Moikka!
Oli pakko tulla tänne kysymään että oonko ihan yli mustasukkainen tai herkkä jos mua ahdistaa ja häiritsee että mun poikaystävän pappa, täti ja itse poikaystävä on sanonut mua poikkiksen exän nimellä.
Meillä on toki aika samantyylinen nimi, itse oon Sanna, ja tää exä Sanni mut silti jotenkin häiritsee että niin moni sanonut mua tän exän nimellä.
Entiiä mitä tehdä, sillä tuntuu että py ja hänen perhe on vaan tässä exässä jumissa selvästikkin tai sitten oon vaan outo kun ajattelen niin.
Poikaystävän perhe
Anonyymi-ap
1
203
Vastaukset
- Anonyymi
Mainetse ohimennen, (heti kuultuasi heidän kutsuvan sinua väärällä nimellä) että minä olen Sanna. Sanna Sananen (tai mikä sukunimesi onkaan).
Sukulaiset eivät suinkaan tarkoita pahaa, ovathan he tottuneet sanomaan Sannin jo kauemmin kuin Sannan! Jatka vain nimen korjaamista, kyllä he Sanniinkin tottuvat. (toivottavasti seuraavan nimi ei ole Senni ! :) , Olisi sukulaisilla taas uutta opittavaa ja muistettavaa> huonohko vitsi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681