Naisien logiikka

Anonyymi-ap

Hei,

Olen nyt pitkään pohtinut sitä että minkälaisista miehistä naiset yleensä tykkää nykymaailmassa, niinku riittääkö 85 cm vyötärys ja ei lihaksia näkyvillä? Myöskin missä edes tapaatte naisia ja iskette niitä lähtökohtaisesti ja suurimmaksi osaksi? Itsevarmuutta ei ole uusien ihmisten kanssa ainakaan itsellä.

Tinderistä en ole löytänyt ketään jota oikeasti haluisin panna, en uskalla mennä juttelemaan kenellekkään missään livepaikalla kun ahdistaa nii hitosti. Töissä on ehkä muutama nainen, joita en nää edes kahvihuoneessa. Harrastuksia ei ole muuta kuin sali ja en oo yhdenkään menevän juttelemaan randomille salilla. Netistä en edes yritä.

Missä ihmeessä niitä naiskavereita sitten voi löytää?

Tuntuu ettei mikään riitä missään ja masentaa jo tämä hunttaaminen.

-25-vuotias mies, adhd taustaa

17

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulle itselle ei ole ainakaan koskaan miehen lihaksikkuus määrittänyt sitä, onko mies hyvännäköinen ja komea.
      Minkälaisista miehistä naiset tykkäävät, niin onhan se toki yksilöllistä. Mä puhun nyt vaan omasta puolestani, että kyllä ne viehättävimmät asiat miehessä löytyvät enimmäkseen sieltä luonteesta ja käytöksestä. Kyllä sinä varmasti riität aivan tuollaisenaan.
      Jos tuntuu, ettei Tinderistä löydy sopivaa naista, niin sitten esimerkiksi baareista tai jostain tapahtumista voisi löytyä.

      • Anonyymi

        En juo alkoholia, joten menenkö baariin juomaan vissyä, yksin. Vähän hirvittää. Tapahtumissa voisi käydä, jos olisi joku hyvä.


      • Anonyymi

        Ei riita Jo's on pienet munat


    • Anonyymi

      Siihen en osaa sanoa mitään, että mistä meitä naisia löytyy. Minusta naisia on ihan kaikkialla.

      Vaan siis itse ne pidä lihaksikkaista miehistä, vaan hoikista miehistä. Naiset tykkäävät monenlaisista miehistä. Voi tosin hyvin olla, että jos salikissaa etsii, niin pitää lihasta löytyä myös itseltä.

    • Anonyymi

      Naiset väittää täälä palstalla että ulkonäöllä ei ole väliä mutta omat kokemukset kertoo muuta. Harvat naiset jotka mua kohtaan on osottanu kiinnostusta tehny sen ainoastaan humalassa, selvänä mun seura ei oo kiinnostanu pätkääkään, varmaan huomannu kuin hirveeltä (tavikselta) toi näyttää

      • Anonyymi

        Aivan ja vikahan ei tietenkään voi olla missään muualla kuin vain ja ainoastaan ulkonäössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ja vikahan ei tietenkään voi olla missään muualla kuin vain ja ainoastaan ulkonäössä.

        Luonnevikako se sitten on? Ykskään daami ei oo kertonu mikä mussa on vikana ni en keksi muutakaan. Joskus oon kuullu sellasenkin valheen että naiset haluaa huumorintajuisen miehen mutta ei se ainakaan omalla kohdalla oo tarpeeks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnevikako se sitten on? Ykskään daami ei oo kertonu mikä mussa on vikana ni en keksi muutakaan. Joskus oon kuullu sellasenkin valheen että naiset haluaa huumorintajuisen miehen mutta ei se ainakaan omalla kohdalla oo tarpeeks

        Luonteessa, käytöstavoissa, ajatusmaailmassa, vaihtoehtojahan riittää. Eivät tietenkään he rupea sen kummemmin avaamaan mikä se ongelma on. Miksi heidän pitäisi? Varsinkin jos nyt se ongelma sattuu vaikka noissa mainituista olemaan, niin ihan jo oman mukavuuden ja turvallisuudekin kannalta ei kannata paljon mainita.

        Ja kyllä, huumorintaju määritelmänä on ihan idiotismia. Kaikilla ihmisillä on huumorintaju, mutta olleellista onkin sen huumorintajun yhteensopivuus .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonteessa, käytöstavoissa, ajatusmaailmassa, vaihtoehtojahan riittää. Eivät tietenkään he rupea sen kummemmin avaamaan mikä se ongelma on. Miksi heidän pitäisi? Varsinkin jos nyt se ongelma sattuu vaikka noissa mainituista olemaan, niin ihan jo oman mukavuuden ja turvallisuudekin kannalta ei kannata paljon mainita.

        Ja kyllä, huumorintaju määritelmänä on ihan idiotismia. Kaikilla ihmisillä on huumorintaju, mutta olleellista onkin sen huumorintajun yhteensopivuus .

        Tässä on se ongelmana, että tuntuu että kaikessa vika, ja niin paljon ongelmia luonteessa ettei saa niitä ratkaistua. Siinä sitten näkyy kuuden vuoden sinkkuus ja peräpukamia. Myöskään ei vaan jaksa oikeasti miellytttää täyskasvuista naista, koska aina on joku yksi juttu mistä eivät pidä minussa, ja sitten vaan häviävät. Joten miksi sitten edes helvetti yrittää. Ei ihme että masentaa ja itkettää joka ilta, kun kukaan ei ole pitemmän päälle kiinnostunut ja kännykkä kädessä etsimässä jo seuraavaa... Lähenpä varmaan munkiksi Thaimaaseen kohta.

        Myönnän kyllä, että olen hyvin lyhytjänteinen ja en jaksaisi lämmitellä naista ja kun adhd niin kaipaan nopeita palkintoja. No naisen kanssa tämä nopeasti eteneminen ei ole välttämättä mahdollista, kun häntä pitää lämmitellä kauniilla puheella ensin pari viikkoa, sitten vasta voi kysyä suudelmaa.

        Te olette hyvin hyvin hankalia, olen valvonut öitä ja tehnyt liikaa töitä uupumukseen asti teidän takia, naiset. Voisitte välillä arvostaa sitäkin. No eihän ne sitä tiedä. Mutta on tämä kyllä vaikeeta nykyään, Tinder pilaa kyllä tätä juttua lisää, koska kaikki voi hakea vain sieltä seuraa eikä tarvitse livenä edes yrittää saada miestä, munaa tulee niille joka ikkunasta. Jos vaan löytäisin tavan, jolla lähestyn naista kunnioittavasti ilman suurempaa painetta ja ahdistusta niiden kanssa olemisesta, olisi kiva. Kilpailua on vaan liikaa tällä hetkellä, voisiko joku kieltää lailla sen Tinderin jo??

        -Helvetissä oleva 25-vuotias, pääkaupunki-seutu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on se ongelmana, että tuntuu että kaikessa vika, ja niin paljon ongelmia luonteessa ettei saa niitä ratkaistua. Siinä sitten näkyy kuuden vuoden sinkkuus ja peräpukamia. Myöskään ei vaan jaksa oikeasti miellytttää täyskasvuista naista, koska aina on joku yksi juttu mistä eivät pidä minussa, ja sitten vaan häviävät. Joten miksi sitten edes helvetti yrittää. Ei ihme että masentaa ja itkettää joka ilta, kun kukaan ei ole pitemmän päälle kiinnostunut ja kännykkä kädessä etsimässä jo seuraavaa... Lähenpä varmaan munkiksi Thaimaaseen kohta.

        Myönnän kyllä, että olen hyvin lyhytjänteinen ja en jaksaisi lämmitellä naista ja kun adhd niin kaipaan nopeita palkintoja. No naisen kanssa tämä nopeasti eteneminen ei ole välttämättä mahdollista, kun häntä pitää lämmitellä kauniilla puheella ensin pari viikkoa, sitten vasta voi kysyä suudelmaa.

        Te olette hyvin hyvin hankalia, olen valvonut öitä ja tehnyt liikaa töitä uupumukseen asti teidän takia, naiset. Voisitte välillä arvostaa sitäkin. No eihän ne sitä tiedä. Mutta on tämä kyllä vaikeeta nykyään, Tinder pilaa kyllä tätä juttua lisää, koska kaikki voi hakea vain sieltä seuraa eikä tarvitse livenä edes yrittää saada miestä, munaa tulee niille joka ikkunasta. Jos vaan löytäisin tavan, jolla lähestyn naista kunnioittavasti ilman suurempaa painetta ja ahdistusta niiden kanssa olemisesta, olisi kiva. Kilpailua on vaan liikaa tällä hetkellä, voisiko joku kieltää lailla sen Tinderin jo??

        -Helvetissä oleva 25-vuotias, pääkaupunki-seutu

        Etsit vääränlaista seuraa. Tosin sitäkinnon tietysti vaikea ratkaista, jos ei kelpaa kuin vaikea seura. Ei kaikkia naisia tarvitse "lämmitellä kauniilla puheella ensin pari viikkoa, sitten vasta voi kysyä suudelmaa". Osa naista on paljon nopeampiliikkeisiä näissä asioissa. Älä valitse vaikeita prinsessoja, jos ei sinulla riitä kärsivällisyys heihin.


    • Anonyymi

      Jospa et ajattelisi jokaista naista riistana ja unohtaa se paneminen yhtälöstä. Naiset kiinnostuvat miehistä jotka ovat kiinnostuneita heistä. Kuuntele ja kysele. Kysy lupa koskettamiseen ja varsinkin ensimmäisellä kerralla suuteluun. Se on myös aika kuumaa.

    • Kaikki käy. Jokaiselle löytyy ottajansa. Ei tartte olla mitenkään ihmeellinen, jokainen on erityinen ihan omana itsenään. Ja mitään muuta ei tarvitse eikä todellakaan kannata esittää/näytellä.

      Missä ylipäänsä kohtaa ihmisiä? Siellä ne naisetkin ovat.

      Et ole löytänyt Tinderistä ketää jota haluaisit panna, mutta toisessa lauseessa mitään et etsi netistä ja seuraavassa etsit naiskaveria... Haiskahtaa paskapuheilta koko aloitus.

    • Anonyymi

      Nainen haluaa miehen, joka ajattelee hänestä, että hän on kedon kaunein kukka, josta sinä pidät hyvää huolta 🌷🌹🍃🏵️

    • Anonyymi

      Laatikkoleuka isomulkku pitää olla . Muuten ei ole mitään arvoa naisten silmissä .

    • Anonyymi

      Älä huoli, hyvä nainen kyllä ilmaisee itsensä ja tahtonsa tutustua selvästi kun sellainen tilaisuus tulee. Tämä deittailukulttuuri vain ohjelmoi jatkuvasti pyrkimään tekemään vaikutusta jokaiseen joka vastaan tulee.

      Naiset ovat siitä hienoja olentoja että kun aika on niin he kyllä ilmaisevat itsensä ja etsiytyväst seuraasi, pitää vain ottaa tarjous vastaan siinä vaiheessa. Eli huoli pois ja elämään vain omaa elämäänsä, naisia ei tarvi erityisesti lähestyä tai pyrkiä erityisesti miellyttämään. Se nainen joka viehättyy ja kiinnostuu sinusta hoitaa oman osana :)

      Ja jos et viehätä ketään niin sitten ei väkisinkään kannata, pyri kohti itseistä tyytyväsistä elämää.

    • Anonyymi

      Kay kusella maissa naiset nakee, Jo's sulla on iso muna, Varma keino, oon saanu Aina naisen mutta mulla on iso muna

    • Anonyymi

      En minäkään rakastunut ulkonäköön vaan luonteeseen ja huomaavaisuuteen. Tarttuvaan elämäniloon. Hymyyn. Melkonen peikko suorastaan mutta katseilla ja kohtaamisilla vei, vakuuttaa edelleen olemalla aidosti oma itsensä ja osoittamalla mitä minä hänelle merkitsen. Merkitsee myös mulle, olen umpirakastunut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe