Lähtee hiljainen pyyntö sydämestäni.... sinulle

Anonyymi-ap

Älkööt muut omiko! Hän ja hänen "tulkkinsa" Kyllä tunnistaa kirjoitukseni.

Toivon sinulle parasta mitä maailma voi tarjota! Muistan sinua rakkaudella. Olen kiitollinen sinulle monista asioista, et voi edes aavistaa kuinka kiitollinen olen koko sydämestäni sinulle.

Haluan kuitenkin vetäytyä täysin pois. En ole sinulle yhtään kiukkuinen saatika vihainen! En missään nimessä, minulla ei ole syytä siihen enkä ole muutoinkaan ihminen, joka jäisin "märehtimään" tapahtumia. Menen eteenpäin kohti uutta, kohti uutta elämää! Sitä minä haluan ja sitä minä olen ansainnut. Kyyneleet virtaa silmistä juuri nyt kun kirjoitan tämän, koska tiedän että uusi elämä odottaa, ha olen ansainnut sen.

Olen onnellinen, että tapahtumakäänteet tulivat juuri tässä ajassa ja täällä, koska uskon, että kaikella on tarkoituksensa. Ihan kaikella.
Ja onhan se fakta, että minulla olisi ollut niin paljon menetettävää, todella paljon, ja olin jo valmis luopumaan paljosta saadakseni uutta, mutta tuli käänteitä, joiden ansioista olen tässä nyt ajatuksieni ja pyyntöjeni kanssa, ja menossa avoimin mielin kohti tulevaisuutta!

En halua ystävyyttä. En halua yhteyttä enää. Toivon, että kunnioitat tämän hiljaisen pyyntöni. Haluan olla ja liikkua niin, että kukaan ei loukkaannu, kun en pysähdykkään juttelemaan. Siinä ei ole mitään surua, vihaa, katkeruutta, ei mitään sellaista. Haluan vain vapaasti saada olla ja hengittää. Minulla on jo kaikki ne ihmiset ympärilläni keiden kanssa tulen olemaan elämässäni tässä ja nyt, ja tulevaisuudessa.

Toivon koko perheellesi hyvää kesää!

Its me

155

2515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin varmaan mutta yhtä miestä rakastan mä ja tuun vielä kohtaamaan hänet. Siitä olen varma.

• Anonyymi

Miksi omit kun oli kielletty?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi omit kun oli kielletty?

Koska aloittaja pisti tekstiinsä keskimäärin noin nolla tunnistetta. Tämä aloitus voi sopia kymmenille ihmisille täällä.

• Anonyymi

Kappas vain pkello onkin jo 16 ja perjantai-iltapäivä. Tuli tästä aloituksesta mieleen….. Viikonlopun jättämisaalto julistetaan avatuksi!

• Anonyymi

Vastaavia trollauksia löytynee illan mittaan vino pino, jos niitä haluaa hakea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaavia trollauksia löytynee illan mittaan vino pino, jos niitä haluaa hakea

Veit jalat suustani. Kova on hylkäämisprosentti yötä kohti.Sunnuntaina sitten tuuli kääntyy lempeämmäksi. Näin se menee.

• Anonyymi

2ko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veit jalat suustani. Kova on hylkäämisprosentti yötä kohti.Sunnuntaina sitten tuuli kääntyy lempeämmäksi. Näin se menee.

Niinhän se on, trollaava mies on kyllä sen verran orientoitunut paikkaan, että tietää mikä toimii provokaattorina

• Anonyymi

Kaksoiskonsonantti. Heittomerkki puuttuu. Siinä minulle tarvittavat tiedot. Ohi meni.

• Anonyymi

Minä en edes lukenut kuin lopusta tuon perheellesi. Ei mulle sinkulle. Ja kun kieltää ketään omimasta niin olisi parasta jättää kommentoimatta ellei ole varma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en edes lukenut kuin lopusta tuon perheellesi. Ei mulle sinkulle. Ja kun kieltää ketään omimasta niin olisi parasta jättää kommentoimatta ellei ole varma.

Olen minäkin sinkku, mutta minulla on silti perhe.

Aloittaja ei anna mitään tunnisteita. Ei tuosta kukaan voi olla varma. 🙄

• Anonyymi

Mietin kuinka monta ihmistä Suomessa asuu? Tosta noin vain pitäisi tunnistaa, kun ei lue onko naiselle, miehelle, ei niin minkäänlaisia tunnisteita.. Eihän tästä saa mitään muuta tulkittua, kuin että sinä olet onnellisesti varattu ja toisella on (myös) perhe.

🤔

• Anonyymi

Oliko tää mulle t?
      Ei ainakaan multa sulle? T. P.

• Anonyymi

Vastaathan kiltti jos tää oli mulle.. ihan kauhea olo tuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaathan kiltti jos tää oli mulle.. ihan kauhea olo tuli.

Sydän puristuu kasaan kun tällaisia lukee..
        Kestän kyllä jos asiat on näin mut sano nyt onko tää mulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tästä syystä ei hemmetti soikoon mitään tunnisteettomia hylkäysviestejä palstalle, ap ja muut samanlaiset! Vihaksi pistää, kun samassa rytäkässä sivullisten sydämet hyppää kurkkuun kun monet kuvittelevat kaivattunsa hylkäävän heidät.

-sivusta vain täältä puhisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tästä syystä ei hemmetti soikoon mitään tunnisteettomia hylkäysviestejä palstalle, ap ja muut samanlaiset! Vihaksi pistää, kun samassa rytäkässä sivullisten sydämet hyppää kurkkuun kun monet kuvittelevat kaivattunsa hylkäävän heidät.

-sivusta vain täältä puhisen

Totta puhisit. Kyllä varmasti jokainen ymmärtää, että jos tänne kirjoittaa hylkäysviestin, se on kirjoittajan omaa ajatuksen purkua. Jos kirjoittaja luulee, että toisen kuuluu viesti ymmärtää itselleen lähetetyksi, hän erehtyy. On kirjoittajan puolelta siis vain yksipuolista purkua tai luovuttamista jonkun ihmisen suhteen, johon todellisuudessa ei tahtonutkaan tutustua tai olla tekemisissä hänen kanssaan. On tavallaa jollakin tavalla oman huonon omantunnon parantamista tms.

Joskus tosin ihastuksen kohde voi olla varattukisn. Silloin on ihan oikein luovuttaa, eikä mennä rikkomaan toisilta mitää, vaikka saisi siihen tilaisuudenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta puhisit. Kyllä varmasti jokainen ymmärtää, että jos tänne kirjoittaa hylkäysviestin, se on kirjoittajan omaa ajatuksen purkua. Jos kirjoittaja luulee, että toisen kuuluu viesti ymmärtää itselleen lähetetyksi, hän erehtyy. On kirjoittajan puolelta siis vain yksipuolista purkua tai luovuttamista jonkun ihmisen suhteen, johon todellisuudessa ei tahtonutkaan tutustua tai olla tekemisissä hänen kanssaan. On tavallaa jollakin tavalla oman huonon omantunnon parantamista tms.

Joskus tosin ihastuksen kohde voi olla varattukisn. Silloin on ihan oikein luovuttaa, eikä mennä rikkomaan toisilta mitää, vaikka saisi siihen tilaisuudenkin.

Ei voi sanoa niin että yksipuolisesti purkaa jos on toisen kanssa keskustellut melko paljon asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä sekään välttämättä niin ole että esim. Ap. rikkoisi jotain koska tilanteet on erilaisia. Suhteet voi loppua monesta syystä , ei siihen kolmannella ole välttis mitään tekemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut sulle.

Salarakastelijoita täällä näyttää olevan. Kertokaa rehdisti puolisolle mitä menossa niin välttyy pitkältä piinalta. Elämä jatkuu!!

• Anonyymi

😲 oliko tää mulle? Nyt jos koskaan haluan jutella.. ei voida päättää asioita näin. Ei sun tarvitse menettää perhettä jos puhutaan asiat selviksi.

• Anonyymi

Tämä voisi olla häneltä mutta en tiedä/ymmärrä mitä tarkoittaa " hänen tulkkinsa" kun ei minulla tietääkseni sellaisia ole.
      Ehkä joku pieni tunniste , esim:nimikirjain kenelle?
      Näin tuo viestisi jättää leijumaan epävarmuuteen.
      Kauniisti silti kirjoitit.

• Anonyymi

Samoin.. tuo hänen tulkkinsa tekee oudon asiasta.
        Joskin mun ihastus osaa kirjoittaa aina niin kauniisti 😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin.. tuo hänen tulkkinsa tekee oudon asiasta.
        Joskin mun ihastus osaa kirjoittaa aina niin kauniisti 😭

Tuskin oli sinull. Kyllä suurin osa haluaa sanoa kaikki asiat suoraan kohteelle, jos on vain mahdollista. Aika moni jopa pysyy yksinäisenä siihen asti, että varmistuu mikä tilanne ihastuksen kohteella on, jos ei ole siitä varma. Kun kohtaa toisen, juttelee reilusti kasvotusten. Tsemppiä!

• Anonyymi

Kauniisti jätit jäähyväiset, mutta ehkä kuitenkin olisi ollut hyvä sanoa kaikki tuo suoraan kohteelle. Toki hän varmasti kunnioittaa päätöstäsi, mutta ihmettelee ehkä, mitä teki väärin, kun haluat unohtaa tyystin.

• Anonyymi

Ihan kauheaa... uskon että tää oli mulle. Meillä molemmilla on perhe ja ollaan varattuja. Ihastuttiin toisiimme tosi paljon mutta ei olla asioissa tätä palstaa pidemmälle menty.
        Oon silti ihan järkyttynyt jos jätät mut kokonaan näin ilman juttelematta? Et voi tehdä tätä mulle.. minäkään en tehnyt sulle sillon kun halusin unohtaa meidät. Asiat voidaan hoitaa paremminkin. 🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kauheaa... uskon että tää oli mulle. Meillä molemmilla on perhe ja ollaan varattuja. Ihastuttiin toisiimme tosi paljon mutta ei olla asioissa tätä palstaa pidemmälle menty.
        Oon silti ihan järkyttynyt jos jätät mut kokonaan näin ilman juttelematta? Et voi tehdä tätä mulle.. minäkään en tehnyt sulle sillon kun halusin unohtaa meidät. Asiat voidaan hoitaa paremminkin. 🙏

Oi oi, no jos molemmilla oma perhe, niin sitten on ihan hyvä juttu, ettei teillä edennyt. Kannattaa jatkaa vain eteen päin oman puolison ja perheen kanssa. Voimia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi oi, no jos molemmilla oma perhe, niin sitten on ihan hyvä juttu, ettei teillä edennyt. Kannattaa jatkaa vain eteen päin oman puolison ja perheen kanssa. Voimia!

Anteeksi kun sekaannun sivusta. Mutta varaus ei ole sama kuin vankila. Et voi sille mitään jos rakastut. Taistella voit toki vastaan. Mutta miksi me ollaan täällä, mikä on elämän tarkoitus? Se on se että me elettäisiin onnellinen ja mahdollisimman hyvä elämä. Erossa ei rarvitse olla ilkeä, joskus rakkaus vaan hiipuu. Itse taistelen vielä itseäni vastaan ja hän on sen verran herrasmies, ettei millaanlailla lietso, päin vastoin on vetäytynyt. Joten todennäköisesti voitan taistelun. Ja jatkan näin, sillä suhteessani ei periaatteessa ole vikaa. Siitä puuttuu vaan se palava rakkaus.
        Mutta ymmärrän kyllä, että varatullakin on oikeus rakastua. En siis ole mikään tuomitsemaan ketään.

- Varattu nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi kun sekaannun sivusta. Mutta varaus ei ole sama kuin vankila. Et voi sille mitään jos rakastut. Taistella voit toki vastaan. Mutta miksi me ollaan täällä, mikä on elämän tarkoitus? Se on se että me elettäisiin onnellinen ja mahdollisimman hyvä elämä. Erossa ei rarvitse olla ilkeä, joskus rakkaus vaan hiipuu. Itse taistelen vielä itseäni vastaan ja hän on sen verran herrasmies, ettei millaanlailla lietso, päin vastoin on vetäytynyt. Joten todennäköisesti voitan taistelun. Ja jatkan näin, sillä suhteessani ei periaatteessa ole vikaa. Siitä puuttuu vaan se palava rakkaus.
        Mutta ymmärrän kyllä, että varatullakin on oikeus rakastua. En siis ole mikään tuomitsemaan ketään.

- Varattu nainen

Ok. Noinhan voi käydä. Monet kuitenkin kunnioittavat toisten parisuhteita ja perheitä, eivätkä rakastuttuaankaan halua rikkoa mitään. Onhan aina hyvä ottaa myös muut ihmiset huomioon. Voi hyvin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ihastuttiin toisiimme tosi paljon mutta ei olla asioissa tätä palstaa pidemmälle menty."
        Siis sinä kuvittelet että te ihastuitte ja sinä kuvittelet hänen täällä palstalla olleen. Järki käteen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ihastuttiin toisiimme tosi paljon mutta ei olla asioissa tätä palstaa pidemmälle menty."
        Siis sinä kuvittelet että te ihastuitte ja sinä kuvittelet hänen täällä palstalla olleen. Järki käteen!

En todellakaan kuvittele kun on täällä ollut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ilku.. pitäiskö erota sitten että vois toiseen tutustua. Ehkä mutta jos ei ole varma toisesta niin ei halua tehdä typeriä päätöksiä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan kuvittele kun on täällä ollut..

Kaikki luulee niin. Ihan jokainen., Ymmärrätkö? Jos olisit tuosta varma niin ottaisit häneen jo yhteyttä. Et osa koska olet epävarma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki luulee niin. Ihan jokainen., Ymmärrätkö? Jos olisit tuosta varma niin ottaisit häneen jo yhteyttä. Et osa koska olet epävarma.

*et ota*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ilku.. pitäiskö erota sitten että vois toiseen tutustua. Ehkä mutta jos ei ole varma toisesta niin ei halua tehdä typeriä päätöksiä..

En usko että monikaan mies lähtee kelkkaasi jos mustasukkainen puoliso kyttää puhelintasi. Sen verran pitää itsesuojeluvaistoa olla. Vähemmästäkin tapetaan toisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että monikaan mies lähtee kelkkaasi jos mustasukkainen puoliso kyttää puhelintasi. Sen verran pitää itsesuojeluvaistoa olla. Vähemmästäkin tapetaan toisia.

Ei se tiedä asioista. Mut epäilee että joku on huonosti.. tiedän että tää on ihan p.... ja moraalitonta ja kaikkea sitä mitä voi ollakkaan.
        Ei sun tarvi pelätä mitään.
        Ja oot oikeassa ei meidän pitäis jatkaa asioita näin. On mulla oikeus tavata ihmisiä eikä se niin mustasukkainen ole.
        Osaan peittää jälkeni niin moraalitonta kuin tämä kaikki nyt onkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onko niin että se uutta kohti tarkoittaa että sinun parisuhteessa on jotain tapahtunut? Vai tiesikö sinun puoliso meistä? Olisko minun pitänyt varoa jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se tiedä asioista. Mut epäilee että joku on huonosti.. tiedän että tää on ihan p.... ja moraalitonta ja kaikkea sitä mitä voi ollakkaan.
        Ja oot oikeassa ei meidän pitäis jatkaa asioita näin. On mulla oikeus tavata ihmisiä eikä se niin mustasukkainen ole.

Ei sun tarvii pelätä mitään? En minä itseäni tarkoittanutkaan. Olen nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todo Logo. Trangillami amiga

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todo Logo. Trangillami amiga

No amigo et sää ossaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettehän te voi!

Eikö ole selvää. Jos ootte varattuja ja kummallakin ON jo perhe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos puolisosi tietää ja päättää päivänsä, kertoo susta kaiken kaikille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onko niin että se uutta kohti tarkoittaa että sinun parisuhteessa on jotain tapahtunut? Vai tiesikö sinun puoliso meistä? Olisko minun pitänyt varoa jotain?

Lähde vaikka Afganistaniin tai sukellusveneretkelle 20 km syvyyteen mereen.

• Anonyymi

Lovely. Message heard.

• Anonyymi

Kuulosti melkein vilpittömältä kirjoitukselta, mutta jonkin sortin salattu ylimielisyys ansaitsemisesta, paistaa läpi... Jos on paljon saanut, yleisimmin kokemus on kiitollisuutta, ei itsen kiitosta, ja tuo " ha olen sen ansainnut " Kielii, jostakin ylemmyyden tunteesta. Kova työ ja tulos, sekä onnistuminen tekee monesti enemminkin nöyräksi. Samalla ihmetyttää, miksi olisi ollut niin paljon menetettävää? Ikään kuin, muilla tai toisella ei olisi. Oliko tässä perheellisten salasuhde? Ja kyllä omaan korvaan vähän paistaa katkeruus, sekä oman paremmuuden korostus. Mutta melkein oli vilpittömän kuuloinen kirjoitus. Ja vai, oliko taitavasti punottu kirjoitus, sotkemaan jotakin? Sivusta. Mitään omimatta. Mutta, jokaiselle annettakoon mitä sydämeensä toivoo. Hyvä, jos on vilpittömästi tyytyväinen ja elämä mallillaan. Jotenkin ei vaan siltä ihan kuulosta, vaikka kirjoittaja haluaisi itselleen tai toiselle, toisille niin uskotella. Ja se hämäys tulee uskomuksessa, "hän tai hänen tulkkinsa kyllä tunnistaa kirjoitukseni" Aika kovat uskomukset tuntuu olevan, ja miksi on kirjoitettu näin? Luulen, että on joltakin, joka on täällä pitkään luonut jo draamaa...

• Anonyymi

Tämä on täysin vilpitön kirjoitus suoraan sydämestä. Miksi kirjoitan, että "ansaitsen sen"? Siksi, koska olen tullut kovan kivikkoisen polun läpi, minulle on tehty paljon väärin, ja nyt alkaa uusi elämä. Uskon, että nyt eletään sellaista aikaa, että kaikki se, mitä olemme tehneet elämässämme *itse kukin) , on maksun aika. Hyvät saa palkkansa, ja väärintekijät oman ansionsa mukaa.

Enkä tässä tarkoita häntä "väärintekijä" jolle tämän olen kirjoittanut vaan yleisellä tasolla. Nyt eletään poikkeuksellisia aikoja monin eri tavoin. Minulle on alkanut paistamaan aurinko monien sateisten vuosien jälkeen.

Ap

ha = ja (kirjoitusvirhe)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on täysin vilpitön kirjoitus suoraan sydämestä. Miksi kirjoitan, että "ansaitsen sen"? Siksi, koska olen tullut kovan kivikkoisen polun läpi, minulle on tehty paljon väärin, ja nyt alkaa uusi elämä. Uskon, että nyt eletään sellaista aikaa, että kaikki se, mitä olemme tehneet elämässämme *itse kukin) , on maksun aika. Hyvät saa palkkansa, ja väärintekijät oman ansionsa mukaa.

Enkä tässä tarkoita häntä "väärintekijä" jolle tämän olen kirjoittanut vaan yleisellä tasolla. Nyt eletään poikkeuksellisia aikoja monin eri tavoin. Minulle on alkanut paistamaan aurinko monien sateisten vuosien jälkeen.

Ap

ha = ja (kirjoitusvirhe)

Voimia sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

ha = ja (kirjoitusvirhe)

Haista ap pska kun pahoitit mieleni koko illaksi. Tuollainen pahantekijä saa varmasti palkkansa ainakin tuon oman teoriasi mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

ha = ja (kirjoitusvirhe)

No, se ha, voi tosiaan se ollakin. Kirjoitusvirhe. Mutta täytyy kysyä, että mietitkö yhtään, miltä kirjoituksesi kuulostaa? Ja mitä se saa täällä aikaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

ha = ja (kirjoitusvirhe)

Tää on uskovaisen ajattelua maailman lopun meininingistä , eikö?

• Anonyymi

Lusmun mukaystävällisen ylimielisen epärehellisen hyväksikäyttäjän petturin tilityshän tuo kirjoitelma oli.
        Asenne "katse alaspäin". Itsekkyys huokui.

