Miten se irrotetaan?
Ota ilo irti elämästä, minulle sanottiin.
23
348
Vastaukset
- Anonyymi
Helpommin sanottu, kuin tehty.
Riippuu siitä, mitä se ilo milloinkin on, kuinka vaikeaa sitä on irrottaa. Rahaakin on helpompi tehdä, kuin saada vaikka petikaveri tässä iässä.
- Anonyymi
Kun valehtelet muille alat uskomaan siihen itsekin. Saisit petikavereita, mutta kun ei kelpaa. Puhu asioista niin kuin ne oikeasti on, esimerkiksi: Rahaakin on helpompi tehdä, kuin saada vaikka itseään huomattavasti nuorempi, ulkonäöltään viehättävämpi, rikkaampi ja fyysisesti parempikuntoinen petikaveri missään iässä.
Anonyymi kirjoitti:
Kun valehtelet muille alat uskomaan siihen itsekin. Saisit petikavereita, mutta kun ei kelpaa. Puhu asioista niin kuin ne oikeasti on, esimerkiksi: Rahaakin on helpompi tehdä, kuin saada vaikka itseään huomattavasti nuorempi, ulkonäöltään viehättävämpi, rikkaampi ja fyysisesti parempikuntoinen petikaveri missään iässä.
No mitä iloa petikaverista, johon ei halua koskea pitkällä risullakaan? Pitäähän sen sen verran viehättävä kuitenkin olla, että kiinnostaa. Niin ja voi jättää tuon "rikkaampi" sanan tuolta pois, koska se ei ole ollut mikään vaatimus minulla. En ole kenenkään toisen rahojen perässä ollut koskaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No mitä iloa petikaverista, johon ei halua koskea pitkällä risullakaan? Pitäähän sen sen verran viehättävä kuitenkin olla, että kiinnostaa. Niin ja voi jättää tuon "rikkaampi" sanan tuolta pois, koska se ei ole ollut mikään vaatimus minulla. En ole kenenkään toisen rahojen perässä ollut koskaan.
Joka tapauksessa tuo on melko sama kuin sanoisit ettei sinulla ole mahdollisuutta saada kämppää kun oikeasti tarkoitat ettei sinulla ole mahdollisuutta saada 25 miljoonan dollarin kämppää Manhattanilta. Mitä iloa vaikka siitä vuokrakaksiosta on? On se nyt koti kuitenkin.
Anonyymi kirjoitti:
Joka tapauksessa tuo on melko sama kuin sanoisit ettei sinulla ole mahdollisuutta saada kämppää kun oikeasti tarkoitat ettei sinulla ole mahdollisuutta saada 25 miljoonan dollarin kämppää Manhattanilta. Mitä iloa vaikka siitä vuokrakaksiosta on? On se nyt koti kuitenkin.
Hah just joo. No ei se ole oikein sille naisellekaan, jos vaan tyydyn johonkin, kun en parempaakaan saa...
Tuo kertoo vaan sen että olen oikeassa, kun sanon että olen vanha ja ruma. Pitää tyytyä 70 luvun kaksioon jossain perähikiällä.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hah just joo. No ei se ole oikein sille naisellekaan, jos vaan tyydyn johonkin, kun en parempaakaan saa...
Tuo kertoo vaan sen että olen oikeassa, kun sanon että olen vanha ja ruma. Pitää tyytyä 70 luvun kaksioon jossain perähikiällä.Menkää pois minun ketjusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkää pois minun ketjusta.
Hyvä on. Olimme juuri pääsemässä aiheeseen kuinka saada ilo irti elämästä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Etkö sä susi tajua ettet sä tule saamaan ketään teiniä sänkyysi. Hyvä jos 20 vuotias kiinnostuu susta. Ihan oikein että joudut tyytyy omaan käteen ja leluihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sä susi tajua ettet sä tule saamaan ketään teiniä sänkyysi. Hyvä jos 20 vuotias kiinnostuu susta. Ihan oikein että joudut tyytyy omaan käteen ja leluihin.
No niin.Sudella tulee olemaan tästä eteenpäin omankäden oikeus.😁
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitit varmaan, että hyvä jos 20 vuotta nuorempi kiinnotuu musta.... Juu tiedän, ei kiinnostu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tarkoitit varmaan, että hyvä jos 20 vuotta nuorempi kiinnotuu musta.... Juu tiedän, ei kiinnostu.
ei vaan 20 vuotiasta nuorta naista. Olet sanonut monesti että teinit ja nuoret naiset kiihottaa sua.
Anonyymi kirjoitti:
ei vaan 20 vuotiasta nuorta naista. Olet sanonut monesti että teinit ja nuoret naiset kiihottaa sua.
Sinä otat kaiken kirjaimellisesti. Ei se ikä siinä mikään ratkaiseva tekijä ole.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä otat kaiken kirjaimellisesti. Ei se ikä siinä mikään ratkaiseva tekijä ole.
Eli sulle kelpaa yli 40 vuotias nainen ja jopa 50 vuotias nainen. Vinkkinä älä sano heitä sitten mummoiksi koska se voi viedä halut jos sanot heitä mummoiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Eli sulle kelpaa yli 40 vuotias nainen ja jopa 50 vuotias nainen. Vinkkinä älä sano heitä sitten mummoiksi koska se voi viedä halut jos sanot heitä mummoiksi.
Se riippuu siitä millaisia ovat ja herättääkö minussa mitään. Ja niin se on tietysti jokaisella.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se riippuu siitä millaisia ovat ja herättääkö minussa mitään. Ja niin se on tietysti jokaisella.
Tänään viimeksi 50 vuotiaat oli sun mielestä mummoja vaikka ei olis lapsia tai lapsenlapsia.
- Anonyymi
Minä yritin. Nyt on käsivarsi irtipoikki.
>simiti<- Anonyymi
Tarvitko kipsiä?
- Anonyymi
Ihan selvästi olet liittynyt spitaalisten kerhoon. Heittelee huulta ja keräilet irtojäseniä.
- Anonyymi
Jos joku toinen menee hyvän maun rajan yli, niin mene sinäkin on terapeuttista
- Anonyymi
Kiertämällä myötäkarvaan.
- Anonyymi
Pieninä palasina
On onneni maailmalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240