Miksi lihotatte itsenne TURHAAN

Anonyymi-ap

Olen laihtunut nyt noin 3 kiloa kuukaudessa OIKEAA LÄSKIÄ kun keskimääräiset kalorini on olleet noin 2300 päivässä.( tavoite on ollut 1500 mutta olen siitä lipsunut yleensä illalla tai yöllä)
Vyötärön ympärysmitta 3 cm

Tuolla kalorimäärällä SAA syödä hyvin monta kertaa päivässä mahan täyteen ja ruoka ON hyvän makuista.

Liikunta päivässä
Pyöräily 2 tuntia ja heti uudestaan toinen reeni rullaluisteluhiihto 2 tuntia.

25

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kohta 35 kiloa laihempi mitä olen joskus ollut😁

      • Anonyymi

        Uusi painoni tulee olemaan vain 56 -57 kiloa.
        Luulin jonkin aikaa sitten että se olisi 62 kiloa.
        Läskiä ON vielä kummassakin jalassa noin 2 kiloa ja vatsassa 1 kilo.

        Lihaspainoni on noin 30 kiloa ja läskiä on vielä noin 5 kiloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi painoni tulee olemaan vain 56 -57 kiloa.
        Luulin jonkin aikaa sitten että se olisi 62 kiloa.
        Läskiä ON vielä kummassakin jalassa noin 2 kiloa ja vatsassa 1 kilo.

        Lihaspainoni on noin 30 kiloa ja läskiä on vielä noin 5 kiloa.

        Tosi ruipelo, tuuli vie mennessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi ruipelo, tuuli vie mennessään.

        Voihan sitä sitten kasvattaa lihaspainoa JOS haluaa.
        Tällä reenillä laihtuisin kuukaudessa 4 kiloakin JOS EN söisi yöllä ennen nukkumaan menoa mahaa täyteen.

        Tämä ruoka mitä nyt olen syönyt on oikeasti paljon paremman makuista mitä se millä lihoin.
        Lihottavaa ruokaa ei yksinkertaisesti pysty edes syömään niin vähän että siitä ei lihoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä sitten kasvattaa lihaspainoa JOS haluaa.
        Tällä reenillä laihtuisin kuukaudessa 4 kiloakin JOS EN söisi yöllä ennen nukkumaan menoa mahaa täyteen.

        Tämä ruoka mitä nyt olen syönyt on oikeasti paljon paremman makuista mitä se millä lihoin.
        Lihottavaa ruokaa ei yksinkertaisesti pysty edes syömään niin vähän että siitä ei lihoisi.

        Minkälainen on päivittäinen laihdutusruokavaliosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen on päivittäinen laihdutusruokavaliosi?

        Syön paljon perunaa ja sen kanssa kalaa.
        Kaikki ruoka hyvin vähärasvaista,elien syö ollenkaan rasvaisia kastikkeita,voita yms
        En juo sokeroituja virvoitusjuomia,ainoastaan miedosti sokeroituja kivennäisvettä ja sitäkin vain korkeintaan 2 dl

        Syön siis aivan normaalia ruokaa 2 kertaa päivässä jokin kuuluu 2000 kaloria päivässä
        1 pääruoka
        2 pieni jälkiruoka joka on sekin TERVEELLISTÄ ruokaa.
        3 kahvit ilman kakkua

        Iltaruoka on ainoastaan puoleksi isokalorisempaa ruokaa ja juomaa 400 kaloria

        EN SYÖ ESIM viinereitä,karkkia,ranskalaisia perunoita,kakkuja,leipää,jugurttia jäätelöä,muroja,suklaakeksejä,perunalastujapitsojs,
        hampurilaisia yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syön paljon perunaa ja sen kanssa kalaa.
        Kaikki ruoka hyvin vähärasvaista,elien syö ollenkaan rasvaisia kastikkeita,voita yms
        En juo sokeroituja virvoitusjuomia,ainoastaan miedosti sokeroituja kivennäisvettä ja sitäkin vain korkeintaan 2 dl

        Syön siis aivan normaalia ruokaa 2 kertaa päivässä jokin kuuluu 2000 kaloria päivässä
        1 pääruoka
        2 pieni jälkiruoka joka on sekin TERVEELLISTÄ ruokaa.
        3 kahvit ilman kakkua

        Iltaruoka on ainoastaan puoleksi isokalorisempaa ruokaa ja juomaa 400 kaloria

        EN SYÖ ESIM viinereitä,karkkia,ranskalaisia perunoita,kakkuja,leipää,jugurttia jäätelöä,muroja,suklaakeksejä,perunalastujapitsojs,
        hampurilaisia yms

        En syö myöskään näitä.
        Juustot makkara,makarooni,riisi,riisiä ja pastaa.voi syödä sitten. Laihdutuksen jälkeen,mutta mitään Laihdutusruokaa ne eivät ole.

        Vaikka olisi kova liikunnan harrastaja EI LAIHDU yhtään jos syö lihottavaa ruokaa.
        Periaatteessa perunaaterisn pystyisi korvaamaan esim
        Pienellä siivillä pitsaa tai pala voileipä,mutta sitä ei kannata tehdä koska silloin joutuu olemaan kovassa nälässä.
        Peruna täyttää vatsaa pienillä kaloreilla ja vie pois nälän tunnetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En syö myöskään näitä.
        Juustot makkara,makarooni,riisi,riisiä ja pastaa.voi syödä sitten. Laihdutuksen jälkeen,mutta mitään Laihdutusruokaa ne eivät ole.

        Vaikka olisi kova liikunnan harrastaja EI LAIHDU yhtään jos syö lihottavaa ruokaa.
        Periaatteessa perunaaterisn pystyisi korvaamaan esim
        Pienellä siivillä pitsaa tai pala voileipä,mutta sitä ei kannata tehdä koska silloin joutuu olemaan kovassa nälässä.
        Peruna täyttää vatsaa pienillä kaloreilla ja vie pois nälän tunnetta.

        Syötkö mitään monivitamiinivalmistetta? Lisäksi saat mielestäni liian vähän välttämättömiä rasvahappoja, eikä niitä ole monivitamiinitableteissa. Välttämättömien rasvahappojen puutteen on kuvattu vaikuttavan esimerkiksi ihon kuntoon ja hermoston toimintaan.


    • Anonyymi

      Lohduton kehitys ilman laihtumistavoitetta. Mies,
      2010. Paino 93,5kg
      2012. Paino 91,9kg
      2014. Paino 90,7kg
      2017. Paino 87,1kg
      2019. Paino 82,2kg
      2023. Paino 79,5kg
      Tavoite ei ole ollut laihtuminen.
      Tosin rasvakin on vähentynyt mutta lihasta on häipynyt enemmän. Ei ole syytä juhlimiseen vaikka vaakalukema onkin pienentynyt.
      Laihtuminen ei ole kivaa. Nyt 80v iässä rasva 12,9% ja vatsaontelon viskeraali 57,1 ( =< 100 ).
      Ilman dieettiä tai kalorien laskentaa. Tapani on ollut syödä järkevästi ja riittävästi.
      Mussutan makeita mutta ryyppään harvoin ja silloinkin paino laskee nopammin.

      • Anonyymi

        Mitä yritit tuolla kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yritit tuolla kertoa?

        Joukossa tyhmyys tiivistyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yritit tuolla kertoa?

        Sä olet SIKSI lihava KOSKA syöt VÄÄRÄÄ ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet SIKSI lihava KOSKA syöt VÄÄRÄÄ ruokaa.

        Miksi tähän ei saa kirjoittaa että en ole lihava?

        Sä olet luipero.


    • Anonyymi

      Niin aloittaja miksi lihotat itsesi turhaan että joudut olemaan koko ajan laihdutuskuurilla?

      • Anonyymi

        Sairaus päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaus päässä.

        Hän on laihduttanut seitsemässä vuodessa 412,5 kiloa syömällä OIKEAA ruokaa.

        Pihtimitta on pienentynyt samassa ajassa 7 m 482 mm. Tämä kaikki voidaan todeta TARKOISTA päiväkirjamerkinnöistä.


      • Anonyymi

        Aina kun lopetan liikunnan tai vähennän alan syömään herkkuja.Lihon sen takia.
        Olen lihonut aina vain 2-3 kiloa,laihdutan sen HETI samantien pois.

        Tähän asiaan pitää tehdä muutos
        Syömistä EN vähennä missään nimessä,lisään ennemmin liikuntaa ja syön hyvin😮💪🚴

        Hyvin näyttää lähtevän tällä uusimmalla ohjelmalla
        Vatsalihakset näkyy veitsenterävästi melko suurella todennäköisyydellä elokuun loppuun mennessä.


    • Anonyymi

      Ei ole tullut kukaan oikeasti lihava sanomaan MIKSI jatkaa itsensä lihottamista vaikka tietää että lihoo KUN syö VÄÄRÄÄ RUOKAA😱

      • Anonyymi

        "KUN syö VÄÄRÄÄ RUOKAA😱"

        Happamalla ruualla,pyöräilyllä vastatuuleen ja pihtimittauksella saa aikaan veitsenterävät vatsalihakset.Jos en sorru ahmimiseen seuraavan vuoden aikana,vaan pysyn sovitussa ja oikeassa happamassa ruuassa,painan kohta 59 - 67 kiloa 😮💪🚴

        Syömällä vastatuulipyöräilyn aikana vääränlaista ruokaa ei voi laihtua oikeaa läskiä,vaan on lihava.Sen takia olen valinnut perunan.Vedän pyörän perässä happamia painonostotankoja,koska vain raskaalla työllä ja liikunnalla voi laihtua.

        Olen jäänyt sairaseläkkeelle.En ole pystynyt työhön enää vuosiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "KUN syö VÄÄRÄÄ RUOKAA😱"

        Happamalla ruualla,pyöräilyllä vastatuuleen ja pihtimittauksella saa aikaan veitsenterävät vatsalihakset.Jos en sorru ahmimiseen seuraavan vuoden aikana,vaan pysyn sovitussa ja oikeassa happamassa ruuassa,painan kohta 59 - 67 kiloa 😮💪🚴

        Syömällä vastatuulipyöräilyn aikana vääränlaista ruokaa ei voi laihtua oikeaa läskiä,vaan on lihava.Sen takia olen valinnut perunan.Vedän pyörän perässä happamia painonostotankoja,koska vain raskaalla työllä ja liikunnalla voi laihtua.

        Olen jäänyt sairaseläkkeelle.En ole pystynyt työhön enää vuosiin.

        Siinä tuli oikean lihavan kommentti 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "KUN syö VÄÄRÄÄ RUOKAA😱"

        Happamalla ruualla,pyöräilyllä vastatuuleen ja pihtimittauksella saa aikaan veitsenterävät vatsalihakset.Jos en sorru ahmimiseen seuraavan vuoden aikana,vaan pysyn sovitussa ja oikeassa happamassa ruuassa,painan kohta 59 - 67 kiloa 😮💪🚴

        Syömällä vastatuulipyöräilyn aikana vääränlaista ruokaa ei voi laihtua oikeaa läskiä,vaan on lihava.Sen takia olen valinnut perunan.Vedän pyörän perässä happamia painonostotankoja,koska vain raskaalla työllä ja liikunnalla voi laihtua.

        Olen jäänyt sairaseläkkeelle.En ole pystynyt työhön enää vuosiin.

        Oot tainnut syödä VÄÄRÄÄ RUOKAA😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "KUN syö VÄÄRÄÄ RUOKAA😱"

        Happamalla ruualla,pyöräilyllä vastatuuleen ja pihtimittauksella saa aikaan veitsenterävät vatsalihakset.Jos en sorru ahmimiseen seuraavan vuoden aikana,vaan pysyn sovitussa ja oikeassa happamassa ruuassa,painan kohta 59 - 67 kiloa 😮💪🚴

        Syömällä vastatuulipyöräilyn aikana vääränlaista ruokaa ei voi laihtua oikeaa läskiä,vaan on lihava.Sen takia olen valinnut perunan.Vedän pyörän perässä happamia painonostotankoja,koska vain raskaalla työllä ja liikunnalla voi laihtua.

        Olen jäänyt sairaseläkkeelle.En ole pystynyt työhön enää vuosiin.

        KIITTÄMÄTÖN PASKA
        Tästäkin näette miten täällä saa vain vittuilut palkaksi.

        Dokumenttia on tulossa.ennen ja jälkeen kuvat
        Lihaksikkaan kehon ja näkyvät vatsalihakset saa Vain Kovalla reenillä ja hyvällä ruokavaliolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIITTÄMÄTÖN PASKA
        Tästäkin näette miten täällä saa vain vittuilut palkaksi.

        Dokumenttia on tulossa.ennen ja jälkeen kuvat
        Lihaksikkaan kehon ja näkyvät vatsalihakset saa Vain Kovalla reenillä ja hyvällä ruokavaliolla.

        Olet niin pikkunen ukko että tuuli vie mennessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin pikkunen ukko että tuuli vie mennessään.

        Minulla on se filmi jo tehtynä,mutta sitä pitää vielä muokata.


    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      😍 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017925096uy

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe