Katsoit kuitenkin ja tulit uudestaan ohitseni.
Vaalea näinen tänään postin lokerolla
Anonyymi-ap
3
584
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan on kuin neulaa heinä kasasta etsisit ilmoituksellasi täällä.Hyvin harva elävä ja likkuva ihminen jolla on elämä katsoo sivustoa,Itse katson pitkään koska en näe mitään jos ei silmälaseja päässäni tai ilma piilolinssejäni..Että onko tuo mies tai nainen tuttuni? Pitäkö sanoa Moi?
- Anonyymi
Kerrostalon postin lokerolla?
- Anonyymi
Oikein. Kalasatamassa. On ihana ajatella että noin ihana olento on naapurina.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281508- 371411
- 671225
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255971Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195958- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818