Miksi en löydä ketään?

Anonyymi-ap

Olen hoikka, hyvännäköinen oikeesti, en kuitenkaan huippukaunotar, terveelliset elämäntavat, hauska, mutta silti on vaikea löytää kumppania, joka jakais samat kiinnostuksen kohteet, tai suurimman osan, ois tunneälyä... Bumblesta oon yrittänyt, mutta liian vähä käyttäjiä. Tinderissä tuntuu olevan huijareita. Bumblessa enemmän tositarkoituksella porukkaa, mutta kun ei natsaa. Sitten kukaan ei tule arjessa vaikka kaupassa tai kadulla kysyy. Ainoastaan ulkomailla näin on käynyt.

25

1093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauniita ei uskalla lähestyä, kun saa pakit kuitenkin. Rumia ei kiinnosta lähestyä.
      Itse kuulun niihin rumiin, jotka jää kaikilta huomaamatta. Saan aina kuulla olevani ihan mukava, mutta ei vaan kiinnosta.
      Ei suomalaiset juttele toisilleen, kuin vasta sitten kun on nautittu alkoholia.
      Ulkomailla on ihan erilaista ihmisten kesken, olen joskus huomannut saman.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­­N­y­­­m­f­­­o­­­m­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17928390R

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Niin se varmaan on... Harmillista! Ylä-asteella kysyttiin ujosti "alaaks oleen", mutta nykyään ei sitäkään, kun ei uskalleta lähestyä. Tai deittitreffeillä ei osata olla oma itsensä ja ollaan pinnallisesti läsnä. Jos oisin ei-huoliteltu, niin silloinkaan ei siis lähestytä, kun ei lähestytä asiallista ja hyvännäköistäkään. Toivoisin kumppanin, jota kiinnostaisi matkailu, toisen kunnioitus ja tunneäly.

      • Anonyymi

        Jos sun ainoa kiinnostus on matkailu ja tunteet. Niin eipä aiinä ole paljoa sisältöä.

        Tinderissä 99 / 100 ihmistä tarjoaa noita samoja juttuja. Sano ny vielä että tykkäät joogata, shoppailla ja hengittää happea myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sun ainoa kiinnostus on matkailu ja tunteet. Niin eipä aiinä ole paljoa sisältöä.

        Tinderissä 99 / 100 ihmistä tarjoaa noita samoja juttuja. Sano ny vielä että tykkäät joogata, shoppailla ja hengittää happea myös.

        Ja "hoitaa itseäsi" 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ei saatanas....🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Harvemmin sitä treffeillä viitsii olla "oma itsensä". Tuota voi kokeilla ainoastaan lähimmäisten ihmisen kanssa ja sekin hieman rajoitettuna. Minulle on monesti kaverit sanoneet että "ei naisille noin puhuta" kun olen ollut oma itseni. Pitää opetella käytöstavat ja flirttailu, kaikilta ihmisiltä ne eivät tule luonnostaan. Voin taata että yksikään nainen ei ole minusta kiinnostunut silloin kun olen ollut oma itseni, katsoneet kieroon ja olleet tylyjä. Osa puhuu kuin pienelle lapselle. Ne harvat seurustelusuhteet/seksikokemukset joita on ollut, niissä kaikissa on ollut ihan tiedostettua näyttelemistä ja omista tavoista luopumista jotta saa naisen edes jollain tasolla syttymään. Jos olisin laiha ja kalpea, puhuisin vaivaisella äänellä sekä olisin emotionaalinen ja herkkä mies, minun ei kannattaisi edes yrittää. Testokuuri voisi olla tuolloin ok.


    • Anonyymi

      Käytkö missään harrastuksissa?
      Tunnetko eri ikäisiä ihmiä? Myös vanhempia joilla on sinun ikäisiä lapsia tai lapsenlapsia? Vai oletko ikärasisti?
      Missä käyt vapaehtoishommissa? (joihin osallistuu korkeamman älyn omaavia eri-ikäisiä) ie. vanhusten luona lukemassa heille uutiset, kävelylenkeillä heidän/hänen kanssaan? Heillä on sinun ikäisiä, kauniita, älykkäitä, ahkeria, aktiivisia lapsia/lapsenlapsia joilla samat ongelmat kuin sinulla!

      Vai raplaatko nettiä ja toivot sieltä hokkuspokkus ilmestyän sen ihanan valkealla hevosella ratsastavan prinssin?

      • Anonyymi

        ....ratsastavan prinssin/prinsessan?


      • Anonyymi

        Kova on syyttely? Sähön olet kuin ylen toimittaja? Kaikki on omasta päästä keksittyä
        Taidat olla kyyninen jo. Poistu sinä markkinoilta. Teitä on jo tarpeeksi.


    • Anonyymi

      Tällä:
      "Olen hoikka, hyvännäköinen oikeesti, en kuitenkaan huippukaunotar, terveelliset elämäntavat, hauska"

      Ja mutta silti tällä:
      "on vaikea löytää kumppania, joka jakais samat kiinnostuksen kohteet, tai suurimman osan, ois tunneälyä... "

      Ei ole kovin paljon yhteyttä keskenään.

      • Anonyymi

        Hei pälli. Sä vertaat ulkonäöllisiä asioita sisäisiin kiinnostuksen kohteisiin.


    • Anonyymi

      Kertokaa mitä tekee kumppanilla? Tahdoo tietää. Mihin sellaista tarvitaan?

      • Anonyymi

        No sateellaa kumppanit jalkaan.


    • Anonyymi

      Kannattaa lähteä ulos, ja ihmisten ilmoille, siellä saattaa tavata mukavia miehiä. Itsellenikin ulkomailla miehet ovat ihan kadulla tulleet juttelemaan, enkä tarkoita etelä-Euroopan maita. Suomessa miehet eivät näin lähesty, joten parasta on lähteä vaikka festareille tai kulttuuritapahtumiin, joissa jo ihan luonnostaan tapaa ihmisiä.

      • Anonyymi

        Jos on yleistä tietoa että suomessa miehet ovat kulttuurillisista syistä paljon varautuneempia kuin muualla niin oma ihmetykseni on siinä että sensijaan että mukauduttaisiin tilanteeseen (eli naisen kannattaisi luoda sitä yhteyttä aktiivisemmin) vastaukseksi tarjotaan että lähtekää ulkomaille.

        Jännää että tässä monikulttuurisessa maailmassa kaikkein väheksytyin kulttuuri on omamme. Se jäyhyys ja itseisyys on kulttuuripiirre, sitä pitäisi pystyä kunnioittamaan ja mukautumaan (maassa maan tavalla) kuin mihin tahansa muuhun kulttuuriin.

        Miksi miehet suomessa eivät puhu naisten kanssa?

        KOSKA NAISET EIVÄT PUHU MIESTEN KANSSA. Muistutan että kulttuurimme mukaisesti miehet ovat lopultakin luotettavia ja ystävällisiä, huomioivia ja sitoutuvia kunhan heihin tutustuu ja heidät kutsuu mukaan sosiaaliseen yhtälöönsä. Tämä piirre on sellainen jota lopulta ylistetään sekä ulkomailla että kotimaisten naisen toimesta jotka ovat käyneet tutustumassa "avoimempien" kulttuurien negatiivisiin puoliin.

        Miksi suomalaisena miehenä oleminen on kirosana kun se on kuitenkin lopulta erittäin hieno ja toivottava asia kun asiat naksahtavat kohdalleen? Ymmärrättekö te naiset edes mitä suomalainen kulttuuri on - vai onko teihin onnistuttu valamaan silkkaa inhoa ja vihaa omaa taustaanne kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on yleistä tietoa että suomessa miehet ovat kulttuurillisista syistä paljon varautuneempia kuin muualla niin oma ihmetykseni on siinä että sensijaan että mukauduttaisiin tilanteeseen (eli naisen kannattaisi luoda sitä yhteyttä aktiivisemmin) vastaukseksi tarjotaan että lähtekää ulkomaille.

        Jännää että tässä monikulttuurisessa maailmassa kaikkein väheksytyin kulttuuri on omamme. Se jäyhyys ja itseisyys on kulttuuripiirre, sitä pitäisi pystyä kunnioittamaan ja mukautumaan (maassa maan tavalla) kuin mihin tahansa muuhun kulttuuriin.

        Miksi miehet suomessa eivät puhu naisten kanssa?

        KOSKA NAISET EIVÄT PUHU MIESTEN KANSSA. Muistutan että kulttuurimme mukaisesti miehet ovat lopultakin luotettavia ja ystävällisiä, huomioivia ja sitoutuvia kunhan heihin tutustuu ja heidät kutsuu mukaan sosiaaliseen yhtälöönsä. Tämä piirre on sellainen jota lopulta ylistetään sekä ulkomailla että kotimaisten naisen toimesta jotka ovat käyneet tutustumassa "avoimempien" kulttuurien negatiivisiin puoliin.

        Miksi suomalaisena miehenä oleminen on kirosana kun se on kuitenkin lopulta erittäin hieno ja toivottava asia kun asiat naksahtavat kohdalleen? Ymmärrättekö te naiset edes mitä suomalainen kulttuuri on - vai onko teihin onnistuttu valamaan silkkaa inhoa ja vihaa omaa taustaanne kohtaan?

        Tämä kommentti oli paras mitä olen lukenut näillä keskustelupalstoilla aikoihin. Se on juuri näin, Suomessa naiset haluavat miehiltä itsevarmuutta, positiivisen asenteen, hyvää fyysistä kuntoa, luotettavuutta ja mitä näitä nyt onkaan. Mutta karvas totuus on se että aina elämässä ei voi olla, ei joka käänteessä. Enkä takuuvarmasti puhu liikaa turhia vaan enemmänkin kun on asiaa. Miettisin itse että onko se suomalainen nainen sitten "itsevarma, positiivinen, hyvässä kunnossa ja luotettava ym.", on typerää odottaa toiselta osapuolelta asioita joita ei itse välttämättä ole lähelläkään. Kun olen lähestynyt näitä suomineitoja rohkeasti ja avoimesti niin vastaanotto on perkeleen tylyä, kun en välttämättä aina pysty olemaan näitä asioita... mitäs sitten? Pitäisikö aina jaksaa olla joku perkeleen ilopilleri, realismi kehiin.

        Ja varauksellisuus tulee varsin hyvästä syystä, on turha heittää itseään likoon jos palkinnoksi saa toistuvasti paskaa niskaan siitä mitä on. Siis jopa silloin kun on hyvällä tuulella. Ehkä mä en vaan ole tarpeeksi tumma ja tulinen ja omaa vahvaa leukaa. :D


    • Saattaa olla että olet vaan liian vanha. Normaalit miehet (siis ei polvillaan olevat, eikä homot) kyllä huomaavat (panevat merkille) ihan joka ikisen seksuaalisesti kiinnostavan tytön vaikka hän ainoastaan vilahtaisi näkökenttänsä reunamilla sekunnin murto-osan ajan. Ehkä sinä et osaa vilahtaa, tai ehkä et huomaa miesten kiinnostusta. Tyttöjen kannattaa tietenkin pukeutua siten että mies varmasti havaitsee heidät etäämmältäkin, eli koipi-reidet heilumaan (paljaana).

      • No tuo nyt on ihan BS. Itse sytyn keskustelun kautta. Random vastaantulija on mulle kuin tyhjä paperi. Varsinkin jos olen paikassa missä on enemmänkin ihmisiä.


      • Anonyymi
        ScifiNörtti kirjoitti:

        No tuo nyt on ihan BS. Itse sytyn keskustelun kautta. Random vastaantulija on mulle kuin tyhjä paperi. Varsinkin jos olen paikassa missä on enemmänkin ihmisiä.

        Vähån tuota samaa olen miettinyt, että minusta tuo on outo väite. Hyvännäköisiä ja laitettuja on joka paikka täynnä. Miten sillä keinoin muka voisi jotenkin positiivisesti erottua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähån tuota samaa olen miettinyt, että minusta tuo on outo väite. Hyvännäköisiä ja laitettuja on joka paikka täynnä. Miten sillä keinoin muka voisi jotenkin positiivisesti erottua?

        Siten ainakin että olla henkilökohtaisesti mukava. Tässä maailmassa naisten vartaloa nuoleva pukeutuminen ja sotamaalausten taso alkaa olla jo sitä luokkaa että kaikkeen tuohon on ihan oikeasti täysin turtunut.

        Siksi sitä ainakin minä arvostan ja kiinnityn on se henkilökohtainen positiviinen ote ja huomio. Kuka tahansa voi vähintään leikkiä olevansa maailman tärkein ja pärjäävin ihminen ja mikäs siinä, ihan ok juttuhan se on... mutta mitä siitä suodattuu sille havaitsijaelle joka ainakin minun tapauksessani kokee olevan tavallisen mukava ja toimiva äijänkutale.

        Siksi se tietty henkilökohtainen huomioiminen on kaikki kaikessa. Seinäruusuksi voi ripustaa vaikka kuinka upean teoksen mutta silti kysessä on seinäruusu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siten ainakin että olla henkilökohtaisesti mukava. Tässä maailmassa naisten vartaloa nuoleva pukeutuminen ja sotamaalausten taso alkaa olla jo sitä luokkaa että kaikkeen tuohon on ihan oikeasti täysin turtunut.

        Siksi sitä ainakin minä arvostan ja kiinnityn on se henkilökohtainen positiviinen ote ja huomio. Kuka tahansa voi vähintään leikkiä olevansa maailman tärkein ja pärjäävin ihminen ja mikäs siinä, ihan ok juttuhan se on... mutta mitä siitä suodattuu sille havaitsijaelle joka ainakin minun tapauksessani kokee olevan tavallisen mukava ja toimiva äijänkutale.

        Siksi se tietty henkilökohtainen huomioiminen on kaikki kaikessa. Seinäruusuksi voi ripustaa vaikka kuinka upean teoksen mutta silti kysessä on seinäruusu.

        En kyllä ymmärrä tämmoista ruusujen pilkkaamista. Kun kukat, kasvit ja puutarhahoito yleensäkin on lähellä sydäntäni niin kuulostaa ikävältä. Ruusut ovat upeita kukkia. Mutta täällä puhutaan pubiruusuista, seinäruusuista ja ties mistä, varmaan vyöruusustakin.


      • Anonyymi

        Äääh, tuollaisia naisia on liian paljon, kaikki ovat samanlaisia, samannäköisiä, eikä niiltä saa edes mitään, koskaan ikinä milloinkaan. Minä ainakaan. :D


    • Anonyymi

      No sama ongelma on suunnilleen kaikilla normaaleilla ihmisillä; kuinka löytää sopiva ja toimiva kumppani.

      Sillä että sinulla on tukku hyviä ominaisuuksia ei ole tässä kuviossa mitään merkitystä koska etsit vertaista - niin on sillä miehelläkin ja muut on poissuljettu koska heillä on liian vähän tai liikaa. Tällöin olet täsmälleen samalla viivalla kenen tahansa muun kanssa toisena osapuolena.

      Yksi mikä on toiminut on se että ainakin itse olen pyrkinyt olemaan se ihminen joka on oikeasti hyvä ja toimiva suhteen osapuolena. Pitänyt huolta omasta osasta kommunikaatiota ja tutustumistilaisuuksien luomista, ollut kiinnostunut ihmisistä ja heidän asioistaan ja suhtautunut kohtaamiini naisiin positiivisesti ja ajatuksella että ehkä tätä kannattaa edistää.

      Noh, suhteita olen saanut aikaiseksi kyllä, mutta eipä tämä minunkaan metodini ole mitään oikeasti pysyvää luonut, mutta ainakin sanoisin että oikeaan suuntaan olen sohinut. Itse en käytä mitään deittailusovelluksia, jotenkin tuntuu että se ihminen siellä kaiken takana unohtuu kun aletaan säätämään ja määrittelemään ja se on asia jota en tahtoisi altistaa mahdolliselle kumppanille - haluaisin tavata sen ihmisen, en hänen mainostaan.

      • Anonyymi

        "koska etsit vertaista"

        Vain homot/lesbot voivat teoriassa tehdä noin.

        Miessukupuolinen ei mitenkään voi olla naissukupuolisen vertainen eikä päinvastoin. Meillä on valtavan suuria eroja mm. aivotoiminnassa, hormonaalisessa toiminnassa, aisteissa, ja tietenkin anatomiassa. Vanha vitsi/huudahdus "eläköön se pieni ero" on saanut aikaan valtavasti tuhoa näiden perustavaa laatua olevien eroavaisuuksien tajuamisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "koska etsit vertaista"

        Vain homot/lesbot voivat teoriassa tehdä noin.

        Miessukupuolinen ei mitenkään voi olla naissukupuolisen vertainen eikä päinvastoin. Meillä on valtavan suuria eroja mm. aivotoiminnassa, hormonaalisessa toiminnassa, aisteissa, ja tietenkin anatomiassa. Vanha vitsi/huudahdus "eläköön se pieni ero" on saanut aikaan valtavasti tuhoa näiden perustavaa laatua olevien eroavaisuuksien tajuamisessa.

        Mistä teitä autisteja oikein tulee nykyisin näin paljon? Mikromuovit? Kannabis?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe