olenko eukkoni piika

Anonyymi-ap

Eukko istuu ja kattoo telkkua tunti tolkulla jopa 8 h putkee, menee sitten tietokonelleen tunniks tai kahdeksi.sitten lukee sängyssä kirjaa tunnin tai pari. ei oikein koko päivänä sano sanaakaan, istuu passattavana, tuon ruuaat nokan eteen jne.. pesen pyykit, tiskaan ,,siivoon jne..

eukko kyllä pystyis mutta on jotekin laiska, olen kysynyt minhkäh vaivaa, mutta sanoo. ettei mikään.

9

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko vaimossasi ns. Downin syndrooman piirteitä? Sanooko satunnaisesti "rakasi rakasi"? Kulkeeko sähkörullatuolilla tehden samalla pakkoliikkeitä? Laskeeko alleen/käyttääkö aikuisten tenavaippoja?

    • Anonyymi

      Tällainenko on tyypillinen suomalainen parisuhde nykyään, kun eletään tasa-arvon aikaa? Mies tekee kaikkensa naisen hyvinvoinnin eteen. Ja kiitos on ne riidat aina silloin tällöin, kun erimielisyydet purkautuu sisältä lopuksi ulos. Kyl se sinkun elämä tällaisen rinnalla tuntuu paljon houkuttelevammalta 🤭

    • Anonyymi

      Oletteko keskustelleet asiasta? Jos toinen ei kuuntele ota huomioon tai tule vastaan niin silloin elät yksipuolisessa parisuhteessa.
      Parisuhteen kuuluisi olla vastavuoroista.
      En tiedä mikä on syy tapauksessasi naisen käytökseen etkäbtiedä sinäkään jos ei ala keskustelemaan.
      Kannattaisi puhua asia auki.

    • Anonyymi

      Meilläkin emäntä makaa kaiket päivät mekanismituolilla. Ei käy töissä eikä tee kotona mitään. Hygieniasta ei huolehdi. Haisee jo niin pahalle että silmiä kirvelee. Kesäisin sentään suostuu aurinkoisina päivinä makaamaan pihalla lepolassessa niin saa vähän kämppää tuuletettua.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti jollain tapaa fyysisesti tai mentaalisesti sairas. Kaikki viittaa vakavaan masennukseen tai johonkin elimelliseen sairauteen.
        Henkilökohtaisen hygienian laiminlyöminen on ensimmäinen merkki vakavasta masennuksesta tai muusta sairaudesta. Alkoholisti?
        Ei kun lääkärin pakeille.
        Onko alkoholisoitunut tai sekakäyttäjä, lääkkeitä ja viinaa sekaisin..maksa sökö, munuaiset sökönä, diabetes jne.


      • Anonyymi

        Jos olisit itse normaali ja terve olisit patistanut vaimosi jo lääkäriin aikaa sitten. Uhannut avioerolla jos ei suostu menemään tutkittavaksi. Juotteko molemmat päivät pitkät kaljaa tai viiniä, tuskin olet vaimoasi kummoisempi jos et ole aiemin reagoinut vaimosi tilanteeseen.
        Tuokin kirjoituksesi lsä ja välinpitämätön toteamus ilman mitään huolestumista joten veikkaan,tuurijuoppoja, alkoholisoituneita kumpikin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit itse normaali ja terve olisit patistanut vaimosi jo lääkäriin aikaa sitten. Uhannut avioerolla jos ei suostu menemään tutkittavaksi. Juotteko molemmat päivät pitkät kaljaa tai viiniä, tuskin olet vaimoasi kummoisempi jos et ole aiemin reagoinut vaimosi tilanteeseen.
        Tuokin kirjoituksesi lsä ja välinpitämätön toteamus ilman mitään huolestumista joten veikkaan,tuurijuoppoja, alkoholisoituneita kumpikin?

        Korjaus: kirjoituksesi tyyli ja sen välinpitämätön toteamus...viittaa että olette molemmat mahdollisesti tuurijuoppoja , alkoholisoituneita kumpikin...?


    • Anonyymi

      Et ole piika vaan renki

      Ylläkirjoitettu kommentti poistettiin, ilmeisesti siinä oli jotain asiatonta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe