Onko nuoruuden rakkaus jäänyt mieleen?
Kerro jotain
50
707
Vastaukset
Rakkauksia on vain 2, enkä ollut niin nuori. 28 v. Ja toisella kertaa jo 34 v.
Muut on eri asteisia ihastuksia.Kyllä muistan edelleen lasteni isän, joka oli ensimmäinen poikaystäväni ja sittemmin ex-aviomieheni. 🤭
- Anonyymi
Oliko pullea kaveripoika?
Anonyymi kirjoitti:
Oliko pullea kaveripoika?
Ei ollut. Mutta ei silti ollut mikään kuivan kesän oravakaan.
- Anonyymi
Eipä siinä nyt mitään ihmeellistä muisteltavaa ole.
- Anonyymi
Kaiken muun unohtaisin mielelläni.
A - Anonyymi
Pahoja vai hyviä kokemuksia ja se aloittaa joka kysyi ensin eli aloittaja ensin kertoo pahimman kokemuksensa.
- Anonyymi
Se joka kysyy pitää kertoa ensin häpeällisin tapahtumansa mitä on muistissa seurustelussa, itse aloitti...
- Anonyymi
Kyllä on,useampikin.
- Anonyymi
Onhan nuo vanhojen jokien uomat yhä jonnekin tunteiden topografiaan kaiverrettuna ja muistini tylsillä luistimilla niihin aikoihin voin palata, mutta mitään sammumatonta janoa ei päässyt syntymään.
Olen pala savea joka ei ole koskaan joutanut kuivumaan. Kyllä omalla tavallaan, nyt vain arpi muitten seassa
- Anonyymi
arpi tulehduttaa haavat, kerro vain tapaus mitä eniten häpeät ewlämässäsi?
- Anonyymi
Häpeän että satutin häntä.
T:ap
- Anonyymi
Eipä ole kun ensirakkaus mitä en sillai koskaan täysin tule unohtamaankaan kyseinen nainen ehkä jo itsekin on tähän mennessä itse tiedostanut tälle syyn mu ehkäpä hänen kaverinsa teki hänet onnelliseksi si on taas muutoin paljon naisia joita en ole unohtanut ja jonkin verran jopa paljon miehiäkin joita en ole unohtanut johtuu yleensä siitä syystä että olen heiltä jotain oppinut
Kyyllähän sitä... Mutta pitäisi vain tietää mitä sillä nuoruuden rakkaudella tarkoitetaan🤔
1.Onko se eka poikakaveri, tai pikemminkin kaveripoika alle kouluikäisenä, jonka perheessä olin kotihoidossa? Leikittiin kyllä joskus prinsessa- ja prinssileikkejä, lähinnä kyllä minun vaatimuksesta ;)
2. Vai onko se yksipuolinen ihastus 6-9. luokalla rinnakkaisluokan poikaan, joka näytti vähän 80-luvun Robin Hoodia esittävältä Michael Praedilta? Hän tietysti oli autuaan tietämätön(?) mun ihastuksesta. Näin tämän tyypin muuten tänä kesänä ruokakaupassa, pitkä tukka oli pudonnut leuan alle ja muuttunut tummasta harmaaksi ;) Praedia en hänessä enää nähnyt...
3. Onko se ensimmäinen seurustelu lukioiässä itseäni vähän nuoremman pojan kanssa? Seurustelu kesti 8 kk, siinä ei ollut vielä seksiä.
4. Onko se eka poikaystävä, jonka kanssa oli seksiä? Seurustelu kesti neljä vuotta mun ollessa 18-22v. Poika oli vuotta vanhempi.
5. Vai onko se tämä nykyinen suhde, joka on kestänyt ensi vuonna 30 vuotta?:)
Nämä kaikki ainakin muistan. Ei ole dementia vielä sen osalta iskenyt.Jokainen heistä on elävänä ja lämmöllä mielessä, oli ne nyt rakkauksia tai rajuja ihastumisia, niitä liiankin kuumia tähdenlentoja jotka eivät kanna kahta juhannsta peräkkäin.
- Anonyymi
Ihanaa <3
T. Murri
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514