Olit vanhentunut melkoisesti.
Petyin pahasti.
144
4800
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Minä puolestani tapasin erään, joka oli entistäkin suloisemmin harmaantunut❤
- Anonyymi
Ei oikeasti jaksa näitä haukkumisketjuja täällä enää...
- Anonyymi
Tunnistitko nainen itsesi?
- Anonyymi
On todella kurja lukea näitä. Kaikki vanhenee kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susta ei taas tiedä kumpaa olet enemmän. Mies. Vai nainen. Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko oikeasti mies niin epätoivoinen, että oletat näiden huutelujen tavoittavan tosiasiallisen ja samalla jyrkästi vaihtelevan kohteesi? Tai että se nämä jopa nakertaisi kaikkien naisten itsetuntoa? Ei mikään ihme, että kirjoittelet itsetuhoisia ei elämälläsi ole kyllä niin tarkoitusta kun miettii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Tunnistiko nainen itsesi” EI ole suomen kieltä.
Hohhoijaa, mitäköhän tarkoitat.
Tällä kertaa😁? - Anonyymi
Mitä haukkumista vanhenemisessa on? Toiset muuttuu vanhemman näköiseksi nopeammin ja toiset taas säilyy nuoremman näköisinä pitempään. Eihän se haukkumista ole vaan faktaa. Voi jessus, että olet tyhmä (tämäkään ei ole haukkumista, jos on totta).
Esimerkiksi älytön auringon ottaminen vanhentaa rutkasti. Eihän sitä tajuta 20-30 vuotiaina, mutta jo nelikymppisten iho on ryppynen, kuin jotain pergamenttia ja sillon viimestään kannattaa tutkailla näppylöitä/luomia, mitä nahkaan on ilmaantunut. Ne ei ole aina vaarattomia. - Anonyymi
Lähe menee..
- Anonyymi
Kasvot kuin vanhalla mummolla. Aattelin ett hyi olkoon.
- Anonyymi
Melkein erehdyin ett oltais menty treffeille. Onneks tulin järkiini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua treffeille ei haluu kukaan, oot sen verta noita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on varmaan mulle. 😟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on varmaan mulle. 😟
Ei ole sinulle, miksi omitte näin ilkeitä aloituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sinulle, miksi omitte näin ilkeitä aloituksia.
Siksi koska hän on nauranut mulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😔.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua treffeille ei haluu kukaan, oot sen verta noita.
Olipa huono johdattelu mies😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iloiset ihmiset ei naura sinulle. Se kuuluu vain perusluonteeseen. Ja miten voisi nautaa sulle,kun et kerro nimeäsi.
- Anonyymi
Lopeta,nyt heti tuo haukkuminen. Kuka luulet olevasi,parempi..
- Anonyymi
Se vasta hyitä on, kun botox-pistosten jäljet näkyvät, hyi, parempi vanhentua ihan rehellisesti vaan, luonnollisesti, kelpasi sitten jollekin miehelle tai ei.
- Anonyymi
Mitä helvettii se sulle kuuluu! Itte olet kuin vanha varis, höyhenet ja sulat muuttuu alvariinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle sopinee yhtä pinnallinen ihminen kuin sinä, tai saatat toki jäädä yksinkin
- Anonyymi
Kyllä, kaikki on enää Hänen käsissään. Hänen nimensä on Jeesus Kristus, Hän elää.
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
Terveisin.eikä meikäläinen enää, ikinä, hähähähähä.......... .
Ps.....hähähähähähähähä......
https://m.youtube.com/watch?v=0XwbVCI_mkw- Anonyymi
D o r k a
- Anonyymi
Koska ajattelit hakeutua sinne hoitoon voi kyllä toki olla että on kohdallasi jo myöhäistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ajattelit hakeutua sinne hoitoon voi kyllä toki olla että on kohdallasi jo myöhäistä
Älä lue etenkään näitä ätmin juttuja liikaa, ettei vaa seura tee kaltaisekseen
- Anonyymi
On sulla ikävät jutut.
- Anonyymi
No, pitäähän perjantai-ilta viettää näin tärkeiden ja syvällisten pohdintojen äärellä! Suotakoon se ap:lle
- Anonyymi
Miltä sä näytät?
- Anonyymi
Ootko katsellut peiliin viimeaikoina?
- Anonyymi
Aina kun käyn salilla. Naiset kuolaa kun näkee mut.
- Anonyymi
Ei se taida omistaa peiliä. On omissa silmissään ikuinen nuorukainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täydellisellä hiusrajalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kun niille tulee huono olo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole yhdenkään miehen vuoksi kuolannut. Epäilen ettet sinäkään aiheuta sellaista reaktiota🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole yhdenkään miehen vuoksi kuolannut. Epäilen ettet sinäkään aiheuta sellaista reaktiota🤣
Just näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se luulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei... korjaus. Miehet kuolaa miehiä. Niinsanottuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sun unissas jos salil joku jotkut kuolaa ni äijät niitä naisten perseitä mitä eivät pääsis kuitenkaan painaa vaikka kuin haluaisivat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mies tulkitsee treenaamisesta väsyneen naisen hikisyyden intopiukeena miehen perään kuolaamiseksi. Nainen ei ole edes miestä noteerannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mies tulkitsee treenaamisesta väsyneen naisen hikisyyden intopiukeena miehen perään kuolaamiseksi. Nainen ei ole edes miestä noteerannut.
Todennäköisesti mies ei ole eläissään saanut edes naista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi oli hyvä 😁👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne oo naisia, ne on vaan pukeutunu naisiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne oo naisia, ne on vaan pukeutunu naisiksi.
Transistoreja
- Anonyymi
Aloittajalla on hyvin paha olla. Eikö sinua kukaan pidä hyvänä tai muuten välitä? Eiköhän ne naisetkin karta tuollaista mutta ei se oma olo parane vihapuheillakaan. Voimia nyt kuitenkin näyttää olevan tarpeen
- Anonyymi
Ai, sinusta aloittajan puhe on vihapuhetta?? Voi jessusperkele, että olet täysidiootti. Viimeinen sana ei ole vihapuhetta vaan totta, ja kun totuuden sanoo, se ei ole vihapuhetta vaan täyttä faktaa.
- Anonyymi
Niin minäkin olit ihan entisellään.
- Anonyymi
Kiitos, kiitos!
Elämä on kovaa ilman sinua.- Anonyymi
Mu ilman kovaa ei kuulemma ois elämääkään
- Anonyymi
Jätä nyt hyvä mies äitisi ikäiset rauhaan. Nehän nauraa sulle selkäsi takana.
- Anonyymi
Sen äiti olisi 95 v jos eläisi. Kuollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen äiti olisi 95 v jos eläisi. Kuollut.
Mun isän äiti olis suunnillen sata vuotias jos vielä eläis mu vanhuuttaan kaatui hoitokodissa
- Anonyymi
Milloin tapasitte?
- Anonyymi
Tämä kaipuu tekee tehtävänsä, pahoittelen💔😢 - S
- Anonyymi
No voi voi se o elämää ei sen enempää eikä kai juuri vähempääkään
- Anonyymi
Ja sinäkinesko, esiinnyt taas väärällä kirjaimella!
- Anonyymi
Täältä pitäisi löytää hyvänmielen ja vertaistukea.
- Anonyymi
Aloittajalla on pieni muna. Se saa miehen tuollaiseksi.
- Anonyymi
Väittää käyvänsä salilla. Epäilen kuitenkin et on lähikuppilan "Pena" joka on kaljamahainen ukko. Housuista näkyy persvako, juntti nainen käytös ja harventuvat hiukset. Toki se pieni 🍤 kruunaa sen kaiken.
- Anonyymi
Hahhah..Joo niin tosiaan!
- Anonyymi
Aloittaja on vielä siinä iässä että ihmisten vanheneminen on vähän uutta ja erikoista
- Anonyymi
Sullahan on Ikuinen teini-ikä eiks se niin ollu, vaikka oot jo keski-iän ylittänyt.
- Anonyymi
En vie lähelkään keski-ikää jos elän niin kauan kun omatavoite on mieli kyl si taas jäi si teini-ikään
- Anonyymi
Sun duunikuvasi yök.
Ei ikinä. Ei sua tunnista. Ynseä. Jäätynyt. Pökkelö. Tönkkö. Luonne valehteleva.- Anonyymi
Kuka sä oikein olet ja mistä puhut?
- Anonyymi
Ai sun luonne on tosi tosi tunnollinen ja rikkeetön? Olet r-i-k-o-l-l-i-n-e-n ja varas.
- Anonyymi
Katso itseäsi peiliin ja duuniläpyskäkuvaasi. Oh no.
- Anonyymi
😔.
- Anonyymi
Mikä on pointtisi
- Anonyymi
Elämä on ihanaa https://youtu.be/sIM4mDQJib4
- Anonyymi
Kun sen oikein oivaltaa
- Anonyymi
Ja sinäkö et? Omistatko peiliä? J muistalko syödä t maksia miesten vaihdevuosiin??
- Anonyymi
Ei ol ainakaan vie edes alkan jos mua meinaat
- Anonyymi
Vanheneminen on tervettä mutta nuoremmuuteen jumittuminen ei. Tai muiden maalittaminen kun on vanhus itsekkin.säälittävää💩👎
- Anonyymi
En usko että kukaan nuori näitä aloituksia postailee,varsinkin kun joka mutkassa vanhempia naisia liehittelee. Kyllä nämä maalittajat on katkeria jätettyjä eksiä,joiden ainoa elämän ilo on postailla palstalle katkeruuttaan.💩👎
- Anonyymi
Jaa kattos taas joku oman elämänsä vätys tännekin eksyny etkö ole vieläkään hokannu et iha itte oman elämäsi ryssit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa kattos taas joku oman elämänsä vätys tännekin eksyny etkö ole vieläkään hokannu et iha itte oman elämäsi ryssit
Sä olet venäjältä karkotettu transryssä hopi hopi takaisin sinne!
- Anonyymi
No mutta, mehän on nähty tosi usein, ei pitäs olla ylläri.
- Anonyymi
Ei se sulle ollu , hassu :)
- Anonyymi
Älähän nyt pikkunen kiukuttele, äiti puhaltaa
- Anonyymi
Kylläpä oli katkeria kommenttia ja mustasukkasia rannalle jääneitä akkoja tämä alotus täynnä.😛
- Anonyymi
Tarkoitit varmaankin itseäsi. Onko rannalla muutakin kivaa kun haukka hehkeitä elämänsä parasta aikaa eläviä onnellisesti vanhenevia naisia? Jos ei,niin vinkvink,ehkä kannattaisi kehittää?💩
- Anonyymi
Onneksi aloittaja ei tule varmasti omasta mielestään koskaan vanhene maan . Mutta jos näin pääsee käymään niin otan osaa .
- Anonyymi
Sitä paitsi ,ihminen ei edes tajua omaa vanhemmistaan . Ennen kuin joku sanoo päin naamaa suorat sanat .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi ,ihminen ei edes tajua omaa vanhemmistaan . Ennen kuin joku sanoo päin naamaa suorat sanat .
Vanhenemistaan pieni korjaus .
- Anonyymi
Petyin pahasti. Olet valehtelija ja kyykyttäjä.
- Anonyymi
Koskas omaa turpaas peilistä viimeksi katoit en usko että itsekään näytät enään niin nuorelta
- Anonyymi
Itseasiass oon nuorekas mies. Sekös sua harmittaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eltaantuneeen näköinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eih... Mulle on ihan red flag jos mies sanoo olevansa nuorekas. Tulee mieleen ne limaiset setämiehet, jotka kuvittelee kuuskymppisenä olevansa nuorekkaita ja tulee iskemään. Kaikki ovat olleet järjestäin ihan hirveitä papparaisia.
- Anonyymi
Miksi aloittaja kyttää vanhempia ihmisiä . Onko päässä kusta .
- Anonyymi
Ei ees oo kyse vanhemmasta vaan ikänsä puolesta pitäs olla hehkeä mutt ei oo
- Anonyymi
Käy ikäistesi kimppuun ja kasva aikuiseksi pentu .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäisen pitäisi olla hehkeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy ikäistesi kimppuun ja kasva aikuiseksi pentu .
Äskeinen tuli sydämestä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hittojakos se sulle kuuluu, itserakas vanhempi mies, joka noin samanikäinen kuin mä. Eli vanhahko, vaikket sitä millään haluaisi il..
- Anonyymi
Näille ruikuttaja raukkiksille annetaan niin satasella takaisin🙌 ruikuttajat kyykkyyn! 💩
- Anonyymi
Minimunalta katkera purkaus.
- Anonyymi
Juurikin😁
- Anonyymi
Harmaantuneelta kurpitzanaamaiselta minimunalta.
- Anonyymi
Mites vaimos?
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Suunnilleen vuoden verran vuodessa. Kova on tahti.
- Anonyymi
Totta kai olen vanhentunut, jokainen vanhenee. Ei mulle tarvi erikseen sanoa, ett näytän vanhalta, olen vanha, mitä sitten. Sairastelu vanhentaa, on surujakin ollut useita peräkkäin nekin vanhentaa. Nyt menetin vasta vanhempani, tunnen itseni entistä vanhemmaksi ja väsyneeksi, monen vuoden huolenpidon jälkeen ei enää tarvi hänestä huolta kantaa
Muutama vuos takaperin menetin yhden läheisistäni, murehdin menetystä, yks entinen älypäätuttava sitten pari kuukautta myöhemmin täräytti mulle, ett näytin vanhalta, ilmekin kertoi inhosta, käski tehdä jotain hiuksille ja pukeutumiselle. Toivon, ett sitten kun hän menettää läheisensä ja suree menetystä, joku älypää täräyttää hänelle vuorostaan ilme inhoa täynnä, ett kuin vanhalta hän näyttää, tekis jotain hiuksille ja pukeutumiselle, tuntuis varmaan helvetin hyvältä😡.- Anonyymi
Älä välitä typeristä ihmisistä. Voimahaleja.
- Anonyymi
Olkoon sitten niin. Sitä tää yksinäisyys teettää. En kelvannut. Hyvästi.
- Anonyymi
Muutaman kerran olen kuullut, että komistun vanhetessani
Ihminenkin vanhettuu, ihme jos tulee jollekin yllätyksenä. Aivan normaali tapahtuma, ikääntyminen. Mikään ei ole ikuista.
- Anonyymi
Minäkin petyin pahasti, kun katsoin peilistä itseäni. En näyttänyt nuorelta.
- Anonyymi
No etsi joku muu. Mitä siinä mariset.
- Anonyymi
Katso uudestaan. Ne hakkaukset vanhentsa, onneksi paranen aina nopeasti. Saiko joku hyvä hehkun vai ottiko vaan pannuun?
- Anonyymi
Tooooodella KRUPSAHTANU!
- Anonyymi
Itse olet vanhapiika, joka ei miestä saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi näitä teini ikään jämähtäneitä ressukoita.
Niitähän riittää näköjään.
Etsi ukko nyt se hyvännäköinen joka ei anna sulle rukkasia, sellaiset sait ja nyt täällä vingut turhia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko, että palstan moittivat tekstit on sinulle osoitettuja ja siitä syystä sinulla on oikeus jankuttaa tuota fanaattista fantasiaa? Tai keneen koet vertaavasi itseäsi jatkuvasti? Taitaa tuo mainitsemasi tilanne olla omanarvontuntoon liittyvä traumasi
- Anonyymi
Sinulla ap on sama vamma kuin heillä jotka näkevät peilistä lihavan itsensä vaikka ovat pelkkiä luurankoja. Heilläkin on vääristynyt kuva itsestään, kuten sulla, tosin toisessa mielessä. Näet itsesi peilistä komeana nuorukaisena, vaikka todellisuus on jotain aivan muuta.
Oilisko sinullakin aika varata aika jollekin asiantuntijalle. - Anonyymi
Voi, voi, minäkin olen vanhentunut, yksi päivä kerrallaan, mutta enpä vaivautunut lukemaan kommentteja. Iloksesi sinulle ap.
- Anonyymi
Ikä vanhentaa. Minkä sille voi. Et itsekään näytä samalta kuin 15 vuotta sitten.
- Anonyymi
Ei kun 50 v. sitten kuomaseni.
- Anonyymi
Vanhempikin nainen voi olla todella Kuuma, puoleensavetävä. Erästä tuttua ajatellen...
- Anonyymi
Herttoniemessä
- Anonyymi
Oliko nainen? Saattoi kuule vaan olla ilman meikkiä.
- Anonyymi
Mitä muitten meikkaamiset sulle kuuluu, olet katkera jollekkin paremmannäköiselle naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muitten meikkaamiset sulle kuuluu, olet katkera jollekkin paremmannäköiselle naiselle.
Eikun itse ainakin näytän vanhemmalta ilman meikkiä. Erityisesti väsyneenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, että tämä ehostamiseen keskinkertaisia ränttäämosesu on aika teinin tasolla. Vaikutat lähinnä epätoivoiselta, eli siltä että aiheet on loppu millä hakea huomiota muilta. Tuskin muiden huulipunasävyt ketään oikeasti koskettaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, että tämä ehostamiseen keskinkertaisia ränttäämosesu on aika teinin tasolla. Vaikutat lähinnä epätoivoiselta, eli siltä että aiheet on loppu millä hakea huomiota muilta. Tuskin muiden huulipunasävyt ketään oikeasti koskettaa
Cherry pop or not EVVK
- Anonyymi
Senkö takia halusit lähteä pois sieltä viime perjantaina?
- Anonyymi
Mullakin lerpahti heti kun näin ryppyjä
- Anonyymi
Ö miehelle?
- Anonyymi
Nyt kyllä vähän tarkemmin...mistä sen näki?
- Anonyymi
Rupsahda rauhassa....
- Anonyymi
Eikö nää jutut ihan väsyneen änkyrä-äijän itkulta vaikuta, mitä sanoo kisälli?
- Anonyymi
Siis tämän takia kaadan paistinrasvat viemäriin..
Suvakithan ei mua estä saatana.,,.. - Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Ja minä petyin kun olit nuorentunut ! Näytit kuusi vuotiaata. 😳hyi yäk.
- Anonyymi
Rakas mies , minulla on sinua ikävä
Minusta sinä näytät hyvältä , komealta
Oikeastaan olet aika kuuma.
Muutenkin ihana.♡- Anonyymi
Pitkästä aikaa positiivinen viesti jollekin .
- Anonyymi
Olitpa mitä mieltä tahansa kenestä tahansa, niin eipä ole suuri menetys kenellekään ;)
- Anonyymi
Pahuutta. Siitä käsin kirjoitat.
Joo. Vanhenen kuin hyvä viini😘
- Anonyymi
No mutta, jospa ulkonäkö ei olekaan kaikki kaikessa, kun ensijärkytyksestä toivut? Jossain vaiheessa ainakin tää elämä loppuu, ja sit ei ehkä oo mahdollisuutta olla yhteydessä siihen ihmiseen, jonka kanssa synkkaa diipimmällä tasolla.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904352
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?512806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957- 331956
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2131653Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791436