Harmi ettei meistä tullut matchia Tinderissä.

Anonyymi-ap

Töissä en viitsi alkaa kikkailemaan. Toiselle pitää antaa työrauha kuitenkin. Varsinkin kun ei tiedä onko toisella yhtään kiinnostusta.

30

1159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai se että kertoo olevansa kiinnostunut toisesta haittaa? Vaikka samassa paikassa ollaankin töissä? 🙂 eri jos alkaa vainoamaan jos toinen kertoo että ei kiinnosta siinä mielessä.

• Anonyymi

Noo. Eiköhän se jo kerro kaiken olennaisen kun ei tullut match.

• Anonyymi

Se onkin harmi jos töissä kiinnostuu toisesta. Ei halua leimautua häiriköksi. Itse olen kerran yhdestä mies työntekijästä joutunut sanomaan esimiehille, kun alkoi lähentelemään. Sai varoituksen tästä.
      Nyt työyhteisössä mies, jonka taas toivoisin ottavan kontaktia. Itse en taas kehtaa juuri yllämainituiden syiden vuoksi lähestyä liikaa.
      Ollaan puolin ja toisin katseita vaihdettu. Onko ideoita, mikä olis paras tapa saada yhteys?

• Anonyymi

Ei kai oman kiinnostuksen asiallinen ilmaiseminen sanallisesti ole ahdistelua tai lähentelyä ? Eri asia jos jatkaa, vaikka kiinnostus ei olisi molemminpuoleista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai oman kiinnostuksen asiallinen ilmaiseminen sanallisesti ole ahdistelua tai lähentelyä ? Eri asia jos jatkaa, vaikka kiinnostus ei olisi molemminpuoleista.

Sekin vaikeus on mennä sanomaan tuota kiinnostusta toiselle. Miten sen ottaa esille? Pitäis olla rohkeutta melko paljon. Ja töissä voi pahimmassa tapauksessa joutua päivittäin näkemään jos tunteet ei kohtaakkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin vaikeus on mennä sanomaan tuota kiinnostusta toiselle. Miten sen ottaa esille? Pitäis olla rohkeutta melko paljon. Ja töissä voi pahimmassa tapauksessa joutua päivittäin näkemään jos tunteet ei kohtaakkaan.

Noo, me nähään enää kaks viikkoa. Sitten olen taas hommissa toisella osastolla. Eipä me varmaan enää sitten nähdä. Ehkä jos joskus joudun tuuramaan siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noo, me nähään enää kaks viikkoa. Sitten olen taas hommissa toisella osastolla. Eipä me varmaan enää sitten nähdä. Ehkä jos joskus joudun tuuramaan siellä.

Ei ihan täsmää mutta melkein. Olen itse lomalla ja sinä olet myös...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli hoitsulta lääkärille. Pus pus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli hoitsulta lääkärille. Pus pus.

Voi kuule. Lääkärit ei kuulu tähän yhtälöön. Pus pus vaan sullekkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule. Lääkärit ei kuulu tähän yhtälöön. Pus pus vaan sullekkin.

No tuskin tällaseen yhtälöön kuuluu tuon tason ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuskin tällaseen yhtälöön kuuluu tuon tason ihmisiä.

Ihmisiä nekin vaan ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisiä nekin vaan ovat.

No en usko että tähän alentuisivat. Luulisi että Ok paremmat kommunikointi yhteydet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en usko että tähän alentuisivat. Luulisi että Ok paremmat kommunikointi yhteydet.

Totta. Ne käyttää telepatiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Ne käyttää telepatiaa.

Se onkin loistava keino. Puspus

• Anonyymi

En onneksi moista sovellusta edes käytä

• Anonyymi

Loma loppui ja oon niin loman tarpeessa.

• Anonyymi

Katseet kertoi enemmän kuin tuhat sanaa

• Anonyymi

Harmi ettei tästä tullut mitään. Tykkäsin susta niin paljon ❤️

• Anonyymi

Ethän sinipaitainen tarjoilija nainen jätä ilman halauksia vaikkei meillä tullut tinderissä mathcia

• Anonyymi

Vieläkö sut sieltä tinderistä löytää?

• Anonyymi

Ei löydä. Siellä on enimmäkseen pelkkiä keikistelijöitä. 99% naisista swaippasin rastia.

-Aloittaja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      277
      2509
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1344
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1231
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1221
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1175
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      92
      1155
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      1022
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      927
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      880
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      787
    Aihe