Olen tässä miettinyt kauan, että miten risiinöljyä käytetään. Ostin juuri risiinöljyä kaupasta ja siellä ei missään lue käyttöohjeita. Kuinka usein risiiniöljyä pitäisi käyttää? Saako laittaa pelkkää risiiniöljyä hiuspohjaan vai pitääkö öljyä sekoittaa vaikka jonkun toisen öljyn kanssa? (Risiiniöljy on kuitenkin aika paksu massa).
Kiitos etukäteen vastauksesta!!)
Risiiniöljy päänahkaan
4
433
Vastaukset 4
- Anonyymi00002
Omalla kohdalla on ainakin tosi hyviä kokemuksia castor oilin / risiiniöljyn eduista. Olen käyttänyt sitä mm. ohimoille hiustyveen, kun hiukset ovat siitä ohentuneet. Ja parin kuukauden päästä on jo alkanut haituvaa kasvaa ja nyt on jo "kalju" melkein kokonaan peittynyt. Lisäksi olen kokeillut ripsien tyveen varovasta, ettei silmiä ärsytä tms. ja kyllä ripset ovat pidentyneet.
Kannattaa lukea tuolta enemmän: https://aikuineniho.fi/castor-oil-luonnon-oma-ihmeoljy/
-Pinja- - Anonyymi00003
Mä pidän tukkaa aina kiinni kotona. Päänahka on kipeenä siitä auttaiskohan tää risiiniöljy jos ennen hiusten kiinni laittamista hieroisin risiiniöljyä hiuspohjaan/ Päänahkaan?
Mun kotona mun tukka on aina kiinni niin etsin jotain helpotusta päänahka kipuun. Ehkä se helpotus on tää risiiniöljy? 🤔- Anonyymi00004
Ehkä risiiniöljy ja kannattaa kokeilla jotain ihoa rauhoittavaa kosteusvoidetta myös
- Anonyymi00005
Nizoraali auttaa , eikös risiiniöljy kuivata ihoa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092239Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 60965
- 57951
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72851- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717