Trency Finland paljasjalkakengät

Anonyymi-ap

Onko muilla kokemuksia tästä Trency Finlandista?
Tilasin sieltä paljasjalkakengät kokoa 46, ja he toimittivat kokoa 37 joilla en tee mitään. Kun haluaisin palauttaa väärän tuotteen, niin tämä kauppias vaatii minua maksamaan 20 € postimaksuja! Ei vaikuta reilulta toiminnalta.

48

5454

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä tilasin myös mutta rahat meni enkä kenkiä ole nähnytkään !

    • Anonyymi

      Kannattaa myydä ne vääränkokoiset eteenpäin ja ottaa opiksi.

    • Anonyymi

      Ostin laukun, ei ollut täyttä nahkaa ja huolimattomasti tehty. En maksanut vaan palautin maahantuojan osoitteeseen Turkuun. Osoitteessa oleva puh no ei toiminut. Palautus maksoi yli 10 e

    • Anonyymi

      Olen tilannut Trencyltä Stella "ortopediset"lenkkarit, ja tilaus on ollut aika kaaos. Tilasin kahdet kengät kesäkuun puolivälissä ja ne ovat nyt tulossa, ilmoitus tuli pari päivää sitten. No, eilen tuli yhdet kengät, ja lisäksi on tulossa kahden kenkäparin paketti eli se minkä olen tilannut. Maksun otin Klarna kautta ja laskun eräpäivä on ollut jo 1.7 mutta soitin sinne ja kysyin että pitääkö lasku maksaa kun en ole saanut vielä tilaamiani kenkiä. Lasku laitettiin kelluntatilaan. Trencylle olen laittanut usean sähköpostin joissa pyysin että kenkiä ei lähetetä kuin kahdet. Ei vastausta. Eilen laitoin heille viimeiseksi että laittakaa ilmoitukseen ne tarjous: kahdet kengät kolmen hinnalla! Luulen että lähetän kaikki kolmet kengät takaisin enkä enää edes katso ko. paikan mainoksia....

      • Anonyymi

        Palutus on maksullinen! Ei ne huomioi, vaikka mitä kirjoittaa niille!


    • Anonyymi

      Huijarifirma!! En ole saanut tilaamiani tuotteita, eikä sähköposteihin ole vastauksia tullut. Toinen samanlainen huijarifirma on SONDARO! Sieltäkään ei ole tuotteita tullut eivätkä vastaa mihinkään yhteydenottoon! Onneksi Klarna maksanut, joten minulta eivät tule rahoja saamaan!

      • Anonyymi

        Kyllä Klarna sinulta ne rahat perii, se on varma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Klarna sinulta ne rahat perii, se on varma!

        Klarna ilmoitti, että ei tarvitse maksaa, kun tuotetta ei ole tullut 2 kuukauteen. Joten kauppa on peruttu.


    • Anonyymi

      Mistä näitä typeryksiä riittää?
      Kaikki jalkineet ostetaan AINA kaupasta, jossa niitä saa sovittaa ja josta ne saa heti mukaansa. Onko liian vaikeaa?

      • Anonyymi

        ...eihän tässä nyt kengistä kaikki purnaa! :D ...oletkos tyhmä? Se huijarifirma myy paljon muutakin, esim.sukkia ym.... :D Ottakaa Klarnan kautta, niin ei mene omat rahat kankkulan kaivoon. Klarnan kautta olen itse saanut kaupat purettua.


    • Anonyymi

      Minä en ole saanut pakettiani lainkaan. Tilasin puolitoista viikkoa sitten. Asiakaspalvelu ei vastaa. Saan päivittäin huijaustekstareita koskien "pakettiani".

    • Anonyymi

      Tilasin myös kengät joita ei ole toimitettu ja ennätin
      Hyväksyä Klarna luottomaksun joka erääntyy 20,08.2023 enkä saa sitä peruttua kun mitkään tiedot ei mene perille .Mitä tehdä jotta saanukuksia perutettua ilman kustannuksia

      • Anonyymi

        Klarnalla on sivullaan ohjeet, käy siellä. Jos ei ole tuote tullut, niin laittavat laskun "kellumaan" taas kuukaudeksi ja alkavat selvittämään asiaa. Suomessa on kuluttajasuojalaki, ja jos tuote ei ole tullut 30 päivään, voi kaupan perua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klarnalla on sivullaan ohjeet, käy siellä. Jos ei ole tuote tullut, niin laittavat laskun "kellumaan" taas kuukaudeksi ja alkavat selvittämään asiaa. Suomessa on kuluttajasuojalaki, ja jos tuote ei ole tullut 30 päivään, voi kaupan perua.

        Näin on. Ei tarvitse maksaa, jos tuotetta ei ole tullut. Klarnan asiakaspalvelu hoitaa asian. Itselleni kävi näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klarnalla on sivullaan ohjeet, käy siellä. Jos ei ole tuote tullut, niin laittavat laskun "kellumaan" taas kuukaudeksi ja alkavat selvittämään asiaa. Suomessa on kuluttajasuojalaki, ja jos tuote ei ole tullut 30 päivään, voi kaupan perua.

        Voiko perua. Kun on tilannut Ulkomailta?


    • Anonyymi

      Tilasin ortopediset ulkoilukengät.
      Mainos ei lainkaan vastaa tulleita kenkiä.
      Kengät ovat sisältä kovat koukata ilman minkäänlaisia tukia sisällä.
      Olen pettynyt.
      En suosittele hankintaa Trencystä.

      • Anonyymi

        Samoin, olen pettynyt. Ihan vääränväriset kengät tuli ja väärää kokoa! Huijarifirma!


      • Anonyymi

        Joo. täyttä huijausta! Eivät ole kenkiä vaan kenkien näköisiksi tehdyt pahvilaatikot!!!


    • Anonyymi

      On huono kokemus.
      Mainos lupaa hyvää, mutta ns. Ortopediset kengät on kovat kopukat.

    • Anonyymi

      Kokemusta on, tilasin naisten kengät kokoa 36, lähettivät aivan liian suuret, joilla kengillä en myöskään tee mitään. Nyt odottelen palautusohjeita

    • Anonyymi

      Nämä ovat törkeitä huijareita. Tilasin 3 kengät, kaikki oli väärää kokoa ja erittäin huonoa laatua. Halusin palauttaa ja sanoivat että pitää maksaa 20e. Vein postiin ja palautuksen hinta Kiinaan olisi ollut 99 Euroa!!! Trency huijaa ja kiristää ihmisiä pitämään tuotteensa koska palautus on niin kallista ettei kukaan halua palauttaa.

    • Anonyymi

      Trencyn asiakaspalvelu sanoi että palautukset tehdään Kiinaan ja seurantakoodi pitää olla. 100e maksaa se palautus. TEHKÄÄ KAIKKI RIKOSILMOITUS TÄSTÄ FIRMSTA. TEEN ITSE TÄNÄÄN ILMOITUKSEN POLIISILLE

      • Anonyymi

        ...ja mainostavat sivuillaan näitä muka kotimaisiksi... :D :D ...taisivat tarkoittaa omaa kotimaataan.... :D :D Ilmankos onkin aivan paskatuotteita... :D


      • Anonyymi

        Kyseinen firma täytyy saada vastuuseen, katson vielä 5 päivää js sitten alkaa toimenpiteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen firma täytyy saada vastuuseen, katson vielä 5 päivää js sitten alkaa toimenpiteet.

        Tehkää rikosilmoitus kehotti rikospoliisin asiantuntija, minäkin teen. Mitä useampi sen parempi!


    • Anonyymi

      Humpuukifirma. Ei tule tuotteita ja tuskin rahojakaan saa takaisin.

    • Anonyymi

      Trency Finland on täysi huijausta . Olen tilannut tuotteen , tuote ei lähetetty . Antoivat jotain itse keksimä seuranta tunnus .

      • Anonyymi

        Joo, itekki saanut jo 2 seurantatunnusta, mitkä ei johda mihinkään. :/ ...muka lentokoneessa tulossa ja menee vielä 2 viikkoa.... :D On ne huijareita koko sakki. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, itekki saanut jo 2 seurantatunnusta, mitkä ei johda mihinkään. :/ ...muka lentokoneessa tulossa ja menee vielä 2 viikkoa.... :D On ne huijareita koko sakki. :/

        ...nyt täytyy perua tuo äskeinen kommentointini... tuotteeni tuli ja oli sopivat...mutta meni melkein se 2 kk odotellessa. :D


    • Anonyymi

      Jo vain on! Odotin tilausta noin kaksi kuukautta. Tänään tuli paketti. Klarnan kautta tilasin. Maksu on tauolla. Ihan huonolaatuisia ja väärää kokoa tuli farkkutakki. Kengät ihan eriväriset, mitä olin tilannut ja liian pienet! Toivottavasti en enää haksahda halpatuotteisiin. Palautus on maksullinen. Kaiken lisäksi!!

    • Anonyymi

      Tilasin 2 x kengät, ja olen odottanut niitä nyt reilun kuukauden. Viesteihin ei kukaan vastaa, vaikka luvataan vastata 24h kuluessa.
      Olen ollut yhteydessä kuluttaja suojaan ja sieltä saanut ohjeet miten toimia!

    • Anonyymi

      Kyllä pitä oppirahat maksaa vielä
      tyhmyyksistäni! 59.90 € maksoi postilähetys kun palautin sopimattomat kengät ja farkkutakit. Olin tilannut punaiset.Sain marjapuuronväriset ja liian pienet lenkkarit. Farkkutakit olivat ihan retkukangasta. Etutaskut oli rinkojen yläpuolelle ommentu, siis liianylös!.Ihan heikkolaatuista tavaraa! En siis mitään saanut. Ja maksoin turhaa palautusmaksua Trencylle.

    • Anonyymi

      Ihmiset älkää tilatko Trecyltä! Huijarifirma. Maksullinen palautus! VAROKAA!

    • Anonyymi

      Maksullinen palautus!! Ihan huonolaatuista tavaraa! Eivät vastaa yhteydenottoihin.

    • Anonyymi

      Varautukaa ainakin siihen 2 kk odotukseen, vaikka lupaavat viikossa toimittaa. :/ Tulee tosiaan jostakin päin Kiinaa tuotteet. Itelle tuli kylläkin lopulta ihan mitä lupasivat, mutta hermot meinas mennä odottelussa. :/

    • Anonyymi

      Itse menin tilaamaan heräteostos vimmassa tavaraa ja 3vkoa odotellut, tavara muka lentokoneessa. pitkä on lento prkl. Kannattaa jättää tilaamatta ja minä pöljä menin viellä maksamaan heti tuotteen. kyllä vituttaa heh heh

    • Anonyymi

      Täyttä kusetusta koko firma

    • Anonyymi

      Kiinalaisten verkkokauppojen tuotteet ovat erittäin huonolaatuisia ja usein käyttökelvottomia. Koot eurooppalaisittain aivan liian pieniä.
      Palautukset pitää tehdä Kiinaan ja tuotteen palautuskustannukset ovat siksi n. 65-95 eur, mikä tekee varsinkin edullisimmissa tuotteissa palautukset mahdottomiksi. Jos verkkokauppa ei etukäteen ilmoita palautuskustannuksien maksajaa ja määrää jos normaali posti ei käy, vastaa niistä verkkokauppa. Tarkistakaa siis palautusehdot huolella.
      Nämä kiinalaiset huijariliikkeet tunnistaa helpoiten siitä, että ne käyttävät tunnettujen. brändien/tavamerkkien/liikkeiden tai muutoin vakuuttavia nimiä lisättynä usein velä sanalla finland, suomi, skandinavia ymv. lopulla.
      Yhteystiedot ovat yleensä vajavaisia, ei ole puhelinnumeroita, ei osoitetta (voi olla joku hämäysosoite, ostettu postiosoite esim. Englantiin tai muuhun maahan), sähköpostisoitettakaan ei ole välttämättä. Yhteydenotot yleensä verkkolomakkeella.
      Nämä kaupat ovat yleensä vain vähän aikaa pystyssä ja taas jonkin ajan päästä jatkavat uudella nimellä.
      Nettiostoksia ei saa koskaan maksaa pankkikortilla (debit) tai tilisiirrolla etukäteen, vaan aina pitää valita maksutavaksi luottokortti tai Klarna tai muu luottomaksu. Maksua ei saa tehdä ennen kuin tavara on tullut, paketti avattu ja todettu virheettömäksi ja toimivaksi. Aina pitää tehdä kirjallinen reklamaatio tai kaupan peruutusilmoitus ymv. sähköpostilla, ikinä ei saa vain soittaa puhelimella.
      Luotto(kortti)yhtiötä (esim. Klarna) vastaan pitää vedota (taas todistettavasti sähköpostilla) kuluttajansuojalain 7 luvun 39 §:n mukaan kaikilla niillä perusteilla, mitä voitte vedota myyjääkin vastaan. Luottolaskua ei siis tarvitse/saa maksaa tai on oikeus saada rahat takaisin esim. että tavara ei ole tullut, se on ollut virheellinen, tai se on palautettu. Luottoyhtiö on jopa velvollinen palauttamaan jo suorittamanne maksut kokonaisuudessaan, kuitenkin enintään sen verran, mitä olette sinne maksaneet.
      Aika monet kiinalaiset ja muut huijariverkkokaupat eivät myöskään ilmoita mitään palautusosoitteita tai muutoin tekevät palautuksen käytännössä mahdottomaksi tai lakkaavat vastaamasta sähköposteihin palautuksen ollessa kyseessä.
      Luottoyhtiö (Klarna) ei saa periä em. em. virheellistä laskua esim. tuotteen saapumattomuuden takia, eikä tällaisen laskun eräpäivää saa siirtää myöhemmäksi, vaan vaatikaa, että koko lasku pitää mitätöidä.
      Joskus voi tulla joku kokonaan muu tuote, kuin mitä olette tilanneet.
      Katsokaa netistä kokemuksia ko. verkkokaupasta. Käyttäkää maalaisjärkeä, että kannattaako ko. tuotetta ostaa tuolla edullisella hinnalla. Selvittäkää myös kuka omistaa domain-nimen https://www.whois.com/ , siitäkin voi päätellä mahdollisesti jotakin. Tosin nämä huijarit ovat koko ajan ovelampia ja onnistuvat häivyttämään tänä päivänä huijausyrityksensä.
      Olkaa huolellisia mistä ja mitä tilaatte!

    • Anonyymi

      Vaikuttaa todella huijaukselta! Ei missään mainittuna että Kiinaan pitää lähettää kun yritys Lontoossa ja paketti Virosta. Suostuivat aleen mutta ehdotan että laitamme yhdessä reklamaation Eu:n kuluttajaliittoon yrityksestä, koska vaikuttaa että monet ovat kärsineet heidän toimintatavasta! He sanovat yhtä ja esim. Klarna sanoo toista. Ovat kuulemma irtisanoneet yhteistyön kun alkaa heille valittaa asiasta.

    • Anonyymi

      Hei! Tehkää rikosilmoitus Trencystä. Mitä useampi tekee sitä todennäköisesti jutut alkavat selvitä. Itse teen rikosilmoituksen saamastani laukusta jonka palautin heti mutta jota palautusta ei otettu vastaan ja nyt klarna edelleen vaatii minua maksamaan tuotteen. Poliisin rikosasiantuntija kehotti tekemään ilmoituksen ja totesi että mitä useampi sen parempi.

    • Anonyymi

      Ensimmäistä kertaa tein tilauksen. Sain tunnuksen, joka virheellinen. Laitoin firmaan sähköpostia ja pyysin uuden seurantakoodin jota en saanut. Sähköpostissa sanoivat, että tilaus on vastaanotettu. Ja odottaa lähetystä. Minulle tuli tilausvahvistus, jonka jälkeen sähköposti, että tilaus on lähetetty ja mukana seurantakoodi. Seurantakoodi ei kuitenkaan toimi. Eikä seurantakoodilla löydy koko tilausta. Eivät antaneet uutta seurantakoodia. Minulle sanottiin, että tämä on suomalainen verkkokauppa ja menin tekemään tilauksen. Kieltämättä ottaa nyt päähän, ku tein 50€ tilauksen. Niitten sivulla lukee toimitus 3-10vrk ja sähköpostissa ne sano, että toimitus aika 7-14vrk riippuen postin kiireestä. 🙄😂

    • Anonyymi

      Just joo, nykyään kusettavat 50% ale hinnoilla valaisin kaupoissa, lamppu tilattu jokunen viikko sitten ja sinnehän rahat tais hävitä.
      Tilaajan viesteihin eivät vastaile koska rahat on jo saatu mutta jos toinen kyselee yleensä tilaamisesta koskien mitä tahansa tuotetta niin kyllähän silloin vastaavat heti.
      Eli näyttäisi olevan tapana vastaila siihen asti kunnes rahat on saatu huijattua uudelta tilaajalta.
      On se ihme juttu kun Trency Finland saa jatkaa toimintaa ja mainostaa maksuvälineinä Klarnaa ja muita tunnettuja .
      Millähän nämä huijarit saadaan kuriin ja vastuuseen.

      • Anonyymi

        Justiin. Tais mennä itellä rahat ja tuskin tilaustani tuun koskaan saamaan. Kieltämättä v*tuttaa tällä hetkellä niin maan p*rkeleesti!


      • Anonyymi

        Yllätys, valaisin saapuikin tänään, oli semmoinem kuin pitikin mutta en siitä huolimatta uskalla tilata enää mitään kyseisestä kioskista, sen verran otti hermoon kaupan käynti heidän kanssa.
        Toivotaan että muutkin sais tilaamansa tuotteet.


    • Anonyymi

      Miksi ostatte tuota kiinalaista paskaa?

      • Anonyymi

        Niin kuin tuossa aiemmin kirjoitin luulin tämän olevan suomalainen verkkokauppa. Verkkosivut suomenkieliset, nimi Trency Finland. Johdatti harhaan. Tuttava oli tilannut samasta paikasta tuotteita ja saanut tuotteet kahdessa viikossa. Ja oli tyytyväinen ostoksiinsa. Hänen kautta kuulin kaupasta ja kertoi tämän olevan suomalainen verkkokauppa, mutta tämä on aivan muuta, ku suomalainen..


    • Anonyymi

      Itse tilasin kesällä mainosuhrina autosta nahkasta paljasjalkakengät. Ja sain kyllä oikeakokoiset mutta kiinalaista huonolaatuista tekomateriaalista jalkinetta. Olin valinut Klarna maksun. Eli maksun 30 päivän sisällä. Kysyin trency lta palautustietoja ja lopuksi sain outon kiinalaisen elektronikkatehtaan osoiten. En palauttanut vain ilmoitit Klarnalle että minut on huijattu kuin en saanut niitä aitosta nahkasta jalkineita. Selvittivat ja nyt maksu mitätöity ja asia kunnossa. Minulle käivat vain nämä tuotteet roskikseen vietäväksi. Tämä on täysin huijauskauppa.

    • Anonyymi

      Jees ostin kengät palautus postissa 60,00 €kengät maksoi 49,00 € olen takunnut heidän kanssa 6 kuukautta. Nyt tuli että pitää maksaa lasku ei puhelinta numeroa että voisi soittaa . Pelkkää huijausta.😡😡🤬🤬

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe