Miesten on syytä ottaa huomioon myös suhteessa olevat tytöt

Vain noin joka toinen parisuhteessa oleva -nainen- on onnellinen. Ja vain noin yksi kolmesta -naisesta- ei missään tapauksessa pettäisi. Noin on tutkimusten perusteella, joissa milloinkaan ei oteta huomioon vastaajien ikää, tai suhteen pituutta, lasten lukumäärää, tai yhtään mitään taustatekijöitä, vastaajat ovat kaikki vaan -naisia-. Jos miehelle kelpaa vanhempi nainen, wanha nainen, tai mummeli niin tuosta kohderyhmästäkin heitä löytää (tosin on paljon helpompaa vain poimia heitä treffisaiteilta).

Mutta, parisuhteessa olevat -tytöt- eivät myöskään kaikki ole onnellisia, ja moni on valmis "pettämään" (esim. kokeilunhalun innoittamana) vaikka ei olisikaan onneton. Tämä seikka kannattaa miesten panna korvan taakse, sellaisia tyttöjä voi hyvinkin olla ihan lähipiirissäkin. Eli, sormuksille ei pidä antaa mitään huomiota.

15

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi haluaisin jonkun joka on niin holtiton että pettää tai vastaavasti niin saamaton ja pelkuri ettei pysty luopumaan ei-tyydyttävästä suhteesta?

      Olen ansainnut vertaseni naisen. En vähempää. Jos nainen on suhteessa hän ei ole vaivan arvoinen; suhteessa olevan tehtävä on elää suhdettaan kohti tai karsia pois se mikä ei toimi. Suhteessa oleva nainen on joko saavuttamaton koska hän on oikeasti vaivan arvoinen - tai ihan oikeasti huono valinta.

      En todellakaan ota huomioon suhteessa olevia. Varma tapa saada minut ajamaan suhde alas on myöskin valehdella siitä statuksesta. Ei poikkeuksia.

      Ja tasan tarkkaan elän itse niinkuin saarnaan.

      • Anonyymi

        "Olen ansainnut vertaseni naisen."

        Miten tämä ansaitseminen on tapahtunut?


      • Anonyymi

        "Miksi haluaisin jonkun joka on niin holtiton että pettää tai vastaavasti niin saamaton ja pelkuri ettei pysty luopumaan ei-tyydyttävästä suhteesta?"

        On paljon todellisia vaikuttimia/aiheita sille miksi suhteessa oleva tyttö "pettää", holtittomuus https://www.suomisanakirja.fi/holtittomuus on äärimmäisen harvinainen syy, samoin kuin saamattomuus ja pelkuruus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi haluaisin jonkun joka on niin holtiton että pettää tai vastaavasti niin saamaton ja pelkuri ettei pysty luopumaan ei-tyydyttävästä suhteesta?"

        On paljon todellisia vaikuttimia/aiheita sille miksi suhteessa oleva tyttö "pettää", holtittomuus https://www.suomisanakirja.fi/holtittomuus on äärimmäisen harvinainen syy, samoin kuin saamattomuus ja pelkuruus.

        Womansplaining menossa. On aivan yksi ja saatanan sama monellako miljoonalla tekosyyllä rikot suhdetta vastaan jos lopputulos on se että rikot suhdetta vastaan.

        Ei kelpaa.

        Jos suhteessa on ongelmia tai toiveita ne käsitellään suhteen sisällä niiden kahden ihmisen välillä - siellä se suhteen punaisen langan ydin on ja myös ne "todelliset vaikuttimet" käsitellään siellä jos ihminen haluaa olla suhteessa, oikeassa todellisessa parisuhteessa.

        Jos olet tuollainen että et pysty toimimaan suhteen periaatteiden mukaisesti kerro se miehille heti että osaavat tehdä valintansa, selvä caveat emptor, mutta faktat kumppaniehdokkaan luonteenlaadusta pitää olla pöydällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Womansplaining menossa. On aivan yksi ja saatanan sama monellako miljoonalla tekosyyllä rikot suhdetta vastaan jos lopputulos on se että rikot suhdetta vastaan.

        Ei kelpaa.

        Jos suhteessa on ongelmia tai toiveita ne käsitellään suhteen sisällä niiden kahden ihmisen välillä - siellä se suhteen punaisen langan ydin on ja myös ne "todelliset vaikuttimet" käsitellään siellä jos ihminen haluaa olla suhteessa, oikeassa todellisessa parisuhteessa.

        Jos olet tuollainen että et pysty toimimaan suhteen periaatteiden mukaisesti kerro se miehille heti että osaavat tehdä valintansa, selvä caveat emptor, mutta faktat kumppaniehdokkaan luonteenlaadusta pitää olla pöydällä.

        Elämä ei ole mustavalkoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä ei ole mustavalkoinen.

        Ei olekaan mutta mikään ei estä olemasta ydinasioissa johdonmukainen ja kunnioittamaan toisia ihmisiä.

        Jos käytät argumenttina mille tahansa "koska kaikki on mahdollista" niin silloin sinulla ei ole minkäänlaista oikeaa arvomaailmaa ja arvohierarkiaa vaan valitset täysin ekliktisesti ja pohjimmiltan kaaottisesti mikä sattuukaan miellyttämään.

        En tuomitse ketään pettäjää tai heikon arvomaailman omaavaa ihmisenä - mutta en myöskään halua heitä kumppaniksi. Se on minun valtani ja tahtoni.

        Turha olla mustavalkoinen minun suhteeni myöskään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan mutta mikään ei estä olemasta ydinasioissa johdonmukainen ja kunnioittamaan toisia ihmisiä.

        Jos käytät argumenttina mille tahansa "koska kaikki on mahdollista" niin silloin sinulla ei ole minkäänlaista oikeaa arvomaailmaa ja arvohierarkiaa vaan valitset täysin ekliktisesti ja pohjimmiltan kaaottisesti mikä sattuukaan miellyttämään.

        En tuomitse ketään pettäjää tai heikon arvomaailman omaavaa ihmisenä - mutta en myöskään halua heitä kumppaniksi. Se on minun valtani ja tahtoni.

        Turha olla mustavalkoinen minun suhteeni myöskään.

        No, minähän olen, erittäin usein, kunnioittanut tyttöjä jotka ovat halunneet antautua minulle, täsmällisesti oikean arvomaailmani mukaisesti. Silloin en kunnioita kun tyttö on rumapainoinen, kamalapainoinen tai kammottavapainoinen, tämäkin saman täsmällisesti oikean arvomaailmani mukaisesti.


    • Kannattaa kokeilla sitä, petetyksi tulemista, niin saa perspektiiviä siitä miten kannustettavaa sellaiseen ryhtyminen on.

    • Anonyymi

      "Uskottomuus" on paljon yleisempää kuin "uskollisuus", kumpaisellakin sukupuolella. Jos lasketaan tapauskohtaisesti, niin valtavasti yleisempää, voi aiheellisesti sanoa että "uskollisuus" on perversio.

    • Anonyymi

      Huomenna luetaan lööpeistä miten kävi kun ätmi koitti viedä jännämiehen naisen.

      • Anonyymi

        Todellakin, rikollisten miesten tyttöjä kannattaa vietellä huolellista varovaisuutta noudattaen. Alfamiesten tyttöjä puolestaan ei kannata vietellä koska heidän tyttönsä ovat kaikki onnensa kikkuloilla.


    • Anonyymi

      Olen huomannut miehenä, että sormusta kantava nainen on aika usein
      halukas seksisuhteeseen.

    • Anonyymi

      työpaikoilla ja kurseilla tarjottiin epä suorasti seksiä varatut tai seurustelu suhteissa olevat,

    • Anonyymi

      Aloittaja, onko sinusta ollut vain kivaa se, että kumppanisi on pettänyt sinua?
      Miksi sinä petät kumppaniasi? Onko sinulla heikko itsetunto?

    • Anonyymi

      Tämä on monesti suurena syynä monelle, olla sinkku. Koska toiseen täysi luottaminen tuntuu mahdottomalta. Ja petetyksi tuleminen tuntuu kestämättömältä. Suhteilussa väärän kanssa on liian paljon hävittävää. Moni kakku päältä kaunis...sinkkuna helpompaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe