset kenkään jotta voi yhdellä pomppauksellakin hypätä nopeasti 30 metriä askeleella kerrallaan.

    • En minäkään tuota ottaisi eteiseeni. Yli 2 metriä potkittavaa 😄
      Näissä kuitenkin maksanee se, että ovat uniikkeja, eivät massatuotantoa. - Melko painavakin taitaa olla.. Täyspuu yleensä on.

      "Tilaustyö Enso-Gutzeitin pääkonttoriin."

    • Anonyymi

      jos on voimakkaat pomppukengät, niin eteisessä, alkavat jo pomppimaan itsekseenkin ne jos vähänkin lattiaa täristää.

    • Anonyymi

      Sehän on automaattisesti disainia/antiikkia päätyessään tunnetun huutokauppakamarin vihkoon? ja tuskinpa noita aina järkiperustein huudellaan. Tuon tulevassa osoitteessa lienee muutakin vanhaa. Maksaisitko esim. artekin tankkituolista 5000?

    • Anonyymi

      Se nyt on selvää, että sinä et tajua. Hienoa, että myönnät sen.

      • Anonyymi

        No, minulle käy oikein hyvin että sinä ymmärrät ja minä en.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, minulle käy oikein hyvin että sinä ymmärrät ja minä en.

        AV

        Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa. Voisit kehittää itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa. Voisit kehittää itseäsi.

        Tietysti voin, kuten kaikki toisetkin kehittyvät yksilöt.
        Jos katsot rakennetta, jigillä tehtynä määrämittaan sahattuna noita tekisi varmasti 30 kappaletta päivässä. Käyttömukavuus ja tilankäyttö on lähes nollassa verrattuna uusimpiin luomuksiin.
        En siis maksa nimestä ja siitä olemattomasta.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti voin, kuten kaikki toisetkin kehittyvät yksilöt.
        Jos katsot rakennetta, jigillä tehtynä määrämittaan sahattuna noita tekisi varmasti 30 kappaletta päivässä. Käyttömukavuus ja tilankäyttö on lähes nollassa verrattuna uusimpiin luomuksiin.
        En siis maksa nimestä ja siitä olemattomasta.

        AV

        Sinä et tajua ja se on ihan ok. Olet ihan yhtä arvokas ihminen tietämättömänäkin. Jatka vain samaa rataa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti voin, kuten kaikki toisetkin kehittyvät yksilöt.
        Jos katsot rakennetta, jigillä tehtynä määrämittaan sahattuna noita tekisi varmasti 30 kappaletta päivässä. Käyttömukavuus ja tilankäyttö on lähes nollassa verrattuna uusimpiin luomuksiin.
        En siis maksa nimestä ja siitä olemattomasta.

        AV

        Joo tuli mieleen kun mä olin puutehtaalla töissä, niin pätkiä tuli kaks teräsellä sirkkelillä ihan älyttömällä vauhdilla. Sitten kun sain itteni asettumaan. Kun mä raksamiehenä en tollasta hassutusta ikinä nähny. Että sirkkelillä vedettään niin kuin molemmat päät kerralla. Ja olihan ne muut koneet kans. Mutta mikä hinta sitten tommosilla koneilla, että varmaa toista kun jollain raksakoneilla.


    • Anonyymi

      hyvä sanonta sitten joku jooh "pieni hämähäkki" lähtee matkalle vaatteissakin metsästäkin kipittämään

      ei oikeasti ole hämähäkeissä mitään hirvittävän hirviömäisen pelottavaa mutta joissain voi olla...

    • Anonyymi

      aika hassuakin jos joku pikkuhämähäkki tulee matkalle mukaan jos on jossain metsikössökin siekailemassa
      :D

    • Anonyymi

      Jos hyvin tehtynä massiivitammesta moisen haluaa niin paikallinen puuseppäkin kyllä pyytää rahaa työstään. Tuossa on kyllä jonkin verran myös "keräilyarvoa" historian takia, mutta käyttökelpoisuuden kannalta tuo ralli on käytännössä "vähänkäytetty".

      En tonnia tuosta maksaisi kun ei ole ylimääräistä paalua, mutta ymmärrän kyllä miksi joku jolla on tuollaisen haluaa ja miksi se myös palvelee hyvin. Tuo on viimeinen kenkäralli jonka elämäsi aikana - tai lapsenlapsetkaan - tarvitsevat, edustaa ns. pysyvyyttä.

    • Anonyymi

      tuollainen varmaankin voisi olla hassua jos joku pieni hämäjäkki tulee kätesi päälle jsa yrittää seikkailla kipittäessään

    • Anonyymi

      hämähäkki-juttuja hah kaikenlaisia...

    • Anonyymi

      Tietysti 2 metriä leveä maksaa, sen päällä voi istua kun kengät jalkaan laittaa.

    • Anonyymi

      tuollainen oikein pelottava juttu jos ksatsot jollain mikroskoopilla ötököiden jalkojakink, että miten karvaisia :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1818
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1180
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      112
      884
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      807
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      805
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      772
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      765
    8. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      740
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      719
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      716
    Aihe