Milloin te luuserit olette

Anonyymi-ap

Olleet viimeksi kunnon kännissä?

12

194

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänään sekoilen ja hakkaan pieniä teinejä.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Niin ja pari poliisia.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­N­­y­m­f­o­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17932852K

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Oliskohan ollut vappuna 2013. En tosin mielestäni ollut mitenkään kännissä silloinkaan, mutta jumalattomassa krapulassa seuraavana aamuna kyllä.

    • Anonyymi

      Liian kallista ja täysin turhaa paljon hauskempaa nauraa teille urpoille kun tälle linjalle lähdetään.😁

    • No sillon, kun mä valmistuin siitä kosteus ja homevaurio kurssilta. Se oli 2015. Mä olin yks niistä ensimmäisistä kutka tän tutkinnon sai. Että mulla oli ainakin tosi tosi hyvä syy. Harvalla teistä näin hyvä syy on.

    • En koskaan, eikä ole edes tarkoitusta olla.

    • Siitä on reilu kolme vuotta. Tänä aikana pari kertaa ollut kevyessä humalassa vain. Viinalla on tullut läträttyä aika paljonkin aikoinaan. Eipä sitä enää kaipaile semmoista.

    • Anonyymi

      Helmikuussa 2009. Selvänä on mukavampaa, kun seuraavana aamuna ei jomota päätä, eikä mahassa kierrä. Lisäksi ajatus kulkee kirkkaana heti herättyä. Sitä tosin ei ole poissuljettu, että joskus vielä kännit vetäisin. Siis jos tekee mieli.

      L.

      PS. Sinkkuna on ihan mukavaa, ja viihdyn hyvin itseni kanssa, enkä ole pakonomaisesti haluamassa parisuhdetta.

    • Anonyymi

      Noin vuonna 1990. Muistan kun oksensin ja sammuin.

    • Anonyymi

      En muista vuotta, mut silloin varmaan viimeksi, kun en omannut sitä järkeä, josta nautin tällä hetkellä. Ei enää ikinä känniä mun päähän.

      • En mäkään kännistä tykkää. Mutta mun kohdalla se edellinen oli erikoistilanne. Ja kyllähän me järkeviä oltiin kun oltiin insinöörejä kaikki ja opiskeltiin vielä lisää, että tuli sellanen paperi siihen päälle mitä harvalla on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1718
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1150
    3. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      768
    4. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      100
      749
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      51
      740
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      732
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      21
      698
    8. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      690
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      669
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      666
    Aihe