Pystyykö pettämisen jälkeen jatkamaan ?

Anonyymi-ap

Olin aina ajatellut, että suhde loppuu pettämiseen. Olen tullut petetyksi ennenkin mutta silloin se oli erilaista. Olin vuosia narsistisesta suhteessa ja tiesin millainen mieheni oli. En enää välittänyt mutta en saanut repäistyä itseäni poiskaan kun vuosien jälkeen minut saatiin uskomaan etten pärjää.
Eron jälkeen kuitenkin pärjäsin ja päejäänkin. Myös yksin. Minulla ei ole syytä olla suhteessa vain pärjätäkseni.

Nykyisen mieheni tavattuani kuvittelin että meillä on jotain ainutlaatuista. Kaksi kovia kokenutta, jotka osaavat arvostaa vihdoinkin hyvää kun on sellaisen löytänyt.
Meillä oli todella hyvä suhde. Rakastin, koin tulleeni rakastetuksi ja pikkuhiljaa aloin jopa luottamaan mitä luulin ettei enää koskaan kävisi.
Suhdettamme kuitenkin hieman rajoitti työni joka on toisella paikkakunnalla ja yrittäjänä teen valtavan pitkiä päiviä. Olin siis 3-4 yötä viikosta toisella paikkakunnalla ja kaikki vapaat ajat mieheni luona. Tätä kesti 5.5v . Mieheni sanoi kyllä, että haluaisi että muuttaisin kokonaan sinne, mutta väsymyksen ja lähes burnoutin partaalla 3h työmatkat päivään lisää tuntui mahdottomalta. Tottakai sitä halusin itsekin, mutta se väsymys…Jotenkin kuvittelin että kaksi aikuista ihmistä pärjää näinkin.

Miehellänikin oli töissä vaikeaa . Töitä tehtiin yömyöhään asti. Lomat vastailtiin puhelimeen ja viikonloputkin hoidettiin hoitamattomia asioita. Päälle teki vielä remonttia joten vapaata ei juuri ollut.
Välillä oli matkoilla päiviäkin, joten en jotenkin osannut ajatella, että minun poissaoloni olisi mitenkään ratkaisevaa.

Parisen kuukautta sitten kun mies oli tullut reissusta hän oli outo. Ei tullut vastaan halaamaan kuten yleensä. Hän oli jotenkin outo. Laitoin sen väsymyksen piikkiin. Seuraavana aamuna hänellä oli taas heti aamusta töitä joten ajattelin että hän on vaan todella loppu.

Hän lähti töihin ja minä jäin kotiin. Kodiksi kutsun miehen asuntoa jossa asumme yhdessä.
Siinä mä siivosin ja miehen reppu oli sopivasti auki. Nappasin farkut siitä päältä ha ajattelin pestä ne samalla. Järkytys oli valtava kun tunsin taskussa kortsut…me ei oltu kortsuja käytetty viiteen vuoteen.

En voi sanoin kuvailla kuinka mä hajosin. Se fiilis. Se kun sä hajoat miljooniksi paloiksi just siihen. Se itkun ja järkytyksen määrä. Se miten kaikki on valhetta. Se miten typerä olin kun uskoin. Se miten mitättömäksi tunsin itseni.

Laitoin kuvan miehelle. Pakkasin kamani. Kirjoitin kirjeen ja jätin avaimet ja kortsut kirjeen kera pöydälle ja lähdin.
Ajoin 1,5h matkan toiselle paikkakunnalle vääntäen huutoitkua puhelimeen kaverille etten vain ajaisi rekkaan päin. Niin hurjat oli fiilikset, mutta pakko oli päästä pois. Pakko sillä jäämään en pystynyt.

Mies soitti kun työpäivä loppui. Ei koittanut selitellä vaan tunnusti pettäneensä pari viikkoa aiemminkin. Kertoja oli siis kaksi. Nyt työreissulla ja edellinen kerta työmatkalla. Hän oli vastannut seksinhaku ilmoituksiin. Naisiin ei pitänyt yhteyttä jälkeenpäin kuulemma. Sitä ei toki enää tiedä mihin uskoa.
Hän tuli seuraavana päivänä käymään. Itse olin yllättävän rauhallinen. En itkenyt. En huutanut . Mutta näin miten mies hajosi siihen paikkaan. En ole ikinä nähnyt kenenkään itkevän noin. Ei vain sitä että sain tietää vaan koko elämäänsä. Hän on jo pitkään ollut jaksamisen äärirajoilla ja petti kun halusi tuntea edes jotain. Toki hän niitä katui, mutta koko elämän täytyy alkaa muuttumaan sillä hän alkoi uupumaan ja masentumaan koko kuorman alla. Minkä toki ymmärrän.

Hän varasi meille pariterapian jossa muutamaan otteeseen kävimmekin. Se oli todella hyvä: se että terapeutti sai minullekin puhuttua miten burnoutin partaalla oleva ei välttämättä ajattele järkevästi ja miehelle sen että mun jatkuva kysely ei ole vittuilua vaan asian käsittelyä. Siihen asti olin käsitellyt asiaa lähinnä itkemällä. Sen jälkeen on parisen kertaa tullut esiin valtavia vihan purkauksia. En jotenkin saa pidettyä sitä vihaa, pettymystä ja loukatuksi tulemista aisoissa.

Miestäni toki rakastan. Se siinä onkin että ennen tätä en keksinyt yhtään asiaa mikä olisi häirinnyt. Hän kohtelee mua hyvin. Hän on hyvä mies. Meillä on mukavaa ja hauskaa eikä juuri ikinä riidellä. Tai no. Tuollaiseksi mä häntä luulin. Enää en tiedä tunnenko häntä…

Hän vakuuttelee että pelästyi itsekin itseään. Kumpikin muuttaa nyt asioita jotka ovat suhdetta painaneet. Koitamme saada tämän vielä toimimaan ja mies todella yrittää.

Ongelmana olen minä. Minä jonka tunteet on kuin vuoristorataa. Joka toinen päivä on ok ja joka toinen päivä itken silmät päästäni. Minä joka ei enää tietenkäännluota. Minä jonka viha meinaa ottaa vallan. Minä joka koen niin valtavaa pettymystä, alemmuutta, riittämättömyyden tunnetta.
Mies vannoo että heräsi itsekin siihen kuinka lujaa mua satutti eikä ikinä enää tekisi niin. Hän ei pystyisi. Mutta onhan se vaikea enää uskoa mihinkään?
Onko joku saanut suhteen vielä toimimaan? Voiko pettäjä oppia?

128

5698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysymyksesi on hyvin vaikea.
      Kerot että kumpikin on kokenut kovia ja ilmeisesti käynyt saman pettämisrumban jo lävitse.
      Mutta miksi toistaa historiaa? Kun sen tietää jo edeltäkäsin niin haavoittavaksi?
      Pettymyksesi ja havoittuneisuutesi on täysin ymmärrettävää!

      Kerrot että mies tajuaa tekemänsä virheen ja lupaa muuttaa tapansa.

      Olisiko ehkä aika-ero paikallaan. Tilanne saisi rauhoittua ja kumpikin voisi omalla ajallaan käsitellä ajatuksiaan.
      Jos voit, anna ajan kulu ja katso mihen se vie - jatkaako mies samaa kaavaa uudelleen. (tekosyitä on niin helppo vetää hatusta - niitä ei kannata edes kuunnella!)

      Vain rauhoitu nyt , vedä syvään henkeä ja oikein tietoisesti poista tuo riehuva tunne, mielestäsi. Sekin jo auttaa!

      • Anonyymi

        Miestä ei ole ennen petetty eikä hän omien sanojensa mukaan ole ennen niin tehnyt. Siksikin tämä on vaikea paikka että olin sitten ainoa joka sen ansaitsi. Oikeastaan väitän että tällä hetkellä on ihan sama miten päin asiat selittää niin mä saan ne käännettyä itseäni vastaan.

        Kun kysyin mitä kaverinsa sanoi niin totesi että sekin ihmetteli kun en näiden vuosien jälkeen ole pysyvästi sinne muuttanut. Tästä päättelin että se oli se ongelma ja niin hän mulle toki myös sanoi. Hänestä tuntui etten halunnut. Mikä ei tietenkään ole totta. Jossain vaiheessa vaan puhuminen unohtui. Hän ei koskaan kuitenkaan halunnut painostaa kuulemma kun ymmärtää etten aina jaksa ajaa.

        Toki jos olisin tiennyt että se on siitä kiinni niin olisin lyhentänyt päiviä ja ajanut , mutta kun en tiennyt.

        Itsekin ottaisin itseeni jos tilanne olisi toisinpäin. Sen mä vasta tajusin. Oli vaan niin kiire etten osannut jäädä asiaa miettimään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestä ei ole ennen petetty eikä hän omien sanojensa mukaan ole ennen niin tehnyt. Siksikin tämä on vaikea paikka että olin sitten ainoa joka sen ansaitsi. Oikeastaan väitän että tällä hetkellä on ihan sama miten päin asiat selittää niin mä saan ne käännettyä itseäni vastaan.

        Kun kysyin mitä kaverinsa sanoi niin totesi että sekin ihmetteli kun en näiden vuosien jälkeen ole pysyvästi sinne muuttanut. Tästä päättelin että se oli se ongelma ja niin hän mulle toki myös sanoi. Hänestä tuntui etten halunnut. Mikä ei tietenkään ole totta. Jossain vaiheessa vaan puhuminen unohtui. Hän ei koskaan kuitenkaan halunnut painostaa kuulemma kun ymmärtää etten aina jaksa ajaa.

        Toki jos olisin tiennyt että se on siitä kiinni niin olisin lyhentänyt päiviä ja ajanut , mutta kun en tiennyt.

        Itsekin ottaisin itseeni jos tilanne olisi toisinpäin. Sen mä vasta tajusin. Oli vaan niin kiire etten osannut jäädä asiaa miettimään..

        Parempi että sulle selvisi millainen hän on kirjoituksesta päättelisin jos hän olisi aidosti pystynyt suhun itse luottamaan hän ei olisi pettänyt miksi hänen edellinen suhteensa päättyi onko hän kenties omistushaluinen


      • Anonyymi

        Miksi ette siirry avoimeen suhteeseen? Esimerkiksi https://sihteeriopisto.org sivuilla etsitään tosi paljon seksiseuraa, osa pettää luvan kanssa ja osa ilman.

        Itse petän ilman lupaan. Mieleni on vahva enkä ikinä toheloi varsinkaan jättäisi kortsuja takataskuun.


    • Anonyymi

      Onko miehesi rikki kun näkee sinut voivan huonosti?
      Silloin välittää. Minulla oli myös tunteiden vuoristorataa. Seksiä oli yllin kyllin, mikä siirsi ajattelua. Nyt mennyt 1,5vuotta. Periaatteessa kaikki kunnossa, mutta edelleen välillä harmittaa pettäminen vaikka nyt asiat on paremmin kuin ennen pettämistä. Minua kohdellaan kaikin puolin paremmin nyt.
      Pettämisen juuri tajuttuani, tunnemyrsky oli hurjaa.

      • Anonyymi

        On. Mieheni on hyvin rikki ja monesti hänellekin tulee kyyneleet silmiin kun minä itken. Hän todella yrittää. Mä näen sen, mutta asian sisäistäminen ja uskominen on hyvinkin vaikeaa. Me oltiin pettämisestä puhuttu monesti miten se on sitten siinä. Ja nyt hän ei muka ollut tajunnut mihin pettäminen voi johtaa ja miten hän tajusi että voi menettää elämänsä rakkauden.
        Aika karu tapa tajuta asia…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Mieheni on hyvin rikki ja monesti hänellekin tulee kyyneleet silmiin kun minä itken. Hän todella yrittää. Mä näen sen, mutta asian sisäistäminen ja uskominen on hyvinkin vaikeaa. Me oltiin pettämisestä puhuttu monesti miten se on sitten siinä. Ja nyt hän ei muka ollut tajunnut mihin pettäminen voi johtaa ja miten hän tajusi että voi menettää elämänsä rakkauden.
        Aika karu tapa tajuta asia…

        Tuo iänkaiken vaha totuus: "Puhuminen on halpaa, teoistaan ihminen tunnetaan", pitää niin paikkansa!


      • Anonyymi

        Ei ne mitään välitä. Totuus on se että et sinä voi tietää mitä mies todella ajattelee. On saattanut oppia hyvän tavan miten esittää ja mitä esittää että saa toisen uskomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Mieheni on hyvin rikki ja monesti hänellekin tulee kyyneleet silmiin kun minä itken. Hän todella yrittää. Mä näen sen, mutta asian sisäistäminen ja uskominen on hyvinkin vaikeaa. Me oltiin pettämisestä puhuttu monesti miten se on sitten siinä. Ja nyt hän ei muka ollut tajunnut mihin pettäminen voi johtaa ja miten hän tajusi että voi menettää elämänsä rakkauden.
        Aika karu tapa tajuta asia…

        Ei tajunnut ja ei ymmärtänyt joopa Joo aikuinen mies. Pakenee vastuutaan omista teoistaan. Että en tiennyt. Haloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Mieheni on hyvin rikki ja monesti hänellekin tulee kyyneleet silmiin kun minä itken. Hän todella yrittää. Mä näen sen, mutta asian sisäistäminen ja uskominen on hyvinkin vaikeaa. Me oltiin pettämisestä puhuttu monesti miten se on sitten siinä. Ja nyt hän ei muka ollut tajunnut mihin pettäminen voi johtaa ja miten hän tajusi että voi menettää elämänsä rakkauden.
        Aika karu tapa tajuta asia…

        Kunhan selittelee sulle kokeilee kun siedit edelliseltäkin pettämistä että miks ei hänkin voisi ongelman ydin on luultavasti se että hän vain mielestään sai liian harvoin pillua luultavasti olisi jo yrittänyt sun itsetuntoa murtaa ajat si jos olisit muuttanu samankaton alle mu onneksesi hän ymmärsi kortsua käyttää ni et ole kenties häneltä ainakaan sukupuolitautia saanu jonkun halvanhuoran kanssa mitä luultavammin sua kuitenkin petti mu toivottabvasti pystyt selvitä tuosta vielä toistamiseen tsemppiä ja jaksamista sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Mieheni on hyvin rikki ja monesti hänellekin tulee kyyneleet silmiin kun minä itken. Hän todella yrittää. Mä näen sen, mutta asian sisäistäminen ja uskominen on hyvinkin vaikeaa. Me oltiin pettämisestä puhuttu monesti miten se on sitten siinä. Ja nyt hän ei muka ollut tajunnut mihin pettäminen voi johtaa ja miten hän tajusi että voi menettää elämänsä rakkauden.
        Aika karu tapa tajuta asia…

        Ei vissiin tullut oma edes mieleen kun toisen kanssa peuhasi, siis enenkö,ollaan siinä vaiheessa olisi miehellä ollut aikaa tehdä valintansa ja jättää uskottomuus.
        Mutta kun ei, hyvähän siinä on hänenkin itkeä kun näkee että sinä voit huonosti .
        Eräs tuntemani ihminen on antanut kaksi eri kertaa miehelleen anteeksi , koska ei uskalla elää itsenäistä elämää. Tämä mies ei edes rakasta häntä ,vaan ovat yhdessä muka lasten vuoksi, lapset ovat Itsekkin vanhempia joten ei heidän vuoksi tartte olla naimisissa. Mutta mies on oppinut ettei häntä ajeta kotoa pois vaikka välillä käy vieraissa .
        Ei se ole enää mitään rakkautta ja toinen vaan uskoo ja antaa anteeksi. Mies ei koskaan tule lopettamaan tapojaan ja luulen että vaimo senkin tietää. Niin että meitä on monenlaisia ihmisiä maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo iänkaiken vaha totuus: "Puhuminen on halpaa, teoistaan ihminen tunnetaan", pitää niin paikkansa!

        Just joo, kyllä voi esittää mitä vaan mutta jos jotenkin syy kääntyy sinuun mitenkään, tiedät että turha jatkaa. Ja mies voi kerjätä vain myötätuntoa kyynelillään.


    • Anonyymi

      Niin ajattelin aiemmin itsekin. Että jos toinen pettää, se on kerrasta poikki. Kun osui omalle kohdalle, ei eroaminen ollutkaan itsestäänselvää.

      Mies petti minua puolisen vuotta ennen kuin jäi kiinni. Valehteli alkuun tapaamiskertoja olleen 10, mutta myöhemmin kävi ilmi niitä olleen n. 10 kuukaudessa. Eli sinuna en luottaisi pariin kertaan. Saattaa olla, että sinunkin miehesi vähättelee kertojen määrää vain rauhoittaakseen sinun mieltäsi.

      Tervetuloa petettyjen kerhoon ja hurjasti voimia!

      • Anonyymi

        Jos vaimo jäisi kiinni pettämisestä, niin vaikea on kuvitella millainen tunteiden pyörremyrsky ja tsunami lähtisi vellomaan sisimmässä. Maailmanloppu nyt tulisi ensin, sitten kaiketi lusikat jakoon, kun ensimmäinen shokkiaalto on mennyt kropasta läpi.

        Etenkin jos pidempään jatkunutta säätöä, valehtelua, keksittyjä menoja ym.

        En kestäisi varmaankaan. Onneksi vaimo on uskollista sorttia. On vaan niin pahuksen hyvännäköinen ja seksikäs (minua 11v nuorempi) on pirullista tietää, että työyhyeisön kollit katselee sillä silmällä, kaikki konferenssit, messut ja diipa-daapa-seminaarit on myrkkyä itselle. Aina niissä on alkoholi mukana enemmän tai vähemmän - mikä on todella typerää suomalaisessa kulttuurissa, miksi helvetissä alkoholi kuuluu tavalla tai toisella aina noihin kissanristiäisiin?
        Silloin kun saattaa joskus harkinta pettää....


    • Anonyymi

      Aikahan sen sitten näyttää kun kerta olet päättänyt suhteeseen päättänyt jäädä. Sinuna alkaisin työstämään omaa itseäsi. Oletko läheisriippuvainen. Tuollainen miehen vetämä teatteri itkuineen nyt voi olla ihan esittämistä että kun hän nyt repes niin kyllä hän minua rakastaa ja tahtoo jäädä vain minun kanssani. Älä mene siihen ansaan. Tai olet tainnut mennä jo. Ehkäpä kohta sama toistuu... tai ei. Kukapa sen tietää.

    • Anonyymi

      Minulla samanlainen tilanne, elän vuoristorataa. aina kun seksiä on vähemmän, alkaa tulla pettämisen muistot pintaan ja vaimo rupeaa ärsyttämään. Ehkä kuulostaa typerältä. En tiedä kuinka kauan suhde pysyy kasassa. Muuten kaikki olisi hyvin, mutta tuo pettäminen.

      • Anonyymi

        Montako kertaa olet häntä jo pettänyt tunuiko hyvältä pettää vakmoasi et sitten viitsiny jättää menemättä naimisiin kun päätit kuitenkin pettää häntä


      • Anonyymi

        Siis seksiä on vähemmän ?
        Senkö vuoksi menin avioon , eikö muuta arvot ole tärkeitä mitenkään äjos suhde on. Ainoastaan seksin varaan rakennettu niin heikoilla on .


    • jumaliste ei voi vaan kun ihmetellä kuinka tyhmiä ihmiset on!haaskata elämä jonkun pettäjän takia,kärsiä päivästä toiseen ja epäillä..kenkää vaan ja uutta tilalle kun aika on

    • Anonyymi

      Ruma jälki jää iäksi, koskaan suhteenne ei tule olemaan enää hengeltään sama. Kristalli kun särkyy niin ennalleen sitä et saa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä aina jää ikuinen arpi


    • Anonyymi

      Kerran pettää niin pettää aina. Jätä mies

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, kerran pettäjä, aina pettäjä.. olipa hän sitten mies tai nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, kerran pettäjä, aina pettäjä.. olipa hän sitten mies tai nainen!

        Minun on vaan "pakko" sitä sietää, naiseni pettää ja tietää että tiedän asian, jos annan hänelle kenkää, niin olen sitten kokonaan ilman seksiä, eikä maksullisetkaan oikein kiinnosta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun on vaan "pakko" sitä sietää, naiseni pettää ja tietää että tiedän asian, jos annan hänelle kenkää, niin olen sitten kokonaan ilman seksiä, eikä maksullisetkaan oikein kiinnosta..

        Miltä tuntuu kun toinen kosti sulle sen minkä teit hänelle ensin tää ois asia mihin ois kiva saada vastaus että opitko edes ymmärtämään kuinka se naista sattui kun häntä petit sen tiedän itse miten se miestä sattuu kun nainen pettää miestään vaikkei mies tätä ole pettänytkään tyttäreni äiti oli se kusipää joka niin teki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä tuntuu kun toinen kosti sulle sen minkä teit hänelle ensin tää ois asia mihin ois kiva saada vastaus että opitko edes ymmärtämään kuinka se naista sattui kun häntä petit sen tiedän itse miten se miestä sattuu kun nainen pettää miestään vaikkei mies tätä ole pettänytkään tyttäreni äiti oli se kusipää joka niin teki

        Tämä ei kai ollut tarkoitettu 2023-7-29 09:04:31
        Ei ainakaan pitäisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei kai ollut tarkoitettu 2023-7-29 09:04:31
        Ei ainakaan pitäisi

        No siinä ny kai on teksti yllä mihin kirjoitukseen se on kommentti daa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä ny kai on teksti yllä mihin kirjoitukseen se on kommentti daa

        daa, siinä kirjoituksessa ei vaan ollut mainintaa, että minä olisin pettänyt häntä lainkaan, siksi en vastaa "Miltä tuntuu..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun on vaan "pakko" sitä sietää, naiseni pettää ja tietää että tiedän asian, jos annan hänelle kenkää, niin olen sitten kokonaan ilman seksiä, eikä maksullisetkaan oikein kiinnosta..

        Ihmetyttää kovasti että seksin vuoksi kestetään mitä vaan.taitaa olla eräille miehille se asia ainut elämisessä toisen kanssa .
        Vietti kun ohjaa niin aivot käy tyhjäkäynnillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, kerran pettäjä, aina pettäjä.. olipa hän sitten mies tai nainen!

        Entä sitten? Miksi määrittelet pettäjäksi, jos tykkää seksistä ja haluaa jakaa rakkautta useammalle ihmiselle? Onko uskontohuuhaa sekoittanut mahdollisesti pääsi?

        Evoluutio pitää huolen, että mies lisääntyy ja etsii aina nuorempia ja nuorempia naaraita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten? Miksi määrittelet pettäjäksi, jos tykkää seksistä ja haluaa jakaa rakkautta useammalle ihmiselle? Onko uskontohuuhaa sekoittanut mahdollisesti pääsi?

        Evoluutio pitää huolen, että mies lisääntyy ja etsii aina nuorempia ja nuorempia naaraita.

        Hahhahhaaa.... sinähän selittelet eli haet hyväksyntää pettämisellesi, kuin alkkikset, hamstraajat. Selittelyä ja selittelyä. Aina löytyy syitä, miksi pettää, juo tai hamstraa. Se kertoo vain siitä, että olisi aiheellista tilata aika psykiatrille.


    • Anonyymi

      Annat anteeksi itse luulen että pettää sua uudestaan noissa asioissa kun se si taas on että kun luottamus on kerran menny ni sitä ei takasin saa tai ehkä jos jos loppu ikäs jaksat tehdä jatkuvaa työtä ja olla haarat levällään aina kun mies haluaa muutoin on hyvin todennäköistä että pettää uudestaan mu valintahan on sun itse lähtisin käveleen vaikka olis yhteisiä lapsia koska noissa tilanteissa lapsi lapset kärsii aina eniten ja sen jälkeen kun olisin asian käsitelly katsoisin josko jonkun mieleisen tapais johon tutustua seksiä kun si saa kuitee aina joko maksamalla siitä tai baarista ja tämä on si taas miehen kommentti ettei tarvi alkaa miesten lässyttää että taas joku katkeroitunu nainen siellä kirjottelee

    • Anonyymi

      tänä aikana ihmiset on paskahousuja, kelvottomia mihinkään sitoutumiseen valehtelijoita ja viheliäisiä egoisteja.

      samaan aikaan kuulutaan mukamas kristilliseen kirkkoon ja leikitään jonkinlaista taivasmatkaajaa....reisiin lyöntiä ja ihmettelyä millainen kansa on suomen kamaralla!

    • Anonyymi

      Tiedätkö, miehesi ei puhu sinulle totta ja sinä olet niin surkea ihmistuntija ettet näe valhetta. Mitä teet, kun mies jää seuraavan kerran kiinni pettämisestä ja sitä seuraavan kerran. Oletko miettinyt?

    • Anonyymi

      Omalla kokemuksella sanoisin että sitä tunnetta ja arvostusta mitä tunsin puolisoani kohtaan en tule enää koskaan häntä koskaan tuntemaan pettämisen jälkeen. Jotenkin hyvin voisin kuvata tätä jos vaikka sinulla tippuu kuppi lattialle ja hajoaa, sinä liimaat sen kasaan mutta ei se ole enää se sama kuppi. Se on heikompi ja erilainen. Vaikka se olisi illuusiota niin tärkeää olisi nähdä toista edes vähän romanttisten vaaleanpunaisten lasien läpi. Kaipaan sitä tunnetta..harmittaa että toinen mokasi noin. Ei ollut sen arvoista hänelle ja katuu varmasti tiedän mutta tehty mikä tehty.

    • Anonyymi

      sori, mutta minne muualle käytetyn kortsun vois laittaa kuin taskuun. Ihan hyvä olikin jos te ette olleet niitä vielä käyttäneet.

    • Anonyymi

      Kirjoitteleekohan täällä lähinnä ihmisiä jotka haluavat lisätä muiden kurjuutta…
      Jos mies on muutoin sinulle hyvä ja rakas, yritä käsitellä asia ja antaa anteeksi.
      Miehet pettävät. Piste.
      Itse jätin exän vuosia sitten, petti usean kanssa ja moni jutuista selvisi jälkeenpäin. Kadun asiaa, vastaan ei ole tullut toista, jonka kanssa nauttisin olostani.
      Olen nämä sinkkuvuodet nyt seuraillut läheisten parisuhteita ja varattuja miehiä lähipiirissäni. Olen tullut siihen tulokseen että ihmiset pettävät ihan järjettömän paljon. Tuntuu jopa epärealistiselta ajatella että löytäisi miehen, joka ei missään vaiheessa sortuisi… jos vielä löydän miehen jonka kanssa viihdyn, yritän olla ajattelematta asiaa ja miettimättä sitä pettääkö vai ei.

      • Anonyymi

        Täällä eriävä mielipide. 12 vuotta naimisissa enkä pettänyt. Vaimo jäi kiinni pettämisestä 5 vuotta sitten. Ollaan yritetty jatkaa mut enää en usko jaksavani. En jaksa epäillä enää yhtään. Ja pettämistä varmaan edelleen vaikkei mitään myönnä, eihän tuo koskaam mitään oo myöntänytkään.

        Ns. tilaisuuksia olisi kyllä ollut itselläkin että baareissa on lähennelty. Mutta ei. En pystyisi niin tekemään toiselle rakastamalleni ihmiselle. Jokin aika pettämisen jälkeen ajattelin et nyt teen samati hänelle. Mut en pystyny. Todellinen rakkaus on ihmeellistä. Ennen vaimoani en ollu hyvä miestyyppi. Mut tälle mä annoin kaikkeni ja kun naimisiin mennään niin siinä sitten todella ollaan. Pettäminen oli mun raja ennen mut jos on korviaan myöten rakastunu toiseen haluaa silti jatkaa kun toinenkin haluaa liitossa olla. Mut rajansa kaikella... Mielessäni hän on muuttunut ihanasta rakastavasta vaimista huoraksi ja tulee sitä aina olemaan.

        Ois ihan hyvä et ois olemassa laki et pettäjät tapettaisiin. Että se kynnys oikeasti mennä naimisiin olis oikeasti muutakin ku hieno hääjuhla. Elinikäinen liitto, mihin suhtaudutaan kunnioutuksella eikä kaikkien tuulten mukaan mennä. Se olisi oikein kumpaakin kohtaan että voisi olla toisen uskollisuudesta varma. Nyt moraali suurimmalta osalta täysin menny. Oksettavaa, saastaista menoa mistä ei edes osata hävetä. Ei sanat riitä miten tämä nykymeno oksettaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä eriävä mielipide. 12 vuotta naimisissa enkä pettänyt. Vaimo jäi kiinni pettämisestä 5 vuotta sitten. Ollaan yritetty jatkaa mut enää en usko jaksavani. En jaksa epäillä enää yhtään. Ja pettämistä varmaan edelleen vaikkei mitään myönnä, eihän tuo koskaam mitään oo myöntänytkään.

        Ns. tilaisuuksia olisi kyllä ollut itselläkin että baareissa on lähennelty. Mutta ei. En pystyisi niin tekemään toiselle rakastamalleni ihmiselle. Jokin aika pettämisen jälkeen ajattelin et nyt teen samati hänelle. Mut en pystyny. Todellinen rakkaus on ihmeellistä. Ennen vaimoani en ollu hyvä miestyyppi. Mut tälle mä annoin kaikkeni ja kun naimisiin mennään niin siinä sitten todella ollaan. Pettäminen oli mun raja ennen mut jos on korviaan myöten rakastunu toiseen haluaa silti jatkaa kun toinenkin haluaa liitossa olla. Mut rajansa kaikella... Mielessäni hän on muuttunut ihanasta rakastavasta vaimista huoraksi ja tulee sitä aina olemaan.

        Ois ihan hyvä et ois olemassa laki et pettäjät tapettaisiin. Että se kynnys oikeasti mennä naimisiin olis oikeasti muutakin ku hieno hääjuhla. Elinikäinen liitto, mihin suhtaudutaan kunnioutuksella eikä kaikkien tuulten mukaan mennä. Se olisi oikein kumpaakin kohtaan että voisi olla toisen uskollisuudesta varma. Nyt moraali suurimmalta osalta täysin menny. Oksettavaa, saastaista menoa mistä ei edes osata hävetä. Ei sanat riitä miten tämä nykymeno oksettaa...

        Meneppäs hakemaan apua itsellesi.Aikamoista tekstiä.Oletko miettinyt miksi hän petti sinua?
        Suhteessa on aina kaksi henkilöä.
        Elämä ei ole niin mustavalkoista.


      • Anonyymi

        Ei voi yleistää, että miehet pettävät. Olen 50+ ja en ole pettänyt koskaan. Enkä pystyisi siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneppäs hakemaan apua itsellesi.Aikamoista tekstiä.Oletko miettinyt miksi hän petti sinua?
        Suhteessa on aina kaksi henkilöä.
        Elämä ei ole niin mustavalkoista.

        Jos toinen osapuoli ei osaa vaan sanoittaa sitä mitä haluaa puolisolleen ja menee pettämään. Vaikka toinen olisi tehnyt mitä, se ei auttanut. Vaimoni löysi kai kaikki syyt pettää, anteeksi ei osannut pyytää myöskään.
        Sama kuin tuossa edellä. Pettämisestä on jo aikaa mutta en osaa arvostaa vaimoa samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneppäs hakemaan apua itsellesi.Aikamoista tekstiä.Oletko miettinyt miksi hän petti sinua?
        Suhteessa on aina kaksi henkilöä.
        Elämä ei ole niin mustavalkoista.

        Jaa. Eikö mies olekaan uhri kun NAINEN pettää??
        Onpa omahyväinen ajattelutapa naisilla täällä!!
        Ymmärrän täysin miksi hän ajattelee noin.


      • Anonyymi

        Ei pidä yleistää. Jotkut ihmiset pettävät. Piste.
        Minua on petetty. Laitoin suhteelle pisteen. Vaikka vei pitkään toipua, niin sitä päätöstä en ole katunut. Toivon hänelle pelkkää hyvää, toivottavasti on löytänyt kaltaisensa.
        Ja samaa toivon itselleni ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi yleistää, että miehet pettävät. Olen 50 ja en ole pettänyt koskaan. Enkä pystyisi siihen.

        En minäkään koskaan ole pettänyt.
        Paitsi kännissä muutaman kerran - mutta se ei ole pettämistä. Se on sähläämistä.
        Pettämistä on se, kun tunteet alkavat tulla mukaan kuvioihin ja tavataan usein ja selvinpäin. SE on pettämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään koskaan ole pettänyt.
        Paitsi kännissä muutaman kerran - mutta se ei ole pettämistä. Se on sähläämistä.
        Pettämistä on se, kun tunteet alkavat tulla mukaan kuvioihin ja tavataan usein ja selvinpäin. SE on pettämistä.

        Hm, jos vaimosi on samaa mieltä, niin ihmettelen vain!
        Minä en terveydellisistä syistäkään uskaltaisi sinunlaisesi matkaan!
        Totta, että tunteet täytyy olla mukana, eihän sitä voi elää toisen kanssa,
        joka rakastaa jotain muuta henkilöä!
        Mutta kun on vapaa "sähläämään" kuiden kanssa, kun mieli tekee,
        niin se sairauksien tartuttaminen moninkertaistuu tuolla moraalilla.
        Tuskin siitä otetaan selvää ensin.
        Sitten tartuttamaan vaikka koko perhe vaimon kautta!


      • Anonyymi

        Olipas outo aloitus...
        Ihminen, joka pettää toisen ihmisen, se voi olla muutakin kuin juuri tuota pettämistä, menettää aina luottamuksen. Näille ihmisille ei koskaan enää kannata uhrata aikaansa. Ne jätetään ja jatketaan omaa elämää, joka on taatusti aina parempaa, kun petturi ei ole enää mukana. En tunbe mitään armoa enkä sääliä pettäjiä kohtaan, petti ne sitten miten tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneppäs hakemaan apua itsellesi.Aikamoista tekstiä.Oletko miettinyt miksi hän petti sinua?
        Suhteessa on aina kaksi henkilöä.
        Elämä ei ole niin mustavalkoista.

        Mikä vitun kotipsykiatri kuvittelet olevasi?
        Meitä ihmisiä, (en ole tuo, jolle vastaat) on fiksuja eikä ole läheisriippuvaisia, jotka sietää mitä tahansa. Petturit joutaa menemään. Laitetaan ns vahinko kiertämään.


    • Anonyymi

      Nuorena jaksaa paremmin pettymykset vaikka hengenlähtö on lähellä.

    • Anonyymi

      Toiset tekevät itsemurhan vahingossa joutuvat onnettomuuteen

    • Vastaus vain otsikkoon.
      Pystyy, mutta vaikeaa se tulee olemaan pitkään. Ja vaatii molemmilta pirusti töitä itsensä ja sen toisen kanssa, jos meinaa onnistua. Se ns. työmäärä on ihan käsittämätön, periaatteessa kummankin pitäisi onnistua luomaan itsensä tyhjistä uudeksi ja yhä edelleen haluta rakastaa samaa ihmistä siinä rinnalla. Ja silti mikään ei enää palaa ennalleen, mutta se uusi voi olla aivan yhtä hyvää, parempaakin.

    • Anonyymi

      RAMMSTEIN :lla on kiva kappale jossa kysytään suunilleen näin oletko halukas olla uskollinen koko elämäsi yhdelle? Johon vastaus: En!

      • Anonyymi

        Ne nyt on ihan satanisteja kaikki. After-keikkaeloa backstagella, "fanitapaamisia" ja sen sellaista.


    • Anonyymi

      Trrangiata rreppuun ja kuussistoon vapaasti ajattelemaan. Lapsia ei sitten kytätä.

    • Anonyymi

      Jos jää pettää, voi esittää saman kysymyksen. Jään uudelleen jäätymistä tuskin kannattaa jäädä odottelemaan.

    • Anonyymi

      Jokainen suhde on ainutlaatuinen, kuten ihminenkin.
      Mutta tuossa tilanteessahan rakkaus ja halu jatkaa yhdessä on kuitenkin se suurin asia, mikä varmaankin vaikuttaa lopputulokseen. Niin ainakin itse ajattelen asiaa.
      Ja tietysti se, miten asian pystyy käsittelemään, tuokin jo on aika hyvä tilanne, kun tunnistaa, millaista pettäminen on. Siis miten eroaa aikaisemmista vastaavanlaisista kokemuksista. Sinun kohdallasi narsisti-exän ja nykyisen pettämisen ero.
      Ja oletko ajatellut, että ehkä tuo sinun exäsi pettämiset vaikuutavat taustalla, vielä voimakkaammin siis vielä kuin mitä siitä ehkä ajattelet.
      Lähinnä näitä sinun päivittäisiä tunnereaktioita ym ajatellen...
      Vaikka asioista tosiaan pääsee oikeasti ylitse, niin ne usein kyllä jättävät vahvat jäljet ihmiseen ja ne ovat yllättävänkin voimakkaita muistijälkiä, vai miksi niitä nyt haluaakin sanoa.
      Itse en kyllä pystyisi varmaankaan jatkamaan petetyksi tulemisen jälkeen, vaikka yrittäisinkin. On kokemusta siitä itsellänikin useamman kerran ja joka kerta on kuitenkin ollut erilainen kaikilta osiltaan, vaikka teot itsessäänhän ovat ihan samanlaisia(pettäminen siis) ja suhteetkin joissa koin pettämistä, olivat hyvinkin erilaisia.
      Tai sitten jos jäisinkin pettäneen kanssa parisuhteeseen, tuskin välittäisin asiasta mitenkään, vaikka rakastaisinkin edelleen toista, mikä johtaisi mitä luultavimmin siihen, että pettäisin itsekin sitten myöhemmin jatkossa. En etsisi varmaankaan tilaisuuksia, mutta lähtisin kyllä tilaisuuden tullen "vieraille vesille".
      En kostaakseni petetyksi tulemistani tai muutenkaan riitaa&pahaa mieltä aiheuttaakseni, vaan siksi koska tosiaan pitäisin varmaan omaa uskollisuuttanikin ihan turhana. Vähän oudosti selitin, mutta toivottavasti sai jotain tolkkua silti.

    • Anonyymi

      Erositko ennen tutustumista?

    • Anonyymi

      Totta avioliito loppuu pettämiseen/avoliittokin päättyy.
      Ihmetellä täytyy,miten lasten ja aviopuolison kanssa eläessä on aikaa pettämiselle?
      Eurot ovat niukassa ilman,pikkujoulujakin ja muita terasilla.istumisia.Lapset vievät
      molempien ajan/osaavat kyllä uuvuttaa harrastuksillaan.Hyvä kun jää iltaisin aikaa
      aviopulison kanssa yhteisiin harrastuksiin.Hepponen on ihmis luonne,jos pitää kadulta
      tapaamansa vieraan ihmisen kanssa pettäminen suorittaa.

      • Anonyymi

        No kun avioliitto on pelkkää tasaista elämää ja pitää saada luksusta. "harrastus" voi olla sitä pettämistä. Käydään "kuntosalilla", mutta ajetaan panemaan.


    • Anonyymi-ap, puolella ihmisistä, sekä naisilla että miehillä on kyselytutkimusten mukaan ollut sivusuhde myös kiinteän suhteen aikana. Tarkastele asiaa tämänkin tiedon valossa.

    • Anonyymi

      Pettäminen ei mielestäni ole suhteenne pääongelma. Tietenkin vieraissa käynti on tyyli nro yksi romahduttaa ensin parisuhde ja sen jälkeen työ tai tehdä vielä enemmän töitä.
      Riittämättömyyden tunne tuntuu olevan kummankin elämäntyyli. Miksi epäillä toisen uskollisuutta jos jatkuvasti jättää toisen ihmisen huomiotta. Onko elämänne kimppakämppäelämää, josta on tullu kierre suunnata mielenkiintonsa muuhun kuin aidosti parisuhteeseen.

    • Anonyymi

      Kyllä voi ja saa antaa anteeksi. Mutta sitten ei saa aina nostaa menneitä uudelleen pöydälle joka riidan yhteydessä. Jos tuollaista tapahtuu, on reilua kertoa siitä toiselle. Silloin toinen saa päättä itse, jatkaako suhdetta. Salaaminen on pahinta.
      Ihmiset voivat ihastua toiseen, mutta ei sen tarvitse kaataa suhdetta. Ymmärrystä puolin ja toisin tarvitaan. Ja puhetta siitä, miksi näin kävi ja mitä syylle voidaan tehdä.

    • Anonyymi

      Ei voi oppia, itse pilasin omaa ja ex vaimon aikaa 4 vuotta kun yritin unohtaa vaimon syrjähypyn.. se tulee kaihertamaan aina jollain tasolla...

    • Anonyymi

      Hmm.Ihminen oppii,mutta ei politiikko.

      • Anonyymi

        se on poliitikko Siis politiikka ja poliitikko.


    • Anonyymi

      Tässä en sinänsä ota kantaa miehen pettämiseen vaan enemmän ajattelin että kuulostatte olevan pari joka on nääntymisen partaalla työvuoren alla ja jolla ei oikein ole aikaa tai jaksamista parisuhteeseen. Jos nyt aiot antaa tuon pettämisen anteeksi niin kyllä teidän sitten täytyy kunnolla käydä läpi että mitä kumpikin haluaa suhteelta ja että miten sen pitäisi jatkua. Ehkä myös että pidetäänkö suhdetta yllä pelkästään töiden mukaan.

    • Anonyymi

      Äänestin persuja. Minut petettiin täysin, mutta elämän on jatkuttava.

      • Anonyymi

        Minä en äänestä koskaan vihervassareita, koska ne pettää aina varmasti.


    • Anonyymi

      Uskon että pettäjä voi kyllä oppia, mutta oppiiko petetty luottamaan.
      Minun mieheni petti ja muutti pois kun jäi kiinni. Otimme avioeron ja muutama kuukausi virallisen eropäätöksen jälkeen mies halusi tulla takaisin. Otin miehen takaisin luokseni asumaan lasten vuoksi, ajattelin etten voi antaa itselleni anteeksi jos en lasten vuoksi yritä uudelleen. Asuimme yhdessä melkein vuoden, mutta koko aikana en pystynyt mieheen luottamaan ja niinpä minun oli pakko pyytää miestä muuttamaan pois. Päätöstäni en ole katunut, en olisi pystynyt elämään kauempaa jatkuvan luottamuspulan kanssa. Mutta se mikä on toiselle hyvä ei ole toiselle, joten jokaisen on tehtävä päätöksensä ihan oman itsensä mukaan (ja vaikka sitten kärsittävä päätöksensä seuraukset).

    • Anonyymi

      30v olin aviossa ja jo 2v päästä mies petti, jotenkin pääsin yli siitä silloin. Koko loppuaika oli hankalaa, en luottanut ja oli varmaan muitakin suhteita. Viimeinen paljastus oli ollu suhde jo 4 v toiseen naiseen. Eli ei muuttunu pettäminen vaan alkoi väkivaltaiseksi todella, oli paettava ja erottava. Se siitä ja sen kestävyydestä, ottaa aikaa toipua väkivallasta, sillä koetti saada minut hiljaiseksi, etten kyselis ja eli poikamiehen elämää avioliitossa. Käytös oli vastuuntunnotonta ja ihme et kestin noinkin kauan. Nyt saa elää vapaasti.

      • Anonyymi

        Pettäjät on aina pettäjiä. Kokemusta on 30v. Aikana pettänyt jatkuvasti elänyt todella omaa elämäänsä sanonut ettei ole rakastanut minua eikä tule rakastamaan minua milloinkaan.


    • Anonyymi

      Petturi on aina petturi, muista se.

    • Anonyymi

      Pettämisen määritelmä? Pettää voi monella tavalla. Onko se pettämistä, jos on yhdynnässä muiden kuin aviopuolison kanssa? Aina ei ole.

    • Anonyymi

      Pettäminen on yleensä yksi oire parisuhteessa. Taustalla ovat yleensä vakavammat parisuhdeongelmat. Jotta yhden kerran pettämisepisodista voidaan päästä eteenpäin, on molempien sitouduttava anteeksiantoon ja eteenpäin menemiseen parisuhdetta työstäen. Eli kyllä siis voi päästä yli. Toki jos sattuu sama toisenkin kerran, niin silloin varmasti parasta laittaa lusikat jakoon.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö, kyllä pettämisen juuri löytyy petturin korvien välistä.


    • Anonyymi

      Yhden hairahduksen voi ymmärtää mutta kaksi?! Jos oikeasti katuu, niin varmasti pettäminen olisi jäänyt siihen yhteen kertaan.

      Sinällään petturimiehesi käyttäytyy juuri niin kuin odottaa saattaa; rakastaa sinua ja lupaa, ettei koskaan petä enää, justjoo!

      Kun on kaksi kertaa ylittänyt sen rajan, se tapahtuu joka kerran helpommin ja kertoo, ettei hän arvosta parisuhdetta saatikka sinua puolisona.

      Mutta oma on valintasi, harmi vain että näitä valintoja ohjaa usein heikko itseluottamus ja itsetunto, jolloin aliarvostaa itseään ja jatkaa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei todellisuudessa välitä toisen tunteista lainkaan

    • Anonyymi

      Ei.

      Petturi on petturi, vaikka itkua lattialla polvillaan edessäsi vääntäisi. Luottamusta joko on tai ei ole. Pettäjä ei voi oppia mitään muuta kuin sen, että seuraava kerta on aina helpompi. Ja seuraava. Ja seuraava jne jne. Pettämiseen löytyy aina "hyviä" syitä, nämä vain ovat totuudenvälttelyä siinä tilanteessa, kun ei voi katsoa peilikuvaansa silmiin.

      Ja kaikille, joille maailma ei ole mustavalkoinen, aivan sama. Jokainen voi elää petturin kanssa jos näin kokee itselleen parhaaksi, mutta tämä on ehdoton poikkeus.

      Suhde särkyi, siihen panostettiin paljon ja se ehkä myös tämän antoi, mutta se on nyt ohi. Kaikki aika mitä siihen nyt panostetaan, menee yhtä hukkaan kuin kaikki aikaisemmat vuodet, rajoita menetyksiä, unohda pettäjä koska hän unohti jo sinut.

      Sanoja, suloisiakin on maailma täynnä. Mutta kukaan ei pakottanut käymään vieraissa, ei kukaan. Petturit ovat pettureita, ovat aina olleet ja tulevat aina ja ikuisesti tällaisia olemaan.

    • Anonyymi

      Minua ihmetyttää tässä pettämisessä hyvin erikoinen asetelma. "Hän oli vastannut seksinhaku ilmoituksiin" - Miksi? - Teidän suhdehan toimi. - Näin kirjoitat.
      Jätänkin ohjeistukseni tähän, koska näen selkeästi paljon ongelmia, mitä nyt ei tullut kirjoituksessasi julki.

    • Anonyymi

      Pettäjä osaa teatterin, eli puoliso uskoo et kaikki hyvin ja usein omaisuuden takia haluavat olla parisuhteessa eli pettäjällä ei ole kaikki korvien välissä normaalia.

    • Anonyymi

      Voi olla niinkin et lopulta toivoo et puoliso pettää ja saa hyvän syyn erota. Eli teatteria molemmin puolin.

    • Anonyymi

      Vaikeaahan se on koskaan enää luottaa, asia tulee olemaan sen luottamuksen kanssa. Minä en jatkaisi .mutta minulla on tuttu joka jatkoi ja ovat vanhentuneet yhdessä , ystävästä tullut hyvin epäluuloinen . Ilmeisesti ei luota kumminkaan häneen siltikään .
      Joten vaikea tuosta oikeastaan on olla mitään mieltä m ennenkuin omalle kohdalle sattuu.

    • Anonyymi

      Jos pystyy antamaan vilpittömästi anteeksi.

      • Anonyymi

        Mistäpäin nyt kilisee kellot?


    • Anonyymi

      mieheni jäi kiinni pettämisestä jonkin kerran.. Menihän siinä aikaa kun luottamus rupesi palautumaan ja anteeksi annettu..
      yhdessä 51vuotta avioliitto päättyi kun hän nukkui pois. .Kova ikävä jäi hetkeäkään en katunut että jatkettiin

    • Anonyymi

      Kyllä mä ainaki petän jos joku tosi hyvännäkönen muija tulee vastaa...itseasias..oon pettäny jo monta kertaa,enkä kadu. Jäin rysän päältä kiinni,enkä silti osaa lopettaa,minkäs teet? Ei vaan mahda itelleen mitään,naiset käy kimppuu niin sillon käy tolleen. Oon pistäny kaikkia vaimon kavereita,en tiedä tietääkö se,ihan sama.

      • Anonyymi

        Voi hellanlettas sentään...!


      • Anonyymi

        Oi, mikä Sankari! Olet oikea lottovoitto!
        Ilmainen taloudenhoitaja, joka passaa sinua ja saa arkipäivän rullaamaan.
        Tuo jopa vaihtelukumppaneita seksielämääsi virkistämään!
        Eihän mies voi yhteen naiseen tyytyä, kun kerran on muita tarjolla!
        Miten me kadehdimme vaimoasi! Onko hän robotti vai hubotti?
        Itseään kunnioitava ihminen vaimosi EI OLE!
        Eikä hänellä ole myöskään luotettavia ystävättäriä!
        Miten vaimosi kykenee elämään tuollaisessa saastassa?
        Sydän ja aivot apaattisina, kuolleina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hellanlettas sentään...!

        Ei voi muuta kuin nauraa tuota rassua, joka ei osaa puhua,
        mutta pettämään on kiire!
        Jos joku nainen on tuon räppänän partnerikseen valinnut,
        niin samaa puuta ovat, eikä naisen ymmässrrys riitä loukkaantumiseen edes! :-DDD


    • Anonyymi

      Eiköhän syynä pettymykseesi ole se että sinulle on hyvin tärkeää, että miehesi rakastaa vain sinua.
      Tavallaan se on itsekkyyttä.
      Jos vaimoni haluaisi olla toisen kanssa välillä, mutta kuitenkinhaluaisi olla minun vaimoni, tuskin estäisin, koska jos hän tuntee itsensä vapaaksi, hän rakastaa minua puolta enemmän.

      Jos taas nostaisin metelin, vaimoni tuntisi itsensä sidotuksi minuun, ja tuntisi olevansa kahlehdittu, ja koettaisi kenties löytää minusta jotain virhettä, jotta voisi siihen vedoten olla itse uskoton.

      Monta vuotta sitten vaimoni oli ystävättärensä kanssa lomamatkalla kaukana toisessa maassa. Siellä joku mies oli ollut vaimoni seurassa, ja taisivat jopa suudella toisiaan. Vaimoni kertoi tästä minulle, ja kunhuomasi, etten suuttunut, hän kysyi, saisiko mennä takaisin samaan lomapaikkaan. Lupasin. Hän oli niin innoissaan, että rakastelimme tulisesti monta kertaa. Kun hän sitten meni lomalle, hän pettyi, koska ei enää nähnyt kyseistä henkilöä., ja sen takia hänen rakasteluintonsa väheni taas hänen normaaliin tasoonsa.

      Tuskin olisimme eronneet, jos hän olisi ollutkin tuon miehen kanssa, olihan tuo tapaus parantanut meidän rakkauselämäämme.

      Joten pyydä miehesi rakastettu päivällisille, ja sinun miehesi palvoo sinua, ja saat myös uuden ystävän tuosta toisesta naikkosesta.

      Ei kannata olla liian kiinni yksityisoikeudesta.!

    • Anonyymi

      Suhde ei ole enää ennallaan pettämisen jälkeen. Jotain menee rikki lopullisesti, vaikka miten väität antaneesi anteeksi.

      On pieni mahdollisuus että pystyy jatkamaan, jos kolmas osapuoli on joku random johon ei törmää koskaan.
      Jos kolmas on joku tuttu, se satuttaa joka kerran kun näet hänet. Menee kertaiskulla luottamus sekä puolisoon että tuttuun.

      Jos jatkat, varaudu saamaan suolaa haavoihin aika ajoin, sillä pienet asiat muistuttaa sinua siitä. Joku kestää sen, toiset eivät. Minä en halunnut rasittaa itseäni sillä.

      • Anonyymi

        linkki not found??


    • Anonyymi

      Elämä ei ole koskaan mustavalkoista. Pitkään parisuhteeseen mahtuu monenlaista. Tärkeintä on se, onko kummallakin osapuolella aidosti halua selvittää, mikä parisuhteessa mättää ja miksi on tarve hakea lohtua muualta. Suomalaiset naiset yleisesti ottaen ovat kylmiä ja vaativia, esimerkiksi, just saying. Yleensä molemmilla osapuolilla ei ole samanlaista motivaatiota jatkaa, ja suhde päättyy. Jos kuitenkin on, on mahdollista jatkaa, työstää suhdetta, ja elää onnellisesti lopun elämän. Been there done it, never regretted.

      • Anonyymi

        Luuletko höperö että suhteessa on aina jotain vialla jos toinen pettää? Ei todellakaan!
        Joku pettää pelkästä mahdollisuudestä syrjähyppyyn, joku pelkästä tyhmyydestä tai ajattelemattomuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko höperö että suhteessa on aina jotain vialla jos toinen pettää? Ei todellakaan!
        Joku pettää pelkästä mahdollisuudestä syrjähyppyyn, joku pelkästä tyhmyydestä tai ajattelemattomuudesta.

        No mistä se yht'äkkinen halu syrjähyppyyn kumpuaa? Olisikohan syy ihan siellä kotisohvalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä se yht'äkkinen halu syrjähyppyyn kumpuaa? Olisikohan syy ihan siellä kotisohvalla?

        Jonkun seireenin imartelu uppoaa tyhjäpäiseen mieheen , jolle tulee tarve näyttää oma miehuutensa. Jos mies ei anna hänelle, mies pelkää miehisyyden laskevan naisen silmissä.

        Mies osaa ja uskaltaa sanoa ei, hiiri ei.


    • Anonyymi

      Kyllä pystyy kun pettäjä on varakas ja vaikutusvaltainen!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Väsynyttä argumentointia.


    • Anonyymi

      Mä sanoisin, että suhdetta voi jatkaa, mutta vaatii keskustelua, suhteen asettamista etusijalle, molempien tahtoa ja elämän järjestämistä sellaiseksi, että arki ei ole liian kuormittavaa. Työt ymv on vain tekosyitä. Jos suhteen haluaa toimivaksi, niin sen eteen on molempien tehtävä paljon työtä..... vaihdettava vaikka työpaikkaa ymv

      Itse annoin miehelle anteeksi pettämisen sekä fyysisen, että taloudellisen 20 vuoden suhteessa. Kun sekamelskaa muutaman vuoden jälkeen alettiin avaamaan, niin tajusin, ettei voimat riitä siihen työhön mitä olisi ollut tehtävä. Se oli hyvä päätös. Nyt eroshokin jälkeen lapset voivat hyvin, arki on helppoa, talous hallussa ja uskomatonta mutta totta elämässäni on mies joka arvostaa minua ja saa minut tuntemaan itseni erityiseksi. Hänen kanssa rakennetaan hitaasti, mutta päättäväisesti yhteistä loppuelämää. Jos olisin jäänyt tuohon suhteeseen, niin kaikki tämä ja varmaan enemmänkin olisi jäänyt kokematta. Olen kiitollinen exälleni yhteisistä vuosista, mutta haluan myös kokea tämän hyvin erilaisen tasa-arvoisemman rakkauden.

      Teidän tilanteessa on hyvä miettiä, mitä mies pettämisellään haki, mitä hän sillä yritti hoitaa?!? Hänen tarkoituksenaan tuskin oli sinua loukata, mutta hänen täytyy ymmärtää, että tahtomattaankin loukkasi, eikä voi sitä enää ikinä tehdä. Sen jälkeen sinun olisi pakko luottaa häneen silloinkin, kun epäilyttää. Ja kaikki ongelmat pitää hoitaa. Uskon kyllä, että onnellisina parisuhteita on pettämisestä huolimatta. Loppujen lopuksi seksi ja rakastelu on hyvin erilaisia tapahtumia, eikä sitä sielujen kohtaamista voi kaikkien kanssa kokea.

    • Anonyymi

      Sori mutta tuntuu että rankaiset miestä uhriutumalla. Valitat ja et pääse asian yli. Sillon kannattaa antaa miehelle vapaus mennä ja löytää uusi kumppani. Et voi roikkua toisessa vaan siksi että muuten olisit yksin. Se että toinen hakee seksi seuraa muualta, olisi ainakin itselläni peiliin katsomisen paikka. Syy siihen on oltava. Ei se että kuvittelee toisen olevan tyytyväinen tarkoita et oikeesti olisi näin. En näe teillä mitään yhteistä, huonoa seksiä, epärehellisyyttä, ja uhrina esiintymistä.

    • Anonyymi

      Pane itekkin toisen kanssa niin ootte tasoissa. Niin yksinkertaista. Ei tarvi kummankaan syytellä.

    • Anonyymi

      Miks ette siirry avoimeen suhteeseen? Esimerkiksi https://sihteeriopisto.org sivuilla etsitään tosi paljon seksiseuraa, osa pettää luvan kanssa ja osa ilman.

      Itse petän ilman lupaan. Mieleni on vahva enkä ikinä toheloi varsinkaan jättäisi kortsuja takataskuun.

    • Anonyymi

      Miksipä ette siirry avoimeen suhteeseen? Esimerkiksi https://sihteeriopisto.org sivuilla etsitään tosi paljon seksiseuraa, osa pettää luvan kanssa ja osa ilman.

      Itse petän ilman lupaan. Mieleni on vahva enkä ikinä toheloi varsinkaan jättäisi kortsuja takataskuun.

      • Anonyymi

        Ja kerrot tuon ihan kuin ylpeillen?! Miten kehtaat katsoa itseäsi peilistä? Mitä näet? Ja miksi olet parisuhteessa kun et todennäköisesti ole parisuhdetaitoinen. Ja haet hyväksyntää heikolle seksuaaliselle identiteetille pettämällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kerrot tuon ihan kuin ylpeillen?! Miten kehtaat katsoa itseäsi peilistä? Mitä näet? Ja miksi olet parisuhteessa kun et todennäköisesti ole parisuhdetaitoinen. Ja haet hyväksyntää heikolle seksuaaliselle identiteetille pettämällä!

        Miksi olen parisuhteessa? Vaimolleni on hyvät tulot, yhteinen asuntolaina ja hän on tosi hyvä kotiäiti. Sen vuoksi ollaan yhdessä.


    • Anonyymi

      Yksi kysymys on myös pystyykö antamaan, kuten vaikka valtiontaloudessa.

    • Toki pettämisen jälkeen voi jatkaa, jos ei ole tunteita puolisoa kohtaan. Mitään järkeä siinä tosin ei ole, koska meressä on paljon muutakin kuin roskakalaa.

    • Anonyymi

      Itse en välttämättä luottaisi pettäjän sanaan. Omaa sydäntä ja mieltä on pyrittävä suojelemaan, vaikka se olisikin rikki. Ehkä soittaisin hänen exälleen ja kysyisin mahdollisesta pettämishistoriasta. Elämme syksyä. Se menee ohi.

    • Anonyymi

      Jeesus mikä alotus. On ihmisellä pokkaa avautua suomi24 eikä puhu asiasta asianomaisen eli miehen kanssa. Jos olisin mies saisit kyllä monon kuvan persuksiin ja adios. Kauhee lörppö juoruaa miehen asioita täällä. Ilman että hän saa kertoa oman versionsa. Kyllä en ihmettele että mies muualta seuraa hakee....Toivottavasti löytää paremman ja pääsee sinusta lopullisesti eroon.

    • Anonyymi

      Järkyttävä reagointi, kärpäsestä härkänen. Ei kukaan käy vieraissa jos puolisossa kaikki ok. Sanokoon mitä hyvänsä.

    • Anonyymi

      Pettämisen syy ei ole petetyssä, vaan pettäjässä itsessään.
      Hän ei ole sitoutunut suhteeseen ja uskollisuuteen, mutta silti roikkuu siinä. Joillain pettämisen kynnys on matala eivätkä koe syyllisyyttä.
      Arvot ja asenteet määrää, miten houkuttavassa tilanteessa toimii.
      On ihmisiä, joiden impulssikonttolli on todella heikko, tämä siis ihan aivotoiminnan tasolla. He ovat elämyshakuisia eivätkä piittaa seurauksista.
      Huonoon suhteeseen ei kannata jäädä. Kerran särjetty ei ole ehjä.

    • Anonyymi

      Jokainen ansaitsee toisen mahdollisuuden; pettäminen on vain yksi tapa, jolla ihminen menettää toisen luottamuksen. Jokaikinen ansaitsee toisen mahdollisuuden. Kolmatta en antaisi.

    • Anonyymi

      Näen asian siten että se joka pettää ei rakasta kumppaniaan. Se olisi sitten heti kerrasta poikki minun osaltani. Mielestäni pettäminen on suora osoitus siitä että rakkaus puuttuu. Rakkautta pitäisi olla puolin ja toisin jotta suhde voisi toimia. Ihminen voi varmaan luulla rakastavansa toista mutta ehkä se voi toisinaan olla harhaa jos teot ovat sen mukaiset.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä jos rakastaa niin ei pysty pettämään.
        Molemminpuolinen rakkaus on kuitenkin melkein lottovoitto, mutta muistakin syistä voi olla parisuhteessa ja viihtyä yhdessä, monet ovatkin jo mukavuus syistä pelkän seurankin takia, eipähän tarvitse olla yksin. Libido heikkenee monella pettäjälläkin yleensä kun keski-ikä on ylitetty, jos sinne asti jaksaa odottaa.


    • Anonyymi

      Pettämisen jälkeen suhde ei koskaan palaa entiselleen. Jotain on lopullisesti muuttunut. Ihan kuin jokin taika suhteesta olisi hävinnyt. Olimme yhdessä viisi vuotta pettämisen jälkeen, ei olisi kannattanut. Nyt eronneena pääsin koko roskasta eroon.

    • Anonyymi

      Alottajan pitäisi katsoa peiliin ja miettiä mikä itsessä mättää. Miksi mies ei sinua halua vaan saa muualta sitä mitä vailla on. Minulle jäi sellainen mielikuva että roikut miehessä, ehkä uhkailet tekeväsi itsellesi jotain jos mies sinut jättää.. Anna miehen mennä, selvästi ei ole onnellinen kanssasi.

    • Anonyymi

      Pettäminen rajoittuu harvoin ainoastansa aviolliseen uskollisuuteen. Jos tiedät että joku pettää aviopuolisoaan nonstopina aina kun tilaisuus tulee se on hälytysmerkki, Silloin hänellä on rötöstelijän luonne monessa muussakin tekemisessä.

    • Anonyymi

      Aikoinaan annoin pettäjälle anteeksi. Menin naimisiinkin ja hankittiin pari lastakin. 28v jälkeen sain tietää että vaimoni oli tavannut 2 eri miestä , tosin seksiä ei ollut. Miehet eivät olleetkaan kiinnostuneita reilusti ylipainoisesta vaimostani.

      En halunnut jatkaa. Hyvä olikin. Löysin moninverroin ihanamman ja luotettavan naisen. Tosin en Suomesta. Nyt olen onnellisessa parisuhteessa. Ex vaimoni etsii sellaista, ei ole vielä onnistunut.

      Enää en antaisi anteeksi yhtään kertaa.

    • Anonyymi

      Hei. Minä taas luulin että salasuhde loppui paljastumiseen. Mutta sitä jatkui 9 vuotta. Mutta uskoni Jumalaan ja parempaan huomiseen pelasti minut. Raamattu sanoo että Herra kostaa vääryyden. Tähän luottaen jaksoin . Miehen vakava sairastuminen oli lopullinen ero.

    • Anonyymi

      No kun ihmiset eivät ole yksiavioisia, niin antaa palaa vaan.

    • Anonyymi

      Helppo juttu. Pitää vain turpansa kiinni ja nai entiseen tapaan.

    • Anonyymi

      Toivon, että aloittaja lukee kaikki kokemukset.
      Niiden, jotka kerskuvat pettämisistään ja ovat kuin se olisi juoda lasillinen vettä janoonsa.
      Niiden, jotka toteavat, ettei suhde tule enää koskaan samaksi:
      Kun kristalli menee rikki, niin se on rikki! Et liimaamalla mitään uudeksi saa!
      Aina näkyy liimauksien rajat. Kestämätöntä tavaraa siitä tulee!

      Aloittajalla ei ole minkäänlaista omanarvon tuntoa, itsekunnioitusta!
      Työ on ollut molemmille tarkeämpää kuin sen parisuhteen hoitaminen.
      Työ aina ensin ja toisen tarpeet hoidetaan vain kuin työtovereina!

      Minulla on ollut sukulainen, joka kertoi miehen kosineen häntä ja
      uhannut itsemurhalla, ellei saa häntä vaimokseen.
      Sai vaimoksi katkeroituneen naisen, sillä säälille ei suhdetta voi rakentaa!
      Avioliiton on perustettava luottamukselle, lojaalisuudelle, kunnioitukselle!

      Toinen hyväkäs sai kinuamansa naisen vaimokseen, jota petti koko ajan
      ja antoi vaimon tietää sen! Kun oli maattu kaverien ja alisten akat,
      niin sen jälkeen mentiin häväistyn parin luo kylään, kuin
      näyttämään, miten huono tämä yhden yön "patja" oli vaimoon verraten!
      Vaimo itki kiitollisena ylennyksestään niin korkealle piedestaalille.
      Muita naisia parempi! Ja se draama jatkui omaa yhteiselämää virkistäen!
      Mahtoi alaisilla olla suuri kunnioitus esimiestään kohtaan,
      joka siten aateloi heidän vaimonsa. Jätti vielä "käenpojan" muistoksi pesään!

      Niin on ihmisten suhteet saastaisia!

      Itselläni on ollut pari suhdetta, joita kokeilin ja kun miehellä oli vilkuilevat silmät, niin tiesin, ettei minun mitätön seurani hänelle riittänyt ja kiitin kaveria kuluneesta ajasta ja kävelin tieheni! Heillä oli vapaus löytää mieleisempi.
      Itse muistelen hyvällä yhdessäolon aikaamme.
      Se oli hienoa aikaa, niin kauan kuin oli!

    • Anonyymi

      Mies pettää vaimoa koska kotona ei saanut tarpeeksi pillua. Mutta eivät halua erota vaan sen takia. Se mitä aina kuulin asiakkailta. Heillä on sormus sormessa kun kävivät mun luona. Säälittävä kun näin että mies pettää vaimoa vaikka se on mun työni. Ymmärän miestäkin miksi. Ymmärrän että ootte yhdessä pitkä aika ja ei ole enää mitään jännittävä, mutta seksi on myös tärkeä suhteessa. Jos itse et pysty antaa miehelle tarpeeksi seksiä miksi et anna hän hankimaan muualta. Mun mielestä suhde jatkaa vai ei , teidän kannattaa Keskustella asia ja etsitte ratkaisuja. Miksi sitä tapahtui, miten muutetaan tilanne paremmaksi. Jos keskustelette ja yritätte hoitaa asia kuntoon silti tapahtuu samalla niin kannattaa jättää häntä pois. Ei ketä miestä ei petä usko pois.
      PS: Sek..myyjä

      • Anonyymi

        Sek...myyjä, vaikka en moraalisesti hyväksy työtäsi, niin
        käytännössä ammattisi suojelee joitakin ihmispoloja raiskauksilta.
        Itse en ole uskaltanut käyttää taxia ja muuta vastaavaa kymmeniin vuosiin.
        Työssä ja arkipäivinä, jopa lapset kouluissa, uimahalleissa tapahtuu
        jatkuvasti toisen oikeuksia loukkaavia häpäisyjä.
        Näin uimahallissa 4,5 jätkää repimässä yhdeltä nuorukaiselta housuja alas.
        Vahdit katsoivat muualle peläten ryhmän käyvä heidän kimppuunsa.
        Rääkäisin kavereille niin kovaa, että halli raikui, että lopettavat.
        Ryhmä kääntyi minun puoleeni nauraen, että se on leikkiä vaan!
        Ymmärsin täysin vahteja. En ole sen jälkeen uskaltanut käydä uimahallissa.
        Tietyillä ihmisillä on tarve tuntea valtansa toisen yli näin.
        Tämä ryhmätoiminta kiitoksena maassa asuville, joilta he saavat
        kaiken ilmaiseksi kanta-asukkaiden kustannuksella -
        myös sexiä vaaditaan tarjottavaksi kiroten samalla politiikkoja.
        Tarvitaan miestä ja naista liikkumaan yhteiskunnassa enemmän
        kuin minussa on koskaan ollut. Istun nykyisin sisällä rajoitetusti!


    • Anonyymi

      Toki toki .....

    • Anonyymi

      Nainenhan sen aina päättää, jatkuuko suhde, riippumatta kumpi on pettänyt. Näin se parisuhdemarkkoinden valtava epätasapaino menee. Naisella on varaa valita, miehellä ei.

    • Anonyymi

      Voi kuka vaan oppia mitä vaan mistä vaan sehän on ihan ihmisestä kiinni kuka oppii ja kuka ei ....

    • Anonyymi

      Kaikissa suhteissa, missä on eripuraa ja petosta, lapset vaistoavat sen ja vauvasta alkaen. Itkevät turvattomuudessaan ja juovat äidiltä katkeraa maitoa, sillä tunteet vaikuttavat.
      Aikuiset ovat takertuneet toisiinsa itsekkyydessään ja pelossaan menettää turvaa ja taloudellista hyvinvointia kahden raataessa perheen hyväksi.
      Lapset oppivat uskottomuuden aakkoset kotonaan ja takentavat niillä eväillä omaa suhdettaan ja ihmistuntemustaan. Moni etsii vanhempiensa kaltaista partneria, koska se on tuttua ja siinä he tietävät, miten toimia - pettäen ja riidellen.
      Näin se jatkuu ja helppo arvata, minkälainen moraali ja kotiolosuhteet ovat olleet näillä, jotka kerskuvat: "Minä petän varmasti, kun riittävän hemaiseva muikkeli tulee vastaan!
      Nain vielä kaikki vaimon ystävättäretkin, enkä kadu tippaakaan!"
      Näin on tämäkin ihmisraasu opetettu eläimen viettiä noudattamaan!

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Nyt vähemmän sitä rastaruohoo.


    • Anonyymi

      Sanotaanko,että mies johon luotin ja oli minulle tärkeä, hän petti.
      Itkin aikani ja näytin että tilanne voi olla päinvastoin.
      Menin sänkyyn kahden miehen kanssa-erikseen siis. Vedin pääni täyteen ja näin kävi. Enkä kadu. Hienoja kokemuksia.
      Sen jälkeen on pitänyt matalaa profiilia ja mielinkielin.
      Mutta enää en häntä tarvitse

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe