Nykynaisille ei riitä mikään

Anonyymi-ap

18

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan kamalaa, miten nykynainen kehtaakin tehdä samaa mitä miehet on tehneet naisille aina.....

      • Anonyymi

        Joo siis kyllä tuon naisen käytös on ihan oikeesti miesten syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo siis kyllä tuon naisen käytös on ihan oikeesti miesten syytä.

        En kyllä tainnut sanoa että tuon naisen käytös olisi miesten syytä!?
        Lähinnä huvittaa se miten mies, eli tässä tapauksessa tämän aloituksen tekijä, tuomitsee naisen heti lutkaksi tai oikeastaan kaikki naiset, koska sanoo ettei nykynaisen kanssa kannata normaalin miehen seurustella. Miehet ovat kuitenkin kautta aikojen tomineet täysin samalla tavalla, pettäneet ja valehdelleet, mutta eiväthän miehet tietenkään itse näe heidän toiminnassa mitään väärää. Mutta auta armias kun nainen tekeekin saman.

        Enkä puolustele tässä itse tekoa mitenkään, oli pettäjä nainen tai mies, se on aina ihan yhtä väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tainnut sanoa että tuon naisen käytös olisi miesten syytä!?
        Lähinnä huvittaa se miten mies, eli tässä tapauksessa tämän aloituksen tekijä, tuomitsee naisen heti lutkaksi tai oikeastaan kaikki naiset, koska sanoo ettei nykynaisen kanssa kannata normaalin miehen seurustella. Miehet ovat kuitenkin kautta aikojen tomineet täysin samalla tavalla, pettäneet ja valehdelleet, mutta eiväthän miehet tietenkään itse näe heidän toiminnassa mitään väärää. Mutta auta armias kun nainen tekeekin saman.

        Enkä puolustele tässä itse tekoa mitenkään, oli pettäjä nainen tai mies, se on aina ihan yhtä väärin.

        Joo siis kyllä tuon naisen käytös on oikeutettua, ja sitäpaitsi miesten syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo siis kyllä tuon naisen käytös on oikeutettua, ja sitäpaitsi miesten syytä.

        Ahaa, pahoitteluni.. olitkin taas yksi hullunhauska trolli tai muuten vaan tyhmä.


    • Anonyymi

      Ei kukaan normiäijän kaa ala perhe leikkeihin . Naisen tavoite on elää ja nauttia sen tuomasta hyvinvoinnista ja jonkin ajan kuluttua tilinteon hetkellä tehdä hyvä tili sänkyhommista ja turvata tulevaisuus , uusia könsikkäitä etsien . Näin ajatellen normisälli ostaa kertakorvauksella rakasteluhetkensä sitomatta kumpaakaan jatkoon , vapaus molemmille .

    • Ihmisillä on aina ollut kokeiluja ja sivusuhteita, paljon.

    • Anonyymi

      Ihan hyvä et naiset alkanut tekee samoin miehille kuin miehet tehneet iät ja ajat. Älkää naiset alistuko pettämiseen, tehkää itse samoin. Saa mies vähän makua siitä miltä se tuntuu.

      • Anonyymi

        Siis joo kyllä ihan oikeasti tuon naisen käytös on miesten syytä.


    • Anonyymi

      Piristävää😍oon koittanu👍miehetkin tekee

    • Anonyymi

      Miehet pettävät useimmin. Sen sanon että jokainen joutuu joskus vastuuseen valinnoistaan elämä menee niin. Jokainen joutuu katsomaan itseään joskus peilistä ja se on kova paikka silloin.

      • Anonyymi

        Ei, vaan naissukupuoliset "pettävät" paljon useammin kun miessukupuoliset.

        On paljon miehiä joilla on (ollut) vähintään kaksi kumppania, monilla miehillä on (ollut) suuri määrä kumppaneita.


    • Anonyymi

      En kannata pettämistä en miesten enkä naisten.Mutta mulla onkin niin paska moraali.
      Muistan kun moraalini alkoi kypsymään ihan pikku taaperona ja kuinka seurasinbsivista maailmaa ja elämää tehden valintoja.
      Tarkkailijan luonteen omaavana tutkin sivusta ja näin jos suoraan sanon tarkasti kuten näen nykyäänkin.
      Kamppailin oikean ja väärän kanssa vuosia,tuo muokkasi maailmankuvaani vahvasti.
      Koen olevani vahvat mielipiteet omaava mutta osaan myös tehdä kompromisseja.
      Mies sanookin minun olevan turhan kriittinen ja myönnänbtuon ennole siinä mielessä helppo kumppani.
      Mutta se suuri mutta on että pettämään en ala enkä ole alkanut ja jos minua petettäisiin,saisi se esiin sellaisen pedon että pitelemistä olisi.

    • Anonyymi
    • Nyt on pakko olla samaa mieltä, miltä mahtaa isukilta tuntua siinä vaiheessa kun totuus lyö päin silmiä. Naimisissa oleminen ja perheen teko ei ole mikään ohimenevä viikonloppuprojekti mitä tehdään silloin kuin huvittaa.
      Sitten jotkut koko miespuolista sukukuntaa ongelmistaan syyttävät harpyijat vielä aukovat tuntojaan nautiskellen jonkun petetyksi joutumisesta...hyi stana

    • Anonyymi

      Miehethän tuota tekevät huomattavasti naisia enemmän. Ehkä se vain katsotaan naisille tuomittavammaksi käytökseksi siksi, että nainenhan tietää aina onko lapsi hänen vai ei, toisin kuin mies.

      • Anonyymi

        Aivan. Olisi muuten aika hienoa, jos dna-testi tehtäisiin automaattisesti. Olisin satavarma, että tulokset yllättäisi. Mietin tätä jo noissa mamu-asioissa, kun järjestään näyttää yhdellä muijalla olevan vähintään se 10 kakaraa. Liekö lestoja (T:llä, ei b:llä)?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe