Onko jollain tuoretta kokemusta nimenomaan Dynavalta asiakaspalvelu työstä? Tiedän että palkka huono päälle 10+ lisä mutta onko kokemuksia niin hyviä kuin huonoja. Auttakaa 🙏
Dynava/ Eniro
5
4418
Vastaukset
- Anonyymi
En suosittele. Paska palkka. Paskaa tulee niskaan joka suunnalta: asiakkailta, esimiehiltä, valmentajilta. Siellä mennään naamataulun mukaan. Jos naama ei miellytä niin sat enemmän paskaa niskaan. Jos nuolet persettä, pääset etenemään ylöspäin. Ei pikkujouluja. Kannattaa tämä luoti väistää ja katsella muualle.
- Anonyymi
Kannattaa kyllä lähteä heti, kun jostain toinen paikka tulee. Itselläni tulee kesällä 6 vuotta täyteen ja olen kyllä ihan avoimin mielin laitellut hakemuksia työpaikoista. Potkuja ei minun aikanani kenellekään ole annettu, joten täytyy itse osata lähteä pois.
- Anonyymi
Puoliso oli töissä 4 kk etänä. Hoiti 5 eri aspaa ja palkka tosiaan reilu 10€/h.
Hän monesti mietti että stressaa kun tuntuu ettei ehdi kunnolla töitä tekemään, muistutteli monta kertaa että tuolla työmäärällä pitäisi maksaa enemmän että otahhan rennosti vaan.
Totesivat koeajalla ettei ole riittävän nopea työssään ja purkivat sopimuksen. Puoliso oli ennemmin helpottunut ettei tarvinnut itse irtisanoutua.
Mikäli arvostat vapaa-aikaasi on tämän firman korvaus ja arvostus siitä hyvin pieni. Itse olisin ennemmin työttämänä kuin poljettavana Dynavalla. - Anonyymi
Dynavan sisällä on tosi paljon eri tiimejä, uskon et ne on hyvinkin erilaisia keskenään.
Teen itse vaan yhden firman aspaan, johon kuuluu neuvonnan lisäks sopimusten tekoo (=myyntiä). Niihin jos saa jotain lisää, niin saa provisiota palkan päälle. Tiimissä on tosi hyvä henki, ei mitään pahaa sanottavaa siitä. Työt 100% etänä ja pääsääntöisesti viikonloput vapaana. - Anonyymi
Asiakkaan näkökulmasta palvelu on luokattoman huonoa, asioita selvitellessä pallo heitetään aina seuraavalle esimiehelle. Työntekijät perehdytetään todella huonosti ja annetaan vastuuta mihin eivät ole ammattitaitoisia, kuulostaa firmalta missä en itse haluaisi työskennellä päivääkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268