Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

En uskalla erota

Anonyymi-ap

Hei,olen kamppaillut tämän asian kanssa jo vuosia,mutta en ole ikinä tästä uskaltanut minnekkään puhua.Olen ollut Naimisissa nykyisen miehen kanssa jo 20 vuotta,mutta lähivuosina hän on muuttunut paljon,Hän haukkuu minua päivittäin kuinka ruma olen,ja hermostuu pienimmästäkin asiasta,suuttuessaan hän heittelee tavaroita,joskus hän käy minuun kiinni,Ja kaikki tämä tapahtuu aina lasten nähden.Yritän aina lähteä lasten kanssa pois kun huomaan että tilanne riistäytyy käsistä,kun ensimmäinen lapseni oli pieni,mieheni oli kerran hermostunut todella pahasti ,ihan vähäpätöisestä asiasta,ja rikkonut TV:n, ja muita tavaroita. Naapurit olivat soittaneet poliisit,mutta ei siitä mitään apua ollut minulle.Haluaisin Avioeron,olen siitä hänelle sanonut monta kertaa,mutta hän uhkailee että jos minä eroan hän ottaa lapset itselleen. En tiedä mistä saisin apua tähän ongelmaan,lapseni joutuvat kärsimään hänen takiaan joka päivä. Anteeksi vielä jos teksti oli vähän sekavaa,mutta Jos joku teistä tietäisi mistä saisin Apua ja Auttaisi olisin todella kiitollinen.

11

987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauanko tarkasti ottaen naimaton?

    • Anonyymi

      Nauti ei ole

    • Anonyymi

      Vain ero on oikea toimi . Uskallusta on kokea sen mukanatuoma jälkipyykki . Mutta sinäkin elät vain tämän kerran tuo julkisuuteen miehen tyrannia .

    • Anonyymi

      Soita tänne: https://naistenlinja.fi/

      Puhu tilanteestasi myös 2-3 luotettavalle tuttavalle ja pyydä heitä auttamaan.

      Sinulta ei voida viedä yhteishuoltajuutta pelkästään sen vuoksi, että haluat eron.

      Hae apua pian. Äitinä sinä olet velvollinen opettamaan lapsillesi, että jos elämässä on ilkeitä ihmisiä, heidän luota täytyy lähteä pois. Sillä tavalla opetat lapsesi suojelemaan itseään myöhemmin elämässä. Et voi antaa lapsillesi malliksi sitä, että ilkeitä ihmisiä vain kuunnellaan kiltisti ja kärsitään. Et voi tehdä sitä itsellesikään etkä varsinkaan lapsillesi.

    • Anonyymi

      Apua kannattaa hakea, toi jo, että on väkivaltainen sinua kohtaan lasten nähden on todella huono juttu. Se jättää lapseen jälkiä, joista kärsivät vanhemmiten. Itse olen tällainen lapsi. Minulla on ongelmia luottaa muihin, enkä uskalla tai usko toimivaan suhteeseen?

      Poikana sitä samaistuu helposti isään, jota en sitten aikuisena kovin korkealle arvostanut. Mielessä ajattelen, että olen huonompi ihminen kuin muut (tunne). Todennäköisesti olen lapsuuden traumojen takia ikisinkku? Hae apua, jo pelkästään lapsiesi takia. He ovat niitä, joiden tulevaisuuden tällainen voi helposti pilata.

      Turvaton ja riittämätön tuki lapsuudessa synnyttää mm. rauhattomuutta, keskittymis vaikeuksia ja monia muita haittoja, jotka vaikeuttaa menestymisvaikeuksia lapsesi tulevaan. Taistele heidän puolesta, miehesi vaikuttaa käytökseltään arvaamattomalta, samanlainen oli oma isäni.

    • Anonyymi

      Hei, ymmärrän, että olet joutunut vaikeaan tilanteeseen ja kaipaat apua. On tärkeää, että huolehdit omasta turvallisuudestasi ja lastesi hyvinvoinnista. Tässä on muutamia vaiheita, jotka voit harkita:

      Hakeudu turvalliseen paikkaan: Jos tilanne kärjistyy tai tunnet olosi uhatuksi, pyri siirtämään itsesi ja lapsesi turvalliseen ympäristöön. Voisit harkita läheisten ystävien tai perheenjäsenten luokse siirtymistä tai ottaa yhteyttä paikalliseen turvakotiin.

      Ota yhteyttä tukipalveluihin: Eri maissa on saatavilla erilaisia tukipalveluita naisille ja perheille, jotka kokevat väkivaltaa tai hyväksikäyttöä. Voit hakea paikallisia avunlähteitä, kuten turvakoteja, neuvontapalveluita tai tukiryhmiä, jotka auttavat sinua selviytymään tilanteesta. Esimerkiksi voit ottaa yhteyttä paikalliseen sosiaalitoimeen, poliisiin, terveyskeskukseen tai kansalaisjärjestöihin, jotka tarjoavat tukea väkivallan uhreille.

      Harkitse oikeudellista neuvontaa: Oikeudellisen neuvonnan hakeminen voi auttaa sinua ymmärtämään oikeutesi ja velvollisuutesi avioerotilanteessa. Ota yhteyttä paikalliseen oikeusaputoimistoon tai asianajajaan, joka voi antaa sinulle lisätietoja ja tukea avioeron prosessissa.

      Kerää todisteita: On tärkeää dokumentoida väkivaltaiset tapahtumat ja uhkailut niin hyvin kuin pystyt. Voit tallentaa päivämäärät, tapahtumat ja mahdolliset todistajat. Tämä voi auttaa sinua tulevaisuudessa oikeudellisissa toimenpiteissä tai lapsenhuoltoriidoissa.

      Puhu luotettavalle henkilölle: Hae tukea ja puhu tilanteestasi luotettavalle ystävälle, perheenjäsenelle tai ammattiauttajalle. Voit jakaa kokemuksiasi ja tunteitasi, ja he voivat tarjota tukea ja neuvoja.

      Muista, että sinulla on oikeus turvalliseen ympäristöön ja että apua on saatavilla. Älä epäröi ottaa yhteyttä paikallisiin tukipalveluihin tai ammattiauttajiin, jotka voivat auttaa sinua tilanteessasi.

    • Sinulla on velvollisuus hakea apua lastesi tähden. Ole yhteydessä paikkakuntasi lastenvalvojaan.

    • Anonyymi

      Hei haloo, aloittaja toi julki sen osan kahden välisestä suhteesta jonka tahtoi tuoda. näin ollen emme tiedä mikä sen miehn saa suunniltaan ? onhan siihenkin jokin syy.

      Silloin kun vain kuullaan toista osapuolta jaa se totuus ilmi tulematta. ja tokihan suomi feminsiti yhteiskunnassa viat on aina miehen syytä.

    • Anonyymi

      Velvollisuutesi lapsiasi kohtaan on luoda heille turvallinen kasvualusta.
      Nykyinen tilanne ei edusta sitä.
      Tee mitä tahaansa se vaatiikin, saadaksesi itsesi ja lapsesi pois tuosta "kodista".
      Lapsesi on sinun pääasiallisin velvoitteesi, ei pelko miestäsi kohtaan, ei pelko "miten minä pärjään" ei mikään pelko saa mennä lastesi etusijalle!

      Yhteiskunta tulee pitkälle vastaan auttamaan sinua ja lapsiasi. Ota NYT tilaisuudesta vaari ennenkuin se on liian myohäistä!

    • Anonyymi

      Eroamiseen ei tarvii toisen lupaa eikä kumppanin lupaa. Siitä vaan eroat. Sossusta saa apua jos se käy käsiksi niin se on väkivaltainen. Mikään oikeus ei anna lasten huoltajuutta miehelle joka käynyt sinuun käsiksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe