Maailma on epäreilu

Anonyymi-ap

Siksi jotkut jäävät sinkuiksi.

38

575

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se ole epäreilua, tänään tuli 20-vuotiaita naisia vastaan kasapäin.
      Jos tuollainen näky ei miehessä saa mitään värinää aikaiseksi, mies on todennäköisesti kuollut mies.
      Nuoret naiset ovat vaan niin seksuaalisia, etsiessään seksuaalisuuttaan.

      AV

      • Anonyymi

        Nuoret naiset ne vaan on kauniita useimmiten siihen asti kunnes elämä on syystä tai toisesta jättänyt jälkensä heihin tarpeeksi monta kertaa kun saa tai joutuu pettymään milloin mihinkin tai milloin keneenkin ni vähemmästäkin se kai usko menee etenkin jos ei ole jo pienestä tottunu että ne pettymyksetkin on osa elämää aina ei kaikki mene suunnitellusti vaikka kuinka saatanan hyvin yrittäs suunnitella varsinkaan silloin kun on kahdesta ihmisestä kyse


      • Anonyymi

        Olenko kuollut mies kun 35-55v naiset saa värinää aikaiseksi no onhan nuorissakin naisissa hyvän näköisiä naisen alkuja mut 40-50v naiset saa kuumaksi


    • Anonyymi

      Niin. Aloittaja on ihan oikeassa. Katja vainaakin kuoli jo vuosia sitten.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Monikin katja kuollu ja osa linnassa istuessaan varmaan vaihtanu nimeäänkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monikin katja kuollu ja osa linnassa istuessaan varmaan vaihtanu nimeäänkin

        Nooh tässä on kyse ihan entisestä naisystävästäni. Sinä perustrolli et kyllä tiedä, mikä on naisystävä.

        Kunhan vain kikkeli pystyssä näpyttelet läppäriä/puhelintasi.

        Olet vastenmielinen zombipersu ja maailma pelastuisi, kunhan kaikki kuolisitte pois.

        Olette haittaihmisiä. Hyi vittu. Muuttakaa kaikki Harmikselle.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Itse olen onnellinen ettei ole tarvinnut seurustella kenenkään kanssa ja elää ihan yksin.
      Terveisin 49 vuotias mies

    • Anonyymi

      Naiset nussii salaa toisten kanssa sitten jättää sut ku keksii jonkun tekosyyn. Naisiin ei ole luottamista ihmissuhteiden suhteen. Tekee salaa lapsen jonkun toisen kanssa ja sitten väittää että on sun tyttis.

      • Anonyymi

        Ei mulle ole käynny kertaakaan noin naisesta on vaikeampi huomata jos tämä pettää multa ei ole jääny kertaakaan huomaamatta mies jää takuuvarmasti kiinni jos pettää naistaan en ole vielä sellaista naista itse ainakaan tavannu joka ei tietäis se on eri juttu luottavatko omiin vaistoihinsa (aikuisen tyttäreni äitiä en si edes pidä naisena) joitain naisia olen joskus auttanu kostamaan miestensä pettämisen ehkäisyn käyttö on ollut heidän valintansa ovatko käyttäneet vaiko eivät


    • Anonyymi

      Komeatkin voivat olla sinkkuja vielä 30+. Ei ole jalat maassa olevia naisia joille kelpaisi ilman statusta olevat ihmiset.

      • Anonyymi

        Niinkö luulet melko kapea on piiri jossa pyörit


    • Anonyymi

      Onhan se aika epäreilua, kun tunteet eivät aina kohtaa. Kaksi sinkkua, joista toinen tahtoisi pysähtyä yhteen ja toinen tahtoo jatkaa etsimistä, loputtomiin ja kokee itsensä yksinäiseksi.

    • Eiks teillä oo mitään varasuunnitelmaa. Mulla ainakin oli, että vaikka toiveissa oli miljoona muksua niin oli miljoona varasuunnitelmaa, että tässä on päättämätön tila, että millä alalla sen menestyksen kohtaan.

      • Anonyymi

        Noh. Ei ole mitään suunnitelmia. Nyt hyvä ystäväni on korvannut Katja vainaan aiheuttaman tyhjiön.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh. Ei ole mitään suunnitelmia. Nyt hyvä ystäväni on korvannut Katja vainaan aiheuttaman tyhjiön.

        >simiti<

        Mahdatko olla khalid vankeudestako kirjoittelet montaako pikkutyttöä olet ahdistellut kuuluuko tapoihisi useinkin pitää alle kymmen vuotiaiden pikkutyttöjen alastonkuvia kirjahyllyssäsi


    • Niinhän se on. Minkä sille mahtaa...

      • Anonyymi

        No mitenkä on elämäsi elämäntapa ruikuttajana mielestäsi sujunut koska olet viimeksi suihkuun päässyt vieläkö olet jonkun löytäny joka sua edes vähä säälis oletko oikeasti noin idiootti että et itse tajua aiheuttaneesi sen millaisen itse elämästäsi itsellesi teit


    • Anonyymi

      Päinvastoin. Maailma on oikein reilu. Maailma päättää, ettei tuo tyyppi pariudu, koska sen jälkeläisestä tulis kuitenkin psykopaattimurhaajajossain polvessa. Niinpä moni säilyttää henkensä ja kivan pikku elämänsä.

      Sellainen maailma... 🙄

      xLiner

      • Anonyymi

        Vai voisikohan aloittaja yrittää millään tavalla itse vaikuttaa siihen miten maailma kohtelee? Niin, anteeksi, ei tietenkään... Parempi vaan möllöttää suu auki ja kädet sivulla ja toivoa että jotain tippuisi taivaalta eteen.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai voisikohan aloittaja yrittää millään tavalla itse vaikuttaa siihen miten maailma kohtelee? Niin, anteeksi, ei tietenkään... Parempi vaan möllöttää suu auki ja kädet sivulla ja toivoa että jotain tippuisi taivaalta eteen.

        xLiner

        Auts... Sitten tarvitaan toki sekin, joka nostaa sen taivaalta tippuneen asian maasta.. syöttää, juottaa, paneekin toisen puolesta.

        xLiner


      • Anonyymi

        Puhu itestäs vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai voisikohan aloittaja yrittää millään tavalla itse vaikuttaa siihen miten maailma kohtelee? Niin, anteeksi, ei tietenkään... Parempi vaan möllöttää suu auki ja kädet sivulla ja toivoa että jotain tippuisi taivaalta eteen.

        xLiner

        No sen verran täytyy sivusta aloittajaa puolustaa, ettei se mitään takaa, vaikka itse jotain tekisikin. Mikään ei takaa, että se johon itse tykästyy myös tykkäisi takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen verran täytyy sivusta aloittajaa puolustaa, ettei se mitään takaa, vaikka itse jotain tekisikin. Mikään ei takaa, että se johon itse tykästyy myös tykkäisi takaisin.

        Jep. Onhan se nyt vähän epäreilua tehdä ensiksi ihmisyksilöstä sellainen, että hän ihastuu ja rakastuu syvästi, lojaalisti ja uskollisesti ja sitten pistää ihastumaan/rakastumaan yksipuolisesti. Siis ei se tietenkään kenenkään ihmisen vika ole, mutta "maailmalta" aika epäreilua kyllä.


      • Anonyymi

        Osa on kai oikeasti jo syntyessään pahoja en tiedä kun ei ole omalle kohdalle moista sattunu


    • Anonyymi

      Sinkkuna on hyvä olla ainakin kerran eläessään.😊

      • Anonyymi

        Toiset on koko elämänsä heillä saattaa jopa muutama lapsikin olla mu eivät halua sitä aikuistakakaraa riesakseen


    • Anonyymi

      Hyvä ajatella, että epäreiluuskin voi olla hyvästä.

    • Anonyymi

      Suurin syy sinkkuuteen ei taida olla mitään yksittäistä mu näillä epätoivoisilla etsijöillä se yleensä johtuu omasta käytöksestä

    • Anonyymi

      Siksi jää sinkuksi koska ei juo viinaa baareissa niin ei tapaa naisiakaan sen takia. Vain viinaa juomalla mies varmistaa että tutustuu naisiin ja saa parisuhteen.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Tämä keskustelu on ilmiannettu ja poistetaan kohta. Sen jälkeen löydän jonkun.

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      ❤️ Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017932713mw

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1768
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1160
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      108
      813
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      787
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      765
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      742
    7. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      720
    8. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      22
      710
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      689
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      686
    Aihe