Miksi mies ei vastaa naiselle

Anonyymi-ap

Mitään viestillä jos nainen kyselee kuulumisia? Selvät rukkaset??

14

400

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se vähän riippuu... Ja on aika yksilöllistäkin. Entäpä jos mies on ollut sairaalassa jostain syystä jotakuinkin tajuttomana viimeisen kuukauden? Ei ehkä kovin tyypillistä, mutta yksi mahdollinen selitys sekin.

      Toisaalta itse olen sellainen, että viestit on viestejä, vastailen kun kerkiän/siltä tuntuu. Eikä ole ihme jos en viestiin vastaa viikkoon-pariin, sitten voin jopa jo kokonaan unohtaa viestin saaneenikin. Omalla kohdallani yksi "mitä kuuluu?" viesti häviää kohinaan hyvin helpostikin ja sikäli on parasta joko painostaa toisella viestillä tai unohtaa kokonaan. Ja aina voi soittaa, se on erittäin suora ja selkeä viesti myös.

      Jos tuo mies olisi todella sinusta kiinnostunut eikä ole esim. sairaalassa koomassa, niin varmaan palaisi asiaan vikkelämmin. Sekin on pohdinnan arvoinen seikka.

      • Anonyymi

        Niin olen miettinyt. Ettei ole kiinnostunut koska ei vastaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen miettinyt. Ettei ole kiinnostunut koska ei vastaa.

        Se on yksi vaihtoehto, valitettavasti.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se on yksi vaihtoehto, valitettavasti.

        Mieluummin suorat sanat kuin ghoustaus.


    • Anonyymi

      Mitä vttua sitä kyselet

    • Anonyymi

      Onhan noita muitankin mahdollisuuksia. ICD60.1 olisi sellainen juttu jossa et välttämättä saa vastausta kaikkeen mitä toimitat henkilölle. Kuitenkin hän saattaa olla pohjimmiltaan hyvinkin mieltynyt sinuun mutta persoonallisuushäiriö estää tai rajoittaa normaalitasoista kommunikaatiota ja nimenomaan silloin kun kyseessä on henkilökohtaiset tunteet.

      Toisaalta sitten jos asia on ongelma - kuten se normaaleille lähes poikkeuksetta on - niin sitten voi laskea että "joko rukkaset tai vaihtoehtoisesti minä en pysty tälläiseen kommunikaatioon koska kaipaan enemmän varmistusta" eli funktionaalisesti sama lopputulos.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitit tuolla vaihtoehdolla, minä en pysty tälläiseen kommunikaatioon koska kaipaan enemmän varmistusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitit tuolla vaihtoehdolla, minä en pysty tälläiseen kommunikaatioon koska kaipaan enemmän varmistusta?

        Oletan että olet ihan normaali ihminen. Skitsoidi elää päänsä sisällä, hän voi tuntea ja kiintyä mutta nämä asiat eivät pääse ikäänkuin konkretian tasolle. Meidän sosiaalinen toteutumisemme on hyvin rajoittunutta ja saattaa osin puuttua kokonaan. Samoin sosiaalisesti ehkä osaamme olla ei-henkilökohtaisissa yhteyksissä vaivatta mutta heti jos henkilökohtaiset tunteet astuvat kuvioon jopa se että yksinkertaiseti luovutamme yrittämättä - huolimatta tunteista jotka ovat todellisia - hyvin helposti.

        Jos ajatellaan kommunikaatiota/suhdetoteutumista valuuttana niin kun sinä annat minulle satasen niin minä annan sinulle takaisin noin 5 euroa. Tai en mitään. Se on täysin varmasti normaaleille ihmisille sietämätön tilanne ja tunne siitä että toinen ei välitä tai häntä ei kiinnosta on täysin luonnollinen reaktio. Mutta siellä skitsoidin päässä puolestaan asiat ovat toisin. Tämä on hemmetin hankala persoonallisuushäiriö kohdata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletan että olet ihan normaali ihminen. Skitsoidi elää päänsä sisällä, hän voi tuntea ja kiintyä mutta nämä asiat eivät pääse ikäänkuin konkretian tasolle. Meidän sosiaalinen toteutumisemme on hyvin rajoittunutta ja saattaa osin puuttua kokonaan. Samoin sosiaalisesti ehkä osaamme olla ei-henkilökohtaisissa yhteyksissä vaivatta mutta heti jos henkilökohtaiset tunteet astuvat kuvioon jopa se että yksinkertaiseti luovutamme yrittämättä - huolimatta tunteista jotka ovat todellisia - hyvin helposti.

        Jos ajatellaan kommunikaatiota/suhdetoteutumista valuuttana niin kun sinä annat minulle satasen niin minä annan sinulle takaisin noin 5 euroa. Tai en mitään. Se on täysin varmasti normaaleille ihmisille sietämätön tilanne ja tunne siitä että toinen ei välitä tai häntä ei kiinnosta on täysin luonnollinen reaktio. Mutta siellä skitsoidin päässä puolestaan asiat ovat toisin. Tämä on hemmetin hankala persoonallisuushäiriö kohdata.

        Jos lähden tutustumaan niin lähden lähes täysillä. Mielenkiintoinen ja valaiseva näkemys. En ole ajatellutkaan tuollaista vaan automaattisesti nähnyt asian niin ettei toista kiinnosta. Voiko tuollaisessa tilanteessa tehdä mitään naisena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lähden tutustumaan niin lähden lähes täysillä. Mielenkiintoinen ja valaiseva näkemys. En ole ajatellutkaan tuollaista vaan automaattisesti nähnyt asian niin ettei toista kiinnosta. Voiko tuollaisessa tilanteessa tehdä mitään naisena?

        Tottakai voi, jos kyse on skitsoidista tai siihen taipuvaisesta niin silloin ihan ensimmäinen asia on lukea ICD60.1:n määritelmä jotta ymmärrät mitä tarkastelet siis lisätä tietoa koska kun tunteesi sanoo että nyt on toivotonta ja mustaakin mustempaa niin järkesi voi tilanteen pelastaa antamalla selityksen tilanteelle; jos henkilö on skitsoidi silloin selitys on se että hän on skitsoidi.

        Tehokkain keino vastustaa skitsoidin erakoitumistaipumuksia on positiivinen konflikti ja tässä konfliktin kohteena on se eristäytyminen ja pois jättäytyminen. Kun tämä alkaa määrittää toimintaa niin silloin lääke on mennä luokse ja kohdata se ihminen ja uskoa että se toimii vaikka se ihminen vaikuttaa pakenevalta ja poistyöntävältä - koska sitä hän on, persoonallisuushäiriönsä takia. Tämä toimintatapa rikkoo täysin skitsoidisen luonnehäiriön sisäistä toimintalogiikkaa vastaan ja eliminoi sen negatiivisen vaikutuksen ainakin siinä hetkessä.

        Se on myös asia jota käytännössä ei koskaan tapahdu koska ihmissuhteet eivät toimi oikeasti niin. Se on liikaa pyydetty, se on kallein mahdollinen lääke, on posketonta ajatella että joku vain työntäisi oman näkemyksensä sivuun täysin, siivoaisi kaiken epäilyksen ja empimisen ja vain tulisi lähelle kohtaamaan.

        Silloin joku yksinkertaisesti kävelisi sisään skitsoidin sisämaailmaan ja tekisi itsensä todeksi ja kiistämättömäksi.


    • Anonyymi

      Ookko vammainen ? Anna miehen olla rauhassa

      • Anonyymi

        Vastasitko ehkä suomen turhautunein äijä omaan aloitukseesi taas kerran


    • Anonyymi

      Et kai antanu pillua kyseiselle miehelle tarpeeksi nopeasti tai si tajus millain olet tai kokeilee minkä luontonen olet sinuna itse jättäsin kirjottamatta ainakin hälle jos esitit selvän kysymyksen ni hänempä on menetyksensä

      • Anonyymi

        Jotenkin vaikuttaa siltä, että et tainnut saada sellaista koskaan tarpeeksi nopeasti tai milloinkaan kun jankutat näissä aloituksissasi mitä ihmeellisintä skeidaa ja turhautuneen skitsofreenisen miehen tuhannesosaaekunnrissa vaihtuvat tunnespektrit aistii, jos vaan ns kapasiteetti riittää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe