Kuvan vaatiminen nettiprofiilissa.

Anonyymi-ap

Miksi jotkin nettideitin profiilit eivät keskustele kuvattomien kanssa alkuunkaan. Kuvattomuuteen voi olla aivan kelpo syitä muitakin kuin rimuus tai puolisonsa pettäminen. Moni ammatti on jo sellainen, että kuvattomuus on lähes tulkoon välttämättömyys, vaikkapa aikanaan päämi nisteri Vanhanen, tuskin Matti kuvallisena oli, mutta suomi24:ltä ruususromanssi alkunsa sai.
No arkisempia ammatteja ovat ihan kaupankassa, poliisi, lääkäri, hoitaja, jotka päivitäin kohtaavat ihmisiä ja nettideittikuva voisi hankaloittaa työtä ja yksityiselämää ylenmäärin.

Ajatuksia?

24

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka haluaa ostaa sikaa säkissä?

      • Anonyymi

        Ei kukaan järkevä ihminen osta sikaa säkissä.Näkemättä sitä ensin.


      • Anonyymi

        Luit aloituksen, mutta et ajatellut mitä siinä luki.


      • Anonyymi

        Millä tavalla pelkkä kirjoittelu velvoittaa ostamaan mitään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla pelkkä kirjoittelu velvoittaa ostamaan mitään?

        Ei kai se vielä velvoitakaan... Silti on vaarassa pettyä siihen mitä näkee, sitten kun se aika koittaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kai se vielä velvoitakaan... Silti on vaarassa pettyä siihen mitä näkee, sitten kun se aika koittaa.

        Sama vaara on olemassa, vaikka näkisit 100 kuvaa ja puhuisit toisen mokoman videolla.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179291364

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Sepä se. Minut on heitetty pois äpeistä kuvattomuuden takia. Enkä halua kuvaani niihin laittaa monenkin syyn takia, mutta ei rumuuden tai minkään sellaisen. Jos juttu lentää, kuvan saa halutessaan yv:nä.

    • Anonyymi

      Kyllä mulle tulee yhteydenottoja ilman kuvaa, kuvan laitan yv:nä yleensä 💕

    • Anonyymi

      Jotkut kuvittelevat että kuvattomuudella on tarkoitus salata jotain, taakkana jotain mikä ei kestä päivänvaloa. Ei kuvaa=hämärä tapaus.

      • Anonyymi

        Aivan, juuri näin.


    • Anonyymi

      Menin kauan sitten treffeille miehen kanssa jolla ei ollut kuvaa. (Minulla oli, on aina ollut.) .Juttelimme etukäteen myös puhelimessa. Kysyin miksei hänellä ole kuvaa. Hän vastasi että hänellä on siihen omat syynsä (joita hän ei kylläkään kertonut enkä minä kysynyt) ja että kukaan ei tähän mennessä ole hänen ulkonäköään säikähtänyt.

      Jos niin on, niin minä olin sitten se ensimmäinen joka säikähti ja pakeni.

      Menin treffeille. Kun näin hänet, reaktioni oli että apua, ei, en tahdo, hän näyttää kerta kaikkiaan kauhealta! Hän oli ylivoimaisesti rumin mies jonka kanssa olen koskaan ollut treffeillä. Ei pelkästään ruma vaan ruma tavalla joka tuo mieleen hyvin syötetyn vauvapossun. Lihava, punakka, vetelä, löllö, kuin pullataikinaa päästä jalkoihin. Minun oli vaikea treffeillä katsoa häntä edes silmiin.

      • Anonyymi

        Ette sitten vaihtaneet kuvia yksityisviestein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette sitten vaihtaneet kuvia yksityisviestein?

        Emme. Olisi ehkä kannattanut.


    • Anonyymi

      Ohitan kaikki kuvattomat kun minä oon itekin vaivautunut ne kuvat laittamaan. Mitä sillä ulkonäöllä on siinä asiassa merkitystä miltä näytät kun livenä sen ihmisen tapaisi kuitenkin. livenä näkisi kuitenkin totuuden. No tuohon julkisuusasiaan taas.. voisiko sitten näyttää yksityisesti erikseen sen kuvan heti siinä kun alkaa tutustumaan. Heti

    • Anonyymi

      Jos kuvaa ei laita ja sen on toisella niin se ei ole deittailussa tasavertaista. Kuvansa voi lähettää vaikka emailina.

      Itse en deittaile kuvattomien kuten ei moni muukaan.

    • Anonyymi

      Ei kuvallisella saa yhtään viestiä oikeesti. + monissa portaaleissa feikki kuvia jotka viety ameriikan julkuilta. (Reverse image search paljastaa kuvan lähteen). Kuvaton voi olla kuka tahansa.

    • Anonyymi

      No enpä ole huomannut mitään ongelmaa saada viestejä, vaikka ei minulla kuvaa profiilissa olekaan. Voisin kyllä, mutta periaatekysymys. Jos ei riitä pokka tutustua ilman kuvaa ja tavata ilman kuvaa, niin ei tarvitse. En siis myöskään anna kuvaa pyynnöstä. En myöskään itse pyydä toisen kuvaa, jollei hänellä sellaista profiilissa syystä tai toisesta ole.

      • Anonyymi

        Sinä et kyllä löydä ketään jos oot noin ty...mä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et kyllä löydä ketään jos oot noin ty...mä

        Olen löytänyt jo. Tyhmyyttä on, jos ei tajua ja sinä selvästikään et tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et kyllä löydä ketään jos oot noin ty...mä

        Ja ottajiahan olisi jonoksi saakka. Mä olen vain niin maan pirun tympääntynyt miehiin, jotka ihastuvat ulkonäkööni. Never again!


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta tutustua keneenkääm jos on niin vaikeaa panna sitä kuvaa! Syyttäkää itteänne jos olette ikuisesti sinkkuja kuvattomat!

    • Anonyymi

      Voi veljet. Tyhjän saa pyytämättäkin, käykää maksullisissa.
      Normi avioseksi yhdyntäkerrat, elin noin kerran kuukaudessa kustantaa n. 100-250 euroa kuukaudessa palvelluntarjoajan hinnoittelusta riippuen. Pahaa mieltä huomattavasti vähemmän.

    • Anonyymi

      Sekin on paskamaista, että kun sitten joku pyytää sitä kuvaa ja sitten lähettää sen siinä uskossa että kuva miellyttää, niin se ei kelpaakaan. Minulle on käynyt näin. Olen nainen. Parempi on laittaa oikeita kuviaan deittisaiteille, vaikka ne antavat vain pinnallisen käsityksen henkilöstä. Tuoksutko yleensä hyvälle/neutraalille vai haisetko pahalle? Deittisivustoille pitäisi saada myös hammashymykuvia jokaikäisille. 3-kymppisen hampaat saattavat näyttää ihan puolet vanhemmilta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      150
      3256
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      54
      1057
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      224
      927
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      42
      878
    5. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      844
    6. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      840
    7. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      265
      800
    8. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      63
      780
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      45
      780
    10. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      52
      776
    Aihe