Naisten etuoikeus

Anonyymi-ap

Mistä johtuu naisten (ei kaikkien mutta monen) asenne että he saa tehdä mitä ikinä huvittaa mutta äijää vaan höykytetään ja kusetetaan taloudellisesti. Mielivaltasesti yksin päätetään jotain paskaa remonttia ja ruinataan rahaa ja oletetaan että mies nikkaroi. Samalla naiset juoksee ”tyttöjen illoissa”, harrastuksissa, reissuissa yms mutta miehen kanssa ei kiinnosta mikään. Auta armias jos itse on joskus lähdössä äijäporukalla johonkin niin tulee hirvee marmatus ”jaa että ilman mua meet”. Mistä nain sairaan vääristynyt logiikka tulee? Eikö olis kiva olla sellasen kanssa josta oikeasti välittää ja haluaa? Ihmisen kanssa jonka kanssa haluaa seksiä ettei tarvi olla selibaatissa/juosta vieraissa?

6

506

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Feminismin seurauksia.

• Anonyymi

Tuollaisia pareja paljon nykyisin. Älkää alistuko sellaiseen.

• Anonyymi

Josoa osuisit vahingossa naulaamaan pallisi. Kiitos.

• Anonyymi

Hollywoodin strong female characterin vuoksi naisten maailma on vääristynyt niin että he katsovat oikeudekseen pomottaa joka asiassa miestä,elokuvien mukaanhan nykynainen voittaa tappelussakin puolet painavamman miehen..

• Anonyymi

Siitä että miehet antavat näin tapahtua. Miehen pitää pystyä vetelemään ne rajat ja pitämään ne. Mies joka on ehdottomasti kiinni naisessa joutuu ehdottomasti naisen tossun alle.

Jokainen saa tehdä pohjimmiltaan miten huvittaa ja jokainen voi tehdä mitä huvittaa - mutta minua ei sellaiseen yhtälöön saa mahdutettua. Siksi naiselle jää valinta joko minusta tai mikäikinä häntä huvittakaan.

Kumpikin valinta on oikea - myös minun kannaltani - mutta ne ovat toisensa poissulkevia.

• Anonyymi

Jaa, pistin pihalle tuollaisen tyypin 8 vuotta sitten, elämä muuttui taas onnelliseksi, huoh!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2127
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1289
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      32
      1200
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1058
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      152
      926
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      866
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      747
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      746
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      61
      716
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      682
    Aihe