Miten haluisin sun kävelevän muhun liki ja sun sormien hyväily mun kaulalla ja poskeen painautuvat huulet ja siitä sun huulet mun kaulalle, mun kädet sun kasvoille ja ohjaan sut mun huulille, sun huulet mun huulilla, mun huulet SUN huulilla.. En tajuu, oon kohta 45 ja en ole vielä eläissäni ennen sua halunnut ketään vasten huuliani......
Sää..
Tajuutkohan ollenkaan mies?
Anonyymi-ap
2
877
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa teinitytön unelmalta... Eipä siinä mitään. Olen kanssasi suunnilleen samanikäinen poikamies ja samanlaisia haaveita on minulla eräästä noin 50v naisesta. Häntä tosin kiinnostaa vain pelkkä paneminen.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17935847e
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643255Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433097- 422457
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002207- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271810- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811132