Kuten kaikki tiedämme, TE palvelijat elävät verovaroilla. Eli sinä maksat heidän elantonsa. Melko röyhkeää elellä toisten siivellä tekemättä mitään työtä. Valetyöpaikassa oleilu ei ole tuottavaa työtä, vaan oleskelua ja pelkkä kuluerä rehellisille kansalaisille.
Tänäänkin TE palvelija syö pöydässäsi
27
450
Vastaukset
- Anonyymi
itse arvostan että maksamilleni verorahoille olisi todellista hyötykäyttöä. Siksi toivonkin että TE-asiantuntijoita palkattaisiin jonkin verran lisää. Heitä on nykyään aivan liian vähän. Heidän aikansa ei riitä jokaisen työttömän aktivointiin ja auttamiseen työmarkkinoille. Palkkaamalla ja kouluttamalla 1000 uutta TE-ihmistä saadaan työttömien aktivointiin kauan toivottu tarvittava lisäpanostus. 1000 uutta TEasiantuntijaa TE-toimistoille ja sen avulla saadaan vuoden aikana 5000 - 10000 pitkäaikaistyötöntä kuntoutumaan ja jopa siirtymään työelämään pois upottavalta kotiosoffalta. Se olisi hyvinvointivaltion kestävyydelle hyväksi ja ennen kaikkea imhimillinen teko kun työttömiä saadaan pelastettua pois apatian syvästä liejuisesta kaivosta ihmisarvoiseen elämään.
- Anonyymi
Työttömyys poistuu helposti palkkaamalla kaikki työttömät TE asiantuntijoiksi. Työttömät ja TE asiantuntija syövät jo nyt samoja verovaroja, joita työtä tekevät hankkivat. TE asiantuntijalla ja työttömällä ei ole käytännössä mitään eroa. Heitä elätetään muiden rahoilla, eikä kumpikaan ryhmä tee mitään työtä.
Työttömät ja TE asiantuntijat voidaan palkata uudella nimikkeellä TE aasintuntijat ja lähettää heidät kaikki kotiin, pois työtä tekevien jaloista.
- Anonyymi
TE-pellet kortistoon.
- Anonyymi
Maksoin juuri sähkölaskun, jossa on arvonlisäveroa 24%. Lisäksi siinä on energiaveroa 0,1 senttiä kilowattitunnilta.
Tämäkin taha kerätää kaikilta, jotta osa kansalaisista voi vain oleskelle, kuten TE toimistojen henkilökunta. - Anonyymi
TE pellet ovat turhaa porukkaa joista ei ole kuin kuluja yhteiskunnalle.
Suojatyöpaikkalaisia jotka ovat tekevinään jotain mutta tulos on aina negatiivista. - Anonyymi
Tänäkin viikonloppuna TE toimistojen henkilökunta juo itsensä sammuksiin ja syö liikaa, sinun rahoillasi.
- Anonyymi
Ja sinä asut, syöt ja juot minun rahoillani, minun työlläni ansaituilla rahoilla. Jos minä lakkaan maksamasta sinun elämääsi, sinun on mentävä töihin tai sinun käy huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä asut, syöt ja juot minun rahoillani, minun työlläni ansaituilla rahoilla. Jos minä lakkaan maksamasta sinun elämääsi, sinun on mentävä töihin tai sinun käy huonosti.
Kyllä huomaa, ettet ole tutustunut kansantalouden peruskäsitteisiin.
Pienituloiset maksavat itse suurimman osan tuloistaan maksamistaan veroista (alv, ympäristövero, tuoteverot jne.). Samoin he maksavat TE-palvelijoiden palkkoja veroillaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienituloiset maksavat itse suurimman osan tuloistaan maksamistaan veroista (alv, ympäristövero, tuoteverot jne.). Samoin he maksavat TE-palvelijoiden palkkoja veroillaan.pienituloiset työttömät saavat kaikki rahansa kyllä työtätekevien tuloista. Monien mutkien kautta. Myös ostoksistansa maksamansa ALV verot.
- Anonyymi
mistä tiedät, linkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienituloiset maksavat itse suurimman osan tuloistaan maksamistaan veroista (alv, ympäristövero, tuoteverot jne.). Samoin he maksavat TE-palvelijoiden palkkoja veroillaan.Pienituloiset, jotka eivät käy töissä, saavat kaiken tulonsa minun työlläni. Minun työlläni he maksavat myös vähäiset veronsa. He eivät tuota yhteiskunnalle eikä edes itselleen senttiäkään, ovat pelkkä turha kuluerä. Täysiä yhteiskunnan loisia ovat. Sen verran ymmärrän kansantaloudesta.
Jonain toisena aikana ja toisessa maassa, niin arvaapa mitä!
- Anonyymi
Aika heikot on eväät jos aloittajan verotuotoin aletaan yhtään ketään ruokkimaan
- Anonyymi
Tutkimukset ovat osoittaneet, että homoseksuaalisuus on luontainen ja perustavanlaatuinen osa yksilön identiteettiä.
- Anonyymi
Työtön syö 24/ 7 jokaisessa kodissa!...
- Anonyymi
Työtön elää samoilla verovaroilla kuin TE palvelija. Molemmat loisivat toisten siivellä, tekemättä mitää tuottavaa työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työtön elää samoilla verovaroilla kuin TE palvelija. Molemmat loisivat toisten siivellä, tekemättä mitää tuottavaa työtä.
Työmarkkinauudistukset ovat lisänneet työllisyyttä, tästä voi helposti päätellä että TE-virkailijat tekevät tärkeää yhteiskunnallista työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työmarkkinauudistukset ovat lisänneet työllisyyttä, tästä voi helposti päätellä että TE-virkailijat tekevät tärkeää yhteiskunnallista työtä.
Tilastokeskuksen mukaan työttömiä oli 211 000, mikä oli 11 000 enemmän kuin vuosi sitten.
Työttömiä työnhakijoita oli kesäkuun lopussa yhteensä 264 700. Se on 4 900 enemmän kuin vuotta aikaisemmin työvoimatutkimuksen mukaan.
Näin huonosti on mennyt, vaikka tilastoja yritetään kaunistaa tempputyöllistämisellä. Aktivointiasteeseen laskettavissa palveluissa oli kesäkuun lopussa 105 000 henkilöä, mikä on 1 500 enemmän kuin vuotta aikaisemmin.
Eli työttömiä on yli 370 000 tilastoissa. Niiden lisäksi ne työttömät, jotka eivät osallistu TE näytelmään eli tilastojen ulkopuolella olevat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työmarkkinauudistus on pelkkää paskaa. Yritykset palkkaavat työntekijöitä tai eivät palkkaa. TE-pelle on pelkkä siipiveikko.
- Anonyymi
Kelan päivärahalla elävävät veronmaksajien rahalla ja se on lakisääteinen idea pitää edes jotenkin huolta heikoimmasta väestöstä johon voi nykyisinkin tipahtaa lähes kukavain.
- Anonyymi
Kelan päiväraha on veronmaksajien rahaa. Veronmaksajien rahalla elävät Kelan henkilökunta, kuten myös TE-toimistojen henkilökunta ja työttömät. Valtava lauma siipiveikkoja, samanlaisia kaikki, kukaan ei tuota mitään.
- Anonyymi
Olisiko henkeä kohti oleva maksu centin osia?...
- Anonyymi
Tunti sitten istuin keittiön pöydän ääressä ja lusikoin hernekeittoa yhdessä vaimoni Elviiran kanssa. Siinä syödessäni kysäisin vaimoltani: "Oletkos Elviira pannut merkille miksi ruokakaappi on aina vajaa . Kuka ihme on syönyt kattilan melkein tyhjäksi" Vaimoni sanoi "Hyvä kun kysyit asiaa, Olen itsekin kummastellut mihin keitto katoaa niin nopeasti" Syötyämme menimme olkkariin katsomaan Isä Brown ja hänen laumansa TV-ohjelmaa.
Yht äkkiä keittiöstä kuului kovaa kolinaa. Pomppasimme vauhdilla kettiöön. Lattialla pyöri kattilan kansi. Pöydän ääressä istui pari pyylevää rouvasihmistä ja hörppivät keittoa posket lommollansa suuhunsa. Karjaisin kovalla äänellä "Mitä hemmettiä te teette meidän ruokapöydässämme ja keitä te oikein olette" Toinen rouvista pysäytti hetkeksi hernesopan lusikoimisensa. " Juu me ollaan pari TE-toimiston virkailijaa ja tulimme teille syömään kun on taas nälkä. Koetetaan olla ihan hissuksiin ettei tule liikaa häiriötä, Jos siis sopii" . Sen sanottuansa TE-palvelija haki kattilasta santsilautasellisen hernesoppaa. - Anonyymi
Tänäänkin TE palvelija juo itsensä sammuksiin käyttäen sinun maksamia verotuloja.
- Anonyymi
Taas on perjantai ja TE palvelijat ovat jo lähteneet kauppaan ostamaan pullaa ja makkaraa (sinun maksamilla verovaroilla) ja viinakauppaan hakemaan turruttavaa perjantaisatsiaan (sinun verovaroilla maksetulla rahoilla).
Kannattaa aina pitää mielessä, että TE palvelija loisii verovaroilla, joiden maksamiseen sinä olet osallistunut. - Anonyymi
Tänään lihava ja alkoholisoitunut te palvelija juo sinun rahoillasi itsensä sammuksiin.
- Anonyymi
Ei ole käynyt meillä!
- Anonyymi
Olet vain niin tyhmä, ettet tajua kuka vie ruokasi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076