Helvetti, kun ei kuulu mihinkään katekoriaan, mut nyt vika yritys.

Anonyymi-ap

Jos näet tän, tiedät tasan kuka olen. Oletko hengissä? Oletko suomessa vai Sveitsissä? Mikä oli jutun nimi? Mitä se 10 vuotta oli? Hullulle professorille Pluto planeetalle. Oliko siit mikään totta? Vai mitä vittua tapahtu? Oliko siinä muita mukana? Mitä mä en tiennyt? Tekikö joku meille samat? Kuka ja miksi?

19

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedät, että kysyn nyt, kun voin, kulunu se aika?

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­N­­­y­­­m­­­f­o­­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#179345411

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kuulumatta moneenkin kategoriaan. Tietämättä kymmenestä vuodesta mitään

      • Anonyymi

        Tää on ihan erilline juttu. Mä haluan vaan vastaukset, ja tulen ne myös saamaan. Tää on vaan täky, muuta enne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on ihan erilline juttu. Mä haluan vaan vastaukset, ja tulen ne myös saamaan. Tää on vaan täky, muuta enne.

        Toivossahan on hyvä elää kun usko juoks kiljuen karkuun jo vuosia sitte


    • Anonyymi

      Laitan tän enemmän perille 4.10, jos et vastaa. Pakko vähän provota, enhän mä tiedä kenen kaa oon tekemisis. Ala tulla ny sielt. Sitä enne. Tiedät mut.

      • Anonyymi

        No huhhuh. Saanko udella mitä liittyy kyseiseen päivämäärään? Ja mikä ihmeen 10 vuotta?!


      • Anonyymi

        No kuules nyt oletettavasti neiti hyvä, olisi mukava saada hieman lisätietoja mitä tuo asia oikein koskee...? 10 vuotta on pitkä aika, siinä ehtii sattua ja tapahtua. Varmaan enemmän sattuu, mutta olenkin masokisti. Mennään kaljalle.


      • Anonyymi

        Noniin tänään olis sitten deadline...


    • Anonyymi

      Olen hengissä. Suomessa. Liian ihastunut. Tuosta en tiedä en ole Davy Jones. Ei ehkä kuitenkaan. Oli. Vittu ei tapahtunu. Ei. Mistä tiedän sen mitä et tiennyt kun kumpikaan emme tiedä mitään ja tietokin on vain vahvaa oletusta. Ei. Naapurin Jorma.

      Onko liisa ihmemaassa hyvä kirja? Tykkäätkö piirtää?

      • Anonyymi

        Minkä värinen oli perhonen Liisa ihmemaan päässä?
        Maalattu oli taulut juu...Ja naapuri voisi hyvinkin lukea, tosin vain oikeassa valossa...En pelleile, mutta halua halua rumaksi, ja muita tähän sotkea...Vaikka ne on kaikki valmiina, palvelusta vailla, ei siksi, että pyydän, vaan koska haluan, ja tieto, on se, mistä nyt kyse, rakas, menneisyyden kumppani... Sillä oleellista nyt, ja tiedät, etten voi jättää....tähän...siksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä värinen oli perhonen Liisa ihmemaan päässä?
        Maalattu oli taulut juu...Ja naapuri voisi hyvinkin lukea, tosin vain oikeassa valossa...En pelleile, mutta halua halua rumaksi, ja muita tähän sotkea...Vaikka ne on kaikki valmiina, palvelusta vailla, ei siksi, että pyydän, vaan koska haluan, ja tieto, on se, mistä nyt kyse, rakas, menneisyyden kumppani... Sillä oleellista nyt, ja tiedät, etten voi jättää....tähän...siksi...

        Vaaleanruskea ja kullankeltainen. Leipää ja voita. Niin, kukapa jaksaisi leikkiä kissaa ja hiirtä ikuisuutta. Hullu professori? Sanoisit tohtori sykeröksi niin natsaisi paremmin.


    • Anonyymi

      No nyt en kyl iha tunnista? Voisitko vähä enemmä avata asiaa? Missä ja koska oot koittanu saada vastauksia tms aiemmin?
      T. Nainen hämmentynyt

      • Anonyymi

        Ei, sun kuulu mitään tunnistaakaan, etkä voisikaan. T ap.


    • Anonyymi

      Miksi nuo kiukkuiset eivät elele vain itsekseen?

    • Anonyymi

      Noisahan on ka vai mielikuvitusrajana vai mi luulet elämä on vitusti mukavampaa kun on vallaton mielikuvitus ja mitä pitempään on yksiksei sitä enämpi vai vahvistuu et voi ol jot pääsee vitusti helpommal kun kahtoo vai seksiseuraa ni ei tartti jännittää et toinen kokis tarvetta olla mustasukkanen tai yrittäs muutenkaan mitään

      • Anonyymi

        Mene paistamaan makkaraa...


    • Anonyymi

      Koska ajattelit mennä hoitoon

      • Anonyymi

        Ajattelin pysyä terveenä, kuulostaa aika itsetuhoiselta tuollainen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      972
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      644
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe