Sanottakoon ensiksi: Yritin kyllä googlettaa, mutta mitään en löytänyt. Tai löysin paljonkin, mutten mitään aiheseen liittyvää...Siis...
Suomeksi kappale on 'Lintu', elokuvasta Belle ja Sebastian. Ranskankielinen alkuperäisnimi on tuo L'oiseau.
Haluaisin tietää kappaleen suomenkielet sanat, sekä esittäjän (ja ehkä levyn, mistä kappale löytyy). Lisäksi, jos joku osaisi kertoa kuka laulaa kappaleen alkuperäiskielellä ranskaksi!
Itse muistan kappaleesta vain alun - 'Maailmaan mä avaraan, jos käydä voisin vaeltamaan...' - tai jotenkin siihen suuntaan ainakin.
Toivottavasti joku osaa auttaa.
L'oiseau/Lintu (Belle ja Sebastian)
9
6592
Vastaukset
- Googlettamalla löytyy
http://www.angelfire.com/ri/SatuMaria/Lintu.html
tuolla sanat.
Alkuperäinen esittäjä taitaa olla marie Myriam...ehkä.
Googletin... - oioioioioi
koulukirjasta Musiikin mestarit 3-4. Siihen liittyvässä kuunteluCD:ssä on laulu sekä solistin kanssa että karaokeversiona.
Ja ei kun kaveeraamaan opettajien kanssa... - HäkäShow
Niin, ainakin tuossa tv-sarjassa laulun esittää pääosan esittäjä Sebastienia näyttelevä Medhi El Glaoui. Olen nyt kuullut muutaman muukin version ko. kappaleesta. Sekä hienon, viukuorkesterin esittämänä intsrtumentaalina.
Sarjan ohjaajan, joka kuoli juuri vuonna 2010 syöpään adoptoima poika oli siis tuo Medhi, joka on myöhemminkin silloin tällöin näytellyt, eniten tv-sarjoissa. On ohjannut myös lyhäreitä.
Kuului omaan lapsuuteni mv-telkkarin ääressä seurattua. Hienot muistot, ihana sarja. Season 1 oli tehty 13 osaa ja Season 2:ta ainakin 2 osaa. - Help me!
Olisko kellään tietoa mistä löytäisin pianonuotit tähän?
Kun ei sattumoisin ole juuri sitä musiikin mestarit 3-4 kirjaa :/ - justus43
Oisko tuo esittäjä kuitenkin Rene Simard
- Minä vain
Mistä ne tulostettavat nuotit täältä netistä? Koko Google haravoitu ja ei tulosta. AUTTAKAA! :(
- bellejasepi
Oisko tuosta mitään apua. Graafinen opastus pianolle.
http://www.youtube.com/watch?v=kfJjnTOVaz8- bellejasepi
Katoppas siinä "filmin" alla kohta Sheets. Siitä voi ladata pdf-tiedoston nimellä "l'oiseau.pdf". En tiedä mitä siinä on. En avannut.
- Testattu
Laita Googleen l'oiseau partition piano niin kyllä löytyy✔️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28110381K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2456036Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735454PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *1125109Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193335Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92744- 2142642
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.202499- 282354
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822257