En uskalla erota

Anonyymi-ap

Hei,olen kamppaillut tämän asian kanssa jo vuosia,mutta en ole ikinä tästä uskaltanut minnekkään puhua.Olen ollut Naimisissa nykyisen miehen kanssa jo 20 vuotta,mutta lähivuosina hän on muuttunut paljon,Hän haukkuu minua päivittäin kuinka ruma olen,ja hermostuu pienimmästäkin asiasta,suuttuessaan hän heittelee tavaroita,joskus hän käy minuun kiinni,Ja kaikki tämä tapahtuu aina lasten nähden.Yritän aina lähteä lasten kanssa pois kun huomaan että tilanne riistäytyy käsistä,kun ensimmäinen lapseni oli pieni,mieheni oli kerran hermostunut todella pahasti ,ihan vähäpätöisestä asiasta,ja rikkonut TV:n, ja muita tavaroita. Naapurit olivat soittaneet poliisit,mutta ei siitä mitään apua ollut minulle.Haluaisin Avioeron,olen siitä hänelle sanonut monta kertaa,mutta hän uhkailee että jos minä eroan hän ottaa lapset itselleen. En tiedä mistä saisin apua tähän ongelmaan,lapseni joutuvat kärsimään hänen takiaan joka päivä. Anteeksi vielä jos teksti oli vähän sekavaa,mutta Jos joku teistä tietäisi mistä saisin Apua ja Auttaisi olisin todella kiitollinen.

11

1344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauanko tarkasti ottaen naimaton?

• Anonyymi

Nauti ei ole

• Anonyymi

Vain ero on oikea toimi . Uskallusta on kokea sen mukanatuoma jälkipyykki . Mutta sinäkin elät vain tämän kerran tuo julkisuuteen miehen tyrannia .

• Anonyymi

Soita tänne: https://naistenlinja.fi/

Puhu tilanteestasi myös 2-3 luotettavalle tuttavalle ja pyydä heitä auttamaan.

Sinulta ei voida viedä yhteishuoltajuutta pelkästään sen vuoksi, että haluat eron.

Hae apua pian. Äitinä sinä olet velvollinen opettamaan lapsillesi, että jos elämässä on ilkeitä ihmisiä, heidän luota täytyy lähteä pois. Sillä tavalla opetat lapsesi suojelemaan itseään myöhemmin elämässä. Et voi antaa lapsillesi malliksi sitä, että ilkeitä ihmisiä vain kuunnellaan kiltisti ja kärsitään. Et voi tehdä sitä itsellesikään etkä varsinkaan lapsillesi.

• Anonyymi

Apua kannattaa hakea, toi jo, että on väkivaltainen sinua kohtaan lasten nähden on todella huono juttu. Se jättää lapseen jälkiä, joista kärsivät vanhemmiten. Itse olen tällainen lapsi. Minulla on ongelmia luottaa muihin, enkä uskalla tai usko toimivaan suhteeseen?

Poikana sitä samaistuu helposti isään, jota en sitten aikuisena kovin korkealle arvostanut. Mielessä ajattelen, että olen huonompi ihminen kuin muut (tunne). Todennäköisesti olen lapsuuden traumojen takia ikisinkku? Hae apua, jo pelkästään lapsiesi takia. He ovat niitä, joiden tulevaisuuden tällainen voi helposti pilata.

Turvaton ja riittämätön tuki lapsuudessa synnyttää mm. rauhattomuutta, keskittymis vaikeuksia ja monia muita haittoja, jotka vaikeuttaa menestymisvaikeuksia lapsesi tulevaan. Taistele heidän puolesta, miehesi vaikuttaa käytökseltään arvaamattomalta, samanlainen oli oma isäni.

• Anonyymi

Hei, ymmärrän, että olet joutunut vaikeaan tilanteeseen ja kaipaat apua. On tärkeää, että huolehdit omasta turvallisuudestasi ja lastesi hyvinvoinnista. Tässä on muutamia vaiheita, jotka voit harkita:

Hakeudu turvalliseen paikkaan: Jos tilanne kärjistyy tai tunnet olosi uhatuksi, pyri siirtämään itsesi ja lapsesi turvalliseen ympäristöön. Voisit harkita läheisten ystävien tai perheenjäsenten luokse siirtymistä tai ottaa yhteyttä paikalliseen turvakotiin.

Ota yhteyttä tukipalveluihin: Eri maissa on saatavilla erilaisia tukipalveluita naisille ja perheille, jotka kokevat väkivaltaa tai hyväksikäyttöä. Voit hakea paikallisia avunlähteitä, kuten turvakoteja, neuvontapalveluita tai tukiryhmiä, jotka auttavat sinua selviytymään tilanteesta. Esimerkiksi voit ottaa yhteyttä paikalliseen sosiaalitoimeen, poliisiin, terveyskeskukseen tai kansalaisjärjestöihin, jotka tarjoavat tukea väkivallan uhreille.

Harkitse oikeudellista neuvontaa: Oikeudellisen neuvonnan hakeminen voi auttaa sinua ymmärtämään oikeutesi ja velvollisuutesi avioerotilanteessa. Ota yhteyttä paikalliseen oikeusaputoimistoon tai asianajajaan, joka voi antaa sinulle lisätietoja ja tukea avioeron prosessissa.

Kerää todisteita: On tärkeää dokumentoida väkivaltaiset tapahtumat ja uhkailut niin hyvin kuin pystyt. Voit tallentaa päivämäärät, tapahtumat ja mahdolliset todistajat. Tämä voi auttaa sinua tulevaisuudessa oikeudellisissa toimenpiteissä tai lapsenhuoltoriidoissa.

Puhu luotettavalle henkilölle: Hae tukea ja puhu tilanteestasi luotettavalle ystävälle, perheenjäsenelle tai ammattiauttajalle. Voit jakaa kokemuksiasi ja tunteitasi, ja he voivat tarjota tukea ja neuvoja.

Muista, että sinulla on oikeus turvalliseen ympäristöön ja että apua on saatavilla. Älä epäröi ottaa yhteyttä paikallisiin tukipalveluihin tai ammattiauttajiin, jotka voivat auttaa sinua tilanteessasi.

• Sinulla on velvollisuus hakea apua lastesi tähden. Ole yhteydessä paikkakuntasi lastenvalvojaan.

• Anonyymi

Hei haloo, aloittaja toi julki sen osan kahden välisestä suhteesta jonka tahtoi tuoda. näin ollen emme tiedä mikä sen miehn saa suunniltaan ? onhan siihenkin jokin syy.

Silloin kun vain kuullaan toista osapuolta jaa se totuus ilmi tulematta. ja tokihan suomi feminsiti yhteiskunnassa viat on aina miehen syytä.

• Anonyymi

Hei haloo! Ei tarvitse tietää syytä ollenkaan. On toki netissä kaikenlaisia valehtelijoita ja jutun juttelijoita, mutta mukana on myös oikeita hätähuutoja. Ole onnellinen siitä, että kenties et ole itse kokenut samaa!

Ei siis tarvitse tietää syytä, jos reaalielämässä oltaisi. Jos toinen, mies tai nainen käy käsiksi, heittelee tavaroita, yms., niin se on sitten siinä. Sun tehtäväsi on suojella itseäsi ja lapsiakin, jos niitä on siunaantunut.

Kenenkään ei milloinkaan tarvitse sietää niin henkistä kuin fyysistäkään väkivaltaa. Matalalla kynnyksellä toimivat turvatalot on oiva paikka mennä pakoon. Sinne meneminen ei ole häpeällistä, se on sinun viisain tekosi juuri sillä hetkellä. Turvakodissa voi myös laittaa eron vireille ja hakea asuntoa.

Itse olin eron vireille laittamisen jälkeen vähän aikaa toinen jalka turvakodissa, koska pelkäsin miehen raivostumista. Kyyneleet tulee silmiini, kun sitä ajattelen.

• Anonyymi

Velvollisuutesi lapsiasi kohtaan on luoda heille turvallinen kasvualusta.
      Nykyinen tilanne ei edusta sitä.
      Tee mitä tahaansa se vaatiikin, saadaksesi itsesi ja lapsesi pois tuosta "kodista".
      Lapsesi on sinun pääasiallisin velvoitteesi, ei pelko miestäsi kohtaan, ei pelko "miten minä pärjään" ei mikään pelko saa mennä lastesi etusijalle!

Yhteiskunta tulee pitkälle vastaan auttamaan sinua ja lapsiasi. Ota NYT tilaisuudesta vaari ennenkuin se on liian myohäistä!

• Anonyymi

Eroamiseen ei tarvii toisen lupaa eikä kumppanin lupaa. Siitä vaan eroat. Sossusta saa apua jos se käy käsiksi niin se on väkivaltainen. Mikään oikeus ei anna lasten huoltajuutta miehelle joka käynyt sinuun käsiksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1248
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      14
      892
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      832
    Aihe