Mustasusi aamukahvin äärellä. ☕
Hyvää viikonloppua
21
575
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaako susi tehdä tänään valitusennätyksen?
- Anonyymi
Mutta meinaat kuitenkin illemmalla valittaa kuinka vanha ruma paska olet.
- Anonyymi
Miksi sitä pitää tehdä monta kertaa tunnissa eri palstoilla? Eikö yksi kerta päivässä riitä vai haetko jatkuvaa huomiota sillä?
- Anonyymi
Et vastannut kysymykseen eli miksi pitää samaa virttä monta kertaa päivässä kertoa. Kait sulla joku tarkoitus on sillä olen ruma vanha paska virrellä. Miksi pitää samaa levyä soittaa monta kertaa päivässä?
- Anonyymi
Just. Ole sitten vanha ruma paska jos se helpottaa sun oloa. Saat joltain aina sääliä.
- Anonyymi
sunhan ei pitänyt vastata mulle. Mä kuule katon tässä samalla yleisurheilua.
- Anonyymi
Kyllä oot itsekeskeinen ihminen. Muillakin on välillä paha olla, mutta me yritetään tehdä asialle jotain eikä vaan valiteta ja uhata itsarilla joka päivä.
- Anonyymi
Hän ei voi jättää sinua rauhaan.Hänellä on niin paljon sanottavaa sulle.😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oot itsekeskeinen ihminen. Muillakin on välillä paha olla, mutta me yritetään tehdä asialle jotain eikä vaan valiteta ja uhata itsarilla joka päivä.
Juuri noin, asioille pitää itse tehdä jotain eikä vain valittaa jatkuvasti, luullen että kohta taivaasta tipahtaa ihan itsestään joku onnenpotku. Mitään ei saa, jos ei edes yritä. Itsestä se on jokaisen elämä kiinni.
- Anonyymi
Ymmärrän.Hän kyllä seuraa sinun tekemisiä,kuin hai joka seuraa laivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin, asioille pitää itse tehdä jotain eikä vain valittaa jatkuvasti, luullen että kohta taivaasta tipahtaa ihan itsestään joku onnenpotku. Mitään ei saa, jos ei edes yritä. Itsestä se on jokaisen elämä kiinni.
Susi syyttää kaikkia muita aina kaikesta, se on huomattu. Jos ei muuta syyllistä löydy, niin koko maailmankaikkeus on häntä vastaan. Hän ei saa ihastua, hän ei saa naista jne. Kuka kieltää ihastumasta? Ei kukaan, mutta se on eri juttu onko sopivaa tehdä sen asian eteen mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susi syyttää kaikkia muita aina kaikesta, se on huomattu. Jos ei muuta syyllistä löydy, niin koko maailmankaikkeus on häntä vastaan. Hän ei saa ihastua, hän ei saa naista jne. Kuka kieltää ihastumasta? Ei kukaan, mutta se on eri juttu onko sopivaa tehdä sen asian eteen mitään.
Menisi vaikka kesätansseihin, siellä on hänen ikäistä seuraa ja hakisi naisia tanssimaan ja juttelisi heidän kanssaan, siitä se lähtee ja iloisella mielellä liikenteeseen. Kukaan ei kiinnostu ihmisestä, joka on naama norsun..itulla koko ajan. Huumoria ja pilkettä silmäkulmaan ja tanssikengät jalkaan.
- Anonyymi
Juntimpaa on valittaa täällä omaa paskuuttaan. Tansseissa käy myös nuoria.
- Anonyymi
viikonlopun voi hissutella, tissutella sitten tehtävä hommeleita kun alkaa arki.
hissutella... hiljaa hihitellä ja tissutella huvittaville maailman asioillekin.
KIN joo musiikki tuostakin GNR Mama Kin:
https://www.youtube.com/watch?v=zP2Kw3xvgYU
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394