Nykynaisille ei riitä mikään

Anonyymi-ap

18

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan kamalaa, miten nykynainen kehtaakin tehdä samaa mitä miehet on tehneet naisille aina.....

• Anonyymi

Joo siis kyllä tuon naisen käytös on ihan oikeesti miesten syytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo siis kyllä tuon naisen käytös on ihan oikeesti miesten syytä.

En kyllä tainnut sanoa että tuon naisen käytös olisi miesten syytä!?
        Lähinnä huvittaa se miten mies, eli tässä tapauksessa tämän aloituksen tekijä, tuomitsee naisen heti lutkaksi tai oikeastaan kaikki naiset, koska sanoo ettei nykynaisen kanssa kannata normaalin miehen seurustella. Miehet ovat kuitenkin kautta aikojen tomineet täysin samalla tavalla, pettäneet ja valehdelleet, mutta eiväthän miehet tietenkään itse näe heidän toiminnassa mitään väärää. Mutta auta armias kun nainen tekeekin saman.

Enkä puolustele tässä itse tekoa mitenkään, oli pettäjä nainen tai mies, se on aina ihan yhtä väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä tainnut sanoa että tuon naisen käytös olisi miesten syytä!?
        Lähinnä huvittaa se miten mies, eli tässä tapauksessa tämän aloituksen tekijä, tuomitsee naisen heti lutkaksi tai oikeastaan kaikki naiset, koska sanoo ettei nykynaisen kanssa kannata normaalin miehen seurustella. Miehet ovat kuitenkin kautta aikojen tomineet täysin samalla tavalla, pettäneet ja valehdelleet, mutta eiväthän miehet tietenkään itse näe heidän toiminnassa mitään väärää. Mutta auta armias kun nainen tekeekin saman.

Enkä puolustele tässä itse tekoa mitenkään, oli pettäjä nainen tai mies, se on aina ihan yhtä väärin.

Joo siis kyllä tuon naisen käytös on oikeutettua, ja sitäpaitsi miesten syytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo siis kyllä tuon naisen käytös on oikeutettua, ja sitäpaitsi miesten syytä.

Ahaa, pahoitteluni.. olitkin taas yksi hullunhauska trolli tai muuten vaan tyhmä.

• Anonyymi

Ei kukaan normiäijän kaa ala perhe leikkeihin . Naisen tavoite on elää ja nauttia sen tuomasta hyvinvoinnista ja jonkin ajan kuluttua tilinteon hetkellä tehdä hyvä tili sänkyhommista ja turvata tulevaisuus , uusia könsikkäitä etsien . Näin ajatellen normisälli ostaa kertakorvauksella rakasteluhetkensä sitomatta kumpaakaan jatkoon , vapaus molemmille .

• Ihmisillä on aina ollut kokeiluja ja sivusuhteita, paljon.

• Anonyymi

Ihan hyvä et naiset alkanut tekee samoin miehille kuin miehet tehneet iät ja ajat. Älkää naiset alistuko pettämiseen, tehkää itse samoin. Saa mies vähän makua siitä miltä se tuntuu.

• Anonyymi

Siis joo kyllä ihan oikeasti tuon naisen käytös on miesten syytä.

• Anonyymi

Piristävää😍oon koittanu👍miehetkin tekee

• Anonyymi

Miehet pettävät useimmin. Sen sanon että jokainen joutuu joskus vastuuseen valinnoistaan elämä menee niin. Jokainen joutuu katsomaan itseään joskus peilistä ja se on kova paikka silloin.

• Anonyymi

Ei, vaan naissukupuoliset "pettävät" paljon useammin kun miessukupuoliset.

On paljon miehiä joilla on (ollut) vähintään kaksi kumppania, monilla miehillä on (ollut) suuri määrä kumppaneita.

• Anonyymi

En kannata pettämistä en miesten enkä naisten.Mutta mulla onkin niin paska moraali.
      Muistan kun moraalini alkoi kypsymään ihan pikku taaperona ja kuinka seurasinbsivista maailmaa ja elämää tehden valintoja.
      Tarkkailijan luonteen omaavana tutkin sivusta ja näin jos suoraan sanon tarkasti kuten näen nykyäänkin.
      Kamppailin oikean ja väärän kanssa vuosia,tuo muokkasi maailmankuvaani vahvasti.
      Koen olevani vahvat mielipiteet omaava mutta osaan myös tehdä kompromisseja.
      Mies sanookin minun olevan turhan kriittinen ja myönnänbtuon ennole siinä mielessä helppo kumppani.
      Mutta se suuri mutta on että pettämään en ala enkä ole alkanut ja jos minua petettäisiin,saisi se esiin sellaisen pedon että pitelemistä olisi.

• Anonyymi
    • Nyt on pakko olla samaa mieltä, miltä mahtaa isukilta tuntua siinä vaiheessa kun totuus lyö päin silmiä. Naimisissa oleminen ja perheen teko ei ole mikään ohimenevä viikonloppuprojekti mitä tehdään silloin kuin huvittaa.
      Sitten jotkut koko miespuolista sukukuntaa ongelmistaan syyttävät harpyijat vielä aukovat tuntojaan nautiskellen jonkun petetyksi joutumisesta...hyi stana

• Anonyymi

Miehethän tuota tekevät huomattavasti naisia enemmän. Ehkä se vain katsotaan naisille tuomittavammaksi käytökseksi siksi, että nainenhan tietää aina onko lapsi hänen vai ei, toisin kuin mies.

• Anonyymi

Aivan. Olisi muuten aika hienoa, jos dna-testi tehtäisiin automaattisesti. Olisin satavarma, että tulokset yllättäisi. Mietin tätä jo noissa mamu-asioissa, kun järjestään näyttää yhdellä muijalla olevan vähintään se 10 kakaraa. Liekö lestoja (T:llä, ei b:llä)?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2817
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      42
      2815
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2598
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      1654
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      884
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      99
      681
    Aihe