Tämänhän Suomessa olevat Putinin agetit, M_A

Anonyymi-ap

9

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huttiloinenhan on alan paras asiantuntija, joka tietää kymmeniä salaisia tukikohtia.
      Mäkitalohan vain teoretisoi yhtenä. vakuuttavana lähteenä jännärikirjailija Remes!
      Nyt vain yhteys Mäkitaloon ja ratsiat käyntiin!
      Eikä selittelyjä!

      • Anonyymi

        Teoretisoi asialla jota ei ole olemassa. Hienolla tolalla on Suomen armeija kun seinähullut siellä hourivat puuta heinää. Pitäisi M_A nimetä Ylipäälliköksi niin kohta olisi kaikki hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teoretisoi asialla jota ei ole olemassa. Hienolla tolalla on Suomen armeija kun seinähullut siellä hourivat puuta heinää. Pitäisi M_A nimetä Ylipäälliköksi niin kohta olisi kaikki hyvin.

        Huttiloinen ei näy ymmärtävän Mäkitalon teoretisointia.
        Eikä ihme.
        Kun ei ymmärrä mitään muutakaan.
        Usko kasvaisi, jos alkuun todistaisitte edes yhden salaisen tukikohdan olemassaolon.
        Siihen asti kaikki on teoretisointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huttiloinen ei näy ymmärtävän Mäkitalon teoretisointia.
        Eikä ihme.
        Kun ei ymmärrä mitään muutakaan.
        Usko kasvaisi, jos alkuun todistaisitte edes yhden salaisen tukikohdan olemassaolon.
        Siihen asti kaikki on teoretisointia.

        Näin Mäkitalo teoretisoi:

        "Mäkitalo kertoo mainitsevansa artikkelissa esimerkinomaisesti Venäjän kansalaisten tekemiä kiinteistökauppoja, koska niitä on määrällisesti tehty eniten. Tämän vuoksi myös hänen uhkapotentiaalia kuvaavat historialliset viittaukset kytkeytyvät Venäjään ja Neuvostoliittoon.

        – Samantyyppiset päätelmät olisivat kuitenkin teoriassa sovellettavissa myös mihin tahansa muuhun EU:n ja Euroopan talousalueen ulkopuoliseen maahan."

        Ja Huttiloinen uskoo everstin kirjoittavan käytännön tapahtumista!

        Tietääkseni ainakin saksalaisilla ja ruotsalaisilla on runsaasti erilaisia kiinteistöjä Suomessa.
        Nyt Huttioinen töihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin Mäkitalo teoretisoi:

        "Mäkitalo kertoo mainitsevansa artikkelissa esimerkinomaisesti Venäjän kansalaisten tekemiä kiinteistökauppoja, koska niitä on määrällisesti tehty eniten. Tämän vuoksi myös hänen uhkapotentiaalia kuvaavat historialliset viittaukset kytkeytyvät Venäjään ja Neuvostoliittoon.

        – Samantyyppiset päätelmät olisivat kuitenkin teoriassa sovellettavissa myös mihin tahansa muuhun EU:n ja Euroopan talousalueen ulkopuoliseen maahan."

        Ja Huttiloinen uskoo everstin kirjoittavan käytännön tapahtumista!

        Tietääkseni ainakin saksalaisilla ja ruotsalaisilla on runsaasti erilaisia kiinteistöjä Suomessa.
        Nyt Huttioinen töihin!

        Kyllä ottaa Putinin hybridisotilasta koville kun juonia paljastellaan.

        ----Tietääkseni ainakin saksalaisilla ja ruotsalaisilla on runsaasti erilaisia kiinteistöjä Suomessa.-------

        Vaan minkäköhän takia Mäkitalo ei niistä puhu, siksikö kun on putleristi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin Mäkitalo teoretisoi:

        "Mäkitalo kertoo mainitsevansa artikkelissa esimerkinomaisesti Venäjän kansalaisten tekemiä kiinteistökauppoja, koska niitä on määrällisesti tehty eniten. Tämän vuoksi myös hänen uhkapotentiaalia kuvaavat historialliset viittaukset kytkeytyvät Venäjään ja Neuvostoliittoon.

        – Samantyyppiset päätelmät olisivat kuitenkin teoriassa sovellettavissa myös mihin tahansa muuhun EU:n ja Euroopan talousalueen ulkopuoliseen maahan."

        Ja Huttiloinen uskoo everstin kirjoittavan käytännön tapahtumista!

        Tietääkseni ainakin saksalaisilla ja ruotsalaisilla on runsaasti erilaisia kiinteistöjä Suomessa.
        Nyt Huttioinen töihin!

        ------Ja Huttiloinen uskoo everstin kirjoittavan käytännön tapahtumista!-----

        Ja sinä uskot hänen horisevan omiaan, ihan puuta heinää. Venäjällä ehkä niinkin mutta Suomessa ei armeijan yläpää puhu julkisuuteen muuta kuin asiaa. Olet liikaa tottunut siihen Venäjän touhuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ottaa Putinin hybridisotilasta koville kun juonia paljastellaan.

        ----Tietääkseni ainakin saksalaisilla ja ruotsalaisilla on runsaasti erilaisia kiinteistöjä Suomessa.-------

        Vaan minkäköhän takia Mäkitalo ei niistä puhu, siksikö kun on putleristi ?

        Mäkitalo ei käsittele lännen omistuksia, kun ei ole todisteita salaisesta käytöstä.
        Ei ole venäläisistä omistuksistakaan.
        Mutta kun venäläisten omistuksia on eniten!
        Siinähän on huttiloiselle perusteita yllin kyllin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ------Ja Huttiloinen uskoo everstin kirjoittavan käytännön tapahtumista!-----

        Ja sinä uskot hänen horisevan omiaan, ihan puuta heinää. Venäjällä ehkä niinkin mutta Suomessa ei armeijan yläpää puhu julkisuuteen muuta kuin asiaa. Olet liikaa tottunut siihen Venäjän touhuun.

        Mäkitalo itse kertoo teoretisoivansa Huttiloisen käsityskyvyn ylittäen.
        Huttiloinen vääntää ne totuudeksi, koska uskoo itse niin olevan.
        Onhan hän tunnetusti kiistänyt Suomen kyvyn valvoa aluettaan rauhan aikana.
        Niinhän oikean putleristin pitää tehdäkin.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­­­N­y­­m­­­f­­o­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17924027w

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1968
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1631
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1306
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      111
      1209
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1035
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      837
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      791
    Aihe