Kemia (suhdetarkoituksessa)

Anonyymi-ap

Lainaus:

Naisen kommentti: "Se ettei ole ollut kemiaa riittävästi on yleisin syy. Sitten kerran oli kemiaa riittävästi, mutta oli käynyt harrastamassa seksiä muun/muiden kanssa, niin se oli sen verran turn off, ettei enää kiinnostanut."

Onko se naiselle noin vaikea ymmärtää tosiasioita?

Voit valita jonkin 3:sta vaihtoehdosta:

1) Otat miehen, jonka kanssa ei ole erityistä kemiaa. Mies voi silti olla ihan mukava.

2) Otat sellaisen miehen, jonka kanssa ON erityistä kemiaa. Mutta ihan turha ihmetellä tai paheksua, että sillä miehellä sitten on sitä kemiaa muidenkin naisten kanssa kuin vain sinun.

3) Olet kokonaan ilman miestä.

Mutta jos kuvittelet, että voit saada miehen, jonka kanssa juuri sinulla on kemiaa, mutta että tällä miehellä ei olisi kemiaa muiden naisten kanssa - niin silloin omat odotuksesi ovat epärealistisia, eivätkä todennäköisesti tule toteutumaan.

9

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosiasiahan tuo on. Jos on kemiaa, miehellä todennäköisesti on sitä kemiaa monen muunkin naisen kanssa. Todettu. t. nainen

    • Anonyymi

      Kemiaa syntyy nussimalla, ottakaa mukava mies ja pankaa sen kanssa niin oksitosiini alkaa toimimaan. Se mitä naisen kannattaa tehdä on uskoa mieheen, että asiasta voi tulla jotain. Tällä tavalla mies saa positiivista kannustetta naisen suhteen (tämä on sellainen asia jota harvempi sisko tajuaa, kuinka vähällä miehet joutuvat elämään positiivisen kannustusken suhteen. Suurin osa miesten murheista on yksinkertaisesti sen syytä että kukaan ei ole sanonut riittävän usein että olet hyvä tyyppi.)

      Suhde ja "kemia" on rakennusprojekti jota pitää tehdä tiettyjen juttujen kautta. Se on se mitä tarvitaan. Ja miehillä ei ole kovin paljoa aluksi tarjota tähän kokonaisuuteen, tarkoitan tavallisilla miehillä. Mutta se mitä he tuovat on oikeasti aitoa ja sitä voi kasvattaa.

    • Anonyymi

      Jaahas, vai tällainen tulkinta tällä kertaa, hohhoijaa...

      Vaihtoehtoja riittää ja se, miten sen kemian ymmärtää, näkyy olevan yksilökohtaista.

    • Anonyymi

      Haluan nyt julkisesti lausua että olen tietoisesti luopunut "kemiastani". En käytä sitä enää suhteiden luomiseen tai aloittamiseen.

      Kemia syntyy siitä että mies käyttää valtavasti aikaa ja vaivaa naisen eteen herätellääkseen naisen huomion. Koska tätä tekee moni mies, ns. pelimiehet asettavat jonninjoutavassa ja ei-henkilökohtaisessa huomiorutiinissaan tietyn varsin korkealla olevan riman jonka jälkeen vasta naiset alkavat rekisteröidä että mies panostaa heihin, tämä suoritustaso on KULUTTAVA miehelle, se ei ole todellakaan antoisaa vaan se on kuluttavaa.

      Aivan kuin olisit työssä joka on sinänsä miellyttävä, mutta käytät työhön enemmän energiaa kuin mitä oikeastaan lataudut tai saat palkkioksi takaisinpäin. Teet kaiken tämän uskoen että näin kuuluukin toimia. Mutta jos suhteen rakentaa tälle kaltevalle pinnalle mies väsyy väistämättä jossain vaiheessa. Tällöin nykysanaston mukaan "kemia vain katoaa". Tai mies katoaa koska hän kokee että jokin on vinossa, ei vain jaksa enää - ja feidautuu pois.

      Suhteiden luontitapa määrää millaiset suhteessa olevat tasapaino-odotukset ovat. Jos suhde luodaan modernin sinkkukulttuurin ehdoilla muodostuva suhde on miehelle uhraukseen ja naiselle elämyksellisyyteen perustuva.

      Tätä on kemia. Miehen itse-uhrausta ja sen havaitsemista ja sen naista korottavasta luonteesta nauttimista.

      Mutta mitään tekemistä rakkauden kanssa tällä ei ole.

      Minä lopetin kemiani enkä tarjoile sitä enää.

    • Anonyymi

      Oletko ajatellut, että aidossa rakkaudessa kahden ihmisen välillä on todellista keskinäistä kemiaa. Toivottavasti sinäkin saat kokea tämän vielä.

      • Anonyymi

        Kysytään niiltä jotka haluavat kokea tätä "kemiaa" että kuinka usein se on johtanut toimivaan suhteeseen johon on kannattanut laittaa itsensä ja elämänsä ja kuinka se "kemia" on kantanut pitkälle?

        Totuus on että löydämme kasan SINKKUnaisia jotka kaipailevat yhtä tai muutamaa miestä jotka eivät enää vaikuta heidän elämässään millään tavalla. Niin hienosti suhteet rakentuvat tällä maagisella kemialla.

        Ja kyllä, minunkin takanani on kourallinen naisia jotka maistoivat tätä "mystistä" ja "selittämätöntä" kemiaa.

        Itse en ole naisissa mitään kemiaa koskaan kohdannut koska naiset eivät anna samaa miehelle mitä mies huomiossa ja suhteenrakentamisessa antaa naiselle että nainen kiinnostuu ja jatkaa. Se mikä minusta innostuneissa naisissa on jäänyt lopulta itselleni käteen on väsymys ja leipiintyminen.

        Toivottavasti elän jatkossa tyytyväisenä tai onnellisena vaikka olisin keskenäni; realistiset ja kokemuksenmukaiset toiveet kunniaan ja elämänsä ripustaminen sen varaan että nainen olisi ainut hyvä valinta on yksinkertaisesti typerää.

        En tiedä mitä rakkaus on mutta olen aivan helvetin perillä siitä mitä se ainakaan ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytään niiltä jotka haluavat kokea tätä "kemiaa" että kuinka usein se on johtanut toimivaan suhteeseen johon on kannattanut laittaa itsensä ja elämänsä ja kuinka se "kemia" on kantanut pitkälle?

        Totuus on että löydämme kasan SINKKUnaisia jotka kaipailevat yhtä tai muutamaa miestä jotka eivät enää vaikuta heidän elämässään millään tavalla. Niin hienosti suhteet rakentuvat tällä maagisella kemialla.

        Ja kyllä, minunkin takanani on kourallinen naisia jotka maistoivat tätä "mystistä" ja "selittämätöntä" kemiaa.

        Itse en ole naisissa mitään kemiaa koskaan kohdannut koska naiset eivät anna samaa miehelle mitä mies huomiossa ja suhteenrakentamisessa antaa naiselle että nainen kiinnostuu ja jatkaa. Se mikä minusta innostuneissa naisissa on jäänyt lopulta itselleni käteen on väsymys ja leipiintyminen.

        Toivottavasti elän jatkossa tyytyväisenä tai onnellisena vaikka olisin keskenäni; realistiset ja kokemuksenmukaiset toiveet kunniaan ja elämänsä ripustaminen sen varaan että nainen olisi ainut hyvä valinta on yksinkertaisesti typerää.

        En tiedä mitä rakkaus on mutta olen aivan helvetin perillä siitä mitä se ainakaan ei ole.

        Minulla ja miehelläni oli kemiaa, alusta asti eli noin 45 vuotta sitten. Hänen kosketuksena ja läheisyytensä tuntui aivan toiselta kuin kenenkään muun ja tuntuu vieläkin.

        Hän ei ole ulkoisesti lainkaan sitä, mitä nuorena naisena mieheltä odotin mutta sillä ei ole mitään merkitystä koska hän tuntuu siltä oikealta. Yhä edelleen ja olemme jo eläkkeellä ja silti kemiaa riittää; läheisyyttä ja seksiä sekä rakkautta eli arvostamme toisiamme todella paljon ja ihailemme toisemme ominaisuuksia koska olemme hyvinkin erilaisia ja se jos mikä rikastuttaa suhdettamme.


    • Anonyymi

      No mä löysin ihan sellaisen miehen, jonka kanssa juuri minulla on kemiaa. Ei ole lainkaan mahdotonta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      152
      10934
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3073
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2912
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1593
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    Aihe