Työtön syö päivittäin ruokaa, joiden hinnassa on arvonlisäveroa. Veroilla elätetään TE palvelijoita.
Työtön ostaa verollista ruokaa
12
275
Vastaukset
- Anonyymi
Näin elätetään loispummivirkailijoita.
- Anonyymi
Työttömät elättävät loisvirkailijat. Sairasta menoa.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17927241I
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Alvin lisäksi on tuoteverot, esim. makeis- ja terveysverot elintarvikkeista riippuen.
Ei sovi unohtaa myöskään polttoaine- ja ympäristöveroja, jotka vaikuttavat elintarvikkeiden hinnoitteluun ja toimitukseen.- Anonyymi
Kaikki nämä verot, jotta TE palvelijat voivat loisia tekemättä mitään työtä.
- Anonyymi
Kiitos TE- virkailjoille kun olette motivoineet ja auttaneet tuhansia työhaluisia työttömiä työllistymään. Minä olen yksi heistä. Entinen mitättömyys ja yhteiskunnan loinen josta tuli mies. Nyt menee hyvin, Kiitos neuvoista, vinkeistä, opastuksesta ja motivoinnista. Ilman teitä olisin edelleen köyhä työtön ja kaikesta valittava saamattomuus. Nyt on talo, vaimo, perhe ja iso vene laiturissa. Kiitos ja isosti halauksia TE virkailjoille. Kiitollisuudella.
- Anonyymi
Mitä se maksalaatikko elättää kuin sen syöjää?.... Kerro !
- Anonyymi
Ruoan hinnasta noin 45 prosenttia on erilaisia veroja. Verotuksella maksetaan tuottamatonta työtä tekevien palkat, kuten TE palvelijoiden.
- Anonyymi
Itse lopetin syömisen kokonaan ihan protestiksi nykyistä linjaa vastaan.
- Anonyymi
loispummin ei tule syömän kun ei työtäkään tee
- Anonyymi
Oletko kertonut sen loispummivirkailijoille. Ulkonäön perusteella he eivät ole neuvoa kuulleet.
- Anonyymi
arvonlisäveron keräämisellä kerätään rahaa asumistukiin, toimeentulotukiin ja työttömyyspäivärahoihin ja elätetään sitä kautta työttömiä . Ilman muuta työttömänkin tulee maksaa ostoksistansa veroa. Eihän työttömällä olisi mitään syytä kehittää itseänsä työmarkkinakelpoiseksi jos kaikki tulee ilmaisena annettuna lahjana pöydälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395544
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253506Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142750- 472458
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631841Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491780Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201596- 321587
- 211582
- 281530