• Anonyymi

Toivottavasti sun henkilö tunnistaa tän.

• Anonyymi

Moni voi toivoa päinvastoinkin. Ettei pahoita mieltänsä sen vuoksi, että joku hylkää selittämättä suoraan. Tsemppiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni voi toivoa päinvastoinkin. Ettei pahoita mieltänsä sen vuoksi, että joku hylkää selittämättä suoraan. Tsemppiä!

Ai jaahas, no nyt selvisi.

• Anonyymi

Sinä olet ap nolo pska kun tuolla tavalla pelottelet noita ihmisiä. Enkä jätä rauhaan. Ihan kostoksi pörrään ympärilläsi kuten tähänkin asti. Kiusaat viattomia ihmisiä täällä. Olet narsissi ja nyt sen vasta tajusin.

• Anonyymi

Hauskasti puhkut kiukkua. Olet varmasti vilpitön, joskin hieman impulsiivinen yksilö. Voi hyvin. (sivusta)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauskasti puhkut kiukkua. Olet varmasti vilpitön, joskin hieman impulsiivinen yksilö. Voi hyvin. (sivusta)

Niin vaikka olen nainen ja tiedän hänet naiseksi. Tuliko mieleenkään että liioittelin 😄
        Mä oon ihan troIIi nykyisin. Paitsi öisin laitan rakastavia ennen nukahtamista, ne on hänele ja totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin vaikka olen nainen ja tiedän hänet naiseksi. Tuliko mieleenkään että liioittelin 😄
        Mä oon ihan troIIi nykyisin. Paitsi öisin laitan rakastavia ennen nukahtamista, ne on hänele ja totta.

No, eihän tuo nyt kovin pahasti ollut sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, eihän tuo nyt kovin pahasti ollut sanottu.

EI troIIaus tarkoita että sanoisi pahasti. Se tarkoittaa vain sitä, että esittää jotain kuka ei ole. EI mulla ole käsitystä että aloittaja kirjoittaisi mulle vaikka niin esitin. Hänhän kielsi muita omimasta, koska oikea tunnistaa. Minä en tunnistanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienosti annat provoilevan miehen vedättää raivoloituksessaan itseäsi. Kaava näissä sen aloituksissaa on aina presiis sama- aloitus on jotain toisensa kumoavaa blaa blaa blaalausetta kunnes alkaa se varsinainen show eli tämä öyhötys

• Anonyymi

Aloitus on naiselta ja sen näkee sokea lehmakin, jos avaa silmänsä.

• Anonyymi

Ei varmasti ole kuin sulta.. käännät aina asiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti ole kuin sulta.. käännät aina asiat.

Olen nainen minäkin.

• Anonyymi

Nyt alkaa mennä mustamaalaajalla ihan jo ns kollektiivisen rankaisun puolelle- ei sulla ois mitään epistolaa millä muksia päähän samalla ihmisiä, jotka ei muokkaannu ajattelemaan yksinvaltiaan haluamalla tavalla?

• Anonyymi

Vai että otti WilleWalo sut perheenjäseneksi?

Aikamoisen sotkun se ainakin on napaansa saanut tehtyä.

• Anonyymi

Tämä kertookin aloittajan empatiakyvystä olennaisen. Hän pudottaa pommin, lähtee piiloon ja muut hmiset jäävät epätietoisuuteen tilanteesta. Aika reilua ja aikuismaista käytöstä. Jos aloitat tällaisen ketjun, niin kanna vastuu teoistasi ja kerro kenelle tämä on osoitettu!

- puhainen vihisija 🤬

• Anonyymi

Muuten voisin omia, mutta ei minulla mitään tulkkia ole enkä edes ymmärrä, mitä se voisi tarkoittaa joten ohi.

T-mies

• Anonyymi

Tuo on muutenkin ristiriitainen aloitus. On menossa kohti uutta elämää ja lopussa hänellä kuitenkin on jo kaikki mitä elämältä haluaa. Miksi otatte tuon niin vakavasti. Joku onnettomasti ihastunut purkaa pahaa oloaan. Tuskin kohde sitä lukee.

• Anonyymi

Ei tunnistanut se oikea ,mutta tuhat miljoona muita väärää. Nyt käsiänsä hykertelee että tuo oli juuri mulle🤷‍♀️ hanki irl elämä.

• Anonyymi

Käsiänsä hykertelee? Erikoinen ilmaisu. Ja mistä syystä- että olet niiin ihana että menen ohi matalalla profiililla jee jee. Onko aloittajamies päämääräsi tartuttaa muihin jokin tunne tai peräti useampia kun vastailet itsellesi täysin eri vinkkeleistä?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Sittenhän se on T mies kuten joku P pelkäsi. Maaliskuussa oli H nainen sydäntä lähimpänä ja heinäkuussa P nainen. Odotamme jännityksellä ketä tämä mies kaipaakaan elokuussa. Jänskättää jo.

• Anonyymi

Missä pyllykuvat? Vaikea tästä on mennä eteenpäin...

• Anonyymi

Varauksella jos on nainen niin voi lähettää.

• Anonyymi

Jos sinulla ei ole selkärankaa sanoa tuota suoraan hänelle, niin viestisi ei mene perille. Itse kuulun niihin tervepäisiin etten edes suostu omimaan tällaista täältä.

• Anonyymi

Just näin. Asiat täytyy ilmaista suoraan hänelle kenelle ne on tarkoitettu.

• Anonyymi

Tämä aloitus on siis Tuomolta Hannalle? Miksi sitä ei voi kirjoittaa tuohon alkuun, vaan pitää hysterisoida koko palsta. Täällä ei ole mitään nähtävää enää, voitte hajaantua tahoillennee kaipaamaan vapaita ja varattuja.

Ai niin sellanen seikka tuli mieleen että se olemassa oleva suhde ei ole terveellä pohjalla jos puhelin/kirje salaisuutta ei kunnioiteta. Minun puhelinta ei seurata eikä tutkita. Jotain yksityisyyttä pitää olla. Ehkä näiden.parien tosiaan on mietittävä eroa nykyisestä psrisuhteestaan, jos luottamus on tuota tasoa.

• Anonyymi

Tuskin on. Nehän katosi täällä yli vuosi sitten. Tuomo oli ihan toisenlainen kirjoittelija kuin tuo ap.

• Anonyymi

No ilmeisesti tämä aloituksesi mies on herättänyt kiinnostusta, en kyllä ihan hysteerisestä joukkoilmiöstä vielä puhuisi. Enemmän taitavat tirkistellä näitä kommentteja mitä itse paukutat tarmokkaasti tänne. Jotain draamankaipuuta varmaan. Oliko tällä kirjoittelemalkasi Tuomo-Hannaepisodilla jokin oikein funktiokin? Ei millään pahalla, mutta en pysty kovin kunnioittamaan ihmisiä joille esim vastaavat tarinarakennelmat menee läpi🤯

• Anonyymi

Ihanaa jatkoa sinulle U. Äläkä unohda, sinä ansaitset kultaa!

• Anonyymi

Oho U.

• Anonyymi

Mikä toi on tuo sun sairaus nimeltään, että kirjoitat ketjun itsellesi monella eri persoonalla?

• Anonyymi

Ehkä mies kärsii jostain rajatilahäiriöstä. Onkos sinulla vastaavaa oireistoa?

• Anonyymi

Haluan että kerrot tämän saman minulle. Sitten ehkä. Nyt en voi tietää varmaksi onko sinulta vai ei.

"Toivon, että kunnioitat tämän hiljaisen pyyntöni. Haluan olla ja liikkua niin, että kukaan ei loukkaannu, kun en pysähdykkään juttelemaan. "

• Anonyymi

Olisin jättänyt sinut rauhaan. En olisi koskaan enää ollut missään tekemisissä. Tätä jo suunnittelin. Sitten sinä menit kirjoittamaan tämän tänne. Ja nyt sinä joudut sanomaan tämän minulle suoraan. Sen verran loukkaa tuollainen anonyymina. Sinä puhut minulle suoraan tai täällä omalla nimelläsi. Valinta on sinun . Minulla ei ole mitään hävettävää.

• Anonyymi

Eikä mitään hävittäkää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä mitään hävittäkää!

Eikä mitään hävittävää. Hankala sana nyt 😊

• Anonyymi

Aloitus ei ole minulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus ei ole minulta.

Enkä minä aikonut jättää sinua rauhaan. Vähän liioittelin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä minä aikonut jättää sinua rauhaan. Vähän liioittelin.

Miksi ihmeessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä?

Koska luulin sinun olevan aloittaja. Aloituksessa on monta kohtaa, jotka loukkaavat minua syvästi. Tekevät minut ja tunteeni narunalaiseksi. Kaipa se mulle sitten oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska luulin sinun olevan aloittaja. Aloituksessa on monta kohtaa, jotka loukkaavat minua syvästi. Tekevät minut ja tunteeni narunalaiseksi. Kaipa se mulle sitten oli.

En ole aloittaja. Olen siis sama henkilö joka kirjoitti tuon "miksi ihmeessä".

• Anonyymi

Akka taas provoilee.

• Anonyymi

Mistä syystä oletat, että kyseessä olisi kukaan nainen ja mihin tämä miehen pykäämä tunne-elämys siten tähtäisi? En minä naura sinulle, mutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä syystä oletat, että kyseessä olisi kukaan nainen ja mihin tämä miehen pykäämä tunne-elämys siten tähtäisi? En minä naura sinulle, mutta

On se hylätyksi tuntemisen kokemus tietysti, well cry me a river so i can swim

• Anonyymi

Paljastanko tuon tulkki jutun muille? taisin keksiä sen? Haittaako ap, jos muutkin tajuaa?

• Anonyymi

Pirullinen , tyhjä, yksinäisen ihmisen viesti ilman kohdetta.

• Anonyymi

Jos tämä olisi mulle naiselle niin pyyntösi on evätty.

• Anonyymi

"Haluan olla ja liikkua niin, että kukaan ei loukkaannu, kun en pysähdykkään juttelemaan. "

Tämä on inhottavinta mitä mulle on koskaan sanottu. Vihaan sinua nyt!

• Anonyymi

Olikohan tuo A naiselta J miehelle? Vai V miehelle?

• Anonyymi

Tulkki lienee viittaus Janne Tulkkiin, eli joku Janne kyseessä.

sivusta

• Anonyymi

Ei ole enkä usko. Siinä on toinen juttu.

• Anonyymi

Aloitus ei ole kenenkään kaipauksen arvoinen. Hänen krokotiilin kyyneleensä valuivat koska hän rakastaa omia tekstejään ja jättämistä. Älkää kaivatko tuollaista selkeästi jälkeenjaanytta ja omahyväistä narsissi ihmistä. Yöks.

• Anonyymi

Jos olet hän niin hävettää että tuollaiseen edes ihastuit. Lopeta ihmisten kiusaaminen täällä vtun närsisti.

• Anonyymi

Et sinä tiedä onko sinulla kaikki ne ihmiset kenen kanssa tulet olemaan nyt ja tulevaisuudessa. Kun sinä et tiedä ketä siellä on ensi viikolla. Elämässä mikään muu ei ole niin varmaa kuin epävarmuus ja kuka tahansa meistä voi poistua ensi yönä. Sinun läheisesti voivat kadota ja sinä saatat vielä rakastua tahtomattasi.

Älä siis lässytä tuota loputonta pskaa. Minä en kaltaistasi peIIea halua enää, en ystäväksi, en tuttavaksi enkä edes vihamiehekseni. Yksikään tuollaisia aloituksia kirjoittava ei kelpaa takapuoltani pyyhkimään! Hmmetin kiusaajat. Olette muutaman ihmisen itsemurhan jo aiheuttanut näillä loputtomilla hyvästeillänne.

• Anonyymi

Hei ap. Olet juuri tv:ssa. Tokasikajuttu ja olet pääosassa. Näytät ihan ok:lta. Tsemppiä!

• Anonyymi

Kyllä se on nassesetä ja AP sillä tavalla, että kehitysvammaisten pilkkaaminen osoittaa ihan vain oman henkisesti jälkeenjääneen tasosi

• Anonyymi

Sinulla on jo kaikki mutta miten seksi? Tuskin sinä mies sukulaisten kanssa naait.

• Anonyymi

Huh, tän palstan paras statement kautta aikain. Toivottavasti ei ollut mulle, mutta kirjoittajalle kaikkea hyvää ikuisesti. T: P

• Anonyymi

Olen täysin eri mieltä. Aloittaja on ylimielinen pska! Toki teillä varatuilla kaikki on vaan leikkiä ja sitten mennään nuzzimaan omaa kultaa kohta. KuoIkaa pois molemmat. sinä P ja tuo AP.

• Anonyymi

En minä voi parin tunnisteen takia ajatella, että minulle on ja kiertää häntä kaukaa jatkossa kuten sinä ap toivot. En voi mitenkään täyttää pyyntöäsi vaikka olisit hän. Minun on ihan pakko selvittää ihan irl ajatteleeko hän noin. En pysty ottamaan tällaista troIIipalstaa yhtä vakavasti kuin sinä. Minun suhteeni kun ovat irl elämässä eikä palstoilla.

• Anonyymi

Minä löisin tuota aloittajaa jos voisin. Etkö voi jo sanoa jotain. Minä en oikeasti voi olla varma onko se hän enkä voi kuin itkeä, Olenko sinun nimesi tuossa? Siitäkö tunnistaisin?

• Anonyymi

Mun on ihan pakko saada tietää onko aloitus mulle? Voiko joku auttaa?

• Anonyymi

En viitsi laittaa nimeäsi tähän, jos ei olekaan sinulta tai mule. Sano nyt ap jotain edes.

• Anonyymi

Voitko jo ap sanoa onko tämä mulel?

• Anonyymi

Onko ap sinun nimesi tuossa? Siitäkö pitäisi tunnistaa tämä?

• Anonyymi

Kysyn niin kauan että tämä on luetuimpien listalla kärjessä ja koko suomi lukee. Jos et ap vastaa jo.

• Anonyymi

Sano jo keneltä on vai sanonko minä sen?

• Anonyymi

Sano sinä se.

• Anonyymi

Oliko tää mulle ap? Jonka kanssa jäit usein juttelemaan?

• Anonyymi

Muut omii, kaikki omii, oliko mulle vai kenelle menee ??

• Anonyymi

Miksi kukaan ns omisi tätä puutaheinää tarkemmin katsoen olevan trolliguben aloituksen? Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää, joskus kyseessä on vain arvoton tinanappi, mikä näyttää mitaleilta jos on kehuille ja huomiolle perso

• Anonyymi

Kenelle tää aloitus on? Miehelle vai naiselle?

• Anonyymi

Kenelle kirjoitat ap?

• Anonyymi

Kenelle aloitus. Lisätunnisteita kiitos?

• Anonyymi

Saat todellakin tän luetuimpien listoille 😅
      Jos olis eri tilanne niin tulisin sun luokse ❤️

• Anonyymi

Miten sinä edes kehtaat? Kirjoitan aloittajalle enkä sulle!

• Anonyymi

Kenelle aloitus on ?

• Anonyymi

Hei ap. Kenelle kirjoitat?

• Anonyymi

Haukotus 🥱

• Anonyymi

Anteeksi kun troIIasin ap noin. Ajattelin hetken että olet normaali ja kaivattuni. Pahoittelut, en ymmärtänyt että olen noita maahisia. Yöks sulle.

• Anonyymi

En ymmärtänyt että OLET noita maahisia. En lue enää koskaan noin pitkiä viestejä niin ei tule sinua ap luettua. Olet inhottavaa väärintekijä, huoriiintekijä. Paha saa palkkansa kuten tuolla itse kirjotit. Et ole kaivattuni ja hyvä nii. Olet pska!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärtänyt että OLET noita maahisia. En lue enää koskaan noin pitkiä viestejä niin ei tule sinua ap luettua. Olet inhottavaa väärintekijä, huoriiintekijä. Paha saa palkkansa kuten tuolla itse kirjotit. Et ole kaivattuni ja hyvä nii. Olet pska!

Kova on ollut yöllä miehellä tahti projisoida aloitustaan, helpottiko? En usko

• Anonyymi

KuoIisipa ap huomenna niin ei kenenkään muun perjantai menisi koskaan pieleen hänen takiaan. Väärintekijät esille ja tuomiolle. Ap etunokassa.

• Anonyymi

Sinulla on aloituksia massatehtaileva mies sinänsä melko harmiton taipumus lynkata omat kirjoituksesi jossain sakeissa emootio- tai eläytymispurkauksissa, mutta ei se siitä ihan harmitonta tee. Ehkä tarvitset näitä ”tunteita” johonkin

• Anonyymi

12 v?

• Anonyymi

Toinen koko yön taas valvonu, että keksisi viimeisen sanan ätmin aloitukseen😟

• Anonyymi

Uhvaffaa

• Anonyymi

Nyt itken.

• Anonyymi

Lea kompuroitsi kivistössä.

• Anonyymi

Sitäpä sammaa sinullekkin.'
      Et olisi ennää nin hirmu katkera.
      Pappa vähän niikun yrittää lykkäillä.,

• Olipas kauniisti hänelle ilmaistu.🥰 kuulostaa oudolta ettei tuesta turvasta halua ystävää mutta toivon kovin että mietit sitä mahdollisuutta. Samankaltaiset ihmiset voivat tukea toisia ylä ja ala-mäessä sinun kannattaa pohtia palaamaan kun tarvit hänen tukeaa.

• Anonyymi

No jo on hysteeristä porukkaa!
      Ootko kaikki jotain murrosikäisiä? Menkää ja kysyä suoraan siltä kullaltanne. Mitä te täällä vingutte. Todella naurettavaa.
      Ei taida olla kummoinen suhde kun heti hermot prakaa jos joku jotain kirjoittaa. Heti ollaan omimassa että varmaan just mulle tää!!
      Ei taida olla elämää palstojen ulkopuolella monellakaan kun tätä seuraa.

• Anonyymi

Millä tavalla sinä näitä aloituksia spämmäävä mies konstruoit nämä rupiset palstahaikusi ihmis-suhteen muotoon?

• Anonyymi

Ja mikä toi "tulkki" on?
      Aivan kummallista häröilyä.

• Anonyymi

Tämä ap voisi hyvin olla vaikkapa nainen, joka kirjoittaa toisen naisen ihailijalle, ikään kuin "kohteena". . Ja jos olen oikeassa niin voi sanoa vaan, että hyhhyh.

Onneksi mun oikea ei luulisi tällaista mun jutuksi, koska on sitä irl yhteyttä. Jotain mistä ap ei taida tietää mitään. Eikä tule tietämäänkään, kunnes kasvaa ja alkaa hankkia omaa kokemusta rakkaudesta.

Liebe Ist Alles

• Anonyymi

Ai osaat kieliä!

• Anonyymi

Vähän köyhäksi alkaa mies mennä nämä sinun yritykset nostaa näitä sensaationhakuisia aloituksia. Eiköhän nämä ole juuri näihin mokelluksiin uskovilkekin kertakäyttötavaraa, aina tulee sulta uusi teksti mistä hetken vouhottaa

• Anonyymi

Sydämmen tehtävänä ei ole teoreettiset asiat vaan verenkierron ylläpitäminen hapen ja ravinnon jakamiseen kehon eri osiin tarpeen mukaan se pikkuaivon automaation tehokkuudella.

• Anonyymi

Voisitko AP mitenkään laittaa alkukirjaimen omasta etunimestäsi ja vastaanottajan etunimestä ja onko tarkoitettu miehelle vai naiselle?

• Anonyymi

Mitä väliä sillä on enää monen päivän jälkeen? Mieti nyt vähän.

• Anonyymi

Yrität mies siis vielä ns popularisoida tätä provoa ja houkutella tiettyjä sekavia paikalle? Eipä ollut nimittäin kaikki dingel dong kukkuu- kommentit sinun kirjoittamia kuten yleensä ja se on huolestuttava merkki

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      3121
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1167
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1055
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      997
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      868
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      847
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      832
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      801
    Aihe