Mitään viestillä jos nainen kyselee kuulumisia? Selvät rukkaset??
Miksi mies ei vastaa naiselle
14
677
Vastaukset
Se vähän riippuu... Ja on aika yksilöllistäkin. Entäpä jos mies on ollut sairaalassa jostain syystä jotakuinkin tajuttomana viimeisen kuukauden? Ei ehkä kovin tyypillistä, mutta yksi mahdollinen selitys sekin.
Toisaalta itse olen sellainen, että viestit on viestejä, vastailen kun kerkiän/siltä tuntuu. Eikä ole ihme jos en viestiin vastaa viikkoon-pariin, sitten voin jopa jo kokonaan unohtaa viestin saaneenikin. Omalla kohdallani yksi "mitä kuuluu?" viesti häviää kohinaan hyvin helpostikin ja sikäli on parasta joko painostaa toisella viestillä tai unohtaa kokonaan. Ja aina voi soittaa, se on erittäin suora ja selkeä viesti myös.
Jos tuo mies olisi todella sinusta kiinnostunut eikä ole esim. sairaalassa koomassa, niin varmaan palaisi asiaan vikkelämmin. Sekin on pohdinnan arvoinen seikka.- Anonyymi
Niin olen miettinyt. Ettei ole kiinnostunut koska ei vastaa.
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen miettinyt. Ettei ole kiinnostunut koska ei vastaa.
Se on yksi vaihtoehto, valitettavasti.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Se on yksi vaihtoehto, valitettavasti.
Mieluummin suorat sanat kuin ghoustaus.
- Anonyymi
Mitä vttua sitä kyselet
- Anonyymi
Onhan noita muitankin mahdollisuuksia. ICD60.1 olisi sellainen juttu jossa et välttämättä saa vastausta kaikkeen mitä toimitat henkilölle. Kuitenkin hän saattaa olla pohjimmiltaan hyvinkin mieltynyt sinuun mutta persoonallisuushäiriö estää tai rajoittaa normaalitasoista kommunikaatiota ja nimenomaan silloin kun kyseessä on henkilökohtaiset tunteet.
Toisaalta sitten jos asia on ongelma - kuten se normaaleille lähes poikkeuksetta on - niin sitten voi laskea että "joko rukkaset tai vaihtoehtoisesti minä en pysty tälläiseen kommunikaatioon koska kaipaan enemmän varmistusta" eli funktionaalisesti sama lopputulos.- Anonyymi
Mitä tarkoitit tuolla vaihtoehdolla, minä en pysty tälläiseen kommunikaatioon koska kaipaan enemmän varmistusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitit tuolla vaihtoehdolla, minä en pysty tälläiseen kommunikaatioon koska kaipaan enemmän varmistusta?
Oletan että olet ihan normaali ihminen. Skitsoidi elää päänsä sisällä, hän voi tuntea ja kiintyä mutta nämä asiat eivät pääse ikäänkuin konkretian tasolle. Meidän sosiaalinen toteutumisemme on hyvin rajoittunutta ja saattaa osin puuttua kokonaan. Samoin sosiaalisesti ehkä osaamme olla ei-henkilökohtaisissa yhteyksissä vaivatta mutta heti jos henkilökohtaiset tunteet astuvat kuvioon jopa se että yksinkertaiseti luovutamme yrittämättä - huolimatta tunteista jotka ovat todellisia - hyvin helposti.
Jos ajatellaan kommunikaatiota/suhdetoteutumista valuuttana niin kun sinä annat minulle satasen niin minä annan sinulle takaisin noin 5 euroa. Tai en mitään. Se on täysin varmasti normaaleille ihmisille sietämätön tilanne ja tunne siitä että toinen ei välitä tai häntä ei kiinnosta on täysin luonnollinen reaktio. Mutta siellä skitsoidin päässä puolestaan asiat ovat toisin. Tämä on hemmetin hankala persoonallisuushäiriö kohdata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletan että olet ihan normaali ihminen. Skitsoidi elää päänsä sisällä, hän voi tuntea ja kiintyä mutta nämä asiat eivät pääse ikäänkuin konkretian tasolle. Meidän sosiaalinen toteutumisemme on hyvin rajoittunutta ja saattaa osin puuttua kokonaan. Samoin sosiaalisesti ehkä osaamme olla ei-henkilökohtaisissa yhteyksissä vaivatta mutta heti jos henkilökohtaiset tunteet astuvat kuvioon jopa se että yksinkertaiseti luovutamme yrittämättä - huolimatta tunteista jotka ovat todellisia - hyvin helposti.
Jos ajatellaan kommunikaatiota/suhdetoteutumista valuuttana niin kun sinä annat minulle satasen niin minä annan sinulle takaisin noin 5 euroa. Tai en mitään. Se on täysin varmasti normaaleille ihmisille sietämätön tilanne ja tunne siitä että toinen ei välitä tai häntä ei kiinnosta on täysin luonnollinen reaktio. Mutta siellä skitsoidin päässä puolestaan asiat ovat toisin. Tämä on hemmetin hankala persoonallisuushäiriö kohdata.Jos lähden tutustumaan niin lähden lähes täysillä. Mielenkiintoinen ja valaiseva näkemys. En ole ajatellutkaan tuollaista vaan automaattisesti nähnyt asian niin ettei toista kiinnosta. Voiko tuollaisessa tilanteessa tehdä mitään naisena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lähden tutustumaan niin lähden lähes täysillä. Mielenkiintoinen ja valaiseva näkemys. En ole ajatellutkaan tuollaista vaan automaattisesti nähnyt asian niin ettei toista kiinnosta. Voiko tuollaisessa tilanteessa tehdä mitään naisena?
Tottakai voi, jos kyse on skitsoidista tai siihen taipuvaisesta niin silloin ihan ensimmäinen asia on lukea ICD60.1:n määritelmä jotta ymmärrät mitä tarkastelet siis lisätä tietoa koska kun tunteesi sanoo että nyt on toivotonta ja mustaakin mustempaa niin järkesi voi tilanteen pelastaa antamalla selityksen tilanteelle; jos henkilö on skitsoidi silloin selitys on se että hän on skitsoidi.
Tehokkain keino vastustaa skitsoidin erakoitumistaipumuksia on positiivinen konflikti ja tässä konfliktin kohteena on se eristäytyminen ja pois jättäytyminen. Kun tämä alkaa määrittää toimintaa niin silloin lääke on mennä luokse ja kohdata se ihminen ja uskoa että se toimii vaikka se ihminen vaikuttaa pakenevalta ja poistyöntävältä - koska sitä hän on, persoonallisuushäiriönsä takia. Tämä toimintatapa rikkoo täysin skitsoidisen luonnehäiriön sisäistä toimintalogiikkaa vastaan ja eliminoi sen negatiivisen vaikutuksen ainakin siinä hetkessä.
Se on myös asia jota käytännössä ei koskaan tapahdu koska ihmissuhteet eivät toimi oikeasti niin. Se on liikaa pyydetty, se on kallein mahdollinen lääke, on posketonta ajatella että joku vain työntäisi oman näkemyksensä sivuun täysin, siivoaisi kaiken epäilyksen ja empimisen ja vain tulisi lähelle kohtaamaan.
Silloin joku yksinkertaisesti kävelisi sisään skitsoidin sisämaailmaan ja tekisi itsensä todeksi ja kiistämättömäksi.
- Anonyymi
Ookko vammainen ? Anna miehen olla rauhassa
- Anonyymi
Vastasitko ehkä suomen turhautunein äijä omaan aloitukseesi taas kerran
- Anonyymi
Et kai antanu pillua kyseiselle miehelle tarpeeksi nopeasti tai si tajus millain olet tai kokeilee minkä luontonen olet sinuna itse jättäsin kirjottamatta ainakin hälle jos esitit selvän kysymyksen ni hänempä on menetyksensä
- Anonyymi
Jotenkin vaikuttaa siltä, että et tainnut saada sellaista koskaan tarpeeksi nopeasti tai milloinkaan kun jankutat näissä aloituksissasi mitä ihmeellisintä skeidaa ja turhautuneen skitsofreenisen miehen tuhannesosaaekunnrissa vaihtuvat tunnespektrit aistii, jos vaan ns kapasiteetti riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725