Miksi saan kiinnostavilta miehiltä "aina" pakit?

Anonyymi-ap

Olen tasan kerran elämässäni seurustellut pidempää yhden miehen kanssa, koska rehellisesti kerrottuna saan aina pakit, kun olen kiinnostunut miehestä. Voisin väittää, että minussa on jokin piirre, joka kiusaa muita, mutta sitä ei kehdata sanoa ääneen.

Olen itse antanut pakit miehille ihan rationaalisista syistä: Ei mitään puhuttavaa (tunne yleensä molemminpuolinen), liiallinen alkonkäyttö, elämänhallinta puutteellinen erityisesti työn osalta (lue ei järkeviä tavoitteita).

43

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liika tavoitteellisuus tappaa mielenkiinnon varsin nopeasti, erityisesti jos sitä tuodaan esille liian varhain.

      • Anonyymi

        Noin on, ja onpa kohteliaasti muotoiltu.

        Soidinmenot pitää aina tanssia, määrätyssä järjestyksessä. Miehen pitää saada piiritellä tyttöä ja tytön pitää saada rohkaista miestä. Niin että lopulta kummatkin luulevat onnistuneensa valloittamaan toisensa.

        Kärkkäästi päällekäyvällä tytöllä on yleensä jokin (harmillinen) salattu agenda, sen sijaan että kävisi päälle siksi että on langennut rakkauteen miestä kohtaan hänen komeutensa takka puhe- tms. taitojen hurmaamana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin on, ja onpa kohteliaasti muotoiltu.

        Soidinmenot pitää aina tanssia, määrätyssä järjestyksessä. Miehen pitää saada piiritellä tyttöä ja tytön pitää saada rohkaista miestä. Niin että lopulta kummatkin luulevat onnistuneensa valloittamaan toisensa.

        Kärkkäästi päällekäyvällä tytöllä on yleensä jokin (harmillinen) salattu agenda, sen sijaan että kävisi päälle siksi että on langennut rakkauteen miestä kohtaan hänen komeutensa takka puhe- tms. taitojen hurmaamana.

        Elukka pahoittelee sitä että on pohjimmiltaan herrasmies :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin on, ja onpa kohteliaasti muotoiltu.

        Soidinmenot pitää aina tanssia, määrätyssä järjestyksessä. Miehen pitää saada piiritellä tyttöä ja tytön pitää saada rohkaista miestä. Niin että lopulta kummatkin luulevat onnistuneensa valloittamaan toisensa.

        Kärkkäästi päällekäyvällä tytöllä on yleensä jokin (harmillinen) salattu agenda, sen sijaan että kävisi päälle siksi että on langennut rakkauteen miestä kohtaan hänen komeutensa takka puhe- tms. taitojen hurmaamana.

        Nyt täytyy naisena sanoa, ettäitseltäni taas tuollainen teatteriesitys tappaa mielenkiinnon. Mä joko olen kiinnostunut tai en, enkä todellakaan jaksa esitää mitään muuta. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin mies, joka yrittää "piiritellä", eikä usko, että minun ei on ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt täytyy naisena sanoa, ettäitseltäni taas tuollainen teatteriesitys tappaa mielenkiinnon. Mä joko olen kiinnostunut tai en, enkä todellakaan jaksa esitää mitään muuta. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin mies, joka yrittää "piiritellä", eikä usko, että minun ei on ei.

        Vaihdevuodet lopettaa naisen seksuaalisuuden, sellaiselle naiselle suhteen kriteeriksi jää pelkkä toverillinen"kiinnostus" ... johon ei löydy miestä koska mies haluaa että suhteessa on seksiä (kopulaatiota) ja erotiikkaa (leikkejä) eli rakkauselämää.

        Kaikki seksuaaliset suhteet alkavat soidinmenoilla (seksuaalinen parinvalinta) joka ei ole näyttelemistä eikä näytelmää. He jotka eivät ole aiheeseen perehtyneet (opiskelemalla perusteoksista) eivät sitä huomaa, soidinmenojen alku tapahtuu täysin viettien viemänä (geneettisen koodin ohjaamana). Kun tietää miten soidinmenot ovat ihmisten aivoihin koodattu voi parantaa onnistumisen mahdollisuuksia, se ei silti ole näyttelemistä, eikä näytelmää.

        Siis, sokkotreffit täysin tuntemattoman miehen ja tuntemattoman tytön kesken eivät vie pitkäaikaiseen parisuhteeseen, eikä yleensä edes hetkeksi samaan punkkaan. Koska soidinmenoja ei ole "tanssittu". Kaikilla seksuaalisesti lisääntyvillä lajeilla on soidinmenot, myös ihmisillä.


    • Anonyymi

      Et ole tarpeeksi perse pystyssä💩

      • Anonyymi

        Ja tuosta kuiinnostuneet saa ollakkin💩


    • Anonyymi

      Luulen että olet tietyllä tavalla "kova pala miehelle". Haluat keskustella ja sinulla on oma tahto. Et tykkää edes viinan kanssa läträtä...
      Miehet tykkäävät tyhmistä, heikoista ja avuttomista naisista. Tällöin mies saa tuntea olevansa The Uros.
      On poikkeuksiakin. Näillä miehillä on aidosti hyvä omanarvontunto. Osaavat ottaa rennosti sen että naisessa on n luonnetta. Muista huumori deittailussa.

    • Anonyymi

      Olisko kyse siitä ettet ole kedon kauneimpia kukkasia, et välttämättä rumimpiakaan vaan tavallinen hiukan hevos, näätä tai ankkamainen ilmestys - joka tarkoittaa sitä että suhde sinuun vaatisi hyvin syvää HENKILÖKOHTAISTA attraktiota kaikilla akseleilla, mutta nykyinen deittailukulttuuri sekä luultavasti oma toimintatapasi - kenties jopa asenteesi - ei edesauta sitä että tähdet kääntyisivät suopeaan linjaan.

    • Anonyymi

      Kiitos vastauksista. Ulkonäön puolesta voin sanoa, että kuulen usein naisilta ja miehiltä olevani kaunis. Mallimainen. Uskon taustalla olevan enemmän huumorintajuttomuus ja eri arvot loppujen lopuksi. Pohdin asiaa itsenäisesti. Olen humanisti ja annan rahaa helposti hyvään tarkoitukseen sekä uskon jokaisen ihmisen arvoon. Tekee mielen vakavaksi, kun toinen tekee huumoria toisen ihmisen "ongelmilla". Empatia ja kaunis sydän ei ole arvostettuja asioita parisuhteessa.

      • Huumorintajuttomuus? Se ainakin on yksi seikka mikä saa minut kääntymään pois. Jos toinen on aina vakavana joka paikassa, eikä osaa hassutella koskaan. Sekä pahimmassa tapauksessa loukkaantuu jokaisesta asiasta tai / ja toisten puolesta, vaikka kukaan ei ole mitään loukkaavaa sanonut tai tehnyt.

        Esimerkkinä: Joku sanoo minua retardiksi. Täti loukkaantuja alkaa huutamaam sanojalle: "Miksi sanoit sitä retardiksi!?" Minä nauraen: "Koska mä olen retardi."

        Ihmiset ovat ottaneet tehtäväkseen ritarisoida nykypäivänä. Luulevat tietävänsä mikä on toiselle pahaksi.

        Tämä nyt sivuuttaa asiaa ehkä vähän. Mutta jos näkee hyväntahtoista naljailua ihmisten kesken, niin antaa heidän naljailla keskenään. Ei kaikkia tarvitse auttaa. Kaikki ei sitä apua edes halua. Eikä kaikkia pysty maailmassa pelastamaan. Se on mahdoton tehtävä. Tekee oman osansa ja siitä se lähtee. Jos kaikki tekee vähän, se kattaa kaiken. Mutta valitettavasti näin ei ole.

        Mutta ihmisten mollaaminen retardiksi tai naureskelu toisen heikkouksista ei ole huumoria. Se on kiusaamista.


      • "Olen humanisti ja annan rahaa helposti hyvään tarkoitukseen ...." Pieni lisäys vielä. Jos ensimmäisenä asiana kerrot tämän treffeillä tai treffiprofiilissa. Niin se on myös lievä red flag. Antaa kuvan, että pidät itseäsi muita parempana.

        Sama kuin vegaanit ilmoittavat joka asiayhteydessä olevansa vegaani. Miksi? Jos kysyy juoko kahvia, ja saa vastaukseksi: "Ei kiitos, olen vegaani."

        Miten se raamatussakin sanotaan: "Autuaimpia ovat he, ketkä itsekseen harrastavat uskoaan." Tai jotain sinne päin.

        Ihmiset eivät pidä retostelijoista. Oli aihe mikä tahansa. Tai no, minä en pidä nokkapystyssä kulkevista retostelijoista. Asiasta mainitseminen ja jutteleminen aiheesta on tietty sitten eri asia, kuin asiasta leveileminen.

        Sekä myös, jos olet vain humanisti, etkä muuta. Niin eipä siinä ole paljoa sisältöä ihmisen persoonassa.

        Tässä mun ajatuksia asiasta. Toivottavasti sait jotain irti siitä. Kaikkea hyvää ja mukavaa loppukesää. :)


      • Anonyymi
        RentoRölli kirjoitti:

        "Olen humanisti ja annan rahaa helposti hyvään tarkoitukseen ...." Pieni lisäys vielä. Jos ensimmäisenä asiana kerrot tämän treffeillä tai treffiprofiilissa. Niin se on myös lievä red flag. Antaa kuvan, että pidät itseäsi muita parempana.

        Sama kuin vegaanit ilmoittavat joka asiayhteydessä olevansa vegaani. Miksi? Jos kysyy juoko kahvia, ja saa vastaukseksi: "Ei kiitos, olen vegaani."

        Miten se raamatussakin sanotaan: "Autuaimpia ovat he, ketkä itsekseen harrastavat uskoaan." Tai jotain sinne päin.

        Ihmiset eivät pidä retostelijoista. Oli aihe mikä tahansa. Tai no, minä en pidä nokkapystyssä kulkevista retostelijoista. Asiasta mainitseminen ja jutteleminen aiheesta on tietty sitten eri asia, kuin asiasta leveileminen.

        Sekä myös, jos olet vain humanisti, etkä muuta. Niin eipä siinä ole paljoa sisältöä ihmisen persoonassa.

        Tässä mun ajatuksia asiasta. Toivottavasti sait jotain irti siitä. Kaikkea hyvää ja mukavaa loppukesää. :)

        Ennen kun vetää herneen nenäänsä tuollaisesta, kannattaa pohtia onko toisella ehkä jokin suu syy sanoa asia kuin "retostelu". En nyt ihan tältä istumalta keksi itsekään mikä pelkässä kahvissa voisi olla vegaanille paha, mutta en myöskään mene heti tältä istumalta sanomaan, etteikö jotakin voisi olla ja ehkä vegaani haluaa juoda vain jotain tietynlaista kahvia. Jos hänelle tulee jostain syystä automaattinen oletus maidosta kahvissa, niin silloin kommentti on täysin looginen. Itse en ole vegaani, mutta inhoan maidon ja kahvin yhdistelmän makua ja käytän kahvissani vain tiettyjä "kasvimaitoja". En todellakaan oleta toisilla olevan kaikkea minun makuuni, joten kieltäydyn. Silloin yleensä tuppaa tulemaan kysymys "miksi" jaa joskus on vain helpompaa (ja myös kohteliaampaa) sanoa myös syy ilman sen erillistä kysymistä. Vaikka itse ei kysyisi, niin kannattaa tosiaan tajutase, että muut hyvinkin kysyvät ja tuon "olen vegaani" sanoja voi olla vaikkapa tottunut siihen, että aina kysytään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kun vetää herneen nenäänsä tuollaisesta, kannattaa pohtia onko toisella ehkä jokin suu syy sanoa asia kuin "retostelu". En nyt ihan tältä istumalta keksi itsekään mikä pelkässä kahvissa voisi olla vegaanille paha, mutta en myöskään mene heti tältä istumalta sanomaan, etteikö jotakin voisi olla ja ehkä vegaani haluaa juoda vain jotain tietynlaista kahvia. Jos hänelle tulee jostain syystä automaattinen oletus maidosta kahvissa, niin silloin kommentti on täysin looginen. Itse en ole vegaani, mutta inhoan maidon ja kahvin yhdistelmän makua ja käytän kahvissani vain tiettyjä "kasvimaitoja". En todellakaan oleta toisilla olevan kaikkea minun makuuni, joten kieltäydyn. Silloin yleensä tuppaa tulemaan kysymys "miksi" jaa joskus on vain helpompaa (ja myös kohteliaampaa) sanoa myös syy ilman sen erillistä kysymistä. Vaikka itse ei kysyisi, niin kannattaa tosiaan tajutase, että muut hyvinkin kysyvät ja tuon "olen vegaani" sanoja voi olla vaikkapa tottunut siihen, että aina kysytään.

        😄 "Ennen kuin vetää herneen nenään" ?

        No se voi tietty olla. Ihmiset sanovat aina jotain: "Koska olen X." Oli se syy sitten mitä tahansa. Mielenkiintoista kuitenkin, että pitää se aina ilmoittaa. Oli se vakaumus tai maailmankatsomus mikä tahansa. No, tapansa kullakin.

        Äläkä käsitä väärin. Ei mulla ole mitään eri ihmisryhmiä vastaan. Se oli vain esimerkki. Kaikissa ihmisryhmissä on ne hyvät ja huonot ihmiset yhtälailla. Jokainen on kuitenkin yksilö.


      • Anonyymi
        RentoRölli kirjoitti:

        😄 "Ennen kuin vetää herneen nenään" ?

        No se voi tietty olla. Ihmiset sanovat aina jotain: "Koska olen X." Oli se syy sitten mitä tahansa. Mielenkiintoista kuitenkin, että pitää se aina ilmoittaa. Oli se vakaumus tai maailmankatsomus mikä tahansa. No, tapansa kullakin.

        Äläkä käsitä väärin. Ei mulla ole mitään eri ihmisryhmiä vastaan. Se oli vain esimerkki. Kaikissa ihmisryhmissä on ne hyvät ja huonot ihmiset yhtälailla. Jokainen on kuitenkin yksilö.

        Ihmisillä on erilaisia kokemuksia tästä maailmasta ja ihmisistä siinä. Jos on esim. tottunut joutumaan asiaa jatkuvasti ja kaikkialla eri syistä selittämään, on hyvin ymmärrettävää ajatella, että "hoidetaan asia nyt heti alta pois, niin on sitten tehty". Ei kannata tehdä automaattiolettamia ihmisten motiiveista, vaan opetella kohtaamaan ihmiset vähän avoimemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä on erilaisia kokemuksia tästä maailmasta ja ihmisistä siinä. Jos on esim. tottunut joutumaan asiaa jatkuvasti ja kaikkialla eri syistä selittämään, on hyvin ymmärrettävää ajatella, että "hoidetaan asia nyt heti alta pois, niin on sitten tehty". Ei kannata tehdä automaattiolettamia ihmisten motiiveista, vaan opetella kohtaamaan ihmiset vähän avoimemmin.

        Nämä on aina yhtä kivoja vastauksia saada.

        Sanot, että ei pidä olettaa ja ota ihmiset avomielisesti vastaan. Samalla oletat, että oletan ahdasmielisesti ihmisistä ja asioista. Elä kuten opetat. Kiitos.

        Joten: Sssshhh. 🤫


      • Anonyymi
        RentoRölli kirjoitti:

        😄 "Ennen kuin vetää herneen nenään" ?

        No se voi tietty olla. Ihmiset sanovat aina jotain: "Koska olen X." Oli se syy sitten mitä tahansa. Mielenkiintoista kuitenkin, että pitää se aina ilmoittaa. Oli se vakaumus tai maailmankatsomus mikä tahansa. No, tapansa kullakin.

        Äläkä käsitä väärin. Ei mulla ole mitään eri ihmisryhmiä vastaan. Se oli vain esimerkki. Kaikissa ihmisryhmissä on ne hyvät ja huonot ihmiset yhtälailla. Jokainen on kuitenkin yksilö.

        Se, että ihminen sanoo "koska olen X", kertoo tasan 2 asiaa ihmisestä. Se kertoo, että hän on X ja sen, että hän kokee jostain syystä tarpeelliseksi kertoa sen. Hänen syynsä ja motiivinsa asian kertomiseen selviävät kyllä, kun häneen tutustuu paremmin. Mahdollisia syitä on olemassa lukemattomia muitakin kuin retostelu.


      • Anonyymi
        RentoRölli kirjoitti:

        Nämä on aina yhtä kivoja vastauksia saada.

        Sanot, että ei pidä olettaa ja ota ihmiset avomielisesti vastaan. Samalla oletat, että oletan ahdasmielisesti ihmisistä ja asioista. Elä kuten opetat. Kiitos.

        Joten: Sssshhh. 🤫

        Väärin ja ihan totaalisen väärin. Sun kannattaa tarkastella sitä mitä itse tuossa yllä kirjoitit, niin huomaat olettaman olevan se ainoa looginen noista teksteistä. Kannattaa opetella kirjoittamaan miten tarkoittaa, jos kerta (muka) tarkoittaa jotakin muuta. Ihmiset lukevat tekstiä, eivät ajatuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se, että ihminen sanoo "koska olen X", kertoo tasan 2 asiaa ihmisestä. Se kertoo, että hän on X ja sen, että hän kokee jostain syystä tarpeelliseksi kertoa sen. Hänen syynsä ja motiivinsa asian kertomiseen selviävät kyllä, kun häneen tutustuu paremmin. Mahdollisia syitä on olemassa lukemattomia muitakin kuin retostelu.

        En sanonutkaan, etteikö niitä muita syitä olisi. Kysyin, miksi se pitää erikseen ilmoittaa. Sekä totesin, että itse en pidä retostelijoista. Molemmat eri asiayhteydessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väärin ja ihan totaalisen väärin. Sun kannattaa tarkastella sitä mitä itse tuossa yllä kirjoitit, niin huomaat olettaman olevan se ainoa looginen noista teksteistä. Kannattaa opetella kirjoittamaan miten tarkoittaa, jos kerta (muka) tarkoittaa jotakin muuta. Ihmiset lukevat tekstiä, eivät ajatuksia.

        Tai sitten luet, mitä haluat nähdä.


      • Anonyymi
        RentoRölli kirjoitti:

        En sanonutkaan, etteikö niitä muita syitä olisi. Kysyin, miksi se pitää erikseen ilmoittaa. Sekä totesin, että itse en pidä retostelijoista. Molemmat eri asiayhteydessä.

        Et myöskään antanut millään tavalla ymmärtää, että tajuaisit muiden syiden mahdollisuutta olevan olemassakaan. Jostain syystä koit tarpeelliseksi tehdä rinnasrtuksen aloittanjan mainitseman humanismin ja retostelun sekä veganismin ja retostelun välille. Lisäksi teit suoran rinnastuksen "olen X" ja retostelun välille. Eipä sitä kukaan muu voi tietää kuin sinä itse, että mitä mielessäsi liikkui, kun nuo suorat rinnastukset vailla mitään muuta pohdintaa teit. Kannattaa ihna vaan tarkastella niitä omia asenteitaan ja automaattiolettamiaan, vaikka ne näköjään joskus tuntuvatkin pahalta. Oppia ikä kaikki ja ole hyvä.


      • Anonyymi
        RentoRölli kirjoitti:

        Tai sitten luet, mitä haluat nähdä.

        Hyvä, jos huomasit olevasi hieman vähemmän rento rölli, kuin nimimerkkisi antaa ymmärtää. Asenteesi ovat, ainakin tässä olevien tekstien perusteella, aika tiukat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et myöskään antanut millään tavalla ymmärtää, että tajuaisit muiden syiden mahdollisuutta olevan olemassakaan. Jostain syystä koit tarpeelliseksi tehdä rinnasrtuksen aloittanjan mainitseman humanismin ja retostelun sekä veganismin ja retostelun välille. Lisäksi teit suoran rinnastuksen "olen X" ja retostelun välille. Eipä sitä kukaan muu voi tietää kuin sinä itse, että mitä mielessäsi liikkui, kun nuo suorat rinnastukset vailla mitään muuta pohdintaa teit. Kannattaa ihna vaan tarkastella niitä omia asenteitaan ja automaattiolettamiaan, vaikka ne näköjään joskus tuntuvatkin pahalta. Oppia ikä kaikki ja ole hyvä.

        🤣 Kirjoitan tekstiä. Sinä luet sen. Yhdistät sanat "Vegaani, Humanisti, Retostelu" Myönnät että et tiedä mitä mielessäni liikkuu. Alat nillittää että minä olen se ahdasmielinen olettaja, kun esitän kysymyksen ja myöhemmin totean, että en pidä retostelijoista oli se aihe mikä tahansa. Aiheesta mainitseminen ja keskustelu on ihan ok. Senkin totesin tuolla aikaisemmin. Mutta sinä olet nyt takertunut täysin oletukseen että pidän kaikkia retostelijoina.

        Olet kuin fanaatikko. Näet vain sen mitä haluat nähdä.

        Ssshhh.🤫


      • Anonyymi
        RentoRölli kirjoitti:

        🤣 Kirjoitan tekstiä. Sinä luet sen. Yhdistät sanat "Vegaani, Humanisti, Retostelu" Myönnät että et tiedä mitä mielessäni liikkuu. Alat nillittää että minä olen se ahdasmielinen olettaja, kun esitän kysymyksen ja myöhemmin totean, että en pidä retostelijoista oli se aihe mikä tahansa. Aiheesta mainitseminen ja keskustelu on ihan ok. Senkin totesin tuolla aikaisemmin. Mutta sinä olet nyt takertunut täysin oletukseen että pidän kaikkia retostelijoina.

        Olet kuin fanaatikko. Näet vain sen mitä haluat nähdä.

        Ssshhh.🤫

        Niin, mitäpä itse kirjoitit niitä selvästi samaan asiayhteyteen. Kuten totesin, niin ihmiset eivät kykene lukemaan ajatuksia tekstin takana. Kun tekee rinnastuksia, niin ne luetaan rinnastuksina. No mutta hyvä jos opit nyt jotakin uutta, sekä kirjoittamisesta, että omista asenteistasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, jos huomasit olevasi hieman vähemmän rento rölli, kuin nimimerkkisi antaa ymmärtää. Asenteesi ovat, ainakin tässä olevien tekstien perusteella, aika tiukat.

        🤫 Sshhh. Rauhoituhan sitten.


      • Anonyymi
        RentoRölli kirjoitti:

        🤣 Kirjoitan tekstiä. Sinä luet sen. Yhdistät sanat "Vegaani, Humanisti, Retostelu" Myönnät että et tiedä mitä mielessäni liikkuu. Alat nillittää että minä olen se ahdasmielinen olettaja, kun esitän kysymyksen ja myöhemmin totean, että en pidä retostelijoista oli se aihe mikä tahansa. Aiheesta mainitseminen ja keskustelu on ihan ok. Senkin totesin tuolla aikaisemmin. Mutta sinä olet nyt takertunut täysin oletukseen että pidän kaikkia retostelijoina.

        Olet kuin fanaatikko. Näet vain sen mitä haluat nähdä.

        Ssshhh.🤫

        Näytti kolahtavan nyt todella kovaa. Osui ilmeisesti arkaan paikkaan. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mitäpä itse kirjoitit niitä selvästi samaan asiayhteyteen. Kuten totesin, niin ihmiset eivät kykene lukemaan ajatuksia tekstin takana. Kun tekee rinnastuksia, niin ne luetaan rinnastuksina. No mutta hyvä jos opit nyt jotakin uutta, sekä kirjoittamisesta, että omista asenteistasi.

        🤫 Sssshhh. En oppinut mitään uutta. Selitin vain sinulle mitä kirjoitin.


      • Anonyymi
        RentoRölli kirjoitti:

        🤫 Sshhh. Rauhoituhan sitten.

        Kannattaa sun nyt ihan vaan itse rauhoittua, vaikka kolahtikin tosi pahasti.


      • Anonyymi
        RentoRölli kirjoitti:

        🤫 Sssshhh. En oppinut mitään uutta. Selitin vain sinulle mitä kirjoitin.

        Jokainen kolahdus opettaa, eli opit sinä. Ainakin hyssyttämään passiivisagressivisesti.


      • Anonyymi
        RentoRölli kirjoitti:

        🤫 Sssshhh. En oppinut mitään uutta. Selitin vain sinulle mitä kirjoitin.

        Et sinä ole selittänyt mitään siitä mitä kirjoitit. Ei siitä edes tarvitse mitään selittää, senhän pystyi helposti lukemaan ja asenteen ja ajattelun siellä takana. Sitä voit tietenkin yrittää selittää, että et oikeasti tarkoittanut mitä kirjoitit, mutta sitä et ole vielä edes yrittänyt. Yritä vaan kauhean selittelyn kera paniikissa sihistä, että enhän minä noin kirjoittanut. No kirjoitit sinä, mutta tietenkin saat oikaista aiemmin kirjoittamaasi.


      • Anonyymi
        RentoRölli kirjoitti:

        🤫 Sssshhh. En oppinut mitään uutta. Selitin vain sinulle mitä kirjoitin.

        P.S. Aloittajalle tiedoksi. Et taatusti menetä mitään, jos RentoRöllin kaltaiset tiukkapipomiehet, jotka olettavat tuollaisten asioiden mainitsemisen olevat retostelua, antavat pakit. Päinvastoin, säästyt jatkossa monelta harmilta, kun et tuhlaa aikaasi sellaisiin tyhjänolettajiin. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        P.S. Aloittajalle tiedoksi. Et taatusti menetä mitään, jos RentoRöllin kaltaiset tiukkapipomiehet, jotka olettavat tuollaisten asioiden mainitsemisen olevat retostelua, antavat pakit. Päinvastoin, säästyt jatkossa monelta harmilta, kun et tuhlaa aikaasi sellaisiin tyhjänolettajiin. 👍

        🤣 Mä onanoin tälle kyllä. Miten ihminen voikaan olla noin pihalla kartalta...


      • Yksi pieni juttu tuossa juolahti mieleen: "Ole vähemmän, ollaksesi enemmän" ja jos tuolle ei käyttöä keksi niin sitten ei...


    • Anonyymi

      Eipä se ole ensimmäinen, eikä viimeinen, kerta kun intressit eivät kohtaa. Me ihmiset tupataan monesti kiinnostumaan sellaisista ihmisistä joita emme saa.

    • Anonyymi

      Vaike noin vähän tiedon perusteella on selkeitä syitä sanoa. Ehkä kiinnostut sellaisista, jotka eivät koe olevansa kanssasi yhteensopivia. Se taas voi olla todellista ja tosiaan kiinnostut jotenkin "vääränlaisista", sellaista sattuu. tai sitten ehkä annat alussa itsestäsi jotenkin erilaisen kuvan kuin millainen persoonasi oikeasti on. Joskus tekee hyvää yirttää katsella itseään ja omaa käytöstään ikäänkuin ulkoa päin ja miettiä miltä se näyttää ja millaisen kuvan siitä saa. Mä itse olen esimerkiksi pohjimmiltani ujo ja siksi hiljainen seurassa, mutta se ei varsinaisesti välity eleistäni, joten olen monesti kuullut, että musta saa helposti ylimielisen kuvan. Jos asia oikeasti ahdistaa, niin kannattaa kysyä sellaisilta ihmisiltä jotka sun kanssasi aikaa viettävät, että sanoisivat rehellisesti millaisen kuvan itsestäsi tuntemattomammille annat.

    • Anonyymi

      Jos et ole innokas naimaan, niin pakit tulee. Se pari yhdyntää päivässä nyt vähintään ja muutoinkin oltava valmiudessa miehen niin halutessa esim välipanoja varsinaisten yhdyntyjön välillä.
      t.nainen

    • Anonyymi

      Jossakin näin sanottiin että koulusarvosanoin 4-10 mitattuna, 7:n naiset etsii kovasti 9:n miestä ja kilpailu on kovaa, hyvää ja keskilaatuista riittää ysin miehille paljon.

      Seiskan miehet ei sitten kelpaakaan niin monelle ja paljon tulee yksinäisiä, samoin tulee paljon naisia jotka valittaa siitä kun he ovatkin vain yksi muiden joukossa.

      Kai se on vähän niinkuin oma valinta, että kuinka korkealle ne omat kriteerinsä laittaa, jos et ole ysin tai kympin nainen, on varmaankin ysin tai kympin miehet harvassa sinulle.

      Samassa tekstissä mainittiin myös että jos ysin nainen tyytyy seiskan mieheen, on aika hyvät mahdollisuudet pidempään liittoon. Mutta toisaalta, kukas ysin arvoinen nyt seiskaa kelpuuttaisi.

      Leikki jatkuu, kunnes hauta tulee vastaan, onnea matkaan kaikille valintojensa kanssa.

    • Anonyymi

      Mitä tässä tarkoittaa pakkien saaminen? Siis mihin "pidempää" viittaa? Sinut torjutaan kun yrität lähestyä vaiko hylätään 'testiyön' jälkeen?

    • Anonyymi

      Ilmoitin humanismin arvoasiana, jonka joku onneksi tajusi täällä. On totta, että akateemiset miehet kehuvat minua kauniiksi ja älykkääksi haluten nähdä minut uudestaan. Olen kuitenkin kiinnostunut vähän erilaisesta ihmistyypistä, koska kerran kun seurustelin sellaisen neron kanssa niin huomasin kärsiväni alemmuuskompleksia rationaalisesti. Kaipaan huumoria ja helpoutta elämääni. En katso omasta mielestäni niitä komeimpia miehiä, vaan persoonallisuus ratkaisee. Ehkä minun tulisi koettaa löytää itsestäni se, mitä kaipaan muilta.

      Minusta vegaanius on jonkin tason arvoasenne ja hyvä kertoa aluksi. Isäni pitää ruokavaliota sairautena, joten hänen kumppaninsa tulisi syödä lihaa.

      "Yhtä en saa, yksi jää aina puuttumaan..."

    • Anonyymi

      Tasosi ei riitä.

    • En nyt ota muuhun kantaa, mutta itselläni särähtää pahasti korvaan aina kun kommentoidaan/arvostellaan jonkun toisen työntekoa, jos siihen ei liity joitain selkeitä tavoitteita, mikä suomeksi tarkoittaa yleensä jonkinlaista uransa edistämistä, harvemmin sitä että työn sisällä on ns. horisontaalisia tavoitteita, jotka taas vain satunnaisesti voivat näkyä palkassa tai asemassa, mutta sitäkin enemmän töissä jaksamisessa. Ja aika monelle duuni on vain keino tienata riittävä elanto, jolloin on pohjimmiltaan aivan se ja sama mitä työkseen tekee, kunhan saa riittävän summan rahaa tilille kuukausittain.

    • Anonyymi

      "minussa on jokin piirre, joka kiusaa muita, mutta sitä ei kehdata sanoa ääneen"

      Rumapainoinen, äksy, nöyryyden puute, tottelevaisuuden puute, maskulinisoitunut, femakko...

      - Sheena

    • Anonyymi

      Entinen kihlattuni sanoi aikoinaan, että minuun täytyy tutustua ensin, koska minusta voi saada hyvin etäisen kuvan. En itsekään ymmärrä, miksi olen etäinen, mutta koetan kehittää tätä osa-aluetta itsessäni. Ehkä pääsääntöisesti en ole ollut kovinkaan kiinnostunut muista, koska mielenkiinnon kohteet ovat hyvin erilaiset. Tykkään kehittää itseäni, minkä takia varmaan kaikki älykkäät miehet kiinnostuvat minusta.

      En jaksa käsittää, miksi ihmiset jaksavat muistuttaa pinnallisten ominaisuuksien merkityksestä rakkaudessa. Joku taisikin kirjoittaa samankaltaisuudesta ja kai se on hyvä lähtökohta pitkälle parisuhteelle. Samankaltaisuudella tarkoitan henkisiä ominaisuuksia. Ollakseni rehellinen, en pysty luottamaan liian rentoihin miehiin, vaikka sinällään ihan söpö ominaisuus, jos toinen osaa olla loukkaamatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